Ik dacht dat die weeg momenten niet meer mocht tijdens de kwalificatie door het incident met Sebastiaan vettel
De regie zelf ook niet volgens mij...Spotmatic schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:10:
Ik heb werkelijk waar geen idee waar de regie mee bezig is...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Weinig reacties hier?
Wie zitten er op de wip?
Zit in de bios, suffe reclames...
Wie zitten er op de wip?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat klinkt nog wel logisch jaNapo schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:09:
[...]
Is dat niet puur afhankelijk van het feit dat er nog een set aan rijders geen tijd hadden dus er effectief 15 at risk waren terwijl dat bij deze situatie er minder dan 5 waren en derhalve geen tijd == uitschakeling?
Toch een hoop auto's naar binnen. Je zou zeggen dat je beter buiten kan blijven, nu wordt het lastig om nog een goeie plek te vinden om weer naar buiten te gaan.
hoevenpe schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:11:
Weinig reacties hier?
Wie zitten er op de wip?
Best een groot gat met Ferrari deze keer.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik vind het ook nogal onhandig switchen tussen dit topic en discordhoevenpe schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:11:
Weinig reacties hier?
Wie zitten er op de wip?
Piece together what could never be.
Ferrari zet elke race alles op alles voor de zaterdagen.
Voor Monaco is dat we handig. Als eerste starten is meestal als eerste eindigen
Voor Monaco is dat we handig. Als eerste starten is meestal als eerste eindigen
[ Voor 42% gewijzigd door OMD op 28-05-2022 16:14 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Mick moet echt gaan wieberen..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hoppa Magnussen. P5. Kijken waar die eindigt.
Ik achtste anders best goedGAIAjohan schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:14:
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ah, is dat de reden dat het hier zo rustig is dit seizoen? Iedereen naar discord verhuisd?Abracadaniel schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:13:
[...]
Ik vind het ook nogal onhandig switchen tussen dit topic en discord
Als je dat nou zei van Latifi dan was ik het met je eens.GAIAjohan schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:14:
"When you grow up your heart dies"
Hij moet eigenlijk soms laten zien beter te zijn dan MAG.. en dat doet ie niet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Alfa Romeo ook €10.000 boete.
New Document: Offence - Car 24 - Impeding car 1 in turns 15 and 16
— FIA F1 Documents Bot (@fiadocsbot) 28 mei 2022
Published at 28.05.22 16:09 CEThttps://t.co/BlAmMLm1KR#F1 #Formula1 #MonacoGP 🇲🇨 pic.twitter.com/uAyHc6z8O7
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rode vlag en ze laten niks zien. Top Regie.
Latifi idd net zo goed..sjaool schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Als je dat nou zei van Latifi dan was ik het met je eens.
Mick in zijn tweede jaar tegen een oude rot. Tja...GAIAjohan schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Hij moet eigenlijk soms laten zien beter te zijn dan MAG.. en dat doet ie niet
Tsunoda in de muur... maar waar?
Tsunoda dus. Schijnt al weer in de pitstraat te zijn. En nog steeds niks op beeld.
Connelly en vrienden hebben er zin in. Ze hebben zeker een exclusief etentje gepland voor de stewards.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
En nu begint de waanzin. Komt iedereen weer naar buiten voor de laatste run van Q1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand die er een jaar uit is geweest en al nooit het grootste talent was.sjaool schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:16:
[...]
Mick in zijn tweede jaar tegen een oude rot. Tja...
Het lijkt daar een stuk drukker jachevsticks schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:14:
[...]
Ah, is dat de reden dat het hier zo rustig is dit seizoen? Iedereen naar discord verhuisd?
Piece together what could never be.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:10
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat viel gelukkig mee, sessie herstart dus al zo weer. Misschien even vlot een paar brokstukken van de baan rapen, maar meer is het ook niet.
Banden van Yuki is lek.chevsticks schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:17:
Waarom is dit een rode vlag?
Regie is echt overal tegelijk dus je ziet niks, echt van hak op de tak.
Maar dat is geen rode vlag?!
Terug rijden naar de pits, was lekker dichtbij.
Rode vlag en geen crash in beeld. Ik zat met hartslag 1000 te vrezen voor een crash met letsel ofzo.
Is het een wieldop
Is het een wieldop
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Verwijderd
Sky praat over een lokale Marshall die met een vlag zwaaide…chevsticks schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:17:
Waarom is dit een rode vlag?
Zo spannend is het dushoevenpe schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:11:
Weinig reacties hier?
Wie zitten er op de wip?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nu worden de laatste minuten echt chaos..
Volgens SkyF1 is er dus een marshall geweest die zelf een rode vlag zwaaide, waardoor ze dus een rode vlag moesten geven voor het hele circuit.
Wel knap dat die voorwiel ophanging nog heel is
Dit wordt file rijden van het zwembad tot de laatste bocht zometeen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Heeft iemand al gezegd dat het chaos gaat worden 😇
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hahaha, wat een shitshow weer in de pits.
Zou wel verklaren waarom de vlaggen al gezwaaid werden, het commentaar het wist, maar de graphic nog geen rode vlag toonde.StefanVerkerk schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:19:
Volgens SkyF1 is er dus een marshall geweest die zelf een rode vlag zwaaide, waardoor ze dus een rode vlag moesten geven voor het hele circuit.
Haha denkt die gast bij Viaplay nou serieus dat Albon save staat met deze tijd? Wauw ...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die laatste gaat het toch niet meer halen?
Volg je bankbiljetten
Een heel treintje die het echt niet gaat redden om op tijd inder de vlag door te komen
Oppassen voor straffen voor impeding, radio is heel belangrijk voor die coureurs.
[ Voor 31% gewijzigd door Arjan90 op 28-05-2022 16:23 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik ben er bang voor dat niet iedereen kan zijn run kan gaan doen..
Vanaf P6 is niemand safe...G_Dragon schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:21:
Haha denkt die gast bij Viaplay nou serieus dat Albon save staat met deze tijd? Wauw ...
Achterlijke regels ook. Voeg gewoon een minuut extra toe en bestraf oponthoud.
Precies, daarom was het een beetje slecht dat hij zoiets zei
Zijn er al niet regels genoeg? De klok blijft sowieso stil staan in kwalificatie.computerjunky schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:23:
Achterlijke regels ook. Voeg gewoon een minuut extra toe en bestraf oponthoud.
Haha wat was dat dan voor een boordradio van stroll
Volwassen reactie van Stroll weer op de boordradio…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Unleashing his demonsG_Dragon schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:25:
Haha wat was dat dan voor een boordradio van stroll
De dag dat hij uit de F1 gewipt raakt mag een feestdag wordenPatrickC schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:25:
Wat gebeurde er? Ik denk dat ik dat gemist heb..PatrickC schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:25:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:10
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vettel is door op p10 dat is wat telt
Veel piep piep piepSilent Thunder schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:26:
[...]
Wat gebeurde er? Ik denk dat ik dat gemist heb..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geeft niet, daar heeft de regie ook last van.Silent Thunder schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:26:
[...]
M'n Oma is een site aan het haken.
Ocon en Norris sneller dan RBR? Wat is er aan de hand? Of zat RBR vast in traffic chaos?
[ Voor 23% gewijzigd door Silent Thunder op 28-05-2022 16:27 ]
Nogal een harde schreeuw op de teamradio. Moest even zijn frustratie uiten.Silent Thunder schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:26:
[...]
De track wordt sneller doordat er meer rubber op komt dus ook meer grip etc.Silent Thunder schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:26:
Ocon en Norris sneller dan RBR? Wat is er aan de hand?
Mag ik dan ook weer Sir Lancelot zeggenLZ86 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:26:
[...]
De dag dat hij uit de F1 gewipt raakt mag een feestdag worden
Vrij weinig, gewoon frustratie dat hij het niet gehaald heeft... Geen idee waarom men hier daar moeilijk over doetSilent Thunder schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:26:
[...]
Dus TSU veroorzaakt een rode vlag maar gaat wel door naar Q2 en zijn teammaat niet... ouch.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Man, man, man, Gasly komt echt een tiende of 2 te laat over de start/finish en mist zijn kans... Fijn al die mensen die 6 seconden gat laten, maar ja hadden ze maar eerder naar buiten moeten gaan.
erutangiS
Een marshall veroorzaakte een voorbarige en onnodige rode vlag.Spotmatic schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:27:
Dus TSU veroorzaakt een rode vlag maar gaat wel door naar Q2 en zijn teammaat niet... ouch.
Dat konden ze dus niet...MrOleo schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:28:
Man, man, man, Gasly komt echt een tiende of 2 te laat over de start/finish en mist zijn kans... Fijn al die mensen die 6 seconden gat laten, maar ja hadden ze maar eerder naar buiten moeten gaan.
Eerder was niet mogelijk, file in de pitMrOleo schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:28:
Volg je bankbiljetten
Oops.. that was a bird..
Gasly ook echt op het allerallerallerlaatste moment te laat over de start/finish. Haha.
Dat weet ik niet maar Stroll moest even zijn adreline kwijt met een oerkreet
Gelukkig veert de voorvleugel een beetje mee
Mclaren staat toch verder naar achter (qua box in de pits) en die stonden ervoor?
[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 28-05-2022 16:30 ]
erutangiS
Veel onnodige regels idd. Geef bijvoorbeeld volledig vrije banden keuze maar dit verpest gewoon de resultaten. Mensen moeten hun ronde afbreken maar krijgen niet meer de kans fatsoenlijk te verbeteren.sjaool schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:24:
[...]
Zijn er al niet regels genoeg? De klok blijft sowieso stil staan in kwalificatie.
Max helemaal vooraan in de pits nu.
Heeft Coronel nou voor minstens 5 jaar aan LowLandsbandjes om z'n pols?
Gasly... hoe dan? Zo slecht... Had m wel voor een verrassing zien zorgen en dan dit.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ze hebben vrije bandenkeuze. Ze moeten alleen van twee van de drie soorten gebruikmaken in de race.computerjunky schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:30:
[...]
Veel onnodige regels idd. Geef bijvoorbeeld volledig vrije banden keuze maar dit verpest gewoon de resultaten. Mensen moeten hun ronde afbreken maar krijgen niet meer de kans fatsoenlijk te verbeteren.
Commentaar zegt dat het die rode vlag was, dat hij net bezig was, maar geen idee hoe die fuckup verlopen is.Alfa Novanta schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:30:
Gasly... hoe dan? Zo slecht... Had m wel voor een verrassing zien zorgen en dan dit.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sky liet net zien dat zijn quali rondje werd verpest door de rode vlag toen hij 30 meter van de finish lijn zat... hij had gewoon dikke dikke pech....Alfa Novanta schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:30:
at your service
Nou ik snap er niks meer van nu. Paars of geel.Chefbierrr schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:32:
VER onzettend rappe outlap?
En Max weer vierde, gat ook groot
[ Voor 29% gewijzigd door Exocet op 28-05-2022 16:34 ]
perez is minister of attack geworden
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Poeh wat staat t dichtbij elkaar zeg..
Ik hoop dat VER straks niet te ver t randje opzoekt. Pick your battles en pak die punten.
Ik hoop dat VER straks niet te ver t randje opzoekt. Pick your battles en pak die punten.
Het wordt moeilijk op LEC tijd te verbeteren.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |