PSN: xMaurice93

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En oh god, Ferrari al op plan B
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Ferrari al naar plan B, benieuwd waar ze mee eindigen..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nee hoor, je moet wat sneller de pagina verversen.
"When you grow up your heart dies"
Hij moet mss 2x pitten, dus 2 vingers in de neus durf ik niet te zeggen.Jackson6 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:19:
Verstappen gaat deze met twee vingers in z'n neus winnen. de tandjes.
Maar technisch als Max deze wint, is het niet 'back of the grind', gezien de 2 AT's uit de pit moesten starten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eh, wat heeft dat te maken met de Ardennenwandeling van Lewis?
Max heeft zover ik weet geen Belgisch paspoort, toch?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 28-08-2022 15:20 ]
Vraag me wel af wat er met Mick gebeurt is.
LEC pech en moet nu doorrijden op geel.. Dat wordt nog wat.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hij heeft al een DNF echt zwaarder straffen geen nut.PatrickC schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:19:
Hoe zo komt HAM weg met die actie? Ongelofelijk weer…
Voor de memessiggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:18:
[...]
Mja vind het wel tekenend voor de regie. Dat je dat ff laat zin in een beeld in beeld, prima, maar als volledig beeld voor enkele seconden.... why.
Leclerc komt er gewoon niet voorbij.. Die AT liep na de RB ook het hardst dit weekend toch?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja dat snap ik niet, hij heeft toch ook nieuwe raketonderdelen?computerjunky schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:21:
Verstappen haalt er 4 in terwijl Lec er 1 voorbij is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DRS trein voor hem. Dan is het zo makkelijk niet.Silent Thunder schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:21:
[...]
Ja dat snap ik niet, hij heeft toch ook nieuwe raketonderdelen?
PSN: bollsie
Heeft F1 2022 de computer op 60% difficulty staan ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
LEC zit nog netjes op P16, z'n oude startplek op het Grid.Rivanov schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:21:
Pfff wat een race van Max.
14 inmiddels
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 28-08-2022 15:23 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Pitstop zit er aan te komen. Front wing update gevraagd, alles goed aldus Max.
[ Voor 75% gewijzigd door StefanVerkerk op 28-08-2022 15:23 ]
Verwijderd
I stand correctedVerwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:41:
[...]
Kan wel zijn... Maar favoriet? Van P15??

Mijn boefje is liev!
Sainz toch ?StefanVerkerk schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:22:
Max: High deg
Pitstop zit er aan te komen. Front wing update gevraagd, alles goed aldus Max.
Onmogelijk. Niemand is zo snel als VER in dezelfde soort wagen.Deruxian schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:23:
Perez zou net zo snel kunnen zijn als Verstappen met zijn auto?
Perez staat op mediums. Die gaat langer door.Deruxian schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:23:
Perez zou net zo snel kunnen zijn als Verstappen met zijn auto?
Ja 2021JB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:23:
Heeft Max deze al eens gewonnen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
HalfJB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:23:
leeg
Verwijderd
Niet officieelJB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:23:
vorig jaarJB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:23:
Vorig jaar tochJB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:23:
Hail to the king baby!
Max ook
I have no special talent. I am only passionately curious.
Riep SAI ook. Niet zo heel gek aangezien ze nog de enigen op rood zijn?StefanVerkerk schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:22:
Max: High deg
Ja die van vorig jaar tellen we niet mee
Mijn boefje is liev!
Wat dacht je van strafpunten en een grid straf voor de volgende race? Die DNF mag je niet als ‘straf’ rekenen.Kadett schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:21:
[...]
Hij heeft al een DNF echt zwaarder straffen geen nut.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max was op medium ook het snelst dus dat valt wel mee.computerjunky schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:24:
Probleem is dat als max een stop maakt hij echt ver terug gaat. Dus hij is nu wel snel maar hij is de enige snelle op rood en dat kan wel eens een foute keuze geweest zijn.
Vorig jaar met de regenJB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:23:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ICE ICE Baby
PER kan nog doorijden.
En VER startte van p14.
Dan denk je toch dat SAI echt mijlen op PER had moeten liggen.
Dat wordt straks samen pitten en PER op P1.
Dan VER een goede twedde stint van VER en op weg naar Overwinning
Kan wezen maar dan staat hij wel bijna helemaal achteraan.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:25:
[...]
Max was op medium ook het snelst dus dat valt wel mee.
VER > P2
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 28-08-2022 15:30 ]
I served in a company of heroes.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat voor brandstof heeft VER zeg. Die gaat echt als de brandweer.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik kan geen andere verklaring geven voor deze snelheid
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nieuwe motor gestoken andere mapping dan Perez?DarkSide schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:29:
PER al uit DRS.
Wat voor brandstof heeft VER zeg. Die gaat echt als de brandweer.
at your service
14 seconde, is nog te weinig.The_Butler schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:31:
Als ze Max nu pitten komt hij dan voor of achter RIC / SAI? ik probeer een beetje te volgen hoe dat zich zo uit gaat spelen... oohh, ik zie nu dat RIC al gepit it... maar toch, gap tot SAI?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
erutangiS
Dan hadden we nu Michael Masi nog als race director gehad.computerjunky schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:32:
Ham en Bot out had vorig jaar veel leuker geweest haha.
Denk ook dat ze een eenstopper berekend hebben.StefanVerkerk schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:32:
Max en GP willen iets langer door rijden zodat ze met de medium voordeel hebben van de nieuwe banden en dan mogelijk op een 1 stop uit kunnen komen. Denk ik.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |