✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Liever dan de Brits-Duitse comboStefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:46:
Hopelijk niet de laatste keer dat we het Mexicaanse volkslied horen vandaag... (mag wel gezegd worden een keertje toch?)
30 Oct 2022, 20:46:22, Lap 1
Max wordt deze race gesponsord door een cartel. Dit zijn all smaakjes cocaine.Pierre schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:46:
Heeft Max een bomgordel om vraagt mijn vriendin haha nee een koelvest.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
I disagree, fijne race luitjes.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Schiet tussen de palen en je scoort!
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Deze baan ligt zo hoog, gewoon boven de regenJackson6 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:04:
Nog kans op regen?
Trouwens wel fijn om eens een niet verkracht volkslied te horen, go go kids!
Max
George
Checo
Tot straks
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat de race maar net zo spannend/leuk moge zijn als de Q!

Fijne race allemaal!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
StefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:47:
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 40%
Misschien wel even afstemming wie het gaat plaatsen...Justevo schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:47:
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Cogitationis poenam nemo patitur
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2EkkoHTMom3vQzstE8MhMqwz.gif?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan ik mee leven maar dan andere volgorde
Checo
Max
Lewis.
Dit is Mexico
Een red Bull 1 en 2 willen we maar dit is een race waar ik het niet erg vind als Max 2e wordt.
Nog 6 minuten, tijd zat! in die tijd kan je een miniatuur layout van het circuit in de pot leggen (heb ik van horen zeggen uiteraardBullet NL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:53:
Allemaal naar de wc geweest? een mooie en spannende race gewenst! tot na de finishvlag!

"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doen we toch altijd?sjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:56:
Allemaal veel plezier... en hou het een beetje gezellig.
50% kans dat het gaat regenen, 50% kans van niet.Justevo schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:47:
Die waren ze op de socials wel zo aan het teasen.
Oke oke nu is ie er wel
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 30-10-2022 20:58 ]
PSN: xMaurice93
Kom op Max!!
maxicaan dan wel heMaurice079 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:57:
Fijne race allemaal. Dat de beste Mexicaan mag winnen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De beste MaxicaanMaurice079 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:57:
Fijne race allemaal. Dat de beste Mexicaan mag winnen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Fijne race allemaal
Ja dat zou voor Checo mooi zijn maar als Verstappen veilig van de Mercedessen weg komt zie ik Checo dat niet meer bijbenen.D-dark schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:55:
[...]
Kan ik mee leven maar dan andere volgorde
Checo
Max
Lewis.
Dit is Mexico
Een red Bull 1 en 2 willen we maar dit is een race waar ik het niet erg vind als Max 2e wordt.
Ze hebben je gehoord. Vanaf Pirelli bandjes weldutchgio schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:57:
Gemiste kans, niet de F1 Mexico edition theme opening.
Die waren ze op de socials wel zo aan het teasen.
Deze mogen ze wat mij betreft vaker draaien, ik vind 'm leuker dan de normale
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Flickr PSN ID= cheironnl
Afhankelijk van het resultaatHeijmenberg99 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:59:
Na vandaag weer de gp van Maxico als topictitel? @DaniëlWW2
Nee tenzij Verstappen echt iets bijzonders doet.Heijmenberg99 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:59:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee want is een spoiler.Heijmenberg99 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:59:
F1 opening titles... Mexico edition! 🎺🪕🥁#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/kakGOMhfTA
— Formula 1 (@F1) 30 oktober 2022
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-10-2022 21:01 ]
Een 360 en een backflip en dan p1?DaniëlWW2 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:00:
[...]
Nee tenzij Verstappen echt iets bijzonders doet.
Of voor elk land een eigen variant.APClll schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:59:
[...]
Deze mogen ze wat mij betreft vaker draaien, ik vind 'm leuker dan de normale
En toch krijg ik juist van die bombastische versie kippenvel.PalingDrone schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:59:
Die mariachiband mag wmb altijd de F1 tune toeteren, veel betere versie dan die Amerikaanse opgeblazen bombastische toestand met te veel compressie.
Ik stel voor dat ieder land z'n eigen tune mag toeteren, cringe is het toch al...PalingDrone schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:59:
Die mariachiband mag wmb altijd de F1 tune toeteren, veel betere versie dan die Amerikaanse opgeblazen bombastische toestand met te veel compressie.
Op naar een mooi resultaat voor Mercedes....hopelijk
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
nah die Backflip is vandaag voor ALO
fijne race!
Shaggy!sjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:00:
[...]
En toch krijg ik juist van die bombastische versie kippenvel.
Als het maar geen NL-draaiorgel is...

zouden ze op regen gokken of gewoon uit de melee willen blijvenStefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:01:
Max op 3 rondes oude softs, PER en SAI eveneens. RUS en HAM op nieuwe mediums.
Onmogelijke opgave vrees ik.
Ik geef mijn vrouw niet graag gelijk, maar dit zei ze gisteren ook tegen mij.vhal schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:01:
[...]
Ik stel voor dat ieder land z'n eigen tune mag toeteren, cringe is het toch al...
Op naar een mooi resultaat voor Mercedes....hopelijk
En ik moest haar helaas gelijk geven.
Zou leuk zijn als elk land z’n eigen tune zou spelen.
Zonder zang!
Dat is dan eigenlijk dus een HamVerBotShinji schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:02:
Ik hoop op een VerBotHam, just for old times sake.
Als je for good old times wil.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
das RUSplizz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:04:
Ferrari gaat gelijk aan de slag met HAM.
Genoeg Nederlandse DJs die er een remix van kunnen maken
wel interessant wat medium vs. soft gaat betekenen.LZ86 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:05:
Allright, al die doemscenario's van een slechte start niet gebeurd. Nu gaat VER aan de horizon verdwijnen. Vrees dat t saai gaat worden vooraan
Hopen dat Perez snel kan aanvallen.
Nog een geluk dat er wat verschillende bandenstrategiën gebruikt worden.LZ86 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:05:
Allright, al die doemscenario's van een slechte start niet gebeurd. Nu gaat VER aan de horizon verdwijnen. Vrees dat t saai gaat worden vooraan
Er kan nog van alles gebeurenLZ86 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:05:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
PSN: xMaurice93
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |