My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Zonder gekke dingen wint VER hier morgen
erutangiS
Dan nog kan die lift 0,2 sec hebben gekost. En dat komt Max nou net te kort.Erazzzer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:05:
[...]
Max verpestte 2e sector. Spin van Charles was in 3e.
Max moest liften vanwege gele vlaggen door de spin van LEC. Dat zei hij zelf op de onboard radio.Erazzzer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:05:
[...]
Max verpestte 2e sector. Spin van Charles was in 3e.
"When you grow up your heart dies"
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ja beetje sneu publiek daar met dat boe geroep..HollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:06:
Ik heb het maar afgezet.. hoef dat boe geroep naar Max niet te horen.
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 02-07-2022 17:07 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ben je serieus? Ze hebben niet de tijden? Ze moeten dus eigenlijk gewoon eventjes via F1TV bekijken alle tijden etc.shoombak schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:06:
Mooiste is nog wel dat viaplay het commentaar ook alleen op basis van onze videofeed doet
En juichen bij zijn spin.HollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:06:
Ik heb het maar afgezet.. hoef dat boe geroep naar Max niet te horen.
Engelsen zijn nog erger dan Nederlanders
Zelfde als Hamilton in Nederland ontvangen zal worden dus.G_Dragon schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:06:
[...]
Ja beetje sneu publiek daar met dat boe geroep..
vind dat zo triest altijd dat boegeroep.
[ Voor 8% gewijzigd door chevsticks op 02-07-2022 17:08 ]
Ik hoop dat de Nederlandse fans in Zandvoort laten zien hoe het wel kan dat deden ze vorig jaar immers oo.. oh nee nvm
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Bijzonder dat die het ook niet zien inderdaad, die zouden toch ook qua tijden en onboards moeten zien wat er gebeurt.shoombak schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:06:
Mooiste is nog wel dat viaplay het commentaar ook alleen op basis van onze videofeed doet
erutangiS
De Mercedessen gaan gewoon weer best of de rest wordenJoosie200 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:07:
Onder zulke omstandigheden kan een p1 je altijd ontnomen worden. Dus strak gereden door Sainz, die Leclerc ook weet te verslaan. Dacht dit wordt een top 3 met Max en de twee Mercedessen maar Ferrari wist het best om te gaan met een spekglad Silverstone.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat viel reuze mee vorig jaar.chevsticks schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:07:
[...]
Zelfde als Hamilton in Nederland ontvangen zal worden dus.
Wat een ***publiek dit.
Het zal Verstappen een zorg zijn.
Racisten? Ik denk niet dat dit iets met afkomst, geloof of huidskleur te maken heeft? Gewoon een rijder die niet gewaardeerd wordt vanwege het verleden. Niet netjes, maar racisme heeft er niets mee te maken.StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:08:
Tsjonge, wat een racisten daar in Engeland daar zeg. Ongelofelijk, zomaar Verstappen uitjoelen.
Wat kan die er aan doen dan?Formula one schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:09:
Door dat boe geroep wil ik Hamilton in de grindbak zien
Ik heb begrepen dat die commentatoren gewoon in een hokje op het circuit zitten. Die hebben dus echt wel wat meer informatie. Maar goed F1 commentator is dan ook geen hobby maar een beroep. Dat doe je maar niet zo even na je middelbare school.shoombak schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:06:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die gaat morgen niets doen dan de boel ophouden.
Leuk voor Sainz dat ie pole heeft .... morgen gaat ie het zwaar krijgen.
https://f1manager.info/ranking/4605
Nee dat is het alleen bij Hamilton inderdaad.Erazzzer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:10:
[...]
Racisten? Ik denk niet dat dit iets met afkomst, geloof of huidskleur te maken heeft? Gewoon een rijder die niet gewaardeerd wordt vanwege het verleden. Niet netjes, maar racisme heeft er niets mee te maken.
No shit Sherlock, of moet ik je Captain Obvious noemen?Erazzzer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:10:
[...]
Racisten? Ik denk niet dat dit iets met afkomst, geloof of huidskleur te maken heeft? Gewoon een rijder die niet gewaardeerd wordt vanwege het verleden. Niet netjes, maar racisme heeft er niets mee te maken.
Dat roepen we al enkele jaren met het gejammer van Hamilton. Maar goed, dan worden wij weer uitgemaakt voor racisten.
Dat komt omdat ze het volume verlaagden.Kenny_026 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:10:
Lol, vond het boe geroep wel meevallen. In Zandvoort waren wij nederlanders een stuk luidruchtiger.
Maar laat ze maar. Dit is weer eens typisch Verstappen zijn geluk, maar morgen kan het zomaar weer heel dominant gaan worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Idd. Ik hoop dat ie ook gewoon wint dit weekend. Ik denk dat als die druk eraf is, we een stuk meer spanning aan de top krijgen. Heb het idee dat ie teveel druk op zichzelf zetten en daardoor niet kon afmaken. Hij was vaak dichtbij zijn eerste maar als die nu valt dan kan ie verdersevinc schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:05:
Mooie kwalificatie, gun het Sainz wel.
Ja? NIks gehoord op f1tv?StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:08:
Tsjonge, wat een racisten daar in Engeland daar zeg. Ongelofelijk, zomaar Verstappen uitjoelen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
Erazzzer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:10:
[...]
Max in de aanval is gewoon een mooie race morgen. Vanaf pole vertrekken en wegwezen is niet zoveel aan...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:11:
[...]
Dat komt omdat ze het volume verlaagden.
Maar laat ze maar. Dit is weer eens typisch Verstappen zijn geluk, maar morgen kan het zomaar weer heel dominant gaan worden.
Je bent daardoor geen haar beter dan de boe-roepers, toch? Ik snap dat niet, het is een sport ter vermaak, met geluk en pechmomenten. En dan gaan mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.Formula one schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:09:
Door dat boe geroep wil ik Hamilton in de grindbak zien
Ik vind Max de goat, maar alsnog kan Hamilton morgen mogelijk eerlijk winnen. Dat zou dan ook leuk zijn voor Ham en de (goede) Engelse fans van hem.
Ach, vanaf P4 starten is voor hem prima. Zolang hij LEC maar kan blijven volgen of misschien wel inhalen dan doet hij zijn werk goed.computerjunky schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:13:
Perez heeft wel weer laten zien waarom hij toch echt 2de rijder is. Die illusie is ondertussen toch wel weg.
Hij staat nog steeds 2e in het kampioenschap. Hij rendeert dit jaar optimaal voor Red Bull. Ik denk ook dat hij in 5 jaar tijd de eerste is die samen met Max Red Bull constructeurstitel kan bezorgen. Ik zou ook geen betere coureur naast hem weten momenteel.computerjunky schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:13:
Perez heeft wel weer laten zien waarom hij toch echt 2de rijder is. Die illusie is ondertussen toch wel weg.
Nu ook al een wedstrijdje boe-roepen. Deze sport raakt kapotKenny_026 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:10:
Lol, vond het boe geroep wel meevallen. In Zandvoort waren wij nederlanders een stuk luidruchtiger.
Geen Brit in de top3 bij de start is al zoete wraak genoeg iddDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:11:
[...]
Dat komt omdat ze het volume verlaagden.
Hij is eigenlijk de Bottas van RBR, komt over een beperkt aantal races goed mee, maar legt het over een heel seizoen af tegenover #1.computerjunky schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:13:
[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 02-07-2022 17:17 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
...om dan incl. spin alsnog een sneller rondje te rijden dan Hamilton. 🤣Vos schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:07:
[...]
En juichen bij zijn spin.
Engelsen zijn nog erger dan Nederlanders
Dat commentaar is sowieso echt om te huilen.Melkaz schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:18:
Viaplay heeft echt nog geen idee waarom max geel reed….
'Hoe belangrijk is deze pole voor Sainz?', 'Ja je kunt hier inhalen'..... Dat vroeg ze toch niet?
Ik denk dat Max overigens een goede setup heeft, denk dat hij er voormorgen, ondanks de 2 plaats een goede uitgangspositie heeft. Hij was vandaag in beide sessies erg snel, had vandaag feitelijk ook pole moeten/kunnen hebben.
Op naar morgen, heb er zin in!
Cogitationis poenam nemo patitur
Hij en Perez moesten ook liften omdat ze te dicht op voorligger zaten. Ik snap niet dat ze dat niet eerder deden.Woudloper schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:17:
Verstappen was het snelst in zijn laatste ronde. Moest helaas van zijn gas door de gele vlaggen na spin van Leclerc
Spin van verstappen was trouwens geweldig om te zien hoe ie hem weer oppakt
En uiteraard zal er geen commentator wat over zeggen..... Tsja, beetje hypocriet.Bullet NL schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:20:
Erg jammer van de Engelse fans, vorig jaar in Zandvoort was en ook wat gemor onder NL fans toen Hamilton aan het woord kwam. Maar dit is gewoon erg sneu.
Dat was op Zandvoort wel het geval.siggy schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:22:
[...]
En uiteraard zal er geen commentator wat over zeggen..... Tsja, beetje hypocriet.
Ja, maar dat kan ook het omschakelen van microfoons zijn, wat ze nu dus blijkbaar ook deden.TheBrut3 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:25:
Werd er in Zandvoort niet in eerste instantie boe geroepen door een groepje mensen en daarna werden ze door de meerderheid overstemd met applaus? Althans, zo herinner ik het mijzelf.
Hier heb ik niks gehoord, behalve dat gejuich van de spin van Max.
[ Voor 8% gewijzigd door siggy op 02-07-2022 17:28 ]
Zo herinner ik het mij ook op de tribune waar ik zat, er waren een paar die boe aan het roepen waren, maar verreweg de meesten juichten voor iedereen en overstemden die kleine groep.TheBrut3 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:25:
Werd er in Zandvoort niet in eerste instantie boe geroepen door een groepje mensen en daarna werden ze door de meerderheid overstemd met applaus? Althans, zo herinner ik het mijzelf.
"Indeed, Verstappen set the fastest first sector of Q3 on his last effort, but lost time around the rest of the lap and could not improve his personal best."
Wtf. Ik vind het echt knap hoe iedereen dat kan missen. Ja, k*tregie helpt niet, maar damn.....
Geld maakt een hoop goed.siggy schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:29:
Ricciardo echt uitgeblust. Ik snap niet dat ie volgend jaar door zou willen...
Ik denk dat vooral Mclaren niet met hem door wil.
Tja, geel was duidelijk te zien, Max heeft vertrouwen in morgen..LZ86 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:40:
Ze hebben het eindelijk door. VER moest het wel zelf even melden bij het interview
Normaal gesproken brengt de regie dat nog even duidelijk in beeld, maar die lijkt niet al te sterk dit weekend (tot nu toe).Bullet NL schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:41:
[...]
Tja, geel was duidelijk te zien, Max heeft vertrouwen in morgen..
Testing, one, two ...
Camera's zijn natuurlijk het meest gefocust op het triootje, HAM, RUS en NOR. Vanuit het perspectief van de britten begrijp ik dat welhardware-lover schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:43:
[...]
Normaal gesproken brengt de regie dat nog even duidelijk in beeld, maar die lijkt niet al te sterk dit weekend (tot nu toe).
Ik zit naast Viaplay ook naar SkyF1 te kijken, maar jeetje..... Het valt me al weken op, maar een flink aantal van de analisten bij de Britten zijn nog bevooroordeelder naar hun landgenoten dat wij als Hollanders zijn incl. een oranje bril, hoed/pet enz enz...hardware-lover schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:43:
[...]
Normaal gesproken brengt de regie dat nog even duidelijk in beeld, maar die lijkt niet al te sterk dit weekend (tot nu toe).
Ik vind de Ho Pin Tung - van der Garde combi trouwens stukken beter als Albers, die doet mij te populair en probeert van der Garde normaal te veel de vliegen af te vangen.
Ho Pin is veel rustiger, een betere analist dan Albers.
Logisch (waarschijnlijk), maar de kwalificatie was afgelopen en het moment was pole bepalend?MyHero schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:46:
[...]
Camera's zijn natuurlijk het meest gefocust op het triootje, HAM, RUS en NOR. Vanuit het perspectief van de britten begrijp ik dat wel
Testing, one, two ...
Albers heeft, of beter gezegd, meer mensen hebben een probleem met AlbersTheBrut3 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:50:
Albers en vd Garde zijn toch ook niet bepaald goede vrienden? Of was dat met Doornbos?
Maar goed, Morgen... Raceday....
Opdrogende baan zou leuk zijn, Max op snelheid naar 1, ik gun hem dit jaar zijn overwinning op Silverstone wel, al was het maar om het boe-geroep.
BOOOOOOOOO xD
Het valt me ook al op dat je dit merkt in z'n interview na de Q, heel rustig van alsof hij wist dat hij sneller was. Hij lijkt zich niet meer druk te maken om zaken die hij niet kan controleren (gele vlaggen van anderen).Emgeebee schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:09:
Ik had de reden voor Max' sector 2 geel gemist, maar goed om te lezen dat Max zonder die actie van Lec dus wel boven Sainz was geëindigd. Leuk morgen.
Onze Max groeit als een echte kampioen.
Misschien omdat Palmer dat al direct in het begin van de uitzending (eerste 5 minuten) had aangegeven en het dus al besproken was.TheBrut3 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:59:
Bij F1TV in de nabeschouwing zei Max in het interview ook dat hij een gele vlag had in de laatste run, maar daarna gingen ze daar helemaal niet meer op in.Best kansloos. Nu maar op het gemak F2 kijken, wet race daar. Hopelijk een opdrogende baan.
erutangiS
Maar hij koppelde dat juist niet aan de rondetijd van Max. Was meer een ractie van 'Max kreeg het de rest van de ronde niet voor elkaar'. Inmijn optiek.MrOleo schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:18:
[...]
Misschien omdat Palmer dat al direct in het begin van de uitzending (eerste 5 minuten) had aangegeven en het dus al besproken was.
"And the yellow flag, ...., stopped him improving."siggy schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:28:
[...]
Maar hij koppelde dat juist niet aan de rondetijd van Max. Was meer een ractie van 'Max kreeg het de rest van de ronde niet voor elkaar'. Inmijn optiek.
erutangiS
Mmmm kay, die heb ik gemist. Ik heb hem slechts één keer horen zeggen en dan dat ie de ronde gwoon niet voor elkaar kreeg. Wazig. Naja.MrOleo schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:30:
[...]
"And the yellow flag, ...., stopped him improving."
Morgen gewoon een racewin, heb wel de indruk dat Leclerc hem er gewoon naast zal zetten en Max naar buiten gaat drukken tenzij Max weer een goede start heft en voor Sainz komt.
Ik gun eigenlijk Sainz wel een overwinning maar vanwege het publiek is niets minder als een overwinning van Max op zijn plek. Zolang de Engelsen zich niet kunnen gedragen is er niks anders als optie.
Maar de Q was erg vermakelijk, jammer dat Max moest liften want P1 zat erin. Morgen komen de knikkers, het wordt leuk. Albon die aan het einde van Q1 zat te ranten op het team. We don't need to try to be so smart
Ik ben benieuwd of Norris iets kan doen bij de start.
[ Voor 32% gewijzigd door Chevy454 op 02-07-2022 18:48 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
WATChevy454 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:44:
Het is niet fijn om God te doen bloeden en aan te tonen dat hij maar slechts een mens is. En de GOAT pijn zal nog jaren door blijven duren want er is bloed gespild en de GOAT zal blijvend bloeden met zijn W13.
Gaat het nu over Latifi of Lewis?
Kan me nog herinneren dat er ook een paar van die droeftoeters op Zandvoort zaten die boe riepen naar Hamilton, waarna de echte fans dat boegeroep deden overrompelen met klappen. Zo hoort het.
Ik heb weinig goeds te zeggen over die zure Engelse "fans" die nog steeds tot hun ellebogen diep in de reet van Hamilton zitten en Verstappen nog steeds een neppe kampioen noemen en alles maar aangrijpen om te janken en te klagen. Medelijden met die mensen, hoe sneu moet je leventje zijn als je dit moet doen om voldoening uit te halen.
Was verder wel een enorm vermakelijke qualifying, heb genoten
Dat zijn echt geen neppe fans hoor. Alles wat uit de mond komt van Lewis en Toto is gewoon het woord van (sport)god, bij wijze van. Daar wordt niet eens over nagedacht. En dat is triest. Zeker voor een high-tech (high iq) sport als F1.Hatsjoe schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:49:
Jammer dat er zoveel neppe fans daarop Silverstone in de tribunes zitten. Iedereen die boe roept jegens een professionele sporter moet eens goed naar zichzelf kijken. Het is gewoon sneu.
Het ironische aan het verhaal is dat Verstappen helemaal niet had hoeven liften. Mede door al zijn eerdere straffen (en de moeilijke omstandigheden) deed ie het, maar het bord ging volgens mij al uit voor hij die marshalling sector bereikte. Kan hij moeilijk hebben gezien uiteraard in de regen, in die moeilijke bochten in zijn ooghoek, maar toch. Op zich grappig dat ie misschien pole verliest door te liften, omdat ie ooit pole verloor door niet te liften.siggy schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:32:
[...]
Mmmm kay, die heb ik gemist. Ik heb hem slechts één keer horen zeggen en dan dat ie de ronde gwoon niet voor elkaar kreeg. Wazig. Naja.
Morgen gewoon een racewin, heb wel de indruk dat Leclerc hem er gewoon naast zal zetten en Max naar buiten gaat drukken tenzij Max weer een goede start heft en voor Sainz komt.
Disclaimer het is mogelijk dat er wel nog een overenthousiaste marshall stond te zwaaien en dat de lift dus moest, ik baseer me op het electr. bord.
erutangiS
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vJk6aL3lU8Mm3b3SSraaOAM9.webp?f=user_large)