Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
"When you grow up your heart dies"
Je tweede zin stond er nog niet toen ik wilde reageren, maar wilde bevestigen wat je vermoeden was. Denk dat je toevoeging en mijn quote elkaar kruistte.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:51:
[...]
Dat zeg ik?
Ze wisselen dat altijd uit en Perez heeft hier gewoon pech dat het zo valt.
Maar goed, geluk voor Verstappen idd.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwacht ook niet dat hij Q2 opeens wel hoger zou komen, maar het scheelt dan toch weer een plek als Alonso een penalty krijgt hiervoor.dutchgio schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:52:
[...]
Lijkt wel heel erg op een bewuste actie. Erg lage snelheid en geen blokkerende banden te zien.
Dan snap ik Albon wel. Alleen heb je er nu weinig aan, zelfs met straf. Want Q1 kom je niet meer door.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tomorrow is not today!
Nouja, morgen dan maar je best doen Lance.
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Want hij zei...?Hippocampus schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:57:
Helder gesprek met Stroll...![]()
Nouja, morgen dan maar je best doen Lance.
ze gaan het hards in de laatste 2:30 ;-)U123456 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:57:
En de Alfa's nog steeds in de pit.
Dus over 4 min gaan ze de baan op
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 11-06-2022 17:00 ]
Geen idee want dat lieten ze niet horen op F1TV

Hail to the king baby!
sounds familiarDoeEensGek schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:59:
Nou Vettel kan zo nog wel een keer aanzetten, niks aan de hand met die auto.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zou wel weer eerste jaar zijn dat RBR de WCC gaat halen, die hadden ze vorig jaar toch niet?
[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2022 17:01 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Op de vraag of zijn crash kwam door zijn eerste aanvaring met de muur zei hij ongeveer:
i dunno, the car felt good
En op de vraag welke plek hij had kunnen behalen:
Dunno... (loopt hoofdschuddend weg)
Kortom, bedankt voor de toelichting Lance, hiervoor komen we als journalisten naar Bakoe
Je hebt zeker 't NL commentaar (van ViaPlay) aan staan? Je kunt net zo goed het commentaar van Wimbledon vorig jaar er bij aanzetten, dan.....urk_forever schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:59:
[...]
Geen idee want dat lieten ze niet horen op F1TV![]()
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- DaniëlWW2
- Niet online
Wel, maar die ronde ging niet. Onderstuur, alweer.Exocet schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:01:
Max geen tweede snelle ronde?
[ Voor 64% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2022 18:16 ]
Tomorrow is not today!
Meneer had wel een tow nodig
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2022 18:17 ]
Stop 's met de boel verklappen..
Je loopt 30 sec voor op mij.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2022 18:17 ]
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2022 18:17 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
30 sec? Kijk je met een inbelverbinding?albino71 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:05:
[...]
Tomorrow is not today!
"Hamilton will be investigated after the session for driving unnecessarily slowly." (uit Motorsport.com liveblog)
Verwijderd
Niet live meelezen hier. Het is maar een idee hoor.albino71 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:05:
[...]
Gewoon wat later refreshen! Doe ik ook.albino71 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:05:
[...]
F1TV loopt flink achter op de live timing en Via Play. Daar zit bijna 1 minuut tussen.
Ja, zou goed kunnen inderdaad. Ik zal er in de laatste Q even rekening mee houden en me hier stil houden!sjaool schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:07:
[...]
F1TV loopt flink achter op de live timing en Via Play. Daar zit bijna 1 minuut tussen.
Tomorrow is not today!
Hier ookalbino71 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:05:
[...]
Daily driver; MB R171 SLK280
Ik hoop niet dat ze dat bewust doen om in NL commentaar te kunnen voorzien, dan mogen ze daar nú al weer mee stoppen van me.sjaool schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:07:
[...]
Zo hee. Dacht dat er minimale snelheden golden.LZ86 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:08:
Lol, HAM staat bijna stil inderdaad
Nee, F1TV loopt altijd al flink achter. Dat staat los van het NL commentaar.Will_M schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:08:
[...]
Ik hoop niet dat ze dat bewust doen om in NL commentaar te kunnen voorzien, dan mogen ze er nú al weer mee stoppen van me.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nou ja, eerst maar zien dat hij ook gestraft wordt. Gezien hoe random die straffen soms lijken te zijn, is de kans groot dat hij er (weer) mee weg komt...Spotmatic schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:09:
HAM dacht nog 2021 privileges te hebben?
Precies, als ik in die situatie zit lees ik ook 30 seconden trager.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:07:
[...]
Niet live meelezen hier. Het is maar een idee hoor.
Tomorrow is not today!
Filmpje: https://streamja.com/n34avEmryte schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:08:
HAM under investigation voor langzaam rijden
Je mag nu wat zeggen.Sydney08 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:13:
Gaan we weer, ik zal mijn bek dichthouden voor minimaal 30 sec!
Dit blijft toch een issue. Wat soms een straf oplevert, heeft een andere keer geen consequenties.Amphiebietje schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:11:
[...]
Nou ja, eerst maar zien dat hij ook gestraft wordt. Gezien hoe random die straffen soms lijken te zijn, is de kans groot dat hij er (weer) mee weg komt...
Dat er een discussie is dat iemand 5 km/u te langzaam rijdt is wat anders dan bijna stil staan.
of je nu HAM, VER, LEC heet.
Doet hij dat nu expres? NOR was er geloof ik niet zo blij mee
Lijkt er op dat hij hoopte dat hij ingehaald zou worden zodat hij de tow van iemand anders kon hebben.Onyx Cumulus schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:14:
[...]
Doet hij dat nu expres? NOR was er geloof ik niet zo blij mee
Hoe laat begint P3 vandaag eigenlijk?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ruim 3 tienden verloren op SAI in S1SinergyX schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:18:
2x paars en nog geen P1, die had echt een klote S1
Tomorrow is not today!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja.Quad schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:20:
Verstappen had een 36.0 in s1 en Leclerc een 35.7 toch?
YesQuad schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:20:
Verstappen had een 36.0 in s1 en Leclerc een 35.7 toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het word een strijd tussen Sainz en Perez gok ik.DoeEensGek schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:21:
Oke ze gaan allemaal naar binnen. Voor Rbr nog werk aan de winkel, maar denk dat tussen Perez en Leclerc zal gaan. Geef de 2e meer kans.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hebben zich knap herpakt qua setup
[ Voor 24% gewijzigd door Wom op 11-06-2022 17:23 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:46
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
https://www.fia.com/sites...20during%20qualifying.pdf
Hamilton en Norris moeten langs de stewards voor onnodig langzaam rijden. Nou kijken wie zo de perfecte ronde heeft, iedereen had wel wat foutjes.
Duh iets met een muurtje hebben gekust.Will_M schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:23:
Geen 'Tow' voor VER ... PER is later weg voor een OUT-LAP
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
PER ook.
spannend.
Denk dat FER het gaat redden en hoop dat SAI dan zijn p1 pakt
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |