Zou er nog DRS komen deze race of is dat uitgesloten?
Hetgeen wat VER deed was hetzelfde wat HAM aan het proberen was. Dus valt naar mijn idee wel mee wat er gebeurde.
Grappig hoe verschillend de reacties zijn op Lewis en Max hun acties.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Raceje hoor
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Meer dan 3s langzamer dan MAG die voor hem rijdt.Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:15:
Iemand zicht op RUS zijn tijden/medium banden? Loopt dat al een beetje?
"When you grow up your heart dies"
Met het grote verschil dat Max weet dat hij fout zat en Meneer Hamilton weer loopt te jengelen op de radio over brake testen..PjotrStroganov schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:16:
Je probeert de temperatuur in de banden te houden en dan rij je wat dichterbij naar de tegenstander, als je maar weer op de delta tijd zit als de VSC over is.
Dat ging niet helemaal lekker, maar verder niks aan de hand imho.
Dat ging niet helemaal lekker, maar verder niks aan de hand imho.
Veel foutjes van Max....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nou gooi die DRS eens aan Race Control. Hup.
Kan dat misschien komen door het gejank van de ene en het gewoon lekker racen van de andere?PjotrStroganov schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:16:
Russel krijgt ze beter aan de praat. Tijden komen nu in de buurt.
PSN: xMaurice93
HAM out
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Lewis boem
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ow kak, precies voor Max op de baan.
Gooit 'm lekker voor VER.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat doe je Hamilton!!
unsafe!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die mercedes is wel sterk gebouwd.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Was dat veilig de baan op komen?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Unsafe re-entry
FER met mediums die ze maar weer even opbergen...
Lewis mist gewoon het gevecht met Max!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Lewis bedoel je...siggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:17:
Veel foutjes van Max....
Hoop dat Hamilton hier wel straf voor krijgt..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die vleugel valt er zo vanaf.
End plate, die moet naar binnen.
Maar als MAG naar binnen moest, dan moet HAM ook met die vleugel.....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
en daarom roept VER het ookBasvanS schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:20:
Hier kreeg MAG de zwart orangje vlag voor
Blijft wel lucky Ham….. dus wel crashen maar geen schadejelmuur schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:19:
Stevige neus wel
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Jemig Hamilton waar ben je mee bezig..
Stewards weer absurd....
LEC pit
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
BOT naar soft... Wow...
Hoe lang kan Race Control wachten met de vlag...?ViperTim schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:20:
Dat wordt Black White voor Ham
En dan uit rijden op GEELKlaasjeNL schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:20:
VER moet nu naar binnen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik zou boxen als ik Max was, je zit zo de hele tijd vast. Te dicht achter diegene die voor je zit worden de inters te warm en kom je er niet langs.
Beste klap in de muur, dan valt de schade nog mee.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 02-10-2022 16:22 ]
HAM ging best lomp hard in de muur zeg
Russel is nu het snelst.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rus FL
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Net zolang als met MAG?Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:21:
[...]
Hoe lang kan Race Control wachten met de vlag...?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Coureurs die doorrijden met een beschadigde voorvleugel moeten gelijk de black flag krijgen. HAM/Merc zijn een gevaar op de weg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Max gaat komen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nieuwe vleugel voor HAM en naar geel.
HAM PIT
Vreemd dat VER doorgaat. Had mogelijk een mooie undercut op NOR kunnen doen.
lec op slicks? oi oi o i
Levensgevaarlijk inderdaadgambieter schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:22:
Coureurs die doorrijden met een beschadigde voorvleugel moeten gelijk de black flag krijgen. HAM/Merc zijn een gevaar op de weg.
Dat die barrier heel bleef. Volgens mij moeten ze de rode vlag wapperen en dat ding repareren. Een volgende klap houdt die niet meer.Hippocampus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:21:
HAM ging best lomp hard in de muur zeg
Hij gaat nu tochgambieter schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:22:

Die klap van lewis lost ineens zijn porpoising op
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Geen onderzoek naar onveilig de baan weer opgaan van Hamilton?
PER pit
Bij RBR gokken ze op een gratis pitstop onder SC doordat iemand er op slicks af gaat?
Nee geen slicks mensen.....
SAI pit
Een ronde te laat.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat wordt een dubbel stack. Hopelijk blijft PER op 1.
VER pit
Max pit
TSU out
VER nou ook naar binnen en naar ROOD Toch geel?
[ Voor 17% gewijzigd door Will_M op 02-10-2022 16:24 ]
HAM was alweer terug op de baan, hij had alleen nog net niet de normale snelheid, ritste 'm er net tussen.G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:23:
Geen onderzoek naar onveilig de baan weer opgaan van Hamilton?
??
EDIT. MIJN STREAM LOOPT BLIJKBAAR ACHTER!
[ Voor 15% gewijzigd door Heijmenberg99 op 02-10-2022 16:25 ]
Slechte timing voor slicks. Nu weer veel te koude bandjes.
Fuck
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
SC
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |