Ze kunnen betaling eisen tot 2 jaar na het laden. En als ze het stuiten nog langer.Cxxxx71 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 21:38:
Meestal maak ik gebruik van een openbare laadpaal van Total Energies. Om de laadsessie te starten gebruik ik mijn Tesla Multipas. Na het beëindigen van de laadsessie, staat deze altijd direct in de geschiedenis van mijn Tesla app en worden de kosten direct afgeschreven.
De laatste 2 sessies vind ik niet terug in de geschiedenis en de kosten worden ook niet afgeschreven. Ook zie ik de laadpaal niet meer in de Tesla app op de kaart. Ik lijk wel gratis te kunnen laden (nu niet vragen waar die laadpaal staat [Afbeelding: Beaming face with smiling eyes :grin:]) .
Ergens zal er een storing zijn, en ik geloof ook wel dat de kosten in rekening gebracht zullen worden. Maar voor mijn persoonlijke overzicht vind ik dit toch wel onhandig.
Iemand iets soortgelijks meegemaakt? Zo ja, hoe lang duurde het voordat dit gefixt werd? Andere aanbieders zoals de ANWB tonen de laadpaal wel op hun kaart.
Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3