Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Als dat gebeurt kun je er al vanuit gaan dat de race eerder wordt afgevlagd. Singapore is al (een van?) de langste GPs van het seizoen. Met regen gaat de snelheid er al uit (nog langzamer dan de Ferrari strategie van 2019p0st schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:28:
Heel benieuwd naar de rangorde morgen na FP1/2 en natuurlijk het weer dit weekend! Als het daadwerkelijjk wisselvallig wordt dan kan het nog wel eens een lange race worden met meerdere rode vlaggennu al zin in haha
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Buenos días. La previsión dice que hay posibilidad media alta de lluvia para sábado y domingo. Temp max 32 C
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 30 september 2022
Good morning. Forecast says medium high chance of rain for saturday and sunday. Max temp 32 C#SingaporeGP pic.twitter.com/Zq0l4O1eNd
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
https://www.motorsport.co...om-singapore-gp/10375872/
Als ik het zo lees hebben ze de maximale kracht welke ze meten gelimiteerd, dus grote stuiters worden gewoon maximaal (7G). Nu vraag ik me even af of het stuiteren aan het begin van het seizoen, vooral in Azerbeidzjan nou ging om hoog energetische impact of door het stuiteren met middelmatige kracht maar hoge frequentie (meer in een vast patroon).Chocoball schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:39:
De FIA heeft de AOM waarde voor Singapore bijgesteld. De AOM waarde bepaalt de afstelling van de wagens om het stuiteren te verminderen. Door het hobbelige circuit zou de AOM waarde makkelijker overschreden kunnen worden.
The governing body has notified teams that to avoid excess energy spikes caused by track bumps skewing the metric, a new maximium reading limit will be put in place to not take into account such extreme impacts.
Bloedheet en vochtig... Je zal maar coureur zijn...
"When you grow up your heart dies"
Meen afgelopen week ergens gelezen te hebben dat Singapore opnieuw geasfalteerd zou zijn?Chocoball schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:39:
De FIA heeft de AOM waarde voor Singapore bijgesteld. De AOM waarde bepaalt de afstelling van de wagens om het stuiteren te verminderen. Door het hobbelige circuit zou de AOM waarde makkelijker overschreden kunnen worden.
Juist vanwege de hobbels. Weet niet meer waar.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Klopt dat was ik ook. Er zijn gedeeltes gedaan zoals de pitlane en bochten en 1 kort recht stukAvK schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:29:
[...]
Meen afgelopen week ergens gelezen te hebben dat Singapore opnieuw geasfalteerd zou zijn?
Juist vanwege de hobbels. Weet niet meer waar.
Vuelta terminada. Sin cambios. Zonas reasfaltadas.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 28 september 2022
Pitlane
Media recta entre T6/T7
De T11 a T13
Media recta T14 a t18
Track walk done. No changes. Resurfaced areas:
Pitlane
Half T6/T7 straigh
From T11 to T13
Mid straight T14 to T18#f1 #SingaporeGP pic.twitter.com/Ahh8HrTibJ
Daarnaast wordt er getest bij bocht 5 met strips die een nieuw textuur hebben.
Entiendo que estas son las tiras rugosas sonoras que mañana FIA probará en salida T5. Se pedirá opinión a los pilotos.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 29 september 2022
I understand these are the new rumble textured strips to be tested tomorrow at the exit of T5. Drivers feedback will be requested. #f1 #SingaporeGP pic.twitter.com/XSn4Ez2nsJ
Zou leuk zijn weer eens een regen race of deels.
De box van Ferrari is wel serieus kleiner/onhandiger dan die van Mercedes en Red Bull. Gebeurt dit vaker of is het gewoon geluk hebben op welke plek je krijgt?
Ernemmer schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:53:
[...]
De box van Ferrari is wel serieus kleiner dan die van Mercedes en Red Bull. Gebeurt dit vaker of is het gewoon geluk hebben op welke plek je krijgt?
Gevonden via Google omdat ik het me ook afvroegHet team dat het constructeurskampioenschap gewonnen heeft, heeft het seizoen erna altijd de voorste plekken in de pitstraat. Daarna volgt de nummer twee en dat gaat zo door tot de laatste pitboxen, helemaal aan het eind van de pitstraat, die in gebruiken genomen worden door het team dat het seizoen ervoor als laatste geëindigd is.
Is het niet zo dat ze vak 14, 15, 16 en een deel van 17 hebben?Ernemmer schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:53:
[...]
De box van Ferrari is wel serieus kleiner/onhandiger dan die van Mercedes en Red Bull. Gebeurt dit vaker of is het gewoon geluk hebben op welke plek je krijgt?
Dus wel wat kleiner maar niet heel veel?
Mercedes en Red Bull 4 vakken, Ferrari 3,5 vak (met sanitair blok ertussen, dat dan weer wel)
Winnende team(van jaar daarvoor) mag kiezen welke plek ze nemen. maar dat is vaak of vooraan of achteraan. en de rest volgt. maar dat is net hoe het uit komt met de pitstraat (of vooraan of achteraan beter uit komt)Loek92 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:56:
[...]
[...]
Gevonden via Google omdat ik het me ook afvroeg
@Ernemmer Ferrari heeft nog een stukje opslag naast die doorgang. plek waar reserve onderdelen & banden staan opgestapeld, dus ze zullen er weinig last van hebben
@DaniëlWW2 Weet dit hoop ik wel?Jeroentjuh82 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:50:
Het is bekend dat de datums verkeerd staan in de OP?
Zou leuk zijn weer eens een regen race of deels.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat wordt gegarandeerd een of meerdere safety cars lijkt me.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
1, 2, 3... 🎶 Bringing the birthday boy into the garage 🎂 pic.twitter.com/rDulaw1hgQ
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 30 september 2022
Iets met een pandemie?G_Dragon schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:36:
Misschien een domme vraag maar ik kan me het even niet meer herinneren maar waarom werd de GP van Singapore niet in 2020 en 2021 gereden? Schrok een beetje toen ze net op de radio zeiden dat het alweer 3 jaar geleden is dat deze race gereden werd.
Hij krijgt de taart niet eens in zijn gezicht!!G_Dragon schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:39:
Jarige Verstappen word toegezongen door Red Bull
[Embed]
Dat was het inderdaad!
Blij dat dit nu achter ons is en alles weer zoals normaal gereden gaat worden.
Nee jammer he! Die teleurstelling had ik nou ook na het zien van het filmpjemurphydrz schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:42:
[...]
Hij krijgt de taart niet eens in zijn gezicht!!
Wacht maar tot hij DC tegenkomt, die wil hem vast wel op gepaste manier feliciterenmurphydrz schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:42:
[...]
Hij krijgt de taart niet eens in zijn gezicht!!
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Wel hopen dat ik niet in slaap val...
(Ja, even al maar was aan het bellen voor de baasch
Hee same same!pilskes schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:57:
Geluk bij een ongeluk, al 4 dagen een behoorlijke griep! Nu kan ik wel eindelijk weer eens de FP's zien!
Wel hopen dat ik niet in slaap val...
Blijft wel een gaaf stratencircuit dit
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ben benieuwd, dit wordt de eerste Singapore GP die ik ga zien. Vind het een intrigrerend circuit.
Wie zit nu binnen? Lec of SaiParaDroid2 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:04:
'We are checking' binnen 3 min
Ben benieuwd, dit wordt de eerste Singapore GP die ik ga zien. Vind het een intrigrerend circuit.
I served in a company of heroes.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De sponsorenJustevo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:12:
Oranje met roze. Welk kleurenblind paard maakt die livery bij McLaren?
Die is nog lang niet aan het pushen. Pas als de tijden onder de 1.38.00 komen.plizz schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:14:
Uh, Max is echt aan het pushen. Niemand komt bij hem in de buurt.
Yes, op zowel het Nederlandse als het Engelse commentaar.Justevo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:16:
Meer mensen waarbij het geluid wegvalt op F1TV?
ja.Justevo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:16:
I served in a company of heroes.
Jep, hier ook.Justevo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:16:
Ja, ligt niet aan jouw verbinding. Maar dit mag in een van de andere threads. Zie het blok onderaan de pagina.Justevo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:16:
Ja had ik ook last van, daarom audio maar even op NL gezet en nu loopt ie lekker door.Justevo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:16:
Edit: commentaar loopt door, maar FX valt toch aantal keren weg zoals net met die onboard van Russell.
[ Voor 17% gewijzigd door Giel1 op 30-09-2022 12:23 ]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, zeker niet tijdens de vrije trainingen. De snelste tijd in 2019 was een 1:36.217, de auto's zijn een stuk langzamer door de bochten, die er nogal veel zijn hier.Titu schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:16:
[...]
Die is nog lang niet aan het pushen. Pas als de tijden onder de 1.38.00 komen.
F1TV Live is bij mij niet weggevallen.Justevo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:16:
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:07
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
"Budget zorgt er voor dat je auto sneller gaat"
Budget heb je ook nodig om je auto te repareren als anderen hem slopen.
Van wat ik gelezen heb gaan er verhalen in de ronde dat RBR in 2021 de budget cap verbroken heeft.Justevo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:55:
Ted kan z'n rancune jegens Red Bull weer niet verbergen met z'n budget cap verhaal.
"Budget zorgt er voor dat je auto sneller gaat"
Budget heb je ook nodig om je auto te repareren als anderen hem slopen.
Echter is er nergens nog bewijs beschikbaar.
Ik kijk nu al uit naar 2023. Hopelijk het jaar een driestrijd.ParaDroid2 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:02:
Leuk, Mercedes dat ook mee lijkt te doen. Drie teams vooraan juich ik toe
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Helaas is het voornamelijk door track evolution.ParaDroid2 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:02:
Leuk, Mercedes dat ook mee lijkt te doen. Drie teams vooraan juich ik toe
Max had zijn tijd 20 min voor Lewis zijn tijd gezet.
Ik denk dat RBR nog steeds een gat heeft naar zowel MB en Fer maar dat het gat hier wel kleiner is.
Vast wel bewijs. Maar de straffen zijn onduidelijk of niet bekend of het is een grijs gebied. Welk uitslag het ook wordt, de andere partij zal het tot in de eeuwigheid aanvechten.Martin0 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:56:
[...]
Van wat ik gelezen heb gaan er verhalen in de ronde dat RBR in 2021 de budget cap verbroken heeft.
Echter is er nergens nog bewijs beschikbaar.
Ik bedoelde meer publiekelijk bewijs.Bloodclot schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:11:
[...]
Vast wel bewijs. Maar de straffen zijn onduidelijk of niet bekend of het is een grijs gebied. Welk uitslag het ook wordt, de andere partij zal het tot in de eeuwigheid aanvechten.
Enige wat nu publiekelijk bekend is dat er geruchten zijn.
Als het publiek er uberhaupt iets over te horen krijgt en het niet een gevalletje Ferrari deal word.
Max op de medium compound toch ook nog?Martin0 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:10:
[...]
Helaas is het voornamelijk door track evolution.
Ik denk dat RBR nog steeds een gat heeft naar zowel MB en Fer maar dat het gat hier wel kleiner is.
Max was tevreden met zijn hotlaps. Kon wel sneller maar hoefde niet. Max is zowat ook de enige die zich bezig hield met een longrun. Op boordradio hoorde ik van GP dat de enige beetje vergelijkbare longrun die van ocon was op 4ronden softs.Martin0 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:10:
[...]
Helaas is het voornamelijk door track evolution.
Je bedoelt Livescreamhouse schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:17:
internationaal werkt wel
Volgens mij was het softs maar volgens de timings was het Mediums maar de timings zit er wel eens vaker naast.
Hoop dat het alsnog een stoomcabine gaat worden de komende dagen, op een stratencircuit lijkt me wel weer 's gaaf want er kan daar in korte tijd echt heel erg veel water vallen.
De laatste tijd van Max was op medium volgens de livetiming.Extigo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:20:
[...]
Nee, ook Max had zijn tijd gereden op soft.
Dus toch soft. Vreemd dat mijn live timing in de app medium aangaf.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 30-09-2022 13:32 ]
Anoniem: 499527
Dat is het al met die hoge temperaturen en 70+% luchtvochtigheid.PalingDrone schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:27:
Hoop dat het alsnog een stoomcabine gaat worden de komende dagen...
Mmmja maar liever nat asfaltAnoniem: 499527 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:35:
[...]
Dat is het al met die hoge temperaturen en 70+% luchtvochtigheid.
Beetje eigen schuld dat je de weersvoorspelling gelooft in Singapore. Letterlijk elk jaar is er een natte GP "voorspeld" en alleen in 2017 was dat daadwerkelijk het geval. Zo is het klimaat daar, het is gewoon eigenlijk niet te voorspellen wanneer het precies regent, al helemaal niet dagen van tevoren.PalingDrone schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:27:
Nou, dat viel alvast wat tegen voor een voorspeld compleet nat weekend....
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ho-Pin en/of Joost (Nusport podcast) gaf aan dat het altijd 50/50 is in Singapore. Hebben we dus helemaal niets aan.Migrator schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:38:
[...]
Beetje eigen schuld dat je de weersvoorspelling gelooft in Singapore. Letterlijk elk jaar is er een natte GP "voorspeld" en alleen in 2017 was dat daadwerkelijk het geval. Zo is het klimaat daar, het is gewoon eigenlijk niet te voorspellen wanneer het precies regent, al helemaal niet dagen van tevoren.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Het is ieder raceweekend 50/50 toch? Het regent wel, of niet....Mog schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:27:
[...]
Ho-Pin en/of Joost (Nusport podcast) gaf aan dat het altijd 50/50 is in Singapore. Hebben we dus helemaal niets aan.
I'll let myself out....
Anoniem: 499527
Even staatsloten kopen voor morgen ... ik win hem wel, of ik win hem niet.. 50/50 brbThe_Admin schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:30:
[...]
Het is ieder raceweekend 50/50 toch? Het regent wel, of niet....
I'll let myself out....
Ik had ergens gelezen dat er tegen de FIA cost commission er geen appeal mogelijk was.Bloodclot schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:11:
Vast wel bewijs. Maar de straffen zijn onduidelijk of niet bekend of het is een grijs gebied. Welk uitslag het ook wordt, de andere partij zal het tot in de eeuwigheid aanvechten.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
El coche de Leclerc no estará listo para inicio FP2. 5 minutos para empezar.
Leclerc's car won't be ready for the start of FP2. 5 mins to go.#SingaporeGP pic.twitter.com/Ec82COWaxM
Zelfde geldt voor Red Bull met de auto van Perez
También tarde en el de Checo Perez
Also late on Checo Pérez car pic.twitter.com/dzVOJvsb2o
[ Voor 32% gewijzigd door Extigo op 30-09-2022 14:59 ]
Als je aan het einde van het seizoen alle pech en onhandigheden bij LEC (buiten zijn schuld om meegerekend) op gaat tellen, ga je een flink lijstje krijgen. Of zie ik dat verkeerd? Weinig echt foutloze weekenden daar gezien.Extigo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:57:
Ferrari heeft echt een probleem met de auto van Leclerc.
[Twitter]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verstappen krijgt het op die manier wel op een presenteerblaadje aangereikt als die problemen zo aanhouden...Extigo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:57:
[Twitter]
Zelfde geldt voor Red Bull met de auto van Perez
[Twitter]
Hij reed op het einde van de sessie wel op medium volgens mij,misschien vandaar de verwarring.sjaool schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:29:
[...]
De laatste tijd van Max was op medium volgens de livetiming.
Dus toch soft. Vreemd dat mijn live timing in de app medium aangaf.
Hij was toen wel een stuk langzamer dan zijn snelste tijd op de softs.
[ Voor 9% gewijzigd door skreppiedoe op 30-09-2022 15:06 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
FP1 ook al een half uur later pas de baan op.Extigo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:57:
[Twitter]
LEC en FER hebben niet echt veel geluk aan het begin van dit weekend.
Yup, en het is pas 2de FP.G_Dragon schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:12:
Er gebeurd genoeg zonder dat die voorspelde regen is er
Ik wou inderdaad net vragen waarom Verstappen nog binnen staat , want lees alleen dat Per en Lec problemen hebben.sjaool schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:13:
VER, PER en LEC staan dus allemaal nog binnen.
Ze maken het graag spannend deze weekend. Wij gaan het zien.sjaool schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:13:
VER, PER en LEC staan dus allemaal nog binnen.
Pas?
[ Voor 88% gewijzigd door Remy op 02-10-2022 19:55 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |