"When you grow up your heart dies"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Natuurlijk maar het komt op een stratencircuit vaker voor.ParaDroid2 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:06:
[...]
Dat geldt voor iedereen, dus dat is voor iedereen een nadeel.

Had PER ook...LZ86 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:08:
Myea VER weer geen goede sector 1. Banden wellicht al over het toppunt heen dor dat afgebroken rondje met die gele vlaggen?
Oh ja, dat is zeker waar, een foutje wordt harder afgestraft.sjaool schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:08:
[...]
Natuurlijk maar het komt op een stratencircuit vaker voor.
Ik bedoelde meer dat niet alleen Verstappen blij zal zijn als de stratencircuits zijn afgelopen om de gele vlaggen, maar dat iedereen daar meer last van heeft
Vreselijk dit. Niet omdat het VER is, maar wat een grap is dit. Iedereen op een kluitje....LZ86 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:14:
Snelste sector 1 VER, en dan komt ie in verkeer....
PSN: xMaurice93
Neu, kon geen kant op lijkt mij..LZ86 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:15:
Zou ALO daar nog een douw voor krijgen?
Dat gebeurt wel vaak de laatste tijdMaurice079 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:15:
Was ook niet bepaald handig getimed van RB. Die hele sector wemelde het van langzame auto's
Mclaren er misschien ook is allebei bij
We mogen dankbaar zijn dat Ferrari zo’n goede auto gebouwd heeft anders was het RBR dominantie.
Perez on wings.R2D2 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:00:
[...]
Als, als, als, als... Verstappen heeft een DNF achter zijn naam staan, als hij daar tweede was geworden dan...
Perez doet het dit jaar prima maar ik zie het niet gebeuren dat hij echt een gevaar gaat vormen voor Verstappen qua kampioenschap. Behalve dat Verstappen natuurlijk de "golden boy" van Red Bull is heb ik ook niet het idee dat Verstappen op dit moment in het seizoen al echt het achterste van de tong laat zien en het lange en slopende seizoen van vorig jaar nog in het achterhoofd heeft.
Ik zie hem dit weekend wel naar Verstappen gaan, zou mooi zijn als hij 30s los van de rest van het veld finished dan kan de Engelse pers ook weer terug zijn hok in. Die lijken nog steeds geen vrede te kunnen hebben met de eindstand van vorig seizoen en ze zijn ook opvallend stil over de performance van de Engelse coureurs en het gebrek aan vorm bij hun grote kampioen.
Hij kan toch gecoacht worden door het team? Als hij net even wat meer gas geeft het stuk ervoor, dan heeft hij een redelijk recht stukje waar hij aan de kant kan gaan.renegrunn schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:16:
Neu, kon geen kant op lijkt mij..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
1x uitvallen en Perez kan zo Max voorbij. (Wat ik overigens best een stunt zou vinden).
Gaat een leuke race worden.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Alonso niet, die is afhankelijk van zijn slapende engineer, Alonso kan er weinig aan doen. Dus boete voor Alpine mag wel.LZ86 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:15:
Zou ALO daar nog een douw voor krijgen?
Ricciardo en Verstappen rijden snel t.o.v. de rest, maar Ricciardo doet geen echte flying lap en neemt duidelijk gas terug 1 of 2 bochten daarvoor. Die Alpine engineer zit lekker te keuvelen over mogelijke tijdswinst in het meest bochtige gedeelte en denkt dan opeens van oh ja we moeten Ricciardo doorlaten ipv dat ie oplet en doorheeft dat Verstappen de enige is die ze moeten doorlaten, waarop Alonso stilgaat staan en Ricciardo doorlaat en vervolgens geen kant op kan en Verstappen blokkeert.

erutangiS
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik heb de laatste topsnelheden niet gezien maar op een gegeven moment liep de auto van PER gewoon 5-6 km harder dan die van Max.

Atlas#22744
Mooie foto's hoor, zeker die onderste zonder logoChocoball schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:39:
Nog een paar om het af te leren, wel jammer van het logo in sommige foto's.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Mooie foto's, jammer van die logo'sChocoball schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:39:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik weet niet hoe dit verschil normaliter is tussen VER en PER, maar ik kan me nog wel herinneren van 'vroeger' dat dit standaard was tussen RIC en VER, omdat VER standaard met meer downforce reed. Dat hoeft dus niet zoveel te zeggen. Maar nogmaals, geen idee hoe die verhoudingen nu liggen.sNielz123 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:38:
Ik heb de laatste topsnelheden niet gezien maar op een gegeven moment liep de auto van PER gewoon 5-6 km harder dan die van Max.
Ho ho, dat kan niet. De auto is volgens velen speciaal gebouwd voor Maxwowly schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:25:
Ik denk dat het voor RBR vrij duidelijk is waar het aan ligt. Checo vind dat onderstuur gewoon wat prettiger dan Max. Je kunt dat mooi zien bij de corneranalysis. Daar zie je checo harder erin gaan, steviger hoeken. Deze auto ligt checo beter dan Verstappen. Maar eens zien wat het morgen allemaal brengt
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Toffe foto's zelfs met al die effecten erop toegepast.Chocoball schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:39:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wel wat jammer van de logo's..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
"Perez is hier altijd sterk, vorig seizoen ook gewonnen..."
De enige reden dat ie won is dat VER die klapband had en HAM die brake magic per ongeluk aanzette en de bocht verneukte.
Wat een slechte journalistiek
Zo is het weer genoeg met dit eindeloze anti Verstappen getrol.sNielz123 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:38:
Beetje frappant vind ik dat wel. Je zou verwachten dat Max zoon groot talent is dat hij met onderstuur ook wel beter overweg kan dan Perez.
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2022 15:55 ]
Geen supertalent? Wanneer ben je dan wel een supertalent?
[ Voor 50% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2022 15:57 ]
Niet op reageren kan ook...dawg schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:51:
[...]
Geen supertalent? Wanneer ben je dan wel een supertalent?
Nee, 3e training liep een kwartier uit en de regel is dat er 2 uur verschil moet zitten tussen die training en deze kwalificatie.Yonix schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:55:
Geen kwalificatie om 16:00u? Viaplay zegt nog 20 min tot quali. Ik kijk live.
[ Voor 61% gewijzigd door Sydney08 op 11-06-2022 15:56 ]
Tomorrow is not today!
FP3 begon 15 minuten later i.v.m. herstelwerkzaamheden na Formule 2. Kwalificatie is vervolgens ook opgeschoven.Yonix schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:55:
kwartiertje later ivm crash in de F2 vlak voor FP3Yonix schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:55:
Helder.RobertMe schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:56:
[...]
FP3 begon 15 minuten later i.v.m. herstelwerkzaamheden na Formule 2. Kwalificatie is vervolgens ook opgeschoven.
erutangiS
Als de invalbeurten van zowel Max als Perez niet waren gebeurd dan had Max 40 punten voor gestaan. Ook in Monaco had Perez dat hij, door zijn eigen onkunde, voor Max kon starten.
Deze auto ligt Perez duidelijk beter dan Max, dat maakt ze nog geen gelijkwaardige coureurs.
[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 11-06-2022 16:05 . Reden: Quote aangepast ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
dacht al...waarom is RTBF Le Mans aan het uitzenden.(Kubica ligt wel op kop, toch nog een beetje F1 dus)Spotmatic schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:22:
Ik begrijp dat de Q om 16.15 uur is. Wellicht nog even aanpassen in de startpost, al is een uitloop beter dan een vervroeging natuurlijk

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nu ook NL commentaar op F1 tv. benieuwd....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
/f/image/5gRcgC7EQS0WlFKUiyCxzXSV.png?f=fotoalbum_large)
crap drm, Nouja dan maar tekst
links boven data, rechts boven map,
links onder max, rechts onder internationaal stream
eindelijk weer een fatsoenlijke 4 scherm indeling.
de laatste tijd met 4 browser paginas gedaan via f1tv.
maar dat waren kleine schempjes.
hopelijk snel weer racecontrole, maar dit is al weer een verbetering
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Voorspellingen?
P1 Perez
P2 Leclerc
P3 Max
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Net naartoe geswitched; ga gelijk weer terug.. Die stem vind ik niet om aan te horen, maar dat is voor een ander topic.DarkSide schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:12:
Zo zin in.
nu ook NL commentaar op F1 tv. benieuwd....
PSN: xMaurice93
Rechtsonder zelfs iemand met een normale camera die 'm ook in portret modus heeft, waar gaat het heen met de wereld

Welkom in de machtige wereld die social media heet...davidov schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:19:
[...]
Rechtsonder zelfs iemand met een normale camera die 'm ook in portret modus heeft, waar gaat het heen met de wereld
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
---RAWE CEEK!!!---
haha.
De instragram en tiktok generatie.
VVS is niet meer.
Zelf gewoon lekker breedbeeld filmen. Kijkt toch lekkerder terug op de tv.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik heb het hele rondje gezien hoor.Spotmatic schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:21:
En jammer dat we niks, nada noppes van dat rondje van Max hebben gezien...
Via de onboard dat wel.
- DaniëlWW2
- Niet online
Niet echt. Het was gewoon chaos en Verstappen moest gaan terwijl die eigenlijk nog meer marge wou.sjaool schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:21:
Mooie tow van PER volgens mij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gelukkig op de driver cam wel (lang leve F1TV). Zag er prima uit!Spotmatic schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:21:
En jammer dat we niks, nada noppes van dat rondje van Max hebben gezien...
Ligt eraan wat je fotografeert; doe ik ook.davidov schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:19:
[...]
NeeLZ86 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:23:
Horen jullie ook constant een soort *swoosh* op de achtergrond?
Ik blijf ook tegen beterweten in hopen dat ie nou eindelijk eens een keer gaat vlammen.LZ86 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:22:
SAI zit er niet lekker in dit weekend hoor.
Woon je zo dichtbij een windmolen?LZ86 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:23:
Horen jullie ook constant een soort *swoosh* op de achtergrond?
Maar welk kanaal kijk je want via F1TV het Sky F1 kanaal hoor ik niks.
Viaplay. Even wisselen naar f1tvsjaool schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:24:
[...]
Woon je zo dichtbij een windmolen?
Maar welk kanaal kijk je want via F1TV het Sky F1 kanaal hoor ik niks.
Hoe is dat in hun voordeel? Red Bull is toch veel sneller op het rechte stuk? Ferrari juist in de bochtige stukken?Exocet schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:25:
Dat lange rechte stuk duidelijk in het voordeel van Ferrari, dat wordt wat in de race
Of is dat dit weekend ineens andersom?
- DaniëlWW2
- Niet online
Het lijkt erop dat Ferrari naar een low downforce setup is gewisseld. Betekent dat Ferrari hun nadeel op het rechte stuk verloren is, maar RBR lijkt nu wel sneller in S1 en S2 te zijn. Morgen betekent het ook meer slijtage voor Ferrari en RBR lijkt dat toch al beter voor elkaar te hebben.chevsticks schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:26:
[...]
Hoe is dat in hun voordeel? Red Bull is toch veel sneller op het rechte stuk? Ferrari juist in de bochtige stukken?
Of is dat dit weekend ineens andersom?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ah, dat had ik even gemist. ThanksDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:28:
[...]
Het lijkt erop dat Ferrari naar een low downforce setup is gewisseld. Betekent dat Ferrari hun nadeel op het rechte stuk verloren is, maar RBR lijkt nu wel sneller in S1 en S2 te zijn. Morgen betekent het ook meer slijtage voor Ferrari en RBR lijkt dat toch al beter voor elkaar te hebben.
Jammer dat je de speedtrap niet ziet op de data channel.
Voelt zich duidelijk thuis in deze auto, wel leuk om te zien dat ze in ieder geval in de kwalificatie zo aan elkaar gewaagd zijn.danslo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:29:
Checo maakt wel echt indruk de laatste tijd zeg.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |