Pit Leclerc oke...
Ferrari gooit het traditioneel weer eens in het putje.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
HAM werd gedubbelstackt, slappe stop (3,6s).
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:35
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Slechte pitstop van Leclerc en dan valt Sainz uit... tjah als de banden nog ok zijn dan kan Red Bull weer profiteren.
Klonk verre van fris daar in die auto van hem.
Oke? 5.6.....DoeEensGek schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:21:
Pit Leclerc oke...
Twente komt eraan!
Ok...shoombak schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:21:
RB prutsers..
Heb ik iets gemist?shoombak schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:21:
RB prutsers..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De lift kregen ze er niet onderuit bij LEC.
wow wat een jammere pit van LEC
at your service
Sainz van XX races onafgebroken in de top-10 naar een seizoen vol met pech. Wat zonde zeg. Voor RB wel gunstig, maar sneu voor Ferrari en de race. Nu gewoon met z'n drietjes uitrijden, VER misschien nog naar P2.
Heerlijk dat f1 tv nu Nederlands commentaar heeft.
Achterwielen mogen toch niet draaien in de pit?
Wie geeft dat commentaar?Technofreakz schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:22:
Wel rare actie van red bull. Beetje no brainer om een van beiden nieuwe bandjes te geven.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:35
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Na 10 ronden al wisselen naar de hards terwijl je mediums had, ik snap Ferrari niet helemaal hier. Tenzij Leclerc nu ronde tijden neer zet waar je van duizelt.
Tactisch wel eens goed van Ferrari. Goed gebruik gemaakt van de mogelijkheid. Is wel eens anders geweest. Benieuwd naar het tempo nu.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Technofreakz schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:22:

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op F1TV (English) vragen ze zich af of je zo lang op harde banden kunt rijden (42 ronden). Ik vermoed dat ze een twee stopper gaan doen (met een laatste stint rood) zoals Pirelli ook al aangaf.
Oké, dus lekker op Engels houden
Dit gaat LEC niet redden tenzij er nog een VSC of SC komt.Wom schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:23:
Tactisch wel eens goed van Ferrari. Goed gebruik gemaakt van de mogelijkheid. Is wel eens anders geweest. Benieuwd naar het tempo nu.
"When you grow up your heart dies"
Dat heb je met een VSC, kunnen wel lachen om Ferrari maar RB leek niet scherp?PWM schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:24:
Daar heeft LEC wel achterlijk weinig tijd verloren.
Neem ook mee dat de kans op een extra (v) sc reëel is. Misschien niet heel slecht van RB om buiten te blijven.tweakduke schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:23:
Na 10 ronden al wisselen naar de hards terwijl je mediums had, ik snap Ferrari niet helemaal hier. Tenzij Leclerc nu ronde tijden neer zet waar je van duizelt.
Echt goed commentaar, kon maar niet wennen bij die mensen van Viaplay.
Zowel VER als LEC moeten gaan rekenen denk ik.
VER om te kijken hoeveel pace hij kan opbouwen zoder LEC voor zich op de oudere banden
LEC om te kijken hoe de Hard zich gaan houden. Die kunnen toch niet door tot het einde??
VER om te kijken hoeveel pace hij kan opbouwen zoder LEC voor zich op de oudere banden
LEC om te kijken hoe de Hard zich gaan houden. Die kunnen toch niet door tot het einde??
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die vonden het veel te vroeg.tuinïnen schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:24:
[...]
Dat heb je met een VSC, kunnen wel lachen om Ferrari maar RB leek niet scherp?
Tsja VSC, dan verlies je maar de helft van de tijd.PWM schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:24:
Daar heeft LEC wel achterlijk weinig tijd verloren.
Hoeveel seconden kost een reguliere pitstop hier in Baku?
Ik ben benieuwd of er nog klapbanden gaan plaatsvinden later in de race als die gasten op hards nu door gaan rijden tot het einde van de race.
22.Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:25:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Lijkt mij ook niet inderdaad. Die FER staat nou niet echt bekend als de meest zuinige bandenwagensjaool schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:24:
[...]
Dit gaat LEC niet redden tenzij er nog een VSC of SC komt.
19s gemiddeld.Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:25:
---RAWE CEEK!!!---
Echt heel, heel, heel benieuwd wat RBR nu gaat doen qua orders.
PSN: xMaurice93
Net in beeld was het 19s.
Voorlopig niks..Maurice079 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:25:
Meen dat er 19 sec in beeld stond gedurende die pitstops? Excuus als ik het verkeerd gezien heb.Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:25:
Twente komt eraan!
Max komt niet snel dichterbij, dus niksMaurice079 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:25:
Gok je daarop, wetende wat er vorig jaar is gebeurt met VER en STR?StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:25:
Ik ben benieuwd of er nog klapbanden gaan plaatsvinden later in de race als die gasten op hards nu door gaan rijden tot het einde van de race.
Ging ook van 15 naar 12 seconden onder vsc..tuinïnen schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:24:
[...]
Dat heb je met een VSC, kunnen wel lachen om Ferrari maar RB leek niet scherp?
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Altijd mooi die strategen hierRivanov schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:21:
Ferrari gooit het traditioneel weer eens in het putje.

Andere banden nu.JackBol schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:26:
[...]
Gok je daarop, wetende wat er vorig jaar is gebeurt met VER en STR?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hoeveel rondes zouden ze op M kunnen rijden?
2 Red Bulls die achter elkaar aan racen in Baku… ik krijg flashbacks naar VER vs RIC!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Er is nog niet gestopt onder normale omstandigheden, dus ik ben benieuwd. Maar dit rechte stuk is zo gigantisch snel, dat je stiekem best veel verliest.
Vorig jaar waren er ook geen tekenen dat dit zou gebeuren.
Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:27:
McLaren boordradio: Een 1 stopper is badass.
Kan Leclerc nog een straf krijgen dat de wielen draaide terwijl de auto nog op de krik stond? Of is dat toegestaan bij F1?
Ach jah, we kunnen ook met Schadenfreude naar de Italianen kijken
Smooth gekeerd door Vettel 
Kon net een vloeitje achter
Kon net een vloeitje achter
[ Voor 36% gewijzigd door MikeyMan op 12-06-2022 13:28 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
RBR gaat nu lang door. Hun strategie is waarschijnlijk om met betere banden de race uit te rijden op hard. Leclerc zit krap met zijn harde set en kan kwetsbaar worden voor een aanval. Leclerc kan twee stoppen en dan de aanval inzetten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij, Vettel
Flickr PSN ID= cheironnl
zoo.. dat was smooth van VET
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Vettel laat even zien hoe snel je de auto omgooit daar
Wow Vettel
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Feit is dat zelfs als lec niet inloopt hij gewoon eerdte word zoals het er nu voor staat
Dat lost VET mooi op zeg... Lekkere snel keren...
VET was er dik langs maar remde echt veel te laat.
Als LEC het gat niet dicht rijdt, kan RBR wel winnen. Ze kunnen 10 laps voor het einde naar rood wisselen en dan ben je makkelijk 2 sec sneller dan LEC op z'n 30 ronde oude harde banden.
En wat heeft dat laatste met de pitstops te maken? Ook onder 'deze omstandigheden' met een VSC willen ze gewoon de snelst mogelijke stop neerzetten hoor...JackBol schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:27:
[...]
Er is nog niet gestopt onder normale omstandigheden, dus ik ben benieuwd. Maar dit rechte stuk is zo gigantisch snel, dat je stiekem best veel verliest.
Twente komt eraan!
Niks beter dan laptop/bankhang strategen.
VET wel mooi.
Lijkt echt veel te laat te remmen. Denk als hij wat eerder geremd had, hij hem wel had gered.
Lijkt echt veel te laat te remmen. Denk als hij wat eerder geremd had, hij hem wel had gered.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja als hij minder snel ging wel ja.nadroJ schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:28:
Huh Vettel kon toch gewoon naar links
Die Renault loopt wel hoor.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
VER binnen DRS.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max loopt ondertussen gewoon hard in.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max is wel echt veel sneller...
---RAWE CEEK!!!---
Denk dat daarna wel teamorder komt, d'r gaat niet geraced worden lijkt mijLZ86 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:29:
VER bijna in DRS
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |