kevertje1977 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:33:
Gisteren voor het eerst de Electroverse pas gebruikt in Zaandam op de Edamstraat 53.
Volgens de APP zou het tarief 0,35 per kWh zijn.
Op de factuur die ik direct na afkoppelen kreeg was het 0,53 per kWh.
Meer mensen dit probleem ?
Ik heb ze nu een email gestuurd want als ik vooraf 0,53 zou betalen had ik nooit hier geladen.
Ik heb de paal even opgezocht in de app. Je ziet 4 palen op dit adres. De aansluitingsnummers staan erbij:
- NL*GFX*ETNLP008107*1 - € 0,35 per kWh - Laatst gebruikt meer dan een maand geleden
- NL*GFX*ETNLP008107*2 - € 0,35 per kWh - Laatst gebruikt meer dan een maand geleden
- NL*GFX*ETNLP008107*1 - € 0,53 per kWh - Laatst gebruikt vandaag
- NL*GFX*ETNLP008107*2 - € 0,53 per kWh - Laatst gebruikt vandaag
Dan is het na het zien van de dubbele aansluitingsnummers voor mij gewoonweg duidelijk dat er in werkelijkheid 2 palen staan op dit adres en dat het tarief van € 0,53 het meest actuele tarief voor Electroverse is.
Ik snap best dat je liever het goedkope tarief wilt, maar waarschijnlijk wist je zelf ook al dat je die niet ging krijgen. Een klacht indienen bij Electroverse zal je echt niets opleveren.
En dit geldt dus voor duizenden palen in de app van Electroverse. Pas als je een goedkoop tarief ziet en er staat bij dat die bijv. vandaag of gisteren voor het laatst gebruikt is, dan weet je dat dat het actuele tarief is.
Als erbij staat "Laatst gebruikt meer dan een maand geleden" dan weet je dat dat tarief niet meer geldig is.