Ik snap de discussie helemaal niet. Perez levert dit seizoen exact wat hij moet doen, hij kwalificeert en eindigt eigenlijk altijd in de top 4, waar hij ook hoort te eindigen. Hij is daarbij zelfs in staat om Verstappen op het moment het vuur aan de schenen te leggen (ik ben geen fan van Verstappen, maar hij is wat mij betreft van de buitencategorie, samen met o.a. Leclerc, Hamilton en Russell). Meer kun je toch niet willen als team, tenzij je echt een gevecht binnen je team wil. Dan moet je proberen om nog zo'n coureur van de buitencategorie te halen, maar dat zorgt eigenlijk vaak voor gedoe binnen het team.
Wat mij betreft heeft RBR het op dat moment beter voor elkaar dat Ferrari, waar Sainz op dit moment relatief veel fouten maakt om het team en Leclerc te ondersteunen. Omdat ik Verstappen en Leclerc van de buitencategorie vind, verwacht ik dan ook dat het uiteindelijk tussen die twee gaat en dan kan je als tweede rijder niets beters wensen dan wat Perez nu levert.
Wat mij betreft heeft RBR het op dat moment beter voor elkaar dat Ferrari, waar Sainz op dit moment relatief veel fouten maakt om het team en Leclerc te ondersteunen. Omdat ik Verstappen en Leclerc van de buitencategorie vind, verwacht ik dan ook dat het uiteindelijk tussen die twee gaat en dan kan je als tweede rijder niets beters wensen dan wat Perez nu levert.