Good taste is for people who can’t afford sapphires
Waar zou deze info staan? Op de newssites is niks te vinden.Amaze86 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:38:
Gaat Max uit de pit starten....ivm aanpassing aan ze setup? Iemand zei het op andere forum.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
De laatste stint zal dan gelijkwaardig moeten zijn met de sprint van gisteren, dus soft beter. Starten op soft lijkt mij ook logisch. Dan is de vraag hoe used zijn de used banden van Mercedes en Ferrari.
erutangiS
Nergens, want dat is vooralsnog niet het geval, nr 22 (Tsunoda) zal wel vanuit de pitlane starten vanwege vervangen van onderdelen.Chevy454 schreef op zondag 13 november 2022 @ 15:31:
[...]
Waar zou deze info staan? Op de newssites is niks te vinden.
Parc Ferme Issues - FIA site
erutangiS
Misschien mixup met Tsunoda? Die start vanuit de pitlane wegens vervangen van enkele onderdelen met een andere specificatie.Chevy454 schreef op zondag 13 november 2022 @ 15:31:
[...]
Waar zou deze info staan? Op de newssites is niks te vinden.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Mercedes kennende splitten ze helemaal niksFirePuma142 schreef op zondag 13 november 2022 @ 15:30:
Ik denk eerder dat het voor Verstappen een SHS wordt, Russell en Hamilton splitten HS en MSS denk ik.
Hanilton gaat snel aan voorbij aan Russel, want die durft/mag/kan niet zo agressief racen tegen Hamilton als tegen Max.
Verstappen 3e plek. De afstelling is niet goed omdat ze maar 1 training hebben gehad voor de setup en red bull heeft een gevoelige auto voor setup.
Perez gaat vechten met de Ferrari's. Ik denk Sainz 4, Lec 5 en Per 6.
Ik voorspel het tegenovergestelde.Waah schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:16:
Mijn voorspelling:
Hanilton gaat snel aan voorbij aan Russel, want die durft/mag/kan niet zo agressief racen tegen Hamilton als tegen Max.
Verstappen 3e plek. De afstelling is niet goed omdat ze maar 1 training hebben gehad voor de setup en red bull heeft een gevoelige auto voor setup.
Perez gaat vechten met de Ferrari's. Ik denk Sainz 4, Lec 5 en Per 6.
Russel torpedeert max eraf en neemt bij het terugkomen ook Hamilton uit de race. Dikke shitshow tot aan t7 als de sc eruit komt. Alonso P1. El plan.
[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2022 19:28 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
RusselAtlAntA schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:19:
[...]
Ik voorspel het tegenovergestelde.
Georpedo torpedeert max eraf en neemt bij het terugkomen ook Hamilton uit de race. Dikke shitshow tot aan t7 als de sc eruit komt. Alonso P1. El plan.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2022 19:29 ]
Na de race mogen we elkaar quoten tochAtlAntA schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:19:
[...]
Ik voorspel het tegenovergestelde.
Russel torpedeert max eraf en neemt bij het terugkomen ook Hamilton uit de race. Dikke shitshow tot aan t7 als de sc eruit komt. Alonso P1. El plan.
Als je een crash verwacht komt die nooit. Het zijn juist altijd de momenten dat je het níét verwacht.
Gezien de laatste 3 races van "El Plan" moet ik punten nog maar zien. Of hij ramt hem weer achterop iemand, of zijn motor ploft
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2022 19:29 ]
Heb een slecht voorgevoel bij de race van vandaag, hopelijk zit ik er naast en wordt het gewoon een mooie spannende race.
Dat komt omdat zijn vriendin haar vader, Nelson Piquet, een doorgedraaide Bolsonaro fan is. Dat was vorig jaar al zo, maar dit jaar zal het nog erger zijn met hoe het nu in Brazilië is omdat Bolsonaro heeft verloren en niet iedereen dat accepteert.nick93192 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:07:
Max volgens Viaplay uitgefloten tijdens de drivers parade.. dan zie je toch wat zo’n negatieve wereldwijde berichtgeving kan doen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vraag is in hoeverre Piquet ook meespeelt hierin. Is toch ook niet geliefd in Brazilië.nick93192 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:07:
Max volgens Viaplay uitgefloten tijdens de drivers parade.. dan zie je toch wat zo’n negatieve wereldwijde berichtgeving kan doen.
Laten gaan...
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Documentaires maak je meestal van mensen die er ooit toe dedenJB schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:14:
Gelukkig hebben we _weer_ een HAM documentaire op Sky als alternatief
Ik hoop dat er nog lang geen docu's van Max komen dus

Ze zijn pro-hamilton, dus anti-max. Dat zal zonder Sky ook wel gebeuren.nick93192 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:07:
Het kan aan mij liggen, maar ik heb het niet gehoordnick93192 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:07:
Heb het ook niet gehoord tijdens de build-up show dus vraag mij af in hoeverre het echt zo is.jan390 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:23:
[...]
Het kan aan mij liggen, maar ik heb het niet gehoord
Zoiets wordt er al een tijde vakkundig door de regie uitgefilterd. Je kan het meestal wel horen doordat alle omgevingsgeluid wat dof en muted overkomt. Soort noisecanceling idee.Brummetje schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:23:
[...]
Heb het ook niet gehoord tijdens de build-up show dus vraag mij af in hoeverre het echt zo is.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verstappen heeft toch ook al (meerdere?) documentaire(s) gemaakt met Ziggo?Waah schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:18:
[...]
Documentaires maak je meestal van mensen die er ooit toe deden![]()
Ik hoop dat er nog lang geen docu's van Max komen dusal lijkt hij me daar ook niet echt de persoon nog voor.
[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 13-11-2022 18:28 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Indien je TV kijkt, ze regelen gewoon het geluid van de diverse microfoons.jan390 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:23:
[...]
Het kan aan mij liggen, maar ik heb het niet gehoord
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Na de race is er een docu over Michael Schumacher op RTL Deutschland.JB schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:14:
Gelukkig hebben we _weer_ een HAM documentaire op Sky als alternatief
Aangezien je RTL D kijkt, is Kai Ebel nog actief?U123456 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:29:
[...]
Na de race is er een docu over Michael Schumacher op RTL Deutschland.
Die doen vandaag een race uitzenden toch? Is niet altijd meer?U123456 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:29:
[...]
Na de race is er een docu over Michael Schumacher op RTL Deutschland.
Mijn boefje is liev!
The end is near!RobertMe schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:27:
[...]
Verstappen heeft toch ook al (meerdere?) documentaire(s) gemaakt met Ziggo?
Jazeker. Race is daar vandaag ook te zien. Kennelijk dacht men dat in Brazilië de ontknoping van het WK zou zijn.siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:30:
[...]
Aangezien je RTL D kijkt, is Kai Ebel nog actief?
[ Voor 23% gewijzigd door U123456 op 13-11-2022 18:39 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Alleenstaande ouder?lolgast schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:36:
Ik moet hem helaas uitgesteld kijken, de kinderen gaan rond 19:00 naar bed dus voor 19:30 zit ik niet op de bank..
Vlug even de zomertijd weer terug instellen in huis.... Hophop, naar bed jullielolgast schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:36:
Ik moet hem helaas uitgesteld kijken, de kinderen gaan rond 19:00 naar bed dus voor 19:30 zit ik niet op de bank..
Dat is wel vroeg naar bed? Niet andersom? Kinderen tot 19.30 stil op de bank dan heb je de spannendste fase gehad en kun je je kids rustig naar bed brengen.lolgast schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:36:
Ja ik heb ervaring
Nee, een ouder met een vrouw in revalidatie én F1 fan. Dus we delen de last
Voor een kind van 1 en 3 vind ik 19:00u niet gek. Voordat ze er dus goed wel inloggen is het 19:20/19:25. En om 6:30 moeten ze er gewoon weer uit. Maargoed, erg offtopic.siggy schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:39:
[...]
Dat is wel vroeg naar bed? Niet andersom? Kinderen tot 19.30 stil op de bank dan heb je de spannendste fase gehad en kun je je kids rustig naar bed brengen.
Ja ik heb ervaring
Fijne race iedereen!
[ Voor 52% gewijzigd door lolgast op 13-11-2022 18:44 ]
Geen idee wie er gaat winnen mij maakt het niet zo veel uit. Als het maar spannend is.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
A. Ik zou het leuk vinden.
B. Het zou behoorlijk triest zijn als het topic op slot moet, zo aan het einde van een seizoen dat al beslist is.
Volgende keer ‘s morgens de klok een half uur vooruit zetten 😈lolgast schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:36:
Ergens is iets niet in synch inderdaad...ParaDroid2 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:45:
Klopt de muziek nou totaal niet bij de zang?
De volksliederen de laatste races zijn sowieso al niet om aan te horen...ParaDroid2 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:45:
Klopt de muziek nou totaal niet bij de zang?

Mijn boefje is liev!
Nee maar mijn ritmegevoel vindt dit specifiek niet heel erg leukStefanVerkerk schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:45:
[...]
De volksliederen de laatste races zijn sowieso al niet om aan te horen...
Bij de interviews is de audio de laatste tijd ook al niet sync met de video. Ik gok dat dit hetzelfde euvel betreft.renegrunn schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:45:
[...]
Ergens is iets niet in synch inderdaad...
Vraag me ook af hoe de spanning is tussen HAM en RUS, ze zijn beiden hongerig om een overwinning te pakken en dit is hun kans. Ze gaven aan samen te willen werken, maar geloof daar weinig van, ik zie ze nog wel vechten om de overwinning.
Ik was dus niet de enige welke dat dachtErazzzer schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:47:
Op zich wel handig als de instrumenten en de zangeres hetzelfde nummer spelen/zingen lijkt me
Begint zo onderhand bij de F1 wel op een serieverkrachting (van volksliederen) te lijkenErazzzer schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:47:
Op zich wel handig als de instrumenten en de zangeres hetzelfde nummer spelen/zingen lijkt me
Een polyritmisch volkslied...Erazzzer schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:47:
"When you grow up your heart dies"
Mijn boefje is liev!
Ik heb hetzelfde. Maar ooit wordt Max verslagen door Mer. Hoop alleen dat het niet dit seizoen is, maar dat is ijdele hoop denk ik.SpaceAce schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:47:
Voel sinds een tijd toch weer eens wat spanning, weet ook niet waarom. Misschien de afkeer tegen Mercedes en de angst dat ze toch nog een overwinning kunnen pakken.
Liberty Media.PalingDrone schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:48:
[...]
Begint zo onderhand bij de F1 wel op een serieverkrachting (van volksliederen) te lijken
Kijk eens een willekeurige Amerikaanse wedstrijd. Het lijkt wel een wedstrijd wie het slechtste kan zingen.
Hij moet vandaag maar een beetje extra z'n best gaan doen, de beker voor P1 is wel een hele mooieJB schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:48:
Hit and miss volgens Max. Ben benieuwd.
Polyritmisch impliceert nog een ritme.. Dit was aritmisch
Ach, al met al vond ik het sowieso niets.ParaDroid2 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:49:
[...]
Free jazz maar dan zonder de jazzParaDroid2 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:49:
[...]
Veteranen "poppy"?Erazzzer schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:51:
Wat houdt dat bloemetje bij de Britten eigenlijk in? Bij het snooker had ook al iedereen dat opgespeld.
Poppies (klaproosjes) ww1 herdenken.Erazzzer schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:51:
Wat houdt dat bloemetje bij de Britten eigenlijk in? Bij het snooker had ook al iedereen dat opgespeld.
Het zou dit kunnen zijn.Erazzzer schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:51:
http://www.historien.nl/w...een-klaproos-in-november/
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Poppy (klaproos), maar horen ze eigenlijk al niet meer te dragen...Erazzzer schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:51:
Elke race voorspelt hij een Hamilton win, nu is er een kans op een Hamilton win en dan voorspelt hij een Perez win...
Zou VER nog teamorders kunnen verwachten vanuit RBR om dat mogelijk te maken?StefanVerkerk schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:53:
Sam Collins verwacht dat Perez wint, Verstappen 2e en Hamilton 3e. Tot zover de Britse bias voor iedereen die dat elke keer denkt...
Zul je zien dat Ham vandaag wel wint. Is gewoon strategie van Collins.TheBrut3 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:54:
Kan iemand even het Engelse 112 bellen? Sam Collins krijgt een beroerte....
Elke race voorspelt hij een Hamilton win, nu is er een kans op een Hamilton win en dan voorspelt hij een Perez win...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij verwacht ook dat Perez de overwinning krijgt van Verstappen. En ook dat gaat natuurlijk niet gebeuren.StefanVerkerk schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:53:
Sam Collins verwacht dat Perez wint, Verstappen 2e en Hamilton 3e. Tot zover de Britse bias voor iedereen die dat elke keer denkt...
Wat bedoelt hij daarmee?JB schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:48:
Hit and miss volgens Max. Ben benieuwd.

Fijne race allemaal, en probeer een beetje te genieten. Wat er ook gebeurt
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
13 Nov 2022, 18:45:27, Lap 1
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
VER zal wel op rood starten en dan al zonder DRS aan de twee MERC-AMG's voorbij kunnen gaan, als het een normale start wordt....Hippocampus schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:56:
Nou, maar eens kijken of de strijd vooraan heftig gaat verlopen of toch 'gewoon' een redelijk saaie race.
PSN: xMaurice93
Ze rijden ook nog nietsjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:58:
Lekker dan, geen live timing in de app.
Ferrari dacht "Verstappen ging zo goed op de medium, die nemen we".
Hoeveel spektakel? winst voor LEC spektakel of winst voor MAG spektakel?Quad schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:57:
Fijne race, hopelijk veel spektakel. 👍
Normaal, is hij er al.
Tip: probeer eens Multiviewer for F1 op de computer.sjaool schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:58:
Lekker dan, geen live timing in de app.
Die staat aan maar geeft ook nog geen info. Maar ik wil graag de timing in de app op de telefoon. Scheelt veel schakelen.StefanVerkerk schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:59:
[...]
Tip: probeer eens Multiviewer for F1 op de computer.
Maakt niet uit. Veel inhaalacties, crashes, safetycars, teammates die elkaar eraf beuken.Hippocampus schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:59:
[...]
Hoeveel spektakel? winst voor LEC spektakel of winst voor MAG spektakel?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |