Hoger waarschijnlijk, hij klaagde dat het te laag stond.
Hij heeft iets meer voorvleugel gekregen. Daar vroeg hij tenminste om.
"When you grow up your heart dies"
Gaat lec toch nog een fuckup genereren?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Geef jij altijd op als het ff niet mee zit?PWM schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:00:
[...]
KennenIs toch gewoon een simpel gegeven? Elke auto achter hem is sneller. Dat word dus p15. Dan kan je beter stoppen.
Perez maakt nog wel een kans op het podium nu
Jaja, nu wel jaDido schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:01:
[...]
Er rijden nog maar 14 wagens, dus om 15e te worden moet ie wel iets bijzonders doen
Ik snap geen zak van Ferrari tactiek vandaag..
Flickr PSN ID= cheironnl
Ongetwijfeld meer. 2 moertje die worden aangedraaid. Vleugel hoger gezet, daar heeft 'ie om gevraagd al meerdere keren.
Waarom heeft Checo hier niet zn kans voor een pit gepakt?
Dotd? pittig.
Als Perez hier nog even goed zijn best doet kan ie misschien nog een podiumpje pikken, zou wel heel fijne recovery zijn.
Als Perez hier nog even goed zijn best doet kan ie misschien nog een podiumpje pikken, zou wel heel fijne recovery zijn.
Ferrari blijft Ferrari. Dit gaat leuk worden zo...ZeRoC00L schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:01:
Gaat lec toch nog een fuckup genereren?
Ferrari zelf ook nietcheiron schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
Wanneer wel?cheiron schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
En hoe lang mag dit nog duren? Baan vrij, gaan met die banaan.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dat begrijpen ze bij Ferrari ook niet.cheiron schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De jarige job natuurlijkHippocampus schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
Dotd? pittig.
Heeft niets met opgeven te maken maar gewoon gevalletje bij wijze van en balen. Hij staat er nu heel zwak voor en dat is vervelend.Southern Sun schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:01:
[...]
Geef jij altijd op als het ff niet mee zit?
Vandaag ?cheiron schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
Zhou? Als hart onder de riem vote?Hippocampus schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
Dotd? pittig.
Latifi!Hippocampus schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
Dotd? pittig.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Veld moet nog bij elkaar komensiggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
En hoe lang mag dit nog duren? Baan vrij, gaan met die banaan.
Dit is gewoon standaard.cheiron schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
Dotd is Vettel voor mij. Puike race rijdt die.Hippocampus schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:02:
Dotd? pittig.
Hebben ze bij Verstappen nu de vleugel iets aangepast? Ik zag het niet, leek mij wel een logische actie om te doen?
Wat doe je nu moeilijk manSouthern Sun schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:01:
[...]
Geef jij altijd op als het ff niet mee zit?

.
Hmm ik had de aangepaste vleugel niet gezien - hopelijk helpt dat inderdaadRobkazoe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:01:
[...]
Hij had totaal geen tempo op de hards. Dus hopelijk lukt dit + een aangepaste vleugel nog wel. VET is een sitting duck wat mij betreft. Heeft 30+ ronden oude mediums. Zelfs met een kapotte Red Bull moet je daar nog langs kunnen.
kappen met dat getrol
[ Voor 77% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-07-2022 19:01 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dus misschien nog 8 race rondjes nog?
Je reageerde toen VER de pit al weer uit was, en er dus al een SC was. Die SC werd veroorzaakt door het uitvallen van OCO. Vanaf dat moment waren er nog 14 rijders in de race
Veel uitvallers vandaag... Dat is lange tijd niet meer gebeurd.
Nou, go Perez! Misschien nog een podium op softs.
Seb heeft ook wel een aardige race inderdaad.
SAI: I'm going to be alot quicker then Charles.
Ja, nogal wiedes. Maar haal hem vooral lekker op de baan in ipv team orders. Niet zo miepen jongens.
Ja, nogal wiedes. Maar haal hem vooral lekker op de baan in ipv team orders. Niet zo miepen jongens.
En even Albon het ziekenhuis ingereden.MC_Sparkles schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:03:
[...]
Dotd is Vettel voor mij. Puike race rijdt die.
Dido schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:01:
[...]
Er rijden nog maar 14 wagens, dus om 15e te worden moet ie wel iets bijzonders doen

?simons schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:03:
Haha lewis valt flauw!!
Loop ik zoveel achter of snap ik het niet?
Mja da tgedoe met pitten onder sc..... Die pit dan, die pit weer een ronde later, dan nog wachten tot iedereen bij elkaar is, dan pas elke met een ronde achterstand voorbij laten. Daar wer op wachten..... Zucht.
Ja.Silent Thunder schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:04:
Heeft PER nou gepit of niet?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
..... er kwam daadwerkelijk een "lapped cars may overtake"...StefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:04:
[...]
?
Ik wens LEC echt veel sterkte. SAI + HAM + PER hebben in theorie allemaal veel snellere auto's door hun gloednieuwe banden. LEC kan zo naar P4 vallen.
2021 flashbacksStefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:04:
[...]
?
Als LEC nu weer een beetje gek in zijn hoofd wordt vanwege niet pitten dan zie ik die restart niet goed gaan...
Was een kettingreactie met van alles en iedereen. Zal niet bewust zijn.
Zou wel een seizoen willen zien met een verbod op pitten onder SC. Ben benieuwd wat dat voor gevolgen zou hebben.siggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:04:
Mja da tgedoe met pitten onder sc..... Die pit dan, die pit weer een ronde later, dan nog wachten tot iedereen bij elkaar is, dan pas elke met een ronde achterstand voorbij laten. Daar wer op wachten..... Zucht.
Iedereen zat hier te zeuren toen Lewis hetzelfde wilde doen een paar races terug. Typisch.PWM schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:03:
[...]
Wat doe je nu moeilijk manHoe minder rondjes op de motor hoe beter. En zonder punten rijdt je voor niks als RBR.
.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Vlak ALO ook niet uit, die zit er nu ook op softs achter vgm toch?Robkazoe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:05:
Ik wens LEC echt veel sterkte. SAI + HAM + PER hebben in theorie allemaal veel snellere auto's door hun gloednieuwe banden. LEC kan zo naar P4 vallen.
Ja, naar softsSilent Thunder schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:04:
Heeft PER nou gepit of niet?
En ik wachten (niet dat ik het hoopte) dat Hamilton rechtdoor zou rijden ergens... nou ja.
Haha dainz, im much quicker on reds...
We moeten nu allemaal voor Checo gaan rooten
Max zal nooit een race opgeven zolang de wagen rijdt...PjotrStroganov schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:05:
[...]
Iedereen zat hier te zeuren toen Lewis hetzelfde wilde doen een paar races terug. Typisch.
Ferrari en communicatie, heerlijk.
Dat kan nogStefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:05:
[...]
En ik wachten (niet dat ik het hoopte) dat Hamilton rechtdoor zou rijden ergens... nou ja.
Ferrari en hun fantastische plannenStefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:06:
Ferrari en communicatie, heerlijk.
Heeft vettel daar ff mega massel. Anders had hij gewoon 13de geweest na een gewone stop.
Gun het SAI wel vandaag
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
PER… HAHAHA…HELD
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
SAI al langs LEC maar rijden elkaar bijna vanaf. Echt, wow.
Wat een herstart haha!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Classic Ferrari stratDadona schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:05:
Echt ... LeClerc totale sitting duck.

Prachtige race
De (her)starts zijn vandaag wel mooi om te zien...
Max al voorbij aan MAG en zit vlak achter VET!
[ Voor 4% gewijzigd door Robkazoe op 03-07-2022 18:08 ]
Perez heeft de nodige overspeed zo lijkt het
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als ik VER was zou ik na de race met Checco de lambada dansen voor Copse Corner
Perez.

Go Checo !!
Ik zei het toch! Jullie mij maar uitlachen he
Ik zei het toch! Jullie mij maar uitlachen he
[ Voor 69% gewijzigd door Silent Thunder op 03-07-2022 18:08 ]
Lec zometeen weer huilen terwijl hij het zelf verpest heeft. Gewoon sainz laten winnen nu.
En weer een replay terwijl het spannend is ......zucht
Gaan de mods nu memes posten
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
LEC heeft zijn auto zelf vernaggeld maar de tactiek van Ferrari is ook echt om te huilen.computerjunky schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:08:
Lec zometeen weer huilen terwijl hij het zelf verpest heeft. Gewoon sainz laten winnen nu.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |