Perez zal zo wel de meatball flag krijgen... (zwart met oranje)
Latifi GOAT is ook al weer bezig
Vaak bu'j te bang!
Waarom zou hij die lijn niet mogen rijden?ricardo246 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:13:
Ik vind de 5s wel.ok, SAI wil hard naar links om VER te kunnen passeren. Hij reed daar een rare lijn...
En geen endplate meer voor PER.
MAar waar ligt het dan.....
MAar waar ligt het dan.....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Perez mist een stukje voorvleugel, endplate is foetsie
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Probleem met de end plate is opgelost
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Hier heeft Magnussen dit jaar al een paar keer de meatball flag voor gehad.
Ah, probleem bij Perez heeft zichzelf opgelost
Wauw! En dat voor een betaalde dienst! Ik blijf mooi bij F1 tv. Weet ik nu helemaal zeker
Ik zet voor de verandering een driver cam maar eens op Perez.
Gaf een flinke beuk in de 1e ronde aan een alfaSilent Thunder schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:14:
Ik heb denk ik de schade bij PER gemist, wat heeft ie gedaan?
Tikje gegeven aan Bottas tijd geleden volgens mij.Silent Thunder schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:14:
Ik heb denk ik de schade bij PER gemist, wat heeft ie gedaan?
Verstappen is al aan het managen.
VER 1.42.826
HAM 1.42.576
RUS 1.42.985
PER 1.42.752
VER 1.42.826
HAM 1.42.576
RUS 1.42.985
PER 1.42.752
Daar reed iemand.. first lap stuff.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hoeft ook niet.Exocet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:15:
Max komt niet weg bij Hamilton
"When you grow up your heart dies"
Denk ook niet dat dat hoeft.Exocet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:15:
Gewoon goed sparen als dat kan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Max is aan het sparen natuurlijk. HAM is totaal geen bedreiging in dat hok.Exocet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:15:
Als het echt moet rijdt ie HAM zo op een pitstop
2.7 seconden, die is rustig aan het cruisen de rest van de race.Exocet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:15:
Ohjee, Ferrari denkt al over plan B
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het echte werk moet nu van PER komen. Een P2 moet toch echt te doen zijn lijkt mij zo.
Heerlijk, ik hoop dat er ooit nog eens een boek komt over alle “plans” bij Ferrari.
Hoho.. "we are THINKING plan B"plizz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:16:
Ferrari: Plan B. Ik heb ze gemist. Dat betekend niet goed voor LEC.
FIA STEWARDS: TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 10 (GAS) AND 23 (ALB) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
23 Oct 2022, 21:16:25, Lap 8
23 Oct 2022, 21:16:25, Lap 8
Plan B is dat ze de motor eens gaan aanzetten? Want hij lijkt niet echt als een raket te gaanplizz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:16:
Ferrari: Plan B. Ik heb ze gemist. Dat betekend niet goed voor LEC.
Verwijderd
Race van vorig jaar aan het kijken?Exocet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:15:
Hier loopt Max toch iedere ronde paar tienden uit...

Kom op PER.
Russell dweilt ook alle kanten op, te zien op de onboard van Perez.
Je kan zeggen wat je wilt, maar met een voorvleugelwissel voor PER en wat geluk, kan Merc met zijn 2-en podium rijden door de bekende uitgedeelse Merc pirouette.
Es kijken wanneer PER RUS gaat inhalen. Go Checo !
Max wordt om een front wing update gevraagd. Pit stop incoming.
Zolang je er voor zit mag je je eigen lijn rijden, de persoon erachter moet dan reageren. #HowStuffWorks
Na afloop van de race, richting het toilet, vermoed ik.Silent Thunder schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:18:
Es kijken wanneer PER RUS gaat inhalen. Go Checo !
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tot zover de "spanning" in het constructeurskampioenschap...
erutangiS
Nu al? Lijkt mij een beetje erg vroeg.StefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:18:
Max wordt om een front wing update gevraagd. Pit stop incoming.
RUS krijgt +5 voor het uitschakelen van SAI. PER heeft tijdens de stop waarschijnlijk +10 voor een nieuwe vleugel.
AT gaat ook lekker.
AT gaat ook lekker.
RUS moet 5 sec stilstaanPWM schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:18:
Je kan zeggen wat je wilt, maar met een voorvleugelwissel voor PER en wat geluk, kan Merc met zijn 2-en podium rijden door de bekende uitgedeelse Merc pirouette.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Had je dat verwacht dan?MrOleo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:18:
Tot zover de "spanning" in het constructeurskampioenschap...
Kijken of RUS nog 5 bonus secondes wil verdienen door PER een duwtje te geven straks.
Die 5 sec straf voor RUS gaat hem ook nog eens geen pijn doen tov PER, want die gaat waarschijnlijk een nieuwe voorvleugel krijgen bij zijn volgende pitstop?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Met een zondagmiddag herfstvakantie borrel achter de kiezen moet het echt wat spannender worden om te voorkomen dat ik in een roezige slaap val
DUGG
Perez doet er wel erg lang over om Russel voorbij te komen.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Eerste track limits:
CAR 23 (ALB) TIME 1:45.814 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 12 LAP 8 14:17:09
23 Oct 2022, 21:19:42, Lap 10
CAR 23 (ALB) TIME 1:45.814 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 12 LAP 8 14:17:09
23 Oct 2022, 21:19:42, Lap 10
Nee tuurlijk niet.
Maar na 1 bocht al klaar is ook wel weer een uiterste.
erutangiS
S1 Snelstplizz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:19:
HAM fast lap incoming!!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik vind het opvallend dat Leclerc maar niet voorbij Vettel komt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb altijd zoiets van als je er in een paar rondjes niet voorbij komt, dan wordt het niks meer...siggy schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:20:
Perez doet er wel erg lang over om Russel voorbij te komen.....
Weet nog niet op PER een nieuwe vleugel pakt.
Als hij zich goed voelt kunnen ze het misschien wel zo houden. Vraag me af wat het verlies is. Of dat echt waard is om langere stop te doen met vervangen.
Hij moet toch niet vervangen worden.?
Als hij zich goed voelt kunnen ze het misschien wel zo houden. Vraag me af wat het verlies is. Of dat echt waard is om langere stop te doen met vervangen.
Hij moet toch niet vervangen worden.?
Een voorvleugel wisselen duurt tegenwoordig niet zo heel veel langer meer dan een normale pitstop. Dat komt uiteindelijk wel goed.PatrickC schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:19:
Die 5 sec straf voor RUS gaat hem ook nog eens geen pijn doen tov PER, want die gaat waarschijnlijk een nieuwe voorvleugel krijgen bij zijn volgende pitstop?
We will turn of the wind on the next lap Max....
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mwah 10-12 seconden volgens mij, dat scheelt echt nog wel.sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:21:
[...]
Een voorvleugel wisselen duurt tegenwoordig niet zo heel veel langer meer dan een normale pitstop. Dat komt uiteindelijk wel goed.
Ik krijg de indruk dat Perez zo denktSilent Thunder schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:21:
[...]
Ik heb altijd zoiets van als je er in een paar rondjes niet voorbij komt, dan wordt het niks meer...
Het zal je maar gebeuren, dan ben je toch behoorlijk f*cked
De nachtmerrie van elke coureur dat je er zo knullig uit ligt terwijl je er weinig aan kan doen
[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 23-10-2022 21:24 ]
Stomme vraag, maar hoe spannend vinden de Amerikanen deze race? Ze staan bij mij bekend als toch liefhebbers van actie.
Die actie kregen ze toch al in bocht 1 ?HollowGamer schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:24:
Stomme vraag, maar hoe spannend vinden de Amerikanen deze race? Ze staan bij mij bekend als toch liefhebbers van actie.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Wat is dit inderdaaddutchgio schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:25:
Hammertime in de pitstraat
Max pit
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, maar ik bedoel beuken, schade, etc.
Vind het geen slechte race, vraag mij alleen af hoe de Amerikanen hier naar kijken.
Het gaat de Amerikanen vooral om het geheel. Vooral de belevenis doet het hem. En met dik 400.000 bezoekers dit weekend vinden ze het vast geweldig.HollowGamer schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:24:
VER > pit
PER meteen mee de pit in? Toch meteen maar nieuwe neus?
Staat er nog iemand in bermuda bij Russel bij de auto. Sinds wanneer is dat toegestaan?
Max met pit voor Leclerc, snel dus.
⏩ PVOutput☀️
Ik kreeg heel even Ocon flashbacks

PSN: xMaurice93
Vrij stupide dat een chicane afsnijden net zo bestraft wordt als iemand uit de wedstrijd beuken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
PER heeft eindelijk iedereen ingehaald
Perfecte stop. Voor STR en LEC en HAM op P6.
Strategie geslaagd. Max P2 met Perez ervoor en Hamilton zit achter Vettel.
Vrije lucht voor'm toch?ViperTim schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:27:
PER weer binnen DRS
⏩ PVOutput☀️
De Mercedes rijders zitten nu in het verkeer en Verstappen achter zijn teamgenoot.
Nu ja maar voordat RUS ging pitten zat hij binnen DRS. Ik heb kleine vertraging.
[ Voor 7% gewijzigd door ViperTim op 23-10-2022 21:29 ]
Perez voor Russel op de baan.
⏩ PVOutput☀️
PER pit en geen nieuwe neus
Dan zal de telemetrie wel uitwijzen dat er geen negatieve invloed is op de aero.Hippocampus schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:28:
Geen nieuwe neus voor PER dus.
Top stop van Perez
Mijn reviews al gezien?
Wat een rare spacing in de Tyre Age balk net. De type band en hoeveel rondes waren wel heel groot gedrukt tov de namen van de coureurs.
Perez met zijn in lap iets buiten de lijntjes
CAR 11 (PER) TIME 1:43.075 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 19 LAP 8 14:17:19
23 Oct 2022, 21:28:08, Lap 15
CAR 11 (PER) TIME 1:43.075 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 19 LAP 8 14:17:19
23 Oct 2022, 21:28:08, Lap 15
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |