NrFive schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 09:48:
Een vraagje uit nieuwsgierigheid:
Hoe bewaren jullie de vele laadpassen? Heb zelf zo’n pop-up houdertje waar 10 kaarten inpassen, maar die is bijna vol en om nu met meerdere houders te lopen 😇
Ik heb OOIT iets zoals onderstaand gekocht maar dan in een hippe outfit, aan de buitenkanten zitten aan beide zijde 2 openingen waar je een pas of 3 a 4 in krijgt. En binnenin aan beide zijden 1 opening.
Al met al heb ik een pas of 18 waarvan 10 een laadpas is.
Totaal geen fan van apps (alleen bij Tesla ontkom je er niet aan, dus dat is dan de enige die ik gebruik) dus laadpassen it is. Gebruik ik alle laadpassen? Neen. Maar ik vind het fijn, en leuk, om wat back up te hebben.
:strip_exif()/f/image/QZ9hfuOwate0bKY46i9pjgjx.jpg?f=fotoalbum_large)
Plasmid0 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:14:
hey een beetje uit nieuwsgierigheid, en om te vergelijken: zijn er mensen die op werk een laadpaal hebben die verder functioneert als een openbare laadpaal? sinds een paar weken zijn op werk de oude TNM laadpalen vervangen door nieuwe E-flux palen (een alfen twin), je kan er theoretisch met elke normale laadpas opladen, ze staan alleen niet in de app geregistreerd. nu rekenen ze bij ons 40 cent per kwh, (ex btw).
Hebben andere mensen een soort gelijke constructie op werk staan en hoeveel word er daar per kwh gerekend?
Ja, bij mij op kantoor, in de openbare parkeergarage.
6 laadpunten, was eigenlijk voor de directie, maar 3 zijn specifiek aangewezen (met kenteken op de muur) voor de directie, dus bij de 3 andere kan er geladen worden a 25 cent ex. btw.
Nergens in een app terug te vinden, proefondervindelijk achter de prijs gekomen.
Ja.