En Alpine wilde alleen maar met jaarcontracten verder met hem, ik denk dat dat enorm meespeelde.Playa del C. schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:28:
[...]
Deels misschien, maar Alonso heeft al heel erg veel geld. Ik denk dat hij vooral echt geniet van de F1-wereld en het racen.
VER krijgt te horen wat voor tijden Ferrari rijdt op scrubbed softs en gaat gewoon net zoveel sneller als nodig is.
"When you grow up your heart dies"
RB toch ook?Exocet schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:32:
Ferrari lijkt dus sneller, die reden op gebruikte softs
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Als je zag hoeveel Alonso met de auto moest knokken, dan zag het er bij Max toch een stuk soepeler uit.
RIC lijkt zich ook thuis te voelen op dit circuit.
Tot Riciardio hem er even tussen zet.U123456 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:34:
VER naar P1, HAM naar P5
Wat liggen ze dicht bij elkaar zeg!
Off-topic: vorige week waren het nog fluitjes in de pitsstraat, deze week is het een irritante claxon als iemand de pits in rijdt.
Bijna alles binnen 1 sec. (top 10)
[ Voor 15% gewijzigd door U123456 op 08-10-2022 08:36 ]
Dat is voor de veiligheid en standaard op het circuit. Wat is het probleem?StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:35:
Off-topic: vorige week waren het nog fluitjes in de pitsstraat, deze week is het een irritante claxon als iemand de pits in rijdt.
Geen probleem. Gewoon een nutteloos feitje mijnerzijds.Playa del C. schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:36:
[...]
Dat is voor de veiligheid en standaard op het circuit. Wat is het probleem?
Ben benieuwd of ze toch dat nieuwe setje soft opofferen.
Klinkt bijna als luchtalarm....StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:35:
Hoeveel seizoenen heeft die jongen daar nou voor nodig? Wat mij betreft een overrated coureur die te weinig laat zien. Er zijn coureurs die om minder gewipt zijn.dglavimans schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:24:
Blijf het toch een te opgefockt mannetje vinden die Yuki.. Hoop dat die zich nog aanpast
PER moet nog een keer.
Begrijp ik goed dat Norris de updates nu niet heeft?
Hij doet het bij Alpha Tauri niet zo slecht hoor. Hij outqualified nu GAS toch ook.vhal schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:37:
[...]
Hoeveel seizoenen heeft die jongen daar nou voor nodig? Wat mij betreft een overrated coureur die te weinig laat zien. Er zijn coureurs die om minder gewipt zijn.
Maar Japanner en Honda zal ook wel wat meehelpen.
Je vergeet de invloed van Honda…vhal schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:37:
[...]
Hoeveel seizoenen heeft die jongen daar nou voor nodig? Wat mij betreft een overrated coureur die te weinig laat zien. Er zijn coureurs die om minder gewipt zijn.
Iets met PR.vhal schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:37:
[...]
Begreep gisteren dat veel coureurs meer dan de helft van hun merchandise afzetten in Japan.
Want de sfeer met Alonso is altijd fijnmurphydrz schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:28:
[...]
Boze tongen beweren dat de sfeer niet fijn is daar en dat het dan met name vanwege Ocon is.
...maar ik kan de bron even niet snel meer vinden.
Stroll heeft ook weinig motivatie meer hè.
Ja lock-up, 3 tiende, jammer, ach
Gezien de fans daar iedere keer is dat niet zo gek.MikeyMan schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:39:
[...]
Begreep gisteren dat veel coureurs meer dan de helft van hun merchandise afzetten in Japan.
Bedankt. Ik had het nog aardig genegeerd maar nu erger ik mij er ook aan.StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:35:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Echt hè, viel mij ook op.Hippocampus schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:39:
Stroll heeft ook weinig motivatie meer hè.
Nieuwe softs zijn dus een stuk sneller.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo,Perez kan het dus wel...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nouja, Vettel was onderhand ook wel klaar met die auto. Het is gewoon een schraal seizoen geworden voor hun.
Nieuwe softs? Eerste ronde reed Ferrari & Red Bull op oude softs.Spotmatic schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:41:
Alonso snel.
En Ricciardo wéér de pineut.
En Ricciardo wéér de pineut.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo. LEC nog aardig gezakt
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Is de baan sneller geworden in deze tweede of iedereen op nieuwe banden?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ai RIC, net nu ik dacht dat hij lekker ging.
Met nieuwe banden en meer rubber op de baan. Hij kan het ook zeker wel, maar het is eerst Q3 afwachten en uitrindelijk de race morgen.Spotmatic schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:41:
VET zit met 0,003s een keertje aan de goede kant van de streep.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vettel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sterker nog, het is allebei.cheiron schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:42:
Is de baan sneller geworden in deze tweede of iedereen op nieuwe banden?
Dat was bijna Leclerc uit Q2

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En LEC maar denken dat het circuit langzamer wordt.
Ricciardo is niet blij. Zijn hoofd schud nogal heen en weer.
RIC, BOT, TSU, ZHO, MSC niet door naar Q3
[ Voor 4% gewijzigd door U123456 op 08-10-2022 08:46 ]
Q1?U123456 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:45:
RIC, BOT, TSU, ZHO, SCH niet door naar Q1
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hé pittig weekend voor Albers en van der Garde zo te zien. Allebei aardige wallen onder hun ogen

Ik ben bang dat je stream heel erg achterloopt.U123456 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:45:
RIC, BOT, TSU, ZHO, MSC niet door naar Q1
Het is te vroeg voor jou vandaagU123456 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:45:
RIC, BOT, TSU, ZHO, MSC niet door naar Q1
Iemand moet het team aansturen? Stroll lijkt mij niet echt de juiste persoon daarvoor, dus wellicht Alonso de beste man in het team..RobertMe schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:39:
[...]
Want de sfeer met Alonso is altijd fijnEn Alonso bij Aston Martin met Lance & Lawrence zie ik eigenlijk ook niet goed gaan. Aangezien Alonso toch wel de reputatie heeft een team te willen "sturen".
Vettel kon ook geen potten breken daar.
Er zat waarschijnlijk een horzel in de cockpit.StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:44:
Ricciardo is niet blij. Zijn hoofd schud nogal heen en weer.
Naja, na een uitloopronde in de pits nog gaan schudden, niet echt nuttig. Als ie dat de hele ronde heeft gedaan heeft ie straks nog een hersenschudding.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Die is er niet, Honda rjiders en junioren vallen onder het Red Bull programma maar ze bemoeien zich er niet mee, focus voor Honda zijn de motoren.
Als buitenstaander de boel moeten regelen binnen een familiebedrijf lijkt mij dan ook erg lastig.murphydrz schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:46:
[...]
Iemand moet het team aansturen? Stroll lijkt mij niet echt de juiste persoon daarvoor, dus wellicht Alonso de beste man in het team..
Vettel kon ook geen potten breken daar.
Nou, hopen dat alles goed gaat voor Verstappen en dat hij pole pakt. Hopelijk geen foutjes van het team dit weekend.
Reken maar dat die Japanners echt wel iets vinden van Tsunoda in de F1.Chocoball schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:47:
[...]
Die is er niet, Honda rjiders en junioren vallen onder het Red Bull programma maar ze bemoeien zich er niet mee, focus voor Honda zijn de motoren.
Tot nu toe lijkt het allemaal behoorlijk foutloos te gaan.StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:47:
Nou, hopen dat alles goed gaat voor Verstappen en dat hij pole pakt. Hopelijk geen foutjes van het team dit weekend.
Het is nog vroeg...
Ach, die volgorde haal ik zelfs zonder koffie nogal eens door elkaar.
Van mij mag PER (of ALO) de pole ook pakken hoor. Max in d le top 3 is genoeg, het gaat om het resultaat morgen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:47:
Valt me nu pas op: nergens flares in het publiek. Die Japanners zijn altijd super netjes.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PER, ALO, VER, SAI, NOR, LEC op nieuwe softs
OCO, HAM, RUS op oude softs (3 rondes)
OCO, HAM, RUS op oude softs (3 rondes)
:strip_exif()/f/image/ZO2Qv647ald8q3Y8wfv4NkUU.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 68% gewijzigd door StefanVerkerk op 08-10-2022 08:50 ]
Wat is die vierkante betonnen ‘schoorsteen’ in de vijver bij de brug?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Saai volk. Totaal geen sfeer op de tribunes. /sSpotmatic schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:50:
Valt me nu pas op: nergens flares in het publiek. Die Japanners zijn altijd super netjes.
maar dat zei je niet, tenzij je met "die Japanners" Honda bedoeld.Tristan schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:48:
[...]
Reken maar dat die Japanners echt wel iets vinden van Tsunoda in de F1.
Overloopje denk ik, als er teveel water staat kan het daardoor weg.Jasphur schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:50:
Wat is die vierkante betonnen ‘schoorsteen’ in de vijver bij de brug?
Oh shit, Max reed er net bijna iemand af... herhaling in 3 2 1
Fuck me mate unbelievable... Max was even niet happy...
Leek een Ferrari te zijn die moest uitwijken in het gras. Kon nog wel eens een straf worden voor Red Bull als dat een hot lap was.
En de commentator maar doen alsof VER het niet gaat halen.
Mooie tijd van Verstappen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Perez loopt weer achter. Komop nou.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:17
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Duidelijke tijden, Max had wel even een momentje

NOR echt bijna vol op VER uitkomen 130r
Hoor iets anders op Grand Prix Radio 😀sjaool schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:53:
En de commentator maar doen alsof VER het niet gaat halen.
Nou dat was close. Maar raar dat Norris vol gas gaat zonder de voorganger te zien. Maximaal nog niet eens een reprimande hiervoor. Precedenten genoeg.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Outlap van beide. Niks aan de hand m.i.
Ik schrok er zelfs van met die onboard beelden. Wat een reactievermogen!
Vaak bu'j te bang!
ahh gelukkigBasvanS schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:54:
Want, Noris hield geen positie, was geen hotlap..
Dat mag van mij een straf worden. Gevaarlijk moment.
Dom van Norris, niet handig voor ver, dat wordt sowieso een melden bij de stewards om die stuurbeweging uit te leggen.
erutangiS
Handje “sorry” van VER naar NOR in inlap.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Wat zeggen ze dan?Zingo schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:55:
[...]
Sky doet er alles aan om iets tegen Max te vinden heb ik het idee….
Dat wordt denk 3 of 5 plekken straf voor Max. Dom ook van Norris dat hij last moment Max wil inhalen om de snelle ronde te beginnen.
Vettel voor de Mercs voorlopig. Nice
Flickr PSN ID= cheironnl
Voor mij is vroeg
Vind je? Valt reuze mee. Onderzoeken is nog niet straffen. Ze nuanceren het ook nog wel. Soms wil je ook dingen horen die er niet zijn.Zingo schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:55:
[...]
Sky doet er alles aan om iets tegen Max te vinden heb ik het idee….
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |