Bij Shell Recharge in afgelopen 1,5 jaar probleem gehad met communicatie die niet werd gestart (2 x A2 Sentibold bij Geleen), of werd onderbroken (3 x Gestelseweg Den Bosch). Overige keren (11 x) probleemloos.The Wizard schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:00:
[...]
Nee, je bent geen uitzondering, veel locaties zijn echt slecht, kapotte laders, stekkers of betaalterminals. Heb alles gezien. En als alles doet dan krijg ik ook vaak ren communicatie error met de auto, alleen bij Shell. Alle andere laders geen enkel probleem. Ik gebruik voornamelijk Fastned met Plug & Charge, nooit geen problemen, behalve dat de autobestuurder naast mij regelmatig mijn sessie stopt...
Na een klacht bij Shell kreeg ik overigens wel een ruime compensatie voor het ongemak.
Bij A2 Groote Bleek voor het eerst bij Fastned geprobeerd maar ondanks de telefonische ondersteuning door klantenservice en 8 !! keer proberen heb ik het opgegeven en ben doorgereden naar Shell. Fastned gaf zelfs het advies om het laadpistool aan de onderzijde met het afdekkapje van de laadaansluiting van de auto vast te zetten zodat het het contact niet werd onderbroken, maar daar had mijn echtgenote (en ik dus uiteraard ook) het geduld niet meer voor. Ga het binnenkort nog wel een keer bij Fastned proberen, maar was nog niet nodig.
E-Niro DPL64 MY22 Easee 24k WP