Uiteraard, believe me, ik zit n de krochten van het internet om achter tarieven te komen, maar sommige aanbieders van laadpalen maken er klaarblijkelijk (so be it) sport van om de tarieven gewoon totaal onvindbaar te laten zijn. Probeer maar eens palen in parkeergarage Spoorzone Zwijsen te Tilburg, of strandhotel Duinoord te Vrouwenpolder. Soms staan trouwens bij andere laadpas-aanbieders prijzen (denk bijv. aan Shell) maar het eigen tarief is niet te vinden. Ik vind het leuk om erachter te komen maar bij de parkeergarage kreeg ik geen enkele pas aan de praat, bij het hotel wel, bleek dat het 29 cent was.
Met E-Flux/Road.
Laadpunt (Blue Current) is trouwens nu wel in Charge Go app te vinden, destijds niet, helaas fout tarief dus.
Weet ik hoor, ook veel ervaring hier. Jij noemt het een methode, ik zie het meer als een probeerseltje.

Soms werkt het, soms niet, dat meer.
Verwonder u niet, verbaas u slechts. En neem het zoals is, iedereen nu laden daar !

IceTeaGX schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:24:
PS2: Ik heb het even niet meer nagekeken, maar de laatste shell recharge punten zijn nu ook op €0,85/kWh gezet bij Freshmile. Er waren wel laadproblemen met Freshmile gemeld bij die laatste paar punten, maar ik had nog niet gezien dat ze aangepast waren. Mijn excuses moest ik in herhaling vallen.
Bij Agri Snelladers valt het nog wel mee met Freshmile: € 0.25 / started kWh + € 0.15 / min.
Met een beetje leuke laadsnelheid kom je wel onder de 40 cent uit gemiddeld.
Wat anders, zit te dubben over 2de EV erbij, maar dan, met vakantie....
Zou ik tegelijk kunnen laden met 1 pas?
Dus we komen aan bij snellaadpunt, we koppelen de wagens aan en ik start eerst bij de ene de sessie, loop naar andere auto en start daar ook een sessie, dat idee.
[
Voor 13% gewijzigd door
Zjanzjak op 01-12-2023 11:49
]