Benieuwd of ze voor die extra power wat getweakt hebben in die engine waardoor de betrouwbaarheid ze in de steek laat.tweakduke schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:42:
Jeetje ouderwetse blauwe rook, echt het blok zelf wat poef zegt bij Leclerc. Hij zet hem netjes in de pitstraat neer.
Dat is pech rijders kampioenschap weg en constructeurskampioenschap weg
Max krijgt te horen dat hij rondjes van 1.48.00 moet gaan rijden. Laatste rondje was 1.46.898. Dus hij moet gaan cruisen inderdaad.
Zeg me dat je een red bull fanboy bent zonder te zeggen dat je een red bull fanboy bent
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Een geplofte motor op deze manier is wel heel erg lang geleden. En ook nog eens een Ferrari, hè...?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I know... maar ze hoeven niet meer tot het gaatjepietr schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
[...]
Niet jinxen 🙏 Hoop dat de red bulls heel blijven.
Dit dusStefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
Max krijgt te horen dat hij rondjes van 1.48.00 moet gaan rijden. Laatste rondje was 1.46.898. Dus hij moet gaan cruisen inderdaad.
[ Voor 37% gewijzigd door renegrunn op 12-06-2022 13:44 ]
Balen dit, ook omdat we nu niet weten of FER's pit strategie gewerkt zou hebben.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jammer, VER LEC is toch wel de smaakmaker. ...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En Russel gewoon weer op 3.......
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit! Ik had ze graag zien racen.sjorremans schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
Echt jammer; spanning is compleet weg hierdoor
De Italiaanse kranten hebben weer wat te schrijven over Ferrari morgen…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
0 Punten is wel heel zuur voor Ferrari. Dit kost ze enorm in het drivers èn constructors championship.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Vettel-tijden herlevensiggy schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
Nou als Max dit wint gwoon 34 punten voorsprong en Red Bull, jemig. Die zijn twee races vooruit.
Het eerste wat Max en Checo is vertelt is is om de motor een standje terug te zetten.FabianGTI schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:42:
[...]
Nu hopen dat de RBR’s ook ploffen, dan wordt het weer een leuk podium.
Als je niet onder druk staat, hoeft de motor ook niet zo hard te slijten.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
En als er niets gebeurt is het puntenverschil groter als 2 wins.DarkSide schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:42:
OK VER vs LEC in DNF staat op 2-2.
Maar wat zonde.
Denk dat VER de betere papieren had deze race. Maar zonde....zonde...zonde van LEC
Die commentatoren ook: dit kost ze het kampioenschap.. Man man man wat een gezwets zo vroeg in het seizoen, kijk naar Max z'n eerste races.
Twente komt eraan!
Nu is de vraag... Wie gaat er crashen over dat oliespoor? Althans, ik kan mij niet indenken dat er geen olie ligt.
Weer een podium kado voor Russell trouwens.
Kom op zeg, seizoen is nog heel lang, Max heeft verder achter gestaanFormula one schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
Dat is pech rijders kampioenschap weg en constructeurskampioenschap weg
Mooi shot voor Drive To Survive. Even een dramatisch muziekje er onder zetten, goud!
Niet leuk voor de race en het kampioenschap.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Dat is inderdaad jammer, had een Gasly moeten zijn.plizz schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:42:
Mag Russel op podium.
Zeker!FabianGTI schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:42:
[...]
Nu hopen dat de RBR’s ook ploffen, dan wordt het weer een leuk podium.
Dat is nou jammer. Ben geen Ferrari fan maar een dubbele dnf is wel een enorme klap voor ze, zeker met de motorische uitval van LEC. Dat gaat ook nog eens gridstraffen opleveren...
Hopelijk kan ik mijn Ferrari bestelling bij de dealer nog cancellen. Ik heb geen zin om langs de kant van de weg komen te staan.
Heel erg jammer voor de race dit…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Achja, ze doen het zelf bij Ferrari. Van schijnbare ultra-Ferrari dominantie naar Red Bull kan dit niet meer mislopen. Boh, knotsgek jaar al.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Naja, ik ben het er niet mee oneens. De Ferrari is niet betrouwbaar genoegJoteW schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:44:
Die commentatoren ook: dit kost ze het kampioenschap.. Man man man wat een gezwets zo vroeg in het seizoen, kijk naar Max z'n eerste races.
Eens, was ook benieuwd hoe de end game van deze wedstrijd eruit zou zien. Moest LEC nog een pitstop doen en moest hij nog aanvallen met de rode band? Of proberen uit te rijden op de 40 ronden oude hards.sjorremans schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
Echt jammer; spanning is compleet weg hierdoor
Dat is dus ook wat ik gisteren al dacht bij de Q.Yonix schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
Misschien dat Ferrari toch teveel van haar motoren heeft gevraagd aan het begin van dit seizoen. Gewoon constant standje 11 gedraaid?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Wij gaan het zien.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:44:
[...]
Dat is inderdaad jammer, had een Gasly moeten zijn.
Nou.. daar gaat ook de spanning in de wedstrijd. Wat jammer zeg, dit gun ik Carlos en Charles echt niet.
Knip en plak het samen met beelden uit andere races en je hebt heel een aflevering.StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:44:
[...]
Mooi shot voor Drive To Survive. Even een dramatisch muziekje er onder zetten, goud!
Ik herhaal Matia Binotto nog een keer:
Ferrari heeft een betrouwbaarheidsprobleem wat ze niet gelijk kunnen maken.“There are concerns but I know our team is pretty strong in trying to ensure the reliability for the next few races, cope with it, try to make sure at least in terms of usage we’re protected, and for the medium-long term, try to address it.”
Nu GAS nog even op het podium graag
Kom op TSU. Pak HAM.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Er gaat nog genoeg gebeuren de komende races waardoor Leclerc weer terug kan komen.
Niks weggegooid kampioenschap.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zover ik in de documenten kan zien wel ja. Dacht zelf ook dat hij een derde blok ging gebruiken, maar het (oude) blok heeft dus een GP teveel gereden.plizz schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
Uhh, dat was toch Lerc tweede motor? Dus het is lekker betrouwebaar die motor van Ferrari.
Verwijderd
Klinkt als vorig jaar... Weet niet meer precies wat er toen gebeurde...sjaool schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:42:
Red Bull P1 en P2 cadeau gekregen... Nu lekker naar de finish cruisen voor die twee.
Ferrari zou inderdaad iets minder op de max moeten gaan rijden. Dit kost ze zo het kampioenschap.Yonix schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
Misschien dat Ferrari toch teveel van haar motoren heeft gevraagd aan het begin van dit seizoen. Gewoon constant standje 11 gedraaid?
Ploffende motoren zijn sowieso mooi toch? Snap verder niet wat het probleem is. Maar oké. Support Red Bull wel. Zal er alleen niet om huilen als het voor hun ook fout gaat.v8power67 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:43:
[...]
Zeg me dat je een red bull fanboy bent zonder te zeggen dat je een red bull fanboy bent
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nou maar focussen op de ATs en de Mercs. Kijken wat die gaan doen.
Maar, t is al wel de 3e motor die ze mogelijk nu moeten gaan pakken. Dat gaat ze nog een keer punten kosten en ze lijken niet super stabiel, die FER motoren…
De RB lijkt sneller en motorisch betrouwbaarder. Ik hoop dat t meevalt, maar op deze manier verdwijnt de spanning wel vrees ik
De RB lijkt sneller en motorisch betrouwbaarder. Ik hoop dat t meevalt, maar op deze manier verdwijnt de spanning wel vrees ik
GP tegen Max: 'lift off, easy on the brakes.'
M.a.w. GP laat weten dat Max rustig aan moet doen.
Ik ben er wel uit, mijn volgende auto wordt geen Ferrari..
GP: lift off, easy on the brakes... oftewel lekker kalmpjes aan naar de finishlijn.
"When you grow up your heart dies"
Dit inderdaad. Ineens 0,5 sec vinden was al raar. Wellicht inderdaad toch gewoon teveel gevraagdhansvk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:45:
[...]
Dat is dus ook wat ik gisteren al dacht bij de Q.
Verwijderd
Maar wel beter voor mijn hartNoFearCreations schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:44:
Niet leuk voor de race en het kampioenschap.
Iemand moet de merc masseltjes oprapen en hamilton heeft hem nog in reverse staan.TheBrut3 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:44:
Nu is de vraag... Wie gaat er crashen over dat oliespoor? Althans, ik kan mij niet indenken dat er geen olie ligt.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Blijkbaar ook echt 1,5s eraf.StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:46:
GP tegen Max: 'lift off, easy on the brakes.'
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een Redbull Powertrain wagen wordt het ook niet.renegrunn schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:46:
Ik ben er wel uit, mijn volgende auto wordt geen Ferrari..
En daar gaat de volgende Ferrari engine
Je verwacht het niet...LZ86 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:47:
ZHOU ook stuk. Weer een FER motor
Ik ben voor red bull maar ik gun Ferrari dit niet. Eindelijk is vechten met iemand anders dan Mercedes en leclerc doet gewoon echt goed zijn werk. Erg zonde.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Even kijken of de 24 uur van Le Mans spannender zijn… Toyota 1-2… nee dus…
Toch nog ff mezelf quoten...KlaasjeNL schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:20:
Ferrari is snel, maar dat gestuiter... Zou me niks verbazen als dat zondag tot een technisch probleem gaat leiden.
Had gehoopt op mooie gevechten tussen ver en lec maar helaas
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Arme Zhou..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bij vorige keer uitvallen ook; net na z'n snelste ronde.d0s schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:46:
[...]
Ferrari zou inderdaad iets minder op de max moeten gaan rijden. Dit kost ze zo het kampioenschap.
Kan bijna niet toevallig zijn ajhmv.
Dan ken jij mijn contacten nog niet!Illegal_Alien schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:47:
[...]
Een Redbull Powertrain wagen wordt het ook niet.
Dan zou de auto van HAM al in rondje 3 afgeschreven moeten zijn. Die heeft er nog meer last van.
Nee want de Redbull motoren waren wel lekker betrouwbaar de eerste races? Wat een bullshitdglavimans schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:44:
[...]
Naja, ik ben het er niet mee oneens. De Ferrari is niet betrouwbaar genoeg
Twente komt eraan!
Genoeg te beleven, alleen de 1-2 even negeren zoals alle vorige 8/9 jaar.PatrickC schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:47:
Even kijken of de 24 uur van Le Mans spannender zijn… Toyota 1-2… nee dus…
Honda, doet goede zaken. Geen wonder dat de geruchten er zijn dat ze weer terug willen keren in de F1.Illegal_Alien schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:47:
[...]
Een Redbull Powertrain wagen wordt het ook niet.
Wat denk jezelf, drie turbo's en mgu's een twee motoren in acht races, dat gaat niet goed komen!Quad schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:46:
Er gaat nog genoeg gebeuren de komende races waardoor Leclerc weer terug kan komen.
Natuurlijk. En tegen Sergio “no fighting”.sjaool schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:46:
GP: lift off, easy on the brakes... oftewel lekker kalmpjes aan naar de finishlijn.
En dan 1 2 naar huis cruisen.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Is geen Honda motor meer; (alhoewel ze er nog wel aan zitten te sleutelen.sjaool schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Honda, doet goede zaken. Geen wonder dat de geruchten er zijn dat ze weer terug willen keren in de F1.
Vind dat Russel toch wel goed bijblijft.
Ze staan juist zo dicht bij elkaar omdat VER een keer meer is uitgevallen, dus nee.Yonix schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:48:
Nu moet VER nog uitvallen, zodat PER en VER dichter bij elkaar komen te staan in het WDC.
Dus FER eruit, ze lijken echt te overdriven met die motoren. En nu Zhou het haasje.
Aangezien LEC al zijn 3de turbo en MGU-K heeft gebruikt wordt het sowieso een gridstraf?
Kortom: beter geen pole maar wel de race eindigen.
Aangezien LEC al zijn 3de turbo en MGU-K heeft gebruikt wordt het sowieso een gridstraf?
Kortom: beter geen pole maar wel de race eindigen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zhou zit nog in de auto. Verdriet verwerken of gaan ze het nog proberen?
Die betrouwbaarheid kwam niet door de motoren maar door randzaken. De motor zelf is nooit iets mis mee geweest.JoteW schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Nee want de Redbull motoren waren wel lekker betrouwbaar de eerste races? Wat een bullshit
En ondanks dat VER rustig aan moet doen loopt ie uit op PER.
Die PER hype mag ook snel weer de kast in
Die PER hype mag ook snel weer de kast in
GP tegen Max: "We are safe for Russell for VSC or SC pit stops"
Red Bull schroeft de boel natuurlijk terug nu.. kunnen vast wel sneller.werphengel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:49:
Vind dat Russel toch wel goed bijblijft.
Waren geen motorproblemen.JoteW schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Nee want de Redbull motoren waren wel lekker betrouwbaar de eerste races? Wat een bullshit
"And we're approaching the normal pit window"StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:49:
GP tegen Max: "We are safe for Russell for VSC or SC pit stops"
Mercedes komt best dichtbij Ferrari nu ook in de constructeurs, wie had dat gedacht na de eerste 2 races?
Tja, het is en blijft een Honda ook al plak je er een ander label op.Illegal_Alien schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:49:
[...]
Is geen Honda motor meer; (alhoewel ze er nog wel aan zitten te sleutelen.)
Het is het hele Tag Heuer verhaal van voren af aan.
Liever gewoon per zodat hij kan stoppen met naast zijn schoenen lopen. Hij heeft ook deze race max gewoon 7 ronden lang opgehouden en zelfs op opgewarmde banden verloor hij tijd. Hij kan in deze auto kwalificeren maar race pace heeft ie niet.Yonix schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:48:
Nu moet VER nog uitvallen, zodat PER en VER dichter bij elkaar komen te staan in het WDC.
Ook de motor gaf meerdere malen problemen de laatste races.sjaool schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:49:
[...]
Die betrouwbaarheid kwam niet door de motoren maar door randzaken. De motor zelf is nooit iets mis mee geweest.
Twente komt eraan!
Russell kan het eigenlijk nog best aardig bijhouden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |