Mwoah een beetje, nee hoor niet echt.

Maar ik zie dat er 'Meer informatie' bij staat, ook in andere apps, staat soms cryptisch omschreven die info maar eigenlijk moet je dit lezen:
Hé meneertje, u denkt nou wel dat u een redelijk tarief betaalt omdat wij dat in onze app zetten maar met deze disclaimer geven we in hele rare zinnen aan dat u eigenlijk ook veel meer kan betalen, afhankelijk van de CPO (Charge Point Owner/Operator). En dat is in dit geval Greenflux die, uiteraard, veel duurder is dan wat wij in de app zetten. Leuk hè! Gelukkig kunt u verder geen rechten ontlenen aan de prijs die wij in de app zetten omdat we deze disclaimer er bij zetten. Fijne dag verder!
Bij mij gaan dus vaak alarmbellen af als ik zie dat er 'Meer informatie', of woorden van die strekking bij staat.
Dan ga ik op zoek of ik het ware tarief kan vinden, kan ik dat niet, dan laad ik niet, of ergens anders, waar ik wel 100% zeker ben van het tarief.
Ik draag @
Go-Charge een warm hart toe dus ik laat de app erop (ondanks dat ik 'em vandaag niet aan de praat krijg haha), voor mij is het altijd een start, een beginpunt, als ik ergens het tarief wil weten.
Daarna kijk ik verder in andere, betreffende, apps verder of het klopt. Kost mij al met al 1 a 2 minuten.
Klopt het niet dan gebruik ik de feedback functie in de Go-Charge app om aan te geven wat er niet klopt.
Dat de prijs niet altijd klopt, helemaal eens, maar ik neem het voor lief omdat ik de extra tijd die ik nodig heb om te verifiëren niet opweegt tegen het gemak wat ik (<-- dus persoonlijk) er van heb.
En ooit komt het goed.