• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:30
Cobb schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 08:57:
[...]
Ik vraag mij af of het veel zal schelen als iedere NL'r zijn CV installatie goed laat afstellen en laat inregelen. 5 tot 20% mindergas op iedere woning is ook behoorlijk wat.
Heb je enig idee wat de industrie aan gas verbruikt? Veel meer dan de huishoudens…

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:46
iMode schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 15:40:
[...]

Heb je enig idee wat de industrie aan gas verbruikt? Veel meer dan de huishoudens…
Dat begrijp ik, en ook daar moet iets veranderen. Maar volgens mij is dit een simpele ingreep met behoorlijk resultaat.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:41
iMode schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 15:40:
Valt wel mee.

https://ned.nl/nl/datapor.../gas/totale-gasconsumptie

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Topic beleid
Help! Ik wil laagdrempelig over mijn energierekening praten.
Bespreek je persoonlijk situatie hier: Help! De energierekening - kroegtopic

Wat wel niet in dit topic:
De belangrijkste stelregel: dit topic staat in AWM en gaat dus over een algemene discussie die informatief en nuttig is voor iedereen.
Dit topic is dus niet bedoelt voor persoonlijk advies of informatie over persoonlijke situaties.
Zie voor voorbeelden van persoonlijke advies topics onze topic start: defiant in "De energiemarkt crisis: ontwikkelingen en achtergronden"

Voor politieke besluiten over economische en maatschappelijk beleid en de gevolgen van de crisis qua energie en inflatie voor Nederland hebben we: Energie-en inflatiecrisis in Nederland

Wat wel hoort in dit topic:
• Ontwikkelingen op de energiemarkt, zoals energieprijzen en voorraden.
• Geopolitieke ontwikkelingen in binnen-en buitenland die impact hebben op de energiemarkt.
• Ontwikkelingen van prijzen en beleid van energiemaatschappijen.

Beleid en richtlijnen
• Geen minachting en/of vernederende oplossingen voor minder bedeelde groepen.
• Geen rants.
• Geen meme's/plaatjes.
• Geen nutteloze posts, denk s.v.p. na of je post wat inhoudelijks toevoegt.
• Geen ongefundeerde posts, onderbouw je standpunten met betrouwbare bronnen indien noodzakelijk.