There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gaat die straks op het podium de nieuwe iPhone onthullen?StefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:08:
Tim Apple is ook op het circuit!
Haha ik zag ‘t ook, maar ze vonden Sheeran interessanterStefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:08:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 23-10-2022 22:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geef maar een feitelijke context dan, anders blijft het jouw mening. Veel plezier!sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:08:
[...]
Nee, ik niet. Deze tijdsgeest vindt dat. Maar goed dat mag je zelf verder uitzoeken nu weer terug naar de race.
Dat wordt nog spannendDarkSide schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:08:
HAM blijft wel in de buurt.
En VER klaagt over de wind.
VER moet wel goed blijven rijden.
HAM kan nog wel een kansje maken met een goede pit
Yup staat gelukkig alleen scheef en niet echt los.MrOleo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:06:
Hangt die endplate van russell minder los dan die van magnussen tijdens eerdere races?
erutangiS
Dat was Eddy Cue.StefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:08:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ook volgens de 'Dikke van Dale' ...
Maar beter dat we er hier niet al te veel op gaan hameren. Politiek Correct Geneuzel is iets om in een South-Park aflevering uit 2019 terug te gaan zoeken.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hallo met Tim
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
"When you grow up your heart dies"
Linksvoor was al bijzonder laat met het wiel.
Wel kinderachtig van Max de call over de radio.
[ Voor 84% gewijzigd door tuinïnen op 23-10-2022 22:11 ]
De pits worden nog leuk dus
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I served in a company of heroes.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tim ook.
Haters everywhere but I don’t really care
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Kan beter zn mond houden. pffStefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:11:
Max: beautiful, fucking beautiful.
I served in a company of heroes.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
DUGG
Max gelijk schelden, top.
Zou wel moeten kunnen, maar zou episch worden
Mijn reviews al gezien?

PSN: xMaurice93
Oh. Dat shot had ik dan even gemist.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
GP: "We're in this together. Keep your head down."
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hij scheldt niet?dglavimans schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:12:
De crew maakt ook is een fout met een pit terwijl ze altijd foutloos zijn
Max gelijk schelden, top.
Wel heul sarcastisch..
[ Voor 5% gewijzigd door renegrunn op 23-10-2022 22:13 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Redbull vond het ook gewoon saai en geeft Max wat extra uitdaging
Haters everywhere but I don’t really care
Stel je voor dat zijn team iedere keer dat in zijn oor zou mededelen als hij een keer een foutje maakt. Of zelfs gewoon pech heeft.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ach, die snappen het wel. Vanavond eerste rondje op VER denk ik.Gynnad schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:12:
Ff lekker afgeven op je pitcrew..
Hoevaak maakt je team een fout Max?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
[ Voor 8% gewijzigd door pietr op 23-10-2022 22:13 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PSN: xMaurice93
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het regent meters bier?sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:13:
Het dondert en het bliksemt hier. Zelfs het weer vind het leuk worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Goede opmerking van Horner op de boardradio
LEC 1.39.731
VER 1.39.541
Emotie, dat draait wel bij, al helemaal als de mediums de goede keuze blijktdglavimans schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:14:
Max moet in zijn handjes knijpen met de beste pit crew die er is. Ondankbaar
Wat was die opmerking?SunnieNL schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:14:
Mmm, die reserve gun lag ook een eind weg volgens mij. Duurde lang voor ze die te pakken hadden.
Adrenaline. Geef 'm eens ongelijk.dglavimans schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:14:
Max moet in zijn handjes knijpen met de beste pit crew die er is. Ondankbaar
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ach je bent al wereldkampioen en het constructeurskampioenschap kunnen ze in principe ook al niet meer mislopen.Razr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:13:
[...]
Ach, die snappen het wel. Vanavond eerste rondje op VER denk ik.
Kan een keer gebeuren, wees blij dat het nu gebeurd ipv bijv vorig jaar.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zou mij niet verbazen dat GP gewoon een AI issjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:14:
Toch mooi hoe kalm GP altijd is. Echt een goede tegenhanger voor een coureur vol adrenaline.
DUGG
23 Oct 2022, 22:14:45, Lap 38
Verry good bravo
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
GP, niet Horner.SunnieNL schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:14:
Mmm, die reserve gun lag ook een eind weg volgens mij. Duurde lang voor ze die te pakken hadden.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Oh my Lord MAX!!!!111oneonesjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:14:
Toch mooi hoe kalm GP altijd is. Echt een goede tegenhanger voor een coureur vol adrenaline.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dat was Gianpiero Lambiase.SunnieNL schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:14:
Lol, lekker dan.StefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:15:
PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) NOTED - PENALTY NOT SERVED CORRECTLY
23 Oct 2022, 22:14:45, Lap 38
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |