Ehm, misschien dat je je eerst moet registreren?
Maar weet dat eerlijk gezegd niet meer.
Ik heb iig geen betaalmethode toegevoegd, wel een aantal van mijn passen ingevoerd maar dat is niet echt benodigd volgens mij want ik zie meerdere laadpassen vernoemd in het overzicht als ik eenmaal een laadpunt aanklik. Wel moet ik altijd eerst 'locatie' aanzetten bij deze app anders verdomdtie het te werken.
Dan open ik de app. zoek ik via de kaart naar een bepaalde laadpunt, of tik de straatnaam in het zoekgedeelte bovenin en dan zie ik dus dit:
Ik had hier al het laadpunt dus aangeklikt en onderin zie je gelijk een prijs tevoorschijn komen.
Daar klik ik op 'more prices' en ontvouwt zich dit;
Daar klikt op het fly outje met de tekst 'Type 2 11 kW' en dan zie ik dit;
Hier kan ik naar beneden scrollen maat zie ik als eerste mijn ingevoerde kaarten (alleen de naam van de laadpassen dus geen persoonlijke gegevens) en als ik dan verder naar beneden scroll kom ik ook andere laadpassen tegen, die ik niet in bezit heb. De prijs gaat van het goedkoopste naar steeds duurder.
En zo zie ik dus quick n dirty snel alle prijzen, daarna kies ik een app van een laadpas die mij goedkoop lijkt.
Dat was in dit geval Vattenfall (de Greenchoice pas heb ik nog nooit gebruikt).
Op die manier kwam ik erachter dat Vattenfall dus nog iets goedkoper was dan Go-Charge aangaf.
Klinkt als een heel gedoe maar dit kost mij nog geen minuut, je krijgt er ook handigheid in.
En is de Go Charge voor mij, een klein beetje, het antwoord op jouw eerdere onderstaande vraag;
Voor mij is de Go-Charge app dus puur een app om even snel snel te zien welke laadpas het goedkoopst is.
Ik doe er voor de rest niets mee.