Plan c. 2 stopper?
Max gaat straks gewoon naar medium lijkt me..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PSN: xMaurice93
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
'leader' vs 'interval' op het timingoverzicht links...Robkazoe schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:34:
Ligt het aan mij of is LEC tijd kwijt aan het raken? Max had 10 seconden voorsprong, nu is het 14,5.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Als Perez nu kan uitrijden op de hards, dan is het eindresultaat misschien nog prima.Robkazoe schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:35:
PER heeft zichzelf wel aardig herpakt. Staat nu 9e en er moeten mogelijk nog een aantal mannen pitten.
Lijkt mij ook Medium voor Max straks. Nog maar 30 rondes met een lichtere auto.Dentist schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:35:
Plan c. 2 stopper?
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ha. Zelfde gedachte hier.siggy schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:35:
We are thinking.... we are thinking.....
What are you thinking about.....?
DUGG
track limitsRobbie T schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:37:
[...]
Ha. Zelfde gedachte hier.
Waarom had de vries een zwart witte vlag?
Track limits.Robbie T schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:37:
[...]
per aspera ad astra
Te vaak de track limits overschreden.Robbie T schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:37:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Valt toch wel mee gezien zijn slechte startshoombak schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:38:
PER is ook echt weer helemaal niks
DUGG
PSN: xMaurice93
Die krijgt zo dus hards.dreester schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:39:
SAI wil softs! Plan S!
Welke race kijk jij?shoombak schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:38:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nouja, dat ie uberhaubt nog rondjes maakt met die toasty remmen van 'mshoombak schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:38:
Nou ja nog 2 ronden en hij zou in theorie nog gewoon een 2de rood kunnen doen. Hij kan dus makkelijk naar geel waarom zou je dan nog wit nemen? Wit zou dom zijn geel is makkelijk mogelijk tot de finnish en een snellere compound.KlaasjeNL schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:38:
Bij F1TV zeggen ze dat PER datq verzamelt op hard en dat VER zeker naar hard gaat. Maar op dit moment rijdt VER ruim een seconde sneller rond op oude softs en LEC nog wat sneller op mediums. Lijkt mij dat ze VER gewoon op mediums gaan zetten.
Uitrijden op deze stint dan valt ie achter Max en opnieuw pitten voor Softs is de andere optie. In elk geval is het een risico en goede kans dat Max weer gaat winnen.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:40:
Ja Leclerc heeft een gigantisch probleem...
Red Bull is wel een van de spectaculairste teams om aan het werk te zien. Een echte smaakmaker wat mij betreft.dglavimans schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:41:
Mooi hoe Red Bull op alle fronten perfect lijkt te draaien
Dat maakt de sport ook fantastisch om te zien
[ Voor 8% gewijzigd door StefanVerkerk op 11-09-2022 15:42 ]
DUGG
Vond ze vorig jaar een stuk strakker. Dit jaar al wel een paar kleine foutjes gezien bij andere races. Vorig jaar waren ze echt ongenaakbaar.RedHat schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:42:
Strategisch doet Red Bull dit seizoen wel echt alles goed. Fantastisch om te zien hoe dat team op elkaar ingespeeld is en de wedstrijden goed leest.
Ik zie dat ik niet de enige ben.sjaool schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:41:
[...]
Red Bull is wel een van de spectaculairste teams om aan het werk te zien. Een echte smaakmaker wat mij betreft.
Mag ik tussen het racen door even "dank u" zeggen voor al deze boordradio-updates?StefanVerkerk schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:41:
Max wordt echt gevraagd heel rustig te beginnen met deze stint. M.a.w. laat Leclerc zijn bandjes maar lekker oproken.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
[ Voor 20% gewijzigd door d0s op 11-09-2022 15:43 ]
Meestal niet langSilent Thunder schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:43:
Hoeveel rondjes moeten die M's van Max opwarmen?
Zelfs met een late sc is die 10 sec in de verste verte niet genoeg. Ferrari heeft weer een oepsie gedaan en niet beseft dat ze na de stop de race waarschijnlijk niet uit kunnen rijden. En dus tijd verliezen met die actie. Ze waren dan ook de enige.Mach schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:42:
Enige obstakel zal een late sc waarbij lec naar soft kan en ver eventueel niet
I am the great Cornholio!
Ehm, VER en LEC waren ook de enige die gedurende VSC een pit konden doen, voor de rest was het al ending bij pit entrycomputerjunky schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:43:
[...]
Zelfs met een late sc is die 10 sec in de verste verte niet genoeg. Ferrari heeft weer een oepsie gedaan en niet beseft dat ze na de stop de race waarschijnlijk niet uit kunnen rijden. En dus tijd verliezen met die actie. Ze waren dan ook de enige.
dawg schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:45:
Max is echt in ongelofelijke vorm. Man man.
ICE ICE Baby
Maar is zooo dominant, is zooooo saaaidawg schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:45:
Max is echt in ongelofelijke vorm. Man man.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarschijnlijk wel. Maar aangezien hij dan 40 seconde achter ligt boeit dat niet zo.StefanVerkerk schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:46:
Ben benieuwd of Sainz op softs daadwerkelijk sneller gaat zijn dan Verstappen op medium.
Dan moet ie deze 14 seconden goedmaken en de pitstop zometeen.StefanVerkerk schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:46:
Ben benieuwd of Sainz op softs daadwerkelijk sneller gaat zijn dan Verstappen op medium.
Zouden ze ook democratisch beslissen wie er nummer twee mag worden?DaniëlWW2 schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:46:
Met hoe het nu gaat zie ik Sainz en Leclerc het nog uitvechten voor P2...
Hij is een gevoelsmens. Hij rijdt inmiddels rondjes met zijn ogen dicht, om het nog een beetje spannend te houden.siggy schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:47:
Max zijn lcd laat niks zien? Of is dat de zon?
Dominant met race skill, niet enkel op power.
Geef max een top wagen en hij is unstoppable
Ook met één hand heb ik begrepen…StefanVerkerk schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:48:
[...]
Hij is een gevoelsmens. Hij rijdt inmiddels rondjes met zijn ogen dicht, om het nog een beetje spannend te houden.
Maar inderdaad, de zon. Nachtraces geven veel beter zicht op het display.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq