En nu is max weer een seconde sneller per ronde
Nou, het wordt nu tijd voor een goed getimede safety car!
hij moest sparen, nu niet meer dus ben nu benieuwdd0s schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:48:
Max nauwelijks sneller op nieuwe hards tov gebruikte hards van ferrari
Max krijg te horen dat ie het tempo van Hamilton moet rijden, dus de Ferrari laten gaan.
Max vroeg nog waarom, het antwoord was we moeten nog 35 rondjes.
Max vroeg nog waarom, het antwoord was we moeten nog 35 rondjes.
zo oud zijn die hards nog niet toch? En de Ferrari's zijn al wel een stuk trager dan de eerste paar rondjes op hardd0s schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:48:
Max nauwelijks sneller op nieuwe hards tov gebruikte hards van ferrari
Benieuwd hoe we over 20 ronden ervoor staan
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bel Latifi anders ffStefanVerkerk schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:49:
Vaak bu'j te bang!
Of wat FER (on)betrouwbaarheidVuvuzela schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:49:
Tijd voor een regendans
Hail to the king baby!
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 24 (ZHO) - TRACK LIMITS
10 Jul 2022, 15:49:18
Als het hier nu niet lukt kon het seizoen weleens spannend worden nog.
Dat is al de zoveelsteStefanVerkerk schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:50:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 24 (ZHO) - TRACK LIMITS
Vettel track limits
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nog niemand die een Ferrari motor heeft horen kuchelen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zucht Gasly stop is met Vettel pesten
Daar gaat Vettel eraf..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vettel zou het ook goed doen bij Red Bull denk ik. Vooral in bocht 4.
VET leek wel iets te veel naar achteren aan het rijden.
Dacht. Druk eens op de rem!
Dacht. Druk eens op de rem!
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gasly lekker bezig vandaag. Die maakt geen vrienden onder oud kampioenen.
Tik van Gasly
Text latifi even zou ik zeggen.StefanVerkerk schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:49:
Zelfs als de afstanden gelijk blijven en Ferrari gaat nog naar binnen komt Max er weer even voor en komen de Ferrari's weer met superverse bandjes.
Daar gaat Gasly een straf voor krijgen.
GAS is op cursus geweest bij Mercedes...
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik hoop het, dus kom laten we een Tweakers regendans gaan doenHollowGamer schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:52:
Hoeveel kans op regen (tijdens de race)?
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 10-07-2022 15:52 ]
Online weerberichten zeggen 10% maar de luchten zeggen toch echt iets anders.HollowGamer schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:52:
Hoeveel kans op regen (tijdens de race)?
F1TV vindt dat Gasly eens traf verdient maar zeggen daarbij dat Russel zijn straf eerder niet verdiende
Was gewoon een vraag op de sollicitatie. 'Zie je jezelf wel voor Mercedes rijden?' Gasly, hold my beer.
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 10 (GAS) - CAUSING A COLLISION
10 Jul 2022, 15:52:11
10 Jul 2022, 15:52:11
Het zou mij niks verbazen dat die harde banden vrij snel over de klif gejaagd kunnen worden.Jackson6 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:52:
Sainz loopt ineens in op Lec
Er ligt volgens mij een flink stuk carbon in de buitenbocht van bocht 4(5?)
want britssoulcrusher schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:53:
[...]
F1TV vindt dat Gasly eens traf verdient maar zeggen daarbij dat Russel zijn straf eerder niet verdiende
Komop FIA… straf eens wat harder voor dat vergrijp
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mercedes fanboys. Die zijn wel vaker een beetje biased.soulcrusher schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:53:
[...]
Haha, dat blijft toch goud, bord voor de kopsoulcrusher schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:53:
[...]
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 44 (HAM) - TRACK LIMITS
10 Jul 2022, 15:53:00
10 Jul 2022, 15:53:00
Ik gok dat LEC iets rustiger is gaan rijden. Hoeft ook allemaal niet zo hard, Redbull is geen bedreiging.Jackson6 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:52:
Sainz loopt ineens in op Lec
Hij had last van Vettel ivm gele sector.sjaool schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:53:
[...]
Het zou mij niks verbazen dat die harde banden vrij snel over de klif gejaagd kunnen worden.
Ze waren juist uitgesproken duidelijk dat Rus fout was.soulcrusher schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:53:
[...]
Ik vind die pitreporter erg goed en lekker rustig. Goede toevoeging.
Als max nog een stop moet word hij 3de als hij het uit kan rijden kan hij nog 1/2de worden afhankelijk van de pit stop timing van Ferrari.
Als je je betoog doet in het algemene F1 topic, heb je meer kans op discussie. Tijdens een race weekend regels ter discussie stellen is niet zo kansrijk.PatrickC schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:53:
Komop FIA… straf eens wat harder voor dat vergrijp
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik vind die van Gasly nog wel een extra 5 waard.... Vettel gaf echt ZOVEEL ruimte.
Vind de acties van GAS + RUS toch wel licht bestraft met 5 seconden. Degene die er hinder van heeft, kunnen fluiten naar hun race.
Achteruit terug de baan op moet toch best eng zijn
Mja die penalties, de coureurs kunnen die ook misbruiken. 5 sec straf om je tegenstander een deuk in de auto te geven en 30sec achterstand.
Wel netjes hoe VET de auto naar achteren de baan op laat lopen. Scheelt draaien in de grindbak.
Hail to the king baby!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:21
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Verstappen is een aantal ronden nu sneller met tijden ronde de 1:09, maar Sainz en Leclerc rijden beiden al heel wat ronden stabiel op de 1:10.
Dan zou het over 16 ronden ongeveer weer dicht bij elkaar moeten zitten als Ferrari en Max deze tijden vol houden.
Dan zou het over 16 ronden ongeveer weer dicht bij elkaar moeten zitten als Ferrari en Max deze tijden vol houden.
Vooruit over de baan lijkt mij al eng genoegJasphur schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:55:
Achteruit terug de baan op moet toch best eng zijn
DUGG
Verstappen loopt flink in en als hij ze inhaalt zijn er niet genoeg rondes voor Ferrari meer om dat goed te maken zeggen ze nu bij F1TV.
Het is geen computerspelletje hesiggy schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:55:
Mja die penalties, de coureurs kunnen die ook misbruiken. 5 sec straf om je tegenstander een deuk in de auto te geven en 30sec achterstand.
Het ging anders aardig hard toen de Ferraris nieuwe hards hadden gemonteerd.djmelvee schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:56:
Verstappen loopt flink in en als hij ze inhaalt zijn er niet genoeg rondes voor Ferrari meer om dat goed te maken zeggen ze nu bij F1TV.
Ferrari doet gewoon dezelfde move als net toch? Als VER binnen de 10 seconden komt pitten ze en halen ze VER zo weer in met nieuwe bandjesdjmelvee schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:56:
LEC is ook weer aan het versnellen.
Kan me toch niet voorstellen dat Max dat haalt.djmelvee schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:56:
Als hij het volhoudt en idd voorbij kan komen dan is dat wel een DOTD waard.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
VER balen maar wel lekker veel leuke gevechten!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Eens.Robkazoe schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:57:
[...]
Het ging anders aardig hard toen de Ferraris nieuwe hards hadden gemonteerd.
Ik heb wel vertrouwen in de strategisten van Red Bull. In ieder geval meer dan in die van Ferrari. Die laten het vooral op de coureurs aankomen.DarkSide schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:57:
[...]
Kan me toch niet voorstellen dat Max dat haalt.
Als hij het volhoudt en idd voorbij kan komen dan is dat wel een DOTD waard.
Ik gok dat Gasly van mening was dat hij recht op de bocht had, terwijl Vettel er toch echt voor lag. Maarja bij die bocht krijg je eigenlijk per definitie een straf als je iemand eraf duwt, ook al heb je recht op de bocht.Chefbierrr schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:55:
Ik vind die van Gasly nog wel een extra 5 waard.... Vettel gaf echt ZOVEEL ruimte.
Die haas karretjes zijn echt lekker aan het racen.
Lewis het niet eens met de B/W vlag
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Te same voor de Alpines.computerjunky schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:58:
Die haas karretjes zijn echt lekker aan het racen.
Hamilton: “ik deed het niet” “anderen doen het ook”
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Die is het nooit ergens mee eens, dat scheelt.DutchCrownNL schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:58:
Wat ben ik verliefd op dit succesverhaal van Haas dit jaar.. zo leuk
'2 Haases, 1 Aston Martin'
VER ook over een aantal rondes he...djmelvee schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:58:
Ferrari wordt nu wel lekker opgehouden
HurhurhurVerwijderd schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:59:
Stroll is het haasje.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik denk dat LEC nog gaat stoppen en dat SAINZ m uit rijdt. Plan E Eco mode
Klinkt op de radio alsof ze bij RBR aan het wachten zijn tot de trein achter P6 een beetje uitdunt...
Ben benieuwd of Ferrari de 1-stopper kan volhouden. Als ze moeten pitten staat Max op 1
Vaak bu'j te bang!
Op de beelden heeft HAM nog een stukje band op de track, dus hij heeft gewoon gelijk?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Idd, let er persoonlijk minder op maar staan idd lekker. Al weet in niet hoe het staat qua stops dankzij de geweldige FIA interface.DutchCrownNL schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:58:
Wups verkeerde quote. Was bedoeld voor:
[ Voor 25% gewijzigd door computerjunky op 10-07-2022 16:02 ]
Yup, ze doen beter dan vorig jaar.dglavimans schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:59:
Wat ben ik verliefd op dit succesverhaal van Haas dit jaar.. zo leuk
And just like that, werd MSC mijn dotd
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 10-07-2022 16:00 ]
Ik vraag mij af waar FER precies die mis stap gaat zetten. Ze gaan toch niet echt eindigen als P1 en P2, lijkt me zo onnatuurlijk
Sensor says noPatrickC schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:00:
Op de beelden heeft HAM nog een stukje band op de track, dus hij heeft gewoon gelijk?
DUGG
Valt me op dat de Ferrari aangedreven teams zo snel zijn. Zouden ze een “veiligheidsupdate” gedaan aan de motor?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |