PER problemen
DRS ENABLED
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
PER heeft drivablilty problems with his engine. Onoes...
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Misschien nog P10 met een FL of zo. Beter dan niks.
Verwijderd
vhal schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:40:
Wel dikke punten voor AM, dat is ook wel weer een tijdje geleden
Wat dacht je van McLaren?Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:40:
[...]
Dat wilde ik ook al zeggen. Reden P7+P8 en nu Max weg is P6+7
Mapping zal vast zijn ingesteld op wet. Perez moet even wat knopjes indrukken.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Foutloos? Echt niet hoorCowamundo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:41:
Max was wel weer typisch max…
DRS aan. Dat had of eerder gemogen of niet. Dit is een cadeautje voor Leclerc.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ja, dit is einde verhaal.Hippocampus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:42:
DRS erbij, nou jammer PER.
DRS kan Max wel helpen wat meer naar voren te komen.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Samen er af dan maar? En dan SAI voor de winst!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nou PER, minister of defense mode activated...?
Ja. Maar niet als er issues zijn met de SC.Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:38:
[...]
Gefixed. En PER rijdt gewoon super degelijk.
(en nu met DRS enabled is LEC die snel is)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Voelt een beetje willekeurigsiggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:42:
DRS aan. Dat had of eerder gemogen of niet. Dit is een cadeautje voor Leclerc.
Nah, zo hard komt hij niet dichterbij op Mag. En dan nog naar Botas toe? Hooguit als er nog een de muur in gaat.Justevo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:41:
Misschien nog P10 met een FL of zo. Beter dan niks.
En dat was het verschil tussen Per en VerHippocampus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:42:
DRS erbij, nou jammer PER.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die heeft met 15 seconden geen DRS hoorZeRoC00L schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:42:
Moet hij eerst nog die 14s dichtrijden naar MAG op P11.ZeRoC00L schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:42:
"When you grow up your heart dies"
No Michael no
Volg je bankbiljetten
Nee ik bedoelde weer veel te gretig… wacht dan gewoon even.
Alleen dit rondje al 5 secondensjaool schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:43:
[...]
Moet hij eerst nog die 14s dichtrijden naar MAG op P11.
Ten opzichte dan 10 rondjes geleden is er buiten de ideale lijn niet veel veranderd inderdaad.
Die rode band lijkt goed te werken bij VER in dit moment van de race. Hij loopt snel in op z'n voorgangers.
Ik bedoelde dat Max al jaren bijna foutloos rijdt, dit was een zeldzame foutCowamundo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:43:
[...]
Nee ik bedoelde weer veel te gretig… wacht dan gewoon even.
Nu DRS geactiveerd is, voelde die divebomb van Max op NOR echt als totaal overbodig. Beetje achteraf/mooi wonen verhaal maar toch. Echt een mega domme fout.
Hij ligt nog 10 seconden achter de volgende wagen, dus voorlopig heeft hijh er weinig aanZeRoC00L schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:42:
Zijn ook niet de snelste auto's natuurlijk, die kan misschien nog wel wat klimmen.Woudloper schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:43:
Die rode band lijkt goed te werken bij VER in dit moment van de race. Hij loopt snel in op z'n voorgangers.
100 procent! Dit gaat z’n eerste onvoldoende van het jaar worden. Kan gebeuren.Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:43:
Nu DRS geactiveerd is, voelde die divebomb van Max op NOR echt als totaal overbodig. Beetje achteraf/mooi wonen verhaal maar toch. Echt een mega domme fout.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Beste grap van vandaag.Exocet schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:43:
[...]
Ik bedoelde dat Max al jaren bijna foutloos rijdt, dit was een zeldzame fout
Ik heb trouwens RIC gestemd.
Gaat nu met 5s per ronde...Dido schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:44:
[...]
Hij ligt nog 10 seconden achter de volgende wagen, dus voorlopig heeft hijh er weinig aan
Maar hoop dat ie het heel houdt.
VER Blaast even door Singapore heen
Wat kan die nog halen, plek 7 of 6?

Fixed that for youExocet schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:43:
[...]
Ik bedoelde dat Max al jaren bijna foutloos rijdt, dit was een zeldzame grote fout
LEC lijkt nog niet echt te kunnen aanvallen. Hopelijk rijdt LEC maximaal met ERS en loopt hij niet te sparen want dan kan het spannend gaan worden.
Als ie een punt haalt mag ie in zn handen knijpenKrukar schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:45:
VER Blaast even door Singapore heenWat kan die nog halen, plek 7 of 6?
Als Perez nu maar slim is om niet off line te gaan verdedigen.
Verwijderd
Maximaal P8 gok ik..Krukar schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:45:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 47 (MSC) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
Komt Russel goed weg
Komt Russel goed weg
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ik vrees dat HAM 'm er niet even aan voorbij gaat laat komen?Krukar schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:45:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hoe weet ik hoeveel laps er al zijn gedaan? Ik zie alleen nog de teruglopende klok
Jeetje, op ViaPlay zijn ze ervan overtuigd dat VER nog P8 zou kunnen eindigen ... Doe normaal. P11 is het hoogst haalbare, zijn race is klaar.
Damn, wat een onzin. Als je dat soort idiote acties niet eens gaat straffen.....Jeroen Blom schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:46:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 47 (MSC) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
Komt Russel goed weg
Inderdaad, was bijna zo'n zelfde actie als Latifi.Jeroen Blom schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:46:
Komt Russel goed weg
ehm 4 rondes heeft ie 15 seconden dichtgereden hahaYonix schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:47:
Jeetje, op ViaPlay zijn ze ervan overtuigd dat VER nog P8 zou kunnen eindigen ... Doe normaal. P11 is het hoogst haalbare, zijn race is klaar.
46 maar doet niet meer ter zake.Silent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:46:
Hoe weet ik hoeveel laps er al zijn gedaan? Ik zie alleen nog de teruglopende klok
Vandaag benzine over.
Onbegrijpelijk...Jeroen Blom schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:46:
Komt Russel goed weg
Het is dat er daar de omstandigheden nog wat gebeurt met uitvallers. Maar wat een zaadbaan.
HAM is nog druk bezig met VET te battlen. En je zou zeggen dat de Merc echt veel sneller is dan de AM.Will_M schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:46:
[...]
Ik vrees dat HAM 'm er niet even aan voorbij gaat laat komen?
Geen laps, ze komen voor de 61 laps tegen de 2uur tijdslimiet voor een raceYonix schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:47:
P8 max denk ik.Krukar schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:45:
Het mag wel gezegd worden dat de stewards vandaag wel heel consistent zijn! Iedereen zijn: NO FURTHER INVESTIGATION
Had er vooral zelf last van natuurlijk.Jeroen Blom schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:46:
Komt Russel goed weg
P14 en een lekke band, genoeg gestraft.
Na Magnussen ook nog een gat van 7 seconden.Wognummer schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:47:
[...]
ehm 4 rondes heeft ie 15 seconden dichtgereden haha
Ik zie LEC hem om deze manier nog wel in de muur parkeren of doorschieten. Die wordt flink ongeduldig en dat gaat bij LEC vaak niet goed.
Livetiming 47/61.Silent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:46:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat zou niet moeten uitmaken toch?dutchgio schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:47:
[...]
Had er vooral zelf last van natuurlijk.
P14 en een lekke band, genoeg gestraft.
Dat Perez hem uit de muur hield.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zijn het al genoeg ronden voor hele punten?
Volg je bankbiljetten
PER wordt toch gered door die straight line speed van de Red Bull.
Die unsafe actie van Hamilton na zijn crash word niet bekeken door de FIA?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Exact dat, hoevaak is nu al aangegeven dat het niet om het resultaat maar de actie gaat (zie Hamilton in Silverstone vorig jaar). Dit had gewoon een straf moeten zijn voor Russel.
Nu BOT, VER rijdt 3,5 seconden sneller per ronde
Klem? Hij rijdt net een joekel van een gat dicht.TinusXIII schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:49:
Verstappen zit klem.
RuimZeRoC00L schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:49:
Nog 20 min te gaan en DotD vote stopt al in 16 min? Wat een onzin...
Als Per nu slim is, doet hij een Ver, laat hem DRS voorbij, pak hem weer terug.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PER komt rubber te kort zometeen. (of de race duurt te lang
)
Heb het idee dat LEC echt veel moeite moet doen om bij PER te blijven. LEC kan niet echt een hele goede aanval plaatsen.SinergyX schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:50:
Gaat lukken, minimaal 75% is al gehaald (46 rondes).ZeRoC00L schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:49:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
LEC wordt zo weer gestresst en maakt een fout.
Alleen maar risico, nu komt LEC er ook niet voorbijSinergyX schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:50:
Volg je bankbiljetten
TSU dan maar als DOTD vandaag....TheBrut3 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:49:
Nog 20 min te gaan en DotD vote stopt al in 16 min? Wat een onzin...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Even die snelste ronde binnenhalen Max!
Beste is al van de softs af zo te zien
Moet VER wel top 10 finishenPjotrStroganov schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:51:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dan moet ie wel eerst binnen de top 10 zittenPjotrStroganov schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:51:
En een bak sneller rijden.Heijmenberg99 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:51:
[...]
Dan moet ie wel eerst binnen de top 10 zitten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |