[F1 2022] Race 13 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste
Acties:
  • 111.021 views

Onderwerpen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Over de Ferrari strategie heeft Chainbear een leuk (en ook erg waar) filmpje gemaakt.

Alles zit er in.

YouTube: French GP – Ferrari's Post Race Debrief

Ps. Excuus als die al gepost was, maar je kan hem nog een keer kijken 😉

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:41
En toch voorspel ik:

Dat Leclerc met 6 punten achterstand op Max, straks in Abu Dhabi, in de laatste ronde, de laatste bocht, Max net voorbij rijdt en zo het WDC op zijn naam schrijft.

Diezelfde wedstrijd rijdt Latifi fastest lap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 08:46
jaapstobbe schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:21:
En toch voorspel ik:

Dat Leclerc met 6 punten achterstand op Max, straks in Abu Dhabi, in de laatste ronde, de laatste bocht, Max net voorbij rijdt en zo het WDC op zijn naam schrijft.

Door die laatste regel weten dat dat slechts een deel van jou voorspelling gaat uitkomen.

spoiler:
Komop wat is de kan dat leclerc met 6 punten achterstand de laatste race ingaat

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
ArgantosNL schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:28:
spoiler:
50%. Of het is zo, of het is niet zo.

* RobertMe gaat nu een staatslot kopen, 50% kans op de jackpot. Of ik win de jackpot, of ik win hem niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
En toch voorspel ik:

088-071 0700 :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 07:28
En toch voorspel ik:

Hamilton, met 20 punten achterstand op Max en 13 punten achterstand op Lec, kegelt zowel max als Lec van de baan middels zijn befaamde 'achterband tikken' en wint zijn 8e WDC!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:30:
[...]

50%. Of het is zo, of het is niet zo.

* RobertMe gaat nu een staatslot kopen, 50% kans op de jackpot. Of ik win de jackpot, of ik win hem niet.
offtopic:
Bij Jackpot is het 25% kans: 50% dat ie valt (wel of niet) en dan 50% dat jij ik hem pak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:17

JB

Cédric roelt!

ArgantosNL schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:28:
[...]

Door die laatste regel weten dat dat slechts een deel van jou voorspelling gaat uitkomen.

spoiler:
We gaan het allemaal zien na de zomerstop. MER lobbyt er op los, dus als zij hun minimalistisch vloertje aan de praat krijgen daarmee, wordt het billetjes knijpen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alexbl69 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 07:52:
[...]
Alleen staat dat niet in Ferrari's masterplan. Naar eigen zeggen ziet Binotto 'geen enkele reden waarom Ferrari niet alle resterende 10 races kan winnen'. De man heeft waarschijnlijk geen spiegels in z'n woning.

Leclerc heeft in de afgelopen 9 races maar één overwinning behaald, en het is Ferrari nog maar 1 keer gelukt om beide wagens voor Verstappen te krijgen (toen hij uitviel in Bahrein). En nu zou het realistisch zijn om te denken dat in ALLE resterende 10 races aan deze 2 voorwaarden (1-2 voor Ferrari en Leclerc wint) zou worden voldaan 8)7?

Yeah right.
Iedere keer als ik Binotto na een Ferrari drama op TV zie verschijnen in een interview dan denk ik, het enige wat nu nog mist is een rode neus, de rest is al aanwezig.

Hoe kan hij keer op keer met datzelfde pep verhaaltje aankomen, ik kan die man dus echt niet meer serieus nemen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 15:48

DarkSide

theres no place like ::1

kleine side note:
Dit is vettels laatste seizoen.

Begrijpelijk. maar toch ook wel jammer.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:12

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

murphydrz schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:42:
[...]

Hamilton, met 20 punten achterstand op Max en 13 punten achterstand op Lec, kegelt zowel max als Lec van de baan middels zijn befaamde 'achterband tikken' en wint zijn 8e WDC!
:+
Je vergeet de radio 'that's dangerous driving man' - en uiteraard best fans forever.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14

TrekDr0p

QR niet scannen

Dit weekend gewoon weer een race zonder uitvallers.
Ben wel benieuwd hoe de kaarten nu geschud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 16:53
TrekDr0p schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 13:44:
Dit weekend gewoon weer een race zonder uitvallers.
Ben wel benieuwd hoe de kaarten nu geschud zijn.
Wordt sowieso een lastig weekend voor Red Bull, hun auto ligt ironisch genoeg dit soort circuits nu gewoon een stuk minder. Ferrari zal op snelheid niet te kloppen zijn, maarja, moeten ze wel de finish halen natuurlijk :+

Benieuwd hoe dicht Mercedes er bij zit! Perez had afgelopen weekend al de nodige moeite met zowel Russell als Hamilton, dat kan nog weleens interessant worden als die hier wel de pace weten te unlocken.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:24
hardware-lover schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:54:
[...]

Iedere keer als ik Binotto na een Ferrari drama op TV zie verschijnen in een interview dan denk ik, het enige wat nu nog mist is een rode neus, de rest is al aanwezig.

Hoe kan hij keer op keer met datzelfde pep verhaaltje aankomen, ik kan die man dus echt niet meer serieus nemen.
helpt dit? :)
Afbeeldingslocatie: https://inews.gtimg.com/newsapp_bt/0/14781068097/1000

[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 28-07-2022 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-05 21:01
Je zou toch op voorhand zeggen dat alles behalve een afgetekende 1-2 voor Ferrari als verlies kan worden gezien, gezien de auto en de baan. Zaterdag een natte qualy kan al roet in het eten gooien natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 08:03
Ik zie RBR/VER hier nog wel iets uit de hoge hoed toveren. Monaco was ook niet meteen afgeschreven.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik ben nog van de oude stempel, ik kan nog fantaseren zonder gebruik te moeten maken van internet en social media :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Boinkie schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:51:
Ik zie RBR/VER hier nog wel iets uit de hoge hoed toveren. Monaco was ook niet meteen afgeschreven.
Ik zie VER ook zo winnen zondag, maar Monaco viel voor FER/LEC ook wel onder niet kunnen kiezen tussen plan B, A en D en ze daarom maar allemaal te doen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Regen en Hongarije is meestal voor Max geen fijne combi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
hardware-lover schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:07:
[...]

Ik ben nog van de oude stempel, ik kan nog fantaseren zonder gebruik te moeten maken van internet en social media :+
Dat onderwerp wil ik liever niet weten waar dat naartoe gaat dus laten het weer gauw over de aankomende race hebben. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
  • Laatst online: 29-05 22:49
pilskes schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:32:
Regen en Hongarije is meestal voor Valtteri geen fijne combi..
FTFY ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Jake schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:12:
[...]

Ik zie VER ook zo winnen zondag, maar Monaco viel voor FER/LEC ook wel onder niet kunnen kiezen tussen plan B, A en D en ze daarom maar allemaal te doen... :+
I see what you did there... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Chocoball schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:38:
[...]
Dat onderwerp wil ik liever niet weten waar dat naartoe gaat dus laten het weer gauw over de aankomende race hebben. ;)
Ik had eigenlijk alleen een rode neus in gedachten, meer niet :(:)

V.w.b. komende race, hopelijk hoef ik bovenstaande fantasie niet toe te passen 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zullen we ons weer een beetje inhouden met de draak steken met Ferrari?

Er wordt nu gestreden om het kampioenschap en ja dan komen dus de zwakke kanten ook naar voren. Bij de strategie, bij Binotto, de motor en zo ook bij Leclerc. Het is anders racen met vol onder druk, met de strijdt om de titel.

Max heeft dat nu beter onder controle en meer ervaring hierin, daarnaast is het hele team van Red Bull op elkaar ingespeeld en heeft ook dit beter op orde.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet verwachten van aankomend weekend. Leclerc heeft een flinke mentale tik gekregen die hij moet verwerken en een week is kort. Hij moet er gewoon weer staan.
Daarnaast is de betrouwbaarheid nog niet ineens opgelost bij Ferrari, dat blijft boven het team hangen.

Dan Red Bull is vooral met Max snel genoeg om in ieder geval mee te strijden voor een podium plek, ben bang dat Perez weer tegenvalt.

Dan is het de vraag of Leclerc nu iets conservatiever rijdt en de punten in het achterhoofd houdt en dus leert van afgelopen race. Al met al zal het toch tussen Max en Ferrari gaan.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Feit is dat Charles wat minder op zijn gevoel moet gaan rijden maar meer met zijn hoofd. Misschien moet hij eens een paar races van Max bekijken en zien hoe hij de boel opbouwt.

Ik vind Charles trouwens wel gegroeid als persoon en ook de omgang met Max is gewoon erg mooi om te zien. Er is wederzijds respect en ik geloof dat die ook blijft bestaan als de strijd closer zou zijn dan die nu is.

We hebben in de afgelopen jaren als een paar voorproefjes gezien hoe hard die twee tegen elkaar kunnen zijn. Het zal naar mijn mening nooit zo ver gaan als de strijd tussen Lewis en Max.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 09:17
Charles zit nu pas in de situatie dat er elke wedstrijd maximaal gescoord moet worden of bij een off-day nog plek 1 t/m 4
Voorgaande jaren kon hij bij vlagen excelleren en ging het mis nog geen grote ramp.
Neem Monaco van vorig jaar als voorbeeld. Alles of niets aanpak was toen mogelijk.

Dat is een ontwikkeling die Max de afgelopen jaren al gehad heeft in zijn gevechten met Lewis.
En daarvoor zelfde situatie als Leclerc bij vlagen uitstekend (brazilië in de regen) maar ook domme dingen. (Monaco crashen in de traing)
Het gaat om consistent presteren over het gehele jaar heen en met de druk omgaan. En dat is een leerproces.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dit seizoen is in principe gewoon voorbij hoor. ;)
Verstappen zijn auto ligt immers op schema om met drie PU's het seizoen uit te rijden. Leclerc zit al op PU vier en gaat zeker nog tweemaal achteraan moeten starten met regulier verbruik van onderdelen. Dus ook als er niks meer stuk gaat. Voor Sainz geld eigenlijk hetzelfde. Dat zullen de races zijn waar Verstappen het min of meer cadeau zal krijgen en dan is het eigenlijk al gedaan.

Niet alleen moet Leclerc nu elke race die hij kan winnen, ook gaan winnen. Toch al een enorme opgave, maar daarbij moeten meerdere problemen voor Verstappen komen. De kans hierop is zo klein dat ik er niet vanuit zou gaan. Dit is nu gewoon Verstappen en RBR hun kampioenschap om te verliezen, niet Leclerc en Ferrari om te winnen. Op eigen kracht kunnen ze dat niet meer.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 09:17
DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:37:
Verstappen zijn auto ligt immers op schema om met drie PU's het seizoen uit te rijden. Leclerc zit al op PU vier en gaat zeker nog tweemaal achteraan moeten starten met regulier verbruik van onderdelen. Dus ook als er niks meer stuk gaat. Voor Sainz geld eigenlijk hetzelfde. Dat zullen de races zijn waar Verstappen het min of meer cadeau zal krijgen en dan is het eigenlijk al gedaan.

Niet alleen moet Leclerc nu elke race die hij kan winnen, ook gaan winnen. Toch al een enorme opgave, maar daarbij moeten meerdere problemen voor Verstappen komen. De kans hierop is zo klein dat ik er niet vanuit zou gaan. Dit is nu gewoon Verstappen en RBR hun kampioenschap om te verliezen, niet Leclerc en Ferrari om te winnen. Op eigen kracht kunnen ze dat niet meer.
Nog erger.
Eigenlijk moet Sainz bijna consequent 2e eindigen om te zorgen dat er een groot puntenverschil is.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ga het ff lekker jinxen! :o

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball

De Herr Dokter wist te vertellen dat er nog gridstraf voor een motorwissel in de 2e seizoenshelft gaat komen waar het makkelijk inhalen wordt (ik had het eerder gemeld in het 2022 seizoen topic) omdat er waarschijnlijk nog een upgrade van het hybride deel komt en omdat de homologatie van het hybride deel aanstaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Door de uitvalbeurten van Ferrari heeft Red Bull nu ook 82 punten voorsprong in het constructeurskampioenschap. Alle factoren meegenomen staat dat er rooskleurig voor, voor Red Bull en belangrijk om eens te winnen.

Perez ligt 7 punten achter op Leclerc. Voor die 2 valt het meeste te verliezen eigenlijk :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Chocoball
De "witte Ferrari" van Haas
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Haas-VF-22-GP-Ungarn-2022-Budapest-Formel-1--169Gallery-1c8c0b6b-1921435.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Haas-VF-22-GP-Ungarn-2022-Budapest-Formel-1--169Gallery-c1410f12-1921426.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Haas-VF-22-GP-Ungarn-2022-Budapest-Formel-1--169Gallery-422fab34-1921434.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Haas-VF-22-GP-Ungarn-2022-Budapest-Formel-1--169Gallery-449a2ea8-1921433.jpg

Morgen zijn zowel de oude Haas als de nieuwe Haas op de baan te zien.

https://www.auto-motor-un...s-update-weisser-ferrari/

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• murphydrz
Het lijkt inderdaad op een witte Ferrari! Hopelijk gaat dat ding als de brandweer en kunnen zij merc het leven zuur maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:05

basvn

Breezand - NHN

Chocoball schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:04:
De "witte Ferrari" van Haas
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Morgen zijn zowel de oude Haas als de nieuwe Haas op de baan te zien.

https://www.auto-motor-un...s-update-weisser-ferrari/
Ben benieuwd hoeveel hiervan zelf ontwikkeld is, en hoeveel er ingekocht word bij Dallara in samenwerking met Ferrari

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Leclerc zit al op PU vier en gaat zeker nog tweemaal achteraan moeten starten met regulier verbruik van onderdelen. Dus ook als er niks meer stuk gaat.
Leclerc heeft wel 3 en 4 in één weekend gepakt, omdat hij toch al een penalty kreeg. In principe heeft hij sinds Canada dus 2 nieuwe PUs waaruit die kan kiezen. Daar waar anderen maar 1 goede PU in de pool hebben, en eventueel nog een afgeschreven PU voor de vrijdag. Dat Leclerc nog 2 PUs nodig zou hebben klopt vervolgens ook niet. Volgens het reguliere schema zou iedereen nu op PU 2 moeten zitten en komt er nog 1 bij. Dat zou voor Ferrari dus ook het geval moeten zijn "voor de resterende 10 races nog 1x wisselen". Immers moeten ze 7 á 8 races met een PU doen. En als je verwacht dat Verstappen aan één nieuwe PU voldoende heeft geldt dat dus ook voor Ferrari, mits ze ze niet opblazen (waar je geen rekening mee houdt zoals je aangeeft).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
basvn schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:16:
[...]

Ben benieuwd hoeveel hiervan zelf ontwikkeld is, en hoeveel er ingekocht word bij Dallara in samenwerking met Ferrari
Uit het artikel. Haas koopt voor 70% aan onderdelen in bij Ferrrari en het arerodynamische gedeelte moet Haas zelf doen maar toevallig doen ze dat ook in Maranello en hebben genoeg tijd gehad om inspiratie op te doen bij Ferrari. Het is niet helemaal een 1 op 1 kopie, de side pods zijn niet helemaal gelijk aan de F1-75 bijvoorbeeld. Dit is het enige grote upgrade pakket van Haas voor dit seizoen en moet 2 tienden extra tijdwinst opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
Chocoball schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:38:
[...]

Dit is het enige grote upgrade pakket van Haas voor dit seizoen en moet 2 tienden extra tijdwinst opleveren.
Ik gun Guenther en zijn team wel een succesje :) :)
Dat de Haas maar goed uit de startblokken mag komen a.s. zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:31

AvK

Ready Set Go

tweakduke schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:21:
Zullen we ons weer een beetje inhouden met de draak steken met Ferrari?

Er wordt nu gestreden om het kampioenschap en ja dan komen dus de zwakke kanten ook naar voren. Bij de strategie, bij Binotto, de motor en zo ook bij Leclerc. Het is anders racen met vol onder druk, met de strijdt om de titel.

Max heeft dat nu beter onder controle en meer ervaring hierin, daarnaast is het hele team van Red Bull op elkaar ingespeeld en heeft ook dit beter op orde.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet verwachten van aankomend weekend. Leclerc heeft een flinke mentale tik gekregen die hij moet verwerken en een week is kort. Hij moet er gewoon weer staan.
Daarnaast is de betrouwbaarheid nog niet ineens opgelost bij Ferrari, dat blijft boven het team hangen.

Dan Red Bull is vooral met Max snel genoeg om in ieder geval mee te strijden voor een podium plek, ben bang dat Perez weer tegenvalt.

Dan is het de vraag of Leclerc nu iets conservatiever rijdt en de punten in het achterhoofd houdt en dus leert van afgelopen race. Al met al zal het toch tussen Max en Ferrari gaan.
En toch heb ik het gevoel dat MER het hier wel eens veel beter kan gaan doen dan ze zelf in de voorafgaande beschietingen zeggen. Ik weet het, het is maar een gevoel...... Komend weekend gaat blijken hoeveel last ze nog hebben van het stuiteren. Mijn vakantie begint dit weekend dus ik ga er eens lekker uitgebreid voor zitten vandaag, morgen en uiteraard zondag! :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-05 17:44
murphydrz schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:13:
Het lijkt inderdaad op een witte Ferrari! Hopelijk gaat dat ding als de brandweer en kunnen zij merc het leven zuur maken. :)
Als het teveel op Ferrari lijkt gaat die als de brandweer tot die juist brandweer nodig heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Nog veel groter probleem bij ferrari is dat ze de problemen niet aan zien komen of kunnen voorspellen.

De motoren gaan zomaar ineens stuk zonder voorwaarschuwing. Dus terugschroeven heeft dan ook al geen nut meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De komende races houden ze vast issues.

Echter betrouwbaarheidsupdates mogen nog wel. Ik zie het wel gebeuren dat FER die motorissues eerdaags toch oplost en dat ze gedurende de definitieve motorfreeze zo een leuke pk voorsprong op RB houden.

De komende jaren is dat dan toch mooi meegenomen tov RB en MER.

Somber scenario:

MER krijgt via de regelverandering hun concept werkend en hebben zo ineens een enorme voorsprong op de rest die hun 'oude' concept niet in de buurt kunnen krijgen van MER's concept.

RB ineens derde team. :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
...zoals vanouds dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 18:06
Help!!!! schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:28:

MER krijgt via de regelverandering hun concept werkend en hebben zo ineens een enorme voorsprong op de rest die hun 'oude' concept niet in de buurt kunnen krijgen van MER's concept.

RB ineens derde team. :X
Lijkt mij een beetje raar om in een lopend seizoen iets revolutionairs te gaan implementeren in je auto. Dat mag helemaal niet denk ik. De auto's worden voor het seizoen ontwikkeld en getest en dan moet je het er in principe maar mee doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Zo zou het m.i. moeten zijn maar er zit toch een regelwijziging aan te komen waar MER flink voor heeft lopen lobbyen.

Chocoball in "[F1] Seizoen 2022"

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Je mag - binnen de technische regelementen - ontwikkelen wat je wil. In het verleden zijn er vaak genoeg "B-spec" auto's geïntroduceerd tijdens het seizoen. De enige beperking hierop nu, is het budgetplafond. Als je het daarbinnen voor elkaar krijgt, mag je v.w.b. de regels ieder weekend een ander chassis presenteren.

Voor de motor geldt nu een ontwikkelstop tot 2026 (m.u.v. het hybride gedeelte, waarvan de homologatie voor tot 2026 later dit jaar komt).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

OK nu Hongarije.
Ik zie nu dat ik mijn vakantie wel heel goed gepland heb. Donderdag de 4e weg en de 22e weer terug. Eindelijk eens een keertje onbezorgd op vakantie zonder gedoe met streams :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:56

Ja en alsnog kan RBR er voor kiezen om bijvoorbeeld in Monza een nieuwe motor erin te steken en een gridpenalty te pakken, om zo lekker iedereen op het rechte stuk voorbij te rijden :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 08:46
Chefbierrr schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:13:
[...]

Ja en alsnog kan RBR er voor kiezen om bijvoorbeeld in Monza een nieuwe motor erin te steken en een gridpenalty te pakken, om zo lekker iedereen op het rechte stuk voorbij te rijden :).
Ik geloof dat de Honda motor weinig tot geen snelheid verlies leid over de 8 races dus zonder reden nieuwe motor steken heeft vrij weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
ArgantosNL schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:17:
[...]

Ik geloof dat de Honda motor weinig tot geen snelheid verlies leid over de 8 races dus zonder reden nieuwe motor steken heeft vrij weinig zin.
Ja het is meer om voor de veiligheid de 4e motor in de pool te hebben en dat je de penalty niet ergens anders hoeft te pakken mocht het toch niet lukken 3 stuks. Alhoewel het Hamilton in Brazilië ook niet slecht af ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De komende races houden ze vast issues.

Echter betrouwbaarheidsupdates mogen nog wel. Ik zie het wel gebeuren dat FER die motorissues eerdaags toch oplost en dat ze gedurende de definitieve motorfreeze zo een leuke pk voorsprong op RB houden.

De komende jaren is dat dan toch mooi meegenomen tov RB en MER.
'betrouwbaarheids' updates zijn altijd nog afhankelijk van de FIA en overige motorleveranciers goedkeuring?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het ziet er naar uit dat we morgen een natte FP3 hebben en heel misschien een opdrogende of natte baan tijdens de kwalificatie. Vandaag is het droog. Ik ben benieuwd wat moedertje natuur echt in petto heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 14:13

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Silent Thunder schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:42:
Lijkt mij een beetje raar om in een lopend seizoen iets revolutionairs te gaan implementeren in je auto. Dat mag helemaal niet denk ik. De auto's worden voor het seizoen ontwikkeld en getest en dan moet je het er in principe maar mee doen denk ik.
Het is juist omgekeerd: F1 gaat juist om het doorontwikkelen van de auto. Iets revolutionairs introduceren is waar ze allemaal van dromen. Er is nauwelijks tijd om te testen voor het seizoen, dat is niet meer dan een paar dagen. Testen en ontwikkelen doe je tijdens het seizoen.
Je krijgt een Formule en binnen die formule mag je doen wat je wil.

In praktijk zijn revoluties natuurlijk vrij zeldzaam en is het een groot risico om dingen ingrijpend te veranderen als je een goed werkende auto hebt. Maar het mag wel en is op een bepaalde manier het doel van de sport.

De laatste jaren is het wel een beetje anders geworden omdat de kosten zo hoog werden dat de formule op bepaalde punten is bevroren om te voorkomen dat teams worden gedwongen om idioot veel geld uit te geven aan ieder onbelagnrijk onderdeel. Ik hoop dat ze dat snel loslaten nu er een budgetcap is.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

YakuzA schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:29:
[...]

'betrouwbaarheids' updates zijn altijd nog afhankelijk van de FIA en overige motorleveranciers goedkeuring?
FER zal volgensmij moeten aantonen dat er betrouwbaarheidsissues waren en dat de update dat oplost. Lijkt me niet zo moeilijk in het geval van FER ....

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05 22:44
Ik kijk erg uit naar deze race. De Hungaroring vind ik sowieso een van de leukere banen, maar gezien hoe dit jaar de verhoudingen tussen de teams liggen kan het wel eens interessant worden. Red Bull is veruit het snelste op de rechte stukken, maar Ferrari en zeker nu ook Mercedes doen het beter in de bochten. Het zou me dan ook niet verbazen indien Mercerdes het hier erg goed doet, top 2 in qualifying zou ik niet raar van opkijken.
Daarbij dan ook Haas die, in ieder geval met 1 auto, een flinke upgrade presenteert, daarmee zou ik niet kunnen zeggen hoe P1 t/m P5/P6 eruit gaat zien. Ik verwacht niet per definitie P1 t/m P4 voor Ferrari en Red Bull, zou goed kunnen dat één of meerdere plekken daarvan door Mercedes of Haas weggekaapt worden en je de tweede Ferrari of Red Bull pas op P5-P7 ziet.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 14:13

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Help!!!! schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:38:
FER zal volgensmij moeten aantonen dat er betrouwbaarheidsissues waren en dat de update dat oplost. Lijkt me niet zo moeilijk in het geval van FER ....
Ik vind dit maar een lastig aspect, al die motoren kunnen harder als je minder betrouwbaarheid accepteert. Ze gaan stuk door warmte en slijtage. Als je daar iets aan kan verbeteren kun je ook harder gaan. De "oplossing" hiervoor is dat de andere teams veranderingen mogen controleren. Ik denk dan dat zo'n bijeenkomst ook een gelegenheid is om nieuwe kunstjes te leren van andere teams.

Maar goed, het aantal motoren dat ze kunnen gebruiken is sowieso vrij beperkt, de mogelijkheid voor verbeteringen dus ooki. Je moet heel veel vertrouwen in je verbetering hebben om daar een gridstraf voor te pakken. Of heel erg wanhopig zijn. Op een of andere manier lijken beiden van toepassing te zijn op Fer. Ik zie ze nog wel een wanhoopspoging doen om het seizoen te redden. De vraag dringt zich wel op of ze de eerste plaats proberen te redden of de tweede.

[ Voor 12% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 29-07-2022 10:49 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:10

Dit geloof ik niet. Ik denk dat MER beseft dat hun concept onder de huidige regels niet werkt / niet competitief te krijgen is.
Ze willen voorkomen dat ze als enige hun concept moeten veranderen terwijl de rest lekker kan dooroptimaliseren. Dan liever iedereen een grote regelwijziging (en dus concept wijziging) aan de broek. Dat is denk ik gelijk ook de reden de McLaren ook voor de wijziging is. De teams op achterstand willen "nieuwe ronde, nieuwe kansen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:47:
[...]

Ik vind dit maar een lastig aspect, al die motoren kunnen harder als je minder betrouwbaarheid accepteert. Ze gaan stuk door warmte en slijtage. Als je daar iets aan kan verbeteren kun je ook harder gaan. De "oplossing" hiervoor is dat de andere teams veranderingen mogen controleren. Ik denk dan dat zo'n bijeenkomst ook een gelegenheid is om nieuwe kunstjes te leren van andere teams.

Maar goed, het aantal motoren dat ze kunnen gebruiken is sowieso vrij beperkt, de mogelijkheid voor verbeteringen dus ooki. Je moet heel veel vertrouwen in je verbetering hebben om daar een gridstraf voor te pakken. Of heel erg wanhopig zijn. Op een of andere manier lijken beiden van toepassing te zijn op Fer. Ik zie ze nog wel een wanhoopspoging doen om het seizoen te redden. De vraag dringt zich wel op of ze de eerste plaats proberen te redden of de tweede.
Ik kan me nog een ander team herinneren die iets soortgelijks deed met motoren in de tweede helft van het seizoen iets met Mercedes volgens mij :Y

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
Alle theorieën over wie het voordeel gaat hebben in de race dit jaar, quali verloopt mogelijk regenachtig en dat zal alles anders maken. Desondanks zou het mij verbazen als Ferrari hier geen 1-2 scoort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Chefbierrr schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:13:
[...]

Gaan ze volgens Marko ook doen in de 2e seizoenshelft alleen willen ze het op een circuit doen waar makkelijker is in te halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Ik moet zeggen dat ik mij wel wat aan die sessie tijden stoor. Sessies beginnen om 13:00, 14:00, 15:00, 16:00 en 17:00. Waarom niet gewoon lekker simpel FP1 en FP3 beginnen om 12:00 en FP2, kwali en race beginnen om 15:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

TheBrut3 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:42:
Ik moet zeggen dat ik mij wel wat aan die sessie tijden stoor. Sessies beginnen om 13:00, 14:00, 15:00, 16:00 en 17:00. Waarom niet gewoon lekker simpel FP1 en FP3 beginnen om 12:00 en FP2, kwali en race beginnen om 15:00?
Zeker FP2.
die kon ik altijd prima op werk kijken, nu moet ik gaan werken :| , en na het werk gaan haasten om FP2 te kunnen kijken
zoals ze waren, waren ze prima ja.

[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 29-07-2022 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:15
Wat verstaat men onder "beam wing"?

Als kwali in de regen is dan staan de rainmasters op. Er is er 1 die dit seizoen met kop en schouders boven iedereen uitsteekt en dat is max. Als Max op P1 kwalificeert zal hij de race never uit handen geven. Hongarije is inhalen praktisch onmogelijk als je de straight line speed hebt. Hooguit een undercut van Ferrari nog een mogelijkheid(je).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 14:10
Lynx schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:45:
Wat verstaat men onder "beam wing"?
The beam wing on an F1 car is a small wing at the back of the car under the main rear wing, designed to push ‘dirty air’ up and over the car behind. This is designed to allow them to produce cleaner air for the car behind, making the cars easier to follow and overtake during a race.

Bron: https://flowracers.com/blog/beam-wing-in-f1/

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 20:26
Heeft vooral te maken met de sessies die er ook nog meer zijn dan F1.
Dit weekend is het een heel druk weekend op het circuit, zowel F1/F2/F3 als de W-Series zijn er.

En alleen F2 & F3 moeten vandaag beide 1 training en hun kwalificatie hebben, want morgen hebben ze alweer races (en W-series volgens mij ook).
Daardoor moet er eerder qua tijden geschoven worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:34
Chocoball schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:38:
[...]

Gaan ze volgens Marko ook doen in de 2e seizoensheelft alleen willen ze het op een circuit doen waar makkelijker is in te halen.
Ik weet nog niet of Monza daar zo'n goede race voor is. Uitkomen Parabolica kan je best goed verdedigen met je deployment op een slipstream en afgelopen jaren zagen we best veel DRS-treintjes. Ik zou dit eerder inzetten bij een weekend met hoge kans op regen. Niet dat dat goed te voorspellen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Formule 1 heeft de race weekenden ingekort en zijn nu van vrijdag tot en met zondag. De mediaverplichtingen gingen van de donderdag naar vrijdag en door toevoeging van show and tell sessies in de ochten zijn alle vrije trainingen naar de middag verplaatst. Denk dat het ook gedaan is met het oog op de groeiende Amerikaanse markt zodat die op makkelijkere tijden de vrije trainingen kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:53:
[...]

Formule 1 heeft de race weekenden ingekort en zijn nu van vrijdag tot en met zondag. De mediaverplichtingen gingen van de donderdag naar vrijdag en door toevoeging van show and tell sessies in de ochten zijn alle vrije trainingen naar de middag verplaatst. Denk dat het ook gedaan is met het oog op de groeiende Amerikaanse markt zodat die op makkelijkere tijden de vrije trainingen kunnen volgen.
Inmiddels zijn de mediaverplichtingen weer naar de donderdag verhuist op verzoek van de coureurs. Het was toch wat te druk op vrijdag.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

Naast HAAS heeft ook Aston Martin een nieuwe upgrade meegebracht die voor opgetrokken wenkbrauwen zorgt. Blijkbaar heeft AM een manier gevonden om binnen de nieuwe regulations toch een soort van Rear Wing End Plate te introduceren :)

Afbeeldingslocatie: https://www-formu1a-uno.translate.goog/wp-content/uploads/2022/07/photo_2022-07-29-09.52.02.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://www-formu1a-uno.translate.goog/wp-content/uploads/2022/07/photo_2022-07-29-09.52.02-down.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

p0st schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:30:
Naast HAAS heeft ook Aston Martin een nieuwe upgrade meegebracht die voor opgetrokken wenkbrauwen zorgt. Blijkbaar heeft AM een manier gevonden om binnen de nieuwe regulations toch een soort van Rear Wing End Plate te introduceren :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nais :Y)
(die grote bobbel bovenin is duidelijk om aan de minimale/maximale curvature van de wing te voldoen :) )

En voor Haas:
https://www.motorsport.co...de-ferrari-copy/10344953/
Haas says there should be no surprise that its Hungarian Grand Prix Formula 1 update is a near copy of Ferrari, as the developments were revealed on Friday.
Asked if he expected suggestions of the Haas being a ‘white Ferrari’, Steiner said: “I expect to be fast. If somebody says we copy, then why should we copy the Williams?
_O-

[ Voor 32% gewijzigd door YakuzA op 29-07-2022 13:07 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
p0st schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:30:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Lijkt wel alsof ze "in-flight refueling" gaan introduceren.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Nog een paar foto's van de "witte Ferrari" maar dan compleet en buiten de garage.
Afbeeldingslocatie: https://cdn-9.motorsport.com/images/mgl/63vg39gY/s8/haas-vf-22-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn-7.motorsport.com/images/mgl/27vMBVm0/s8/haas-vf-22-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

alesandro_46 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:45:
[...]

Ja! Met een drone!
Ik zie fantastische beelden voor me!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-05 13:52
Bezulba schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 13:00:
[...]

Ja! Met een drone!
Ik zie fantastische beelden voor me!
Van een slang die los knapt en een stroom benzine over de gloeiend hete motor doet vloeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Thinlanet schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:50:
[...]

Ik weet nog niet of Monza daar zo'n goede race voor is. Uitkomen Parabolica kan je best goed verdedigen met je deployment op een slipstream en afgelopen jaren zagen we best veel DRS-treintjes. Ik zou dit eerder inzetten bij een weekend met hoge kans op regen. Niet dat dat goed te voorspellen is.
Ja dat is waar maar de hoop is een beetje dat de wagens dichter achter elkaar aan kunnen rijden in Parabolica met de 2022 generatie F1 bolides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

Mink Z. schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 13:07:
[...]

Van een slang die los knapt en een stroom benzine over de gloeiend hete motor doet vloeien...
Ghost rider IRL!

Man wat een stel fantastische ideeën hier

blup

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:11
alesandro_46 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:45:
[...]

Dat hebben ze in het verleden al getest!

YouTube: Shell Refuel Commercial Ferrari Airplane 1997

En dat vliegtuig was geen CGI!

[ Voor 17% gewijzigd door Danielson op 29-07-2022 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-05 20:25
Chocoball schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:53:
Nog een paar foto's van de "witte Ferrari" maar dan compleet en buiten de garage.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik weet niet of het al eerder is verteld, maar alleen Magnussen heeft de update. Mick Schumacher krijgt het later in het seizoen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

Dus, nieuwe Halo Halo voor Merc idd :9

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/3f680gmndhe91.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=fa663c4069f3b0eb6dab69d950d95b7bfc913e46

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6oadl3.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:33

Marc H

- - Is wakker - -

Even een heads-up. De eerste vrije training begint over 5 4 minuten

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-05 20:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Yeeej, Let's goooo!
FF de laatste voor de zomerstop, warm vandaag, nat morgen en koeler op zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

V5 first on track. :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
En ik maar denken dat iedereen verplicht dezelfde halo moest hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PalingDrone schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:02:
Die is hetzelfde; is alleen maar het "plastic" eromheen die anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PalingDrone schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:02:
Misschien moet de halo een minimale hoogte ten opzichte van de coureur hebben. Aangezien Russell een van de langste coureurs is zou dit een aanpassing kunnen zijn. Ook gezien het ongeval met Zhou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Illegal_Alien schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:03:
[...]

Die is hetzelfde; is alleen maar het "plastic" eromheen die anders is.
Als dat zo is dan vraag ik mij af dat wel zo mag. De halo mag toch geen aerodynamische dingen bevatten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

sjaool schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:04:
[...]

Als dat zo is dan vraag ik mij af dat wel zo mag. De halo mag toch geen aerodynamische dingen bevatten?
Zijn genoeg teams met een spoilertje erop e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Morgen dus 'weather alarm' volgens F1TV. Regen, onweer, overstromingen, zoiets was de samenvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02:11
Geen geluid of ligt het aan mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Holdem_NL schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:08:
Ligt eraan waar maar heb gewoon geluid.([F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3)

[ Voor 18% gewijzigd door Illegal_Alien op 29-07-2022 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Holdem_NL schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:08:
Ligt aan jou. F1 stream hier met (uiteraard) Engels commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

"Ik verdien het dan niet om wereldkampioen te worden", heeft Leclerc dat echt gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:33

Marc H

- - Is wakker - -

Ligt aan jou :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

psy schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:08:
"Ik verdien het dan niet om wereldkampioen te worden", heeft Leclerc dat echt gezegd?
Kan je makkelijk terug vinden; maar: Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
Ja. Kijk gewoon even op Youtube als je het niet kan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Gaat Perez eindelijk eens weer presteren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Yep. Maar je moet het wel in de juiste context horen. Het is niet zo negatief als het uit die ene zin lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:02
Je eigen YT site pluggen is niet de bedoeling

[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 29-07-2022 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:59
Perez gaat nu in elk geval nog lekker mee. Scratch that…

[ Voor 16% gewijzigd door marcelcee op 29-07-2022 14:15 ]

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord