Hey, don't shoot the messenger. Ik herhaal ook alleen maar wat Tennent aan Verstappen vraagtRobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:24:
[...]
En met een drivers parade die om 1 uur start betekent dat dus gewoon dat het te laat was. Ook gezien de final grid al is vastgesteld. Dat zo laat de grid nog veranderd wordt kan ik mij niet indenken.
Alhoewel ze Hamilton in Oostenrijk volgens mij zelfs op de grid verplaatst hebben? Dat was toen weer wel een penalty die in het laatste half uur daadwerkelijk voor de start werd toegekend en toegepast. Dus het kan wel. Maar dat was dan met een protest en een overtreding, hier is het dan een fuckup in het vaststellen van een overtreding en dus een andere reden.
Snap ik. Ik schrijf alleen mijn conclusie op basis van die informatie opChocoball schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:26:
[...]
Hey, don't shoot the messenger. Ik herhaal ook alleen maar wat Tennent aan Verstappen vraagt
Als ik zie wat voor een stront Max en z'n fans de afgelopen dagen/uren over zich heen krijgt op sociale media en wat voor een shit-show de organisatie is op Monza zou ik het fantastisch vinden als Max hier wint; handjes in de lucht en met een grote grijns op je smoel op het podium.
Als dit soort Praktijken Lewis overkomt staat het forum er vol me maar nu is het opeens verdacht stil.
Lekker met gestrekt been erin.
Als dit soort Praktijken Lewis overkomt staat het forum er vol me maar nu is het opeens verdacht stil.
Vind dat wel mooi transparant met die gridstraffen, dat moet toch beter kunnen?
werphengel schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:37:
Als ik zie wat voor een stront Max en z'n fans de afgelopen dagen/uren over zich heen krijgt op sociale media en wat voor een shit-show de organisatie is op Monza zou ik het fantastisch vinden als Max hier wint; handjes in de lucht en met een grote grijns op je smoel op het podium.![]()
Mijn boefje is liev!
Italiaanse fans hebben gisteren "Verstappen's moeder is een hoer" staan zingen, en vanochtend zag ik een filmpje van een paar Italianen die door het publiek heenliepen en dreigend eisten dat alle Verstappen-petjes af gedaan werden.JB schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:39:
[...]
Heb ik iets gemist? Weer een groepje NL fans die zich misdragen?
Ecco la prova, per chi non ci credeva, lo hanno rifatto, più e più volte..e hanno detto anche di peggio pic.twitter.com/WPZnkSwErq
— Giulia🦁☆ ☆ ☆ (@GiuliaBosa02) 10 september 2022
Hey @Autodromo_Monza/@F1, we don’t accept bullies in our sport. These men are harassing/bullying anyone wearing Max Verstappen hats until they take them off.
— Harry Eade (@harryeade_) 11 september 2022
No security/officials to be seen anywhere to at least report them.
Sort. It. Out.#ItalianGP pic.twitter.com/oFpVKlqr2D
[ Voor 15% gewijzigd door DataGhost op 11-09-2022 13:43 ]
Oh wow… maar die Max fans zijn natuurlijk de oorzaak van dit gedragDataGhost schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:42:
[...]
Italiaanse fans hebben gisteren "Verstappen's moeder is een hoer" staan zingen, en vanochtend zag ik een filmpje van een paar Italianen die door het publiek heenliepen en dreigend eisten dat alle Verstappen-petjes af gedaan werden.

Mijn boefje is liev!
Op Reddit: Max' moeder die voor rotte vis wordt uitgemaakt, door de tifosi, RB-fans die die geen petje op mogen hebben op de tribune en verder hoe kut alles op Moza is georganiseerd.JB schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:39:
[...]
Heb ik iets gemist? Weer een groepje NL fans die zich misdragen?
Laten we hopen dat er wederom een statement vanuit de FIA komt hierover en dat het benoemd wordt tijdens een uitzending hier en daar. Ook zodat duidelijk wordt dat de (NL) Max fans niet als enigen dit soort gedrag vertonen.DataGhost schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:42:
[...]
Italiaanse fans hebben gisteren "Verstappen's moeder is een hoer" staan zingen, en vanochtend zag ik een filmpje van een paar Italianen die door het publiek heenliepen en dreigend eisten dat alle Verstappen-petjes af gedaan werden.
[Twitter]
[Twitter]
En voordat ik van alles over me heen krijg, ik weet dat het een klein groepje is die het verpest voor de rest etcetera.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Kijk naar de grid.D-Ed schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:32:
Die 'Nick, this is Toto' uitspraken slaan echt helemaal nergens op heren.. Wat heeft Mercedes te winnen om nu Verstappen eruit te rijden? In je eerste F1 race de huidige WK eraf knallen gaat je ook weinig goodwill opleveren voor de rest van je carrière dus het lijkt mij allemaal wat vergezocht..
Op P1 staat Leclerc. Die moet winnen voor eigen publiek. De stress gaat het team de nek om doen, de motor die ploft of een 4de band die mist bij de pit of een luchthamer die dienst weigert of LEC zelf die een fout maakt om te presteren.
Op P2, de eerste en enige Merc wagen die iets in de pap te brokken heeft met Russell.
Op P3/P4 de McLaren wagens die te traag zijn.
Op P5 Gasly, meh...
Op P6, Alonso die kan stunten maar geen kans maakt tegen de RB in de handen van Max.
Op P7 Max.
Hamilton vreest de DRS trein en is dus kansloos naar zijn eigen mening.
Een enorme buffer voor de Mercedes wagen met als enige echte gevaar voor een Mercedes winst is Max. Perez en Sainz komen van ver maar die moeten eerst doorheen de DRS trein die Hamilton vreest.
Mercedes staat droog dit jaar en ze moeten klaarkomen voor de sponsoren alsook voor het team moraal. Nyck is een Mercedes rijder die over zijn houdbaarheidsdatum is in vergelijking met de rest van het veld icm zijn gebrek aan ervaring.
Nu kan je dit als lariekoek en kolder bestempelen. Maar dit is exact hetzelfde soort framing wat Mercedes ook deed in Zandvoort. "It this was for the championship we would ask the FIA to investigate."
En dan is vraag of RB zo een dergelijke uitspraak zal doen als het scenario zal voltrekken. Natuurlijk niet want daar heeft Mercedes voor gezorgd dat RB slechte verliezers zijn door hun geweldige PR. Het had Mercedes overigens gesierd om te reageren naar de haat berichten naar AT / Hanna Schmidt vorig weekend maar dat deden ze niet, ze goten olie op het vuur met "for the championship".
Dus alle ingrediënten zijn er voor een uitvalbeurt ten goede voor Mercedes. En aangezien ze niks meer met Nyck kunnen doen voor 2023, ze proberen hem als een winkeldochter te slijten met al die Rookie sessies, zou het goed bedrijfsmanagement logisch zijn hem voor de spreekwoordelijke bus te gooien. En het is een Turn 1/2, lap 1 incident waar er een hoop gebeurd. There is nothing to see people, move along...
En als Mercedes nu de Q1 overtreding van LEC ter oren zou brengen, ze weten het heus wel, zal gewoon te opzichtig zijn want LEC is niet hun grootste gevaar maar RB.
Dus wat heeft Mercedes te verliezen om het niet te doen? Een mogelijke zekere overwinning. En dat dergelijke zaken gebeuren kan één vage obscure Nelson Piquet Jr bevestigen ten faveure voor Alonso.
Als DEV 2 plekken voor Max zou staan zou er weinig aan de hand zijn geweest. Nu zou Max er goed aan doen om DEV voor te laten dan wel de chicane af te snijden om uit de rotzooi te blijven.
[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 11-09-2022 13:53 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Enige positieve is dat er beelden zijn. Zou het vanwege dominantie (mede door onkunde FER) zijn?DataGhost schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:42:
[...]
[Twitter]
[Twitter]
Voor mijn gevoel eerder nooit zo over Max gedaan daar in Italië
Mijn boefje is liev!
Als dat nu niet gebeurd dan ben ik klaar met alle geloofwaardigheid.AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:49:
[...]
Laten we hopen dat er wederom een statement vanuit de FIA komt hierover en dat het benoemd wordt tijdens een uitzending hier en daar. Ook zodat duidelijk wordt dat de (NL) Max fans niet als enigen dit soort gedrag vertonen.
En voordat ik van alles over me heen krijg, ik weet dat het een klein groepje is die het verpest voor de rest etcetera.
Mijn boefje is liev!
Heb je erl eens naar de WDC & WCC stand gekomen? Russell staat maar 13? punten achter Leclerc & Perez. Mercedes staat maar een punt of 30 achter Ferrari.Chevy454 schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:49:
En als Mercedes nu de Q1 overtreding van LEC ter oren zou brengen, ze weten het heus wel, zal gewoon te opzichtig zijn want LEC is niet hun grootste gevaar maar RB.
En Mercedes was gewoon kansloos in de kwalificatie. Als ze alles op alles willen zetten voor een overwinning dan kunnen ze beter drie weken wachten. Hamilton is altijd goed in Singapore en wellicht doet die auto het ook een stuk beter op een stratencircuit. Want op de power circuits laten ze het ni voor de tweede keer grandioos afweten. Terwijl ze in Hongarije en Nederland wel erbij zaten bv.
Complimenten voor de onderbouwingChevy454 schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:49:
[...]
Kijk naar de grid.
Op P1 staat Leclerc. Die moet winnen voor eigen publiek. De stress gaat het team de nek om doen, de motor die ploft of een 4de band die mist bij de pit of een luchthamer die dienst weigert of LEC zelf die een fout maakt om te presteren.
Op P2, de eerste en enige Merc wagen die iets in de pap te brokken heeft met Russell.
Op P3/P4 de McLaren wagens die te traag zijn.
Op P5 Gasly, meh...
Op P6, Alonso die kan stunten maar geen kans maakt tegen de RB in de handen van Max.
Op P7 Max.
Hamilton vreest de DRS trein en is dus kansloos naar zijn eigen mening.
Een enorme buffer voor de Mercedes wagen met als enige echte gevaar voor een Mercedes winst is Max. Perez en Sainz komen van ver maar die moeten eerst doorheen de DRS trein die Hamilton vreest.
Mercedes staat droog dit jaar en ze moeten klaarkomen voor de sponsoren alsook voor het team moraal. Nyck is een Mercedes rijder die over zijn houdbaarheidsdatum is in vergelijking met de rest van het veld icm zijn gebrek aan ervaring.
Nu kan je dit als lariekoek en kolder bestempelen. Maar dit is exact hetzelfde soort framing wat Mercedes ook deed in Zandvoort. "It this was for the championship we would ask the FIA to investigate."
En dan is vraag of RB zo een dergelijke uitspraak zal doen als het scenario zal voltrekken. Natuurlijk niet want daar heeft Mercedes voor gezorgd dat RB slechte verliezers zijn door hun geweldige PR. Het had Mercedes overigens gesierd om te reageren naar de haat berichten naar AT / Hanna Schmidt vorig weekend maar dat deden ze niet, ze goten olie op het vuur met "for the championship".
Dus alle ingrediënten zijn er voor een uitvalbeurt ten goede voor Mercedes. En aangezien ze niks meer met Nyck kunnen doen voor 2023, ze proberen hem als een winkeldochter te slijten met al die Rookie sessies, zou het goed bedrijfsmanagement logisch zijn hem voor de spreekwoordelijke bus te gooien. En het is een Turn 1/2, lap 1 incident waar er een hoop gebeurd. There is nothing to see people, move along...
Dus wat heeft Mercedes te verliezen om het niet te doen? Een mogelijke zekere overwinning. En dat dergelijke zaken gebeuren kan één vage obscure Nelson Piquet Jr bevestigen ten faveure voor Alonso.
Als DEV 2 plekken voor Max zou staan zou er weinig aan de hand zijn geweest. Nu zou Max er goed aan doen om DEV voor te laten dan wel de chicane af te snijden om uit de rotzooi te blijven.
Maar ik bestempel het inderdaad als lariekoek en kolder
Waarom nog steeds al die focus op RBR/Max. MER heeft er 0 baat bij, die vechten met FER.D-Ed schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:58:
[...]
Complimenten voor de onderbouwing![]()
Maar ik bestempel het inderdaad als lariekoek en kolderIk zie ook wel dat er hele vreemde dingen gebeuren op dit niveau van sporten (in alle sporten) maar de Vries kan zichzelf nooit meer vertonen in Nederland/NL programma's of wat dan ook.. Ik ga er gewoon niet in mee dat hij zich voor zoiets laat lenen (en ja, ik vond zijn opmerkingen in het verleden ook wel een erg hoog 'This is Toto' gehalte hebben).
Mijn boefje is liev!
Inderdaad. stel Russell komt Leclerc niet voorbij. Dan is het tactisch beter voor hen op 2 en 3 te worden dan 1 en 2. Dat is 3 punten meer achterstand of 7 punten meer achterstand.JB schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:00:
[...]
Waarom nog steeds al die focus op RBR/Max. MER heeft er 0 baat bij, die vechten met FER.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
@Chevy454 Er is alleen een klein probleem met je theorievorming.
Als de Vries overduidelijk Verstappen eraf beukt, dan gaat hij nooit in de F1 komen. En zoals je zelf al aangeeft, heeft de Vries niks aan Mercedes als hij in de F1 wil komen.
Als de Vries overduidelijk Verstappen eraf beukt, dan gaat hij nooit in de F1 komen. En zoals je zelf al aangeeft, heeft de Vries niks aan Mercedes als hij in de F1 wil komen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Blijf mij verbazen hoe klein Buxton is
en dan ook nog eens met Massa er naast haha
[ Voor 34% gewijzigd door Jasphur op 11-09-2022 14:04 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zou het best logisch vinden als Red Bull of Alpine naar de FIA stapt voor uitleg.Chocoball schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:08:
Ik hoor iets bij de live build up over dat Jonathan Wheatley naar de FIA is over de P4 / P7 voor Verstappen.
Voor Max, Perez en Ocon scheelt het plekken. Echter voor Perez geldt dat hij ook nog een extra component had kunnen nemen en dan enkel achter Ocon stond. Voor Ocon geldt zelfs dat hij 2 componenten extra kon pakken en helemaal niets verder naar achter zou staan.
Sky begint weer met de queen…
Mijn boefje is liev!
Er komt nog een minuut stilte voor de race.JB schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:04:
Sky begint weer met de queen…
Prima maar ik word er nu een beetje moe van. Ook NL media. Volgens mij gebeuren er nu belangrijkere dingen in UE dan in de UK.Chocoball schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:05:
[...]
Er komt nog een minuut stilte voor de race.
Mijn boefje is liev!
Vind je het gek met die prijzen? Het dubbele van voor covid. Wij zaten op de hoofdtribune voor €580 totaal (2 personen) voor een weekend nu €565 per persoon.AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:10:
Zit die build-up te kijken maar de tribune's zitten niet eens vol? In sommige shots bij lange na niet zelfs.
Je hoeft niet te kijken. Ik ben Ukraïne-moe, boerenprotesten-moe en wil van elke auto wel die achterlijke boerenzakdoek (wat alleen maar een hype is voor velen) halen... ik kijk dan ook niet meer. Moet je ook eens doen... scheelt veelJB schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:06:
Prima maar ik word er nu een beetje moe van. Ook NL media. Volgens mij gebeuren er nu belangrijkere dingen in UE dan in de UK.
[ Voor 14% gewijzigd door CreativeS op 11-09-2022 14:08 ]
Oekraïne is UA.JB schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:06:
Prima maar ik word er nu een beetje moe van. Ook NL media. Volgens mij gebeuren er nu belangrijkere dingen in UE dan in de UK.
Ja klopt maar zoals Toto zelf zei: 2de of 3de boeit niet. Een overwinning is wat ze nodig hebben.RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:58:
Heb je erl eens naar de WDC & WCC stand gekomen? Russell staat maar 13? punten achter Leclerc & Perez. Mercedes staat maar een punt of 30 achter Ferrari.
Klopt maar je weet niet hoe de sterren er dan voor staan. Indien je het weet: de winnende lotto getallen kan je via DM toesturenEn Mercedes was gewoon kansloos in de kwalificatie. Als ze alles op alles willen zetten voor een overwinning dan kunnen ze beter drie weken wachten. Hamilton is altijd goed in Singapore en wellicht doet die auto het ook een stuk beter op een stratencircuit. Want op de power circuits laten ze het ni voor de tweede keer grandioos afweten. Terwijl ze in Hongarije en Nederland wel erbij zaten bv.
Ik beschouw het ook als lariekoek en kolder maar met wat alles wat ik zie qua engineering neem ik lariekoek en kolder ook gewoon serieus totdat het ontkracht / event voorbij is.D-Ed schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:58:
Maar ik bestempel het inderdaad als lariekoek en kolderIk zie ook wel dat er hele vreemde dingen gebeuren op dit niveau van sporten (in alle sporten) maar de Vries kan zichzelf nooit meer vertonen in Nederland/NL programma's of wat dan ook.. Ik ga er gewoon niet in mee dat hij zich voor zoiets laat lenen (en ja, ik vond zijn opmerkingen in het verleden ook wel een erg hoog 'This is Toto' gehalte hebben).
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Weet niet of de sponsoren dat zo prettig vindenChevy454 schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:49:
[...]
Mercedes staat droog dit jaar en ze moeten klaarkomen voor de sponsoren...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Oof dat zijn dikke bedragen en dan wordt je petje ook nog eens afgepakt en zit je in een k*tsfeer.CreativeS schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:06:
[...]
Vind je het gek met die prijzen? Het dubbele van voor covid. Wij zaten op de hoofdtribune voor €580 totaal (2 personen) voor een weekend nu €565 per persoon.
Nogmaals, je zit beter thuis de race te kijken dan tussen al dat volk
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Of gewoon lekker dure kaartjes kopen en dan op de camping daar op TV kijkenwowly schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:12:
Nogmaals, je zit beter thuis de race te kijken dan tussen al dat volk
Als de race director en stewards echt onomstotelijk fout zitten en hun gelijk niet kunnen bewijzen dan is het nooit te laat natuurlijk. Maar nee heb je, en ja kun je krijgen .RobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:28:
[...]
Snap ik. Ik schrijf alleen mijn conclusie op basis van die informatie op. En dat is dus dat Wheatly waarschijnlijk gewoon te laat is en final final blijft. Hoogstens dat ze of de regels aanpassen/verduidelijken of dat ze de regers toch maar weer een keer herzien.
Het is natuurlijk ook de taak van Jonathan Wheatly om dit te doen. Als hij het niet zou doen dan doet hij zijn werk niet of slecht.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 11-09-2022 14:19 ]
"When you grow up your heart dies"
CreativeS schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:06:
[...]
Vind je het gek met die prijzen? Het dubbele van voor covid. Wij zaten op de hoofdtribune voor €580 totaal (2 personen) voor een weekend nu €565 per persoon.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
1998 is ook 'voor covid'MAX3400 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:25:
[...]
In 2014 zat ik een weekend op de tribune in Eau Rouge voor €400 pp. Dus na de verkoop door Ecclestone & inflatie & etc, kan ik me wel voorstellen dat het allemaal wat duurder geworden is.
Hieronder nog wat uitleg hoe de grid na kwalificatie tot stand komt. De FIA gaat komende winter bekijken hoe het proces eventueel kunnen verbeteren.
https://www.motorsport.co...id-delay-vacuum/10367683/How the system works
- The lengthy wait for a provisional grid to be issued is in part triggered by the strict processes and regulations that the sport operates under every weekend.
- Official timing data (which is done by FOM) is passed to the FIA, then the governing body goes through a designated system to produce the grid.
- There were some murmurs at Monza on Saturday night that FOM had been late in delivering this data to the FIA, but senior sources are adamant that was not the case and everything was processed as normal.
- The FIA's personnel on-site duly work through processing the penalties to create the grid order, while scrutineering checks take place to ensure the cars comply.
- Only when everything is in order does the provisional grid then go to the stewards, for a check and approval prior to it issuing its first formal document – a Saturday night provisional grid.
- Sources have suggested, however, that matters were not helped in the hours after qualifying by several teams - one after the other - lobbying the stewards over how the penalties should be applied in a bid to move their drivers up the order.
- Interestingly, there is no requirement for the FIA to publish anything regarding the grid before a few hours prior to the race. The provisional grid on Saturday night is an informal arrangement.
- Article 41.5 of the FIA’s Sporting Regulations states: “The starting grid for both the sprint session and the race will be published no less than four (4) hours before the scheduled start of the formation lap.”
- Normally, with a lot of races only having one or two penalties, it is quite simple for the grid drops to be worked out so the reliance on the FIA’s document is not as great.
- But when things get as complicated as they were at Monza – with nine drivers facing penalties for multiple reasons – then there is a greater onus on the FIA to produce a more definitive answer.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Allemaal succes straks
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Verschillende circuits, verschillende prijzen. Dat is dus onvergelijkbaar. Monaco kost ook altijd iets meer volgens mij, en dit jaar was het voor zover ik weet niet mogelijk om een kaartje voor Miami te krijgen voor minder dan 1000 dollar. Turkije scheen dan weer behoorlijk goedkoop te zijn in 2021 of 2020.MAX3400 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:25:
[...]
In 2014 zat ik een weekend op de tribune in Eau Rouge voor €400 pp. Dus na de verkoop door Ecclestone & inflatie & etc, kan ik me wel voorstellen dat het allemaal wat duurder geworden is.
Iedereen heel veel plezier met de race!
Ik durf bij de start haast niet te kijken, want die eerste bocht word krap..
Ik durf bij de start haast niet te kijken, want die eerste bocht word krap..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kan ook overdrijven met die pijltjes…
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Iedereen vindt Monza een "saaie" race, maar als je terug gaat kijken gebeurt er bijna altijd wel iets speciaals/bizars/verrassends tijdens deze race.
Ben benieuwd wat het vandaag gaat zijn...
Ben benieuwd wat het vandaag gaat zijn...
Echt overzichtelijk wordt het er niet van neeJasphur schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:29:
Ben benieuwd of de Ferrari's inderdaad hun bandjes oproken i.v.m. afstelling.
Hoop dat misgaat in United Emirates ook
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
Ik miste eigenlijk nog de rode cirkels en kreten zoals 'look at this here. Right here. Do you see it?? LOOOK!'Jasphur schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:29:
Maar ja, het is en blijft lachwekkend om dit recht te praten.
Op naar de race, benieuwd of de lichten wederom supersnel uitgaan zoals bij de F3 n F2 races (random my butt
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Wat zullen ze eerder oproken? Hun banden of hun turbo's?Brakius schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:31:
-
Ik ben op zich wel benieuwd naar het echte beroep van Max's moeder nu.AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:49:
[...]
Laten we hopen dat er wederom een statement vanuit de FIA komt hierover en dat het benoemd wordt tijdens een uitzending hier en daar. Ook zodat duidelijk wordt dat de (NL) Max fans niet als enigen dit soort gedrag vertonen.
Misschien moet je gewoon geen aandacht aan dat volk geven. Ze zetten vooral zichzelf voor ***.
Zat me dus nog af te vragen of de set-up van max (high downforce) misschien iets slechter voor de banden kan zijn aangezien er in de bochten meer load op komt dan bij het ietwat meer glijden bij een low down force set-up.Brakius schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:31:
Geen idee of dit (natuurkundig) kan kloppen maar het klinkt voor mij wel aardig logisch
Dat was eigenlijk ook mijn gedachte. Hardere druk op de banden = meer slijtage.AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:32:
[...]
Zat me dus nog af te vragen of de set-up van max (high downforce) misschien iets slechter voor de banden kan zijn aangezien er in de bochten meer load op komt dan bij het ietwat meer glijden bij een low down force set-up.
Geen idee of dit (natuurkundig) kan kloppen maar het klinkt voor mij wel aardig logisch
Maar meer grip is ook makkelijker de bocht door dus minder slijtage.
Low downforce is meer slijtage omdat ze meer glijden in de bochten.AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:32:
[...]
Zat me dus nog af te vragen of de set-up van max (high downforce) misschien iets slechter voor de banden kan zijn aangezien er in de bochten meer load op komt dan bij het ietwat meer glijden bij een low down force set-up.
Met meer downforce zou je juist minder glijden en minder slijtage. Ook een voordeel is dat drs iets nuttiger is.AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:32:
[...]
Over het algemeen levert het glijden meer slijtage op aan de banden en kunnen ze de load van extra downforce prima handlen. Het is dus heel waarschijnlijk dat Verstappen veel langer met z'n banden kan doen dan bijv. Leclerc.AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:32:
[...]
Het gaat er (mij) om dat de media dit alles op dezelfde manier behandeld. Het lijkt er (steeds) meer op dat Max “fans” meteen met vergrootglas benaderd worden, zodra er iets gebeurd maar zodra het elders is, wordt er geen/weinig/veel minder aandacht aan gegeven.sNielz123 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:32:
[...]
Ik ben op zich wel benieuwd naar het echte beroep van Max's moeder nu.
Misschien moet je gewoon geen aandacht aan dat volk geven. Ze zetten vooral zichzelf voor ***.
Mijn boefje is liev!
Heeft DEV nou pompeblêden op zijn helm?
Ze verwachten een 1 stopper, maar ik heb het idee dat dat nauwelijks nog is voorgekomen dit jaar.
Goede race allen!
Ze verwachten een 1 stopper, maar ik heb het idee dat dat nauwelijks nog is voorgekomen dit jaar.
Goede race allen!
Ah juist daar was ik dus benieuwd naar. Glijden zou oppervlakte slijtage en warmte opleveren terwijl high load meer karkas en interne temps op zou leveren.DataGhost schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:34:
[...]
Over het algemeen levert het glijden meer slijtage op aan de banden en kunnen ze de load van extra downforce prima handlen. Het is dus heel waarschijnlijk dat Verstappen veel langer met z'n banden kan doen dan bijv. Leclerc.
Redbull heeft gecommuniceerd dat ze juist voor deze afstelling gekozen hebben om in de race beter met de banden om te kunnen gaan.AtlAntA schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:32:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar. Pirelli is er van overtuigd dat het een 1 stopper wordt maar hele seizoen, al, jagen de teams het rubber er doorheen.Plint schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:35:
Goede race allen!
Mijn boefje is liev!
Iedereen een fijne race gewenst.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
sNielz123 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:32:
Ik ben op zich wel benieuwd naar het echte beroep van Max's moeder nu.
offtopic:
Bij het OCMW als maatschappelijk ondersteuner.
Bij het OCMW als maatschappelijk ondersteuner.
Kans op SC is heel groot bij een gestrande auto, dus dan gaat die standaard strategie meteen de prubllenbak in.JB schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:37:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar. Pirelli is er van overtuigd dat het een 1 stopper wordt maar hele seizoen, al, jagen de teams het rubber er doorheen.
FER doet ook het licht en geluid?
Mijn boefje is liev!
Volgens mij staat de microfoon van Bocelli niet aan
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het laatste deel was sowieso niet te horen vanwege de flyby...
Zouden er nou op een Italiaans forum ook mensen zitten te klagen dat een of andere onbekende operazanger het volkslied zingt?
Blijkbaar is het hele weekend al een puinzooi rond het circuit en de microfoon van de zanger staat natuurlijk ook uit of veel te laag volume.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De naam herkende ik wel, had er alleen een compleet ander gezicht bijDido schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:47:
Zouden er nou op een Italiaans forum ook mensen zitten te klagen dat een of andere onbekende operazanger het volkslied zingt?
Italianen en organiseren.. geen goede combinatie precies. Veel klachten over lange wachtrijen, gebrek aan toiletten bij de stands (post op reddit), dit..wontcachme schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:46:
Dat lijkt me sterk, want Bocelli is een nationale held daarDido schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:47:
VER oogt relaxed daar waar anderen nerveus overkomen.
www.google.nl
Maar wie gaat er nu winnen? Russell? Norris? Verstappen? De vries?
Want afgelopen drie jaar elk jaar een andere winnaar (Leclerc, Gasley & Ricciardo).
Want afgelopen drie jaar elk jaar een andere winnaar (Leclerc, Gasley & Ricciardo).
Geluid gemute door de minuut stilte daarvoor en niet op tijd weer aangezet.wontcachme schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:46:
VER : "We don't need to win anymore, but we want to win".
gigantisch vliegtuig voor een flyover, wat is daar het nu van?
LATRobertMe schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:52:
Maar wie gaat er nu winnen? Russell? Norris? Verstappen? De vries?
(omdat er 19 uitvallers zijn)
De oranje fans beschamen met hun 'zielige' rookfakkelscy-gor25 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:53:
maar de halve grid ziet eruit alsof er iets in de fik staat.
Enjoy all!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In Italië hebben ze geen GroenLinkscy-gor25 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:53:
Hij is altijd al koele kikker en de druk van perse moeten winnen is er dit seizoen ook wel af door de voorsprong in t WK. En de RBR is prima. Zelfs ik zou relaxt ogenMisteRMeesteR schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:52:
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Nou petje af allemaal!
Mijn boefje is liev!
Vliegtuig van ITA Air.. registratie in Ierland..
Flight AZ8034 from Rome to Rome
https://fr24.com/ITY8034/2d6bbf1e
www.google.nl
*gaat alvast billenknijpen voor de eerste bocht*
...hmm, wellicht had ik dat anders moeten verwoorden
Veel plezier allemaal!
...hmm, wellicht had ik dat anders moeten verwoorden
Veel plezier allemaal!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Hij loopt dik voor op het kampioenschap. Kan 4 races uitvallen en nog voor staan met 7 races te gaan nu.MisteRMeesteR schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:52:
Dat scheelt al veel.
owja de opvolger van alitaliaMisteRMeesteR schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:55:
Vliegtuig van ITA Air.. registratie in Ierland..
Allemaal veel plezier met de race! En hou het gezellig, wat er ook gebeurt.
Nou, over een uur en 20 min is het weer afgelopen
Spannond!
Ik heb niet opgelet. Welke strategie is anders van Max tov Lec?
Have fun iedereen en laat Ferrari hier maar eens historische perfectie zien
laat dat
[ Voor 95% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-09-2022 15:01 ]
Plan WsNielz123 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:57:
Spannond!
Ehm, het is wel Italië he... Dus dat we soepel een draaiboek volgen, lijkt me uitgeslotenTheBrut3 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:57:
Nou, over een uur en 20 min is het weer afgelopen
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |