Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Eens maar is het bij de F1 geen risico dan?Mog schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:25:
[...]
Mijn persoonlijke mening: Zolang een rijder alleen zichzelf in gevaar kan brengen is het de verantwoordelijkheid van de rijder zelf. De FIA zou in dat geval een adviserende rol moeten hebben.
Dus met voetbal geen piercings of ringen en in de F1 wel.
Mijn boefje is liev!
Dat is niet hoe aansprakelijkheid en veiligheidsnormen werken, dus terecht punt van de FIA. Gewoon luisteren.Mog schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:25:
[...]
Mijn persoonlijke mening: Zolang een rijder alleen zichzelf in gevaar kan brengen is het de verantwoordelijkheid van de rijder zelf. De FIA zou in dat geval een adviserende rol moeten hebben.
Dus met voetbal geen piercings of ringen en in de F1 wel.
Alleen voor de rijder zelf toch? Ik weet niet precies waar Lewis zijn piercings heeft. Maar als dat in zijn neus is kan hij moeilijk Verstappen of iemand van de pitcrew in gevaar brengen met zijn piercing. Bij voetbal kan een hand in het gezicht van de tegenstander komen, dat lijkt me niet fijn met een ring.
Dat begrijp ik. Maar regels en wetgeving zijn niet in steen geschreven, daarom zou dat aangepast moeten worden. De aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid van de FIA botst nu met de wensen van bepaalde rijders.Linkser schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:26:
[...]
Dat is niet hoe aansprakelijkheid en veiligheidsnormen werken, dus terecht punt van de FIA. Gewoon luisteren.
[ Voor 11% gewijzigd door Mog op 01-10-2022 14:31 ]
Wel toevallig dat het opeens nu iets is wat ze actief handhaven.Pierre schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:42:
Lewis mag even op het matje komen bij de stewards
[Embed]
Zou het niet en vergelding zijn van wat bepaalde mensen gisteren hebben gemauwd?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als een trouwring gewoon is toegestaan zie ik niet in hoe je kunt beargumenteren dat een piercing meer risico met zich mee brengt.
Het argument was in het verleden dat de coureur snel b.v. een CT scanner in kon na een crash, zonder dat er allerhande zilverwerk uit neuzen gepeuterd hoeft te worden.Jorick schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:34:
[...]
Als een trouwring gewoon is toegestaan zie ik niet in hoe je kunt beargumenteren dat een piercing meer risico met zich mee brengt.
Ik wist niet dat coureurs verplicht mee moeten kunnen doen? FIA stelt de regels op, als een coureur het daar niet mee eens is moet/kan die niet mee doen. Such is life. Als ik het niet eens ben of kan voldoen aan de voorwaarden van een product of dienst dan kan/doe ik dat niet afnemen. Kan ik niet leuk vinden, maar als ik het toch gebruik en gepakt wordt moet ik ook op de blaren zitten. Lewis zal zich dus moeten conformeren naar de regels of de sport vaarwel zeggen. Ik zie niet waarom de FIA ineens de regels zou moeten aanpassen voor één specifieke coureur.Mog schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:28:
De aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid van de FIA botst nu met de wensen van bepaalde rijders.
Inderdaad, supersub Nyck is toch aanwezig.RobertMe schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:37:
Ik wist niet dat coureurs verplicht mee moeten kunnen doen? FIA stelt de regels op, als een coureur het daar niet mee eens is moet/kan die niet mee doen. Such is life.
Maar hoe is dat anders met een trouwring? Ik weet genoeg mensen die dat ding niet eens fatsoenlijk van hun vinger krijgen zonder hulpmiddelen. Maar los van dat sommige regels onnavolgbaar lijken, mocht Lewis inderdaad tegen de regels iets hebben gedragen dan is dat gewoon dom en kon hij er op wachten.remmuz schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:37:
[...]
Het argument was in het verleden dat de coureur snel b.v. een CT scanner in kon na een crash, zonder dat er allerhande zilverwerk uit neuzen gepeuterd hoeft te worden.
"When you grow up your heart dies"
Was toch in het begin van het seizoen ook een hoop gedoe over ?Player1S schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:30:
[...]
Wel toevallig dat het opeens nu iets is wat ze actief handhaven.
Zou het niet en vergelding zijn van wat bepaalde mensen gisteren hebben gemauwd?(en een /s voor de zekerheid al acht ik de FIA wel in staat tot zulk kinderachtig gedrag)
Maar daarna bleef het stil.... tot nu dus.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Het is paar keer uitgesteld maar, zo ver ik mij herinner, nu al paar races actief. Dus of toevallig dat hij nu piercing in heeft gelaten of dat men er nu actief bestraftZeRoC00L schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:52:
[...]
Was toch in het begin van het seizoen ook een hoop gedoe over ?
Maar daarna bleef het stil.... tot nu dus.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Met die houding zouden vrouwen nu niet mogen stemmen, homoseksuelen niet mogen trouwen en had jij een opkomstplicht voor je dienstplicht.RobertMe schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:37:
[...]
Ik wist niet dat coureurs verplicht mee moeten kunnen doen? FIA stelt de regels op, als een coureur het daar niet mee eens is moet/kan die niet mee doen. Such is life. Als ik het niet eens ben of kan voldoen aan de voorwaarden van een product of dienst dan kan/doe ik dat niet afnemen.
Regels worden opgeschreven en waar het schuurt en een meerderheid voor is aangepast.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat zal dan echt zo’n kwali worden waar 20 auto’s in de laatste 30 seconden allemaal nog een nieuwe tijd willen neerzetten ivm opdrogende baan. Dat wordt chaos.Hippocampus schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:01:
Begin op Inters, leuk. Kijken wie er voordeel kan pakken.
Met opdrogende baan en track evolution
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik doe eens gek doen en zeg dat Perez weer eens blijft steken in Q1. Slechte eerste ronde en de tweede wordt onderbroken door een rode vlag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zo gaat het normaal toch elk weekend?sjorremans schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:12:
Vermoed dat leclerc pole pakt en Ferrari morgen de race verneukt
Ferrari Pole = Max GP winaar.sjorremans schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:12:
Of Leclerc doet een 'Monacootje'. Pole rijden en dan in de laatste runs in de bandenstapels parkerensjorremans schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:12:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hét verhaal van 2022sjorremans schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:12:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hij zou wel een goeie tweede rijder zijn naast Russell...PatrickC schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:21:
Bottas zakt ook steeds verder weg… hij en RIC moeten maar eens met pensioen.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Alleen gaat het hier ten eerste maar om 1 uit 20 die klaagt, en niet over potentieel 50% van de bevolking (stemrecht vrouwen), etc. Daarnaast hebben we het hier om de regels van een spelletje. Niet over wetten die letterlijk je hele leven beïnvloeden. Die vergelijking slaat dus echt nergens op.Mog schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:58:
[...]
Met die houding zouden vrouwen nu niet mogen stemmen, homoseksuelen niet mogen trouwen en had jij een opkomstplicht voor je dienstplicht.
Regels worden opgeschreven en waar het schuurt en een meerderheid voor is aangepast.
Dat is wat wij ook zien.Justevo schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:30:
VER paars S1, groen S2
Is nog vrijgezelJustevo schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:32:
Waarom komt de manager van Sainz elke uitzending in beeld? Wat voegt hij toe?
Mijn boefje is liev!
He got nothing to lose except sticking it against the wall
DUGG
PSN: xMaurice93
Staat toch al 1e. Oh wacht Q2…
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:10
Waarom roept LEC dan zoiets
Mijn boefje is liev!
Story of his life.Hippocampus schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:38:
Stroll wilde naar links maar de auto niet.
Neehoor, in de Williams wilde hij rechtdoor maar de auto niet
Pijnlijkplizz schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:41:
Russel out
- tweakduke
Banden werken nog net niet, denk dat er wel een paar de 2e run op slicks gaan proberen.Hippocampus schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:41:
De vraag is dus Q3 op slicks starten?
Ja, of ze alvast een paar rondjes opwarmen?tweakduke schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:42:
[...]
Banden werken nog net niet, denk dat er wel een paar de 2e run op slicks gaan proberen.
Wat gaat er dan mis met hem?PatrickC schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:42:
RUS mist de boot compleet.. zit Nyck er maar in!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- tweakduke
Ja, denk toch voor de veiligheid een tijd op inters zetten en dan de slicks proberen.Hippocampus schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:43:
[...]
Ja, of ze alvast een paar rondjes opwarmen?
(Dus de tijd nemen om 2 rondes in te rijden en ze in de temp Window te krijgen.
[ Voor 44% gewijzigd door Rene op 01-10-2022 15:46 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik heb toch het idee dat Russell zichzelf weggezet heeft vandaag. Er leek iets mis.wowly schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:43:
Voor het eerst dat Hamilton Russell wegzet dit jaar
Misschien dat ik nu wel complete onzin praat, maar voor mijn gevoel is het bij inters vaak meer wat je ermee doet dan hoe vers de band nog is.Wognummer schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:44:
wel jammer dat VER dus geen nieuwe Inters meer heeft nu, nou ja een setje dat al een beetje ingereden is
Hij is heel het weekend al aan het klooien met zijn auto/remmen.Hippocampus schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:46:
[...]
Ik heb toch het idee dat Russell zichzelf weggezet heeft vandaag. Er leek iets mis.
Dat heeft PER ook vakerHippocampus schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:46:
[...]
Ik heb toch het idee dat Russell zichzelf weggezet heeft vandaag. Er leek iets mis.
Mijn boefje is liev!
Juist ja! Zoals gehoopt!Rene schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:45:
Ik hoop dat Max op slicks gaat. Gewoon proberen 👍
(Dus de tijd nemen om 2 rondes in te rijden en ze in de temp Window te krijgen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Verwijderd
Leclercsiggy schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:48:
Nou wie gaat zich als eerste vergalopperen?
Mijn boefje is liev!
En dan straks toch maar weer terug of misschien toch niet, vragen ze het wel maar doen ze het niet ofzo.
- tweakduke
Zal je altijd zien hè. maar er is toch maar een klein stukje baan nog nat?tweakduke schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:50:
Mijn advies gaat meteen het raam uit, hopen dat het goed gaat
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |