---RAWE CEEK!!!---
Het kost ze € 30 miljoen.. dus denk dat Williams er anders over denkt.Luapper schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:32:
Ja hoor, de Vries sneller dan Latifi met dezelfde bandjes... haha! Hij moet dat zitje moeten krijgen, zou te gek zijn en bovenal goed voor Williams.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Softs.NoFearCreations schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:32:
Wow, snelle lap van Sainz.
Punten leveren ook geld op. Of dat 30 miljoen waard zal zijn durf ik dan ook weer niet te zeggen.Rivanov schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:32:
[...]
Het kost ze € 30 miljoen.. dus denk dat Williams er anders over denkt.
"When you grow up your heart dies"
Minus de 2 auto's die ze moeten afschrijven per 3 racesRivanov schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:32:
[...]
Het kost ze € 30 miljoen.. dus denk dat Williams er anders over denkt.
Misschien heb ik het gemist, maar is dit wel gewoon toegestaan volgens de regels ?BasvanS schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:34:
Jezus.. die flex in de frontwing van MER is bizar!
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 20-05-2022 14:35 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alleen als het bij MERC is, bij de rest van de teams mag het nietG_Dragon schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:35:
[...]
Misschien heb ik het gemist, maar is dit wel gewoon toegestaan volgens de regels ?
per aspera ad astra
100%Exocet schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:36:
Heel veel verkeer voor Max, anders wellicht de snelste tijd gereden.
Laten we dit alsjeblieft achterwege? Alle vleugels flexen.G_Dragon schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:35:
[...]
Misschien heb ik het gemist, maar is dit wel gewoon toegestaan volgens de regels ?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Hoezo ? dit is toch een hele normale vraag over dit weekend en de regelsGekkenhuis schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:38:
[...]
Laten we dit alsjeblieft achterwege? Alle vleugels flexen.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Erm ze wapperen al sinds het begin van het seizoen bij iedereen?G_Dragon schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:39:
[...]
Hoezo ? dit is toch een hele normale vraag over dit weekend
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Een vraag die echt elke sessie weer terug komt ookG_Dragon schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:39:
[...]
Hoezo ? dit is toch een hele normale vraag over dit weekend en de regels
I served in a company of heroes.
Oke dan is mijn vraag ja beantwoord dat het wel toegestaan isIllegal_Alien schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:39:
[...]
Erm ze wapperen al sinds het seizoen bij iedereen?
Veel meer geks dan dat vroeg ik toch niet?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
En is X`s career over? Ook...Vuvuzela schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:40:
De Vries doet het aardig!
[...]
Een vraag die echt elke sessie weer terug komt ook
[ Voor 4% gewijzigd door xNikobellicx op 20-05-2022 14:42 ]
Wel, als die al 100 keer is gesteld...G_Dragon schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:40:
[...]
Oke dan is mijn vraag ja beantwoord dat het wel toegestaan is![]()
Veel meer geks dan dat vroeg ik toch niet?
Tja dat kan je mij niet aanrekenen want dat kan ik niet weten
Juist nu word er langer over gepraat dan als je gewoon even mijn vraag had beantwoord..
Die heb ik ook niet beantwoord.G_Dragon schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:42:
[...]
Tja dat kan je mij niet aanrekenen want dat kan ik niet weten
Juist nu word er langer over gepraat dan als je gewoon even mijn vraag had beantwoord..
Tja, dat heb je op een forum. Het melden dat Vips voor Red Bull rijdt is bijvoorbeeld ook uitvoerig aan bod geweest maar kwam ook weer een paar keer voorbij. Interesseert het je niet of heb je er geen belang bij, scroll dan lekker door.
Was wel sneller en korter geweest
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Word anders zo saai in het topic, maar begint wat op slowchat te lijken, en krijgen we weer modjes op ons dak, en dan buigen de voorvleugels nog verder.
Het lijkt minder te zijn geworden.Spotmatic schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:44:
Vergeef me als ik het gemist heb, maar is er nog iets van porpoising bij Mercedes zichtbaar? Ik heb net HAM zijn lap zitten kijken maar het waren vooral leuke beelden van op grote afstand.
Haha laten we de modjes nou even wat werk besparen, die hebben soms hun handen al vol aan mensen die hun wel uitdagenIllegal_Alien schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:45:
[...]
Word anders zo saai in het topic, maar begint wat op slowchat te lijken, en krijgen we weer modjes op ons dak, en dan buigen de voorvleugels nog verder.
Op onboard voor zover je zijn helm ziet nog steeds een stuiterbal naar mijn idee.Spotmatic schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:44:
Vergeef me als ik het gemist heb, maar is er nog iets van porpoising bij Mercedes zichtbaar? Ik heb net HAM zijn lap zitten kijken maar het waren vooral leuke beelden van op grote afstand.
Russel heb ik nog niet op gelet
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Want het lijkt erop dat dit zijn eerste keer is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De Vries heeft echter al heel wat meer rijervaring. Hij heeft al een keer eerder in een F1 wagen gezeten en is de winnaar van Formula E. Vips is nu bezig met zijn 3e F2 seizoen. Niet helemaal te vergelijken.basvn schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:24:
[...]
bijna 8s van de tijd van Max af.
DEV zit 1.4s van Latifi af. dat is acceptabeler
Ik wilde net zeggen dat hij wel heel erg langzaam is/blijft.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:49:
Weet iemand of Vips ooit in een F1 auto heeft gereden?
Ligt waarschijnlijk ook wel aan het gegeven feit dat Olaf Mol / Jack Plooij momenteel geen verslag meer doen op TV / TV-Streams. Die twee hebben er vaak een handje van om dit soort 'weetjes', al dan niet verkapt, tot in den treure te blijven vermelden zodat het ook voor mensen welke maar af en toe kijken helder wordt.sjaool schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:43:
[...]
Tja, dat heb je op een forum. Het melden dat Vips voor Red Bull rijdt is bijvoorbeeld ook uitvoerig aan bod geweest maar kwam ook weer een paar keer voorbij. Interesseert het je niet of heb je er geen belang bij, scroll dan lekker door.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik lees z'n naam wel vaak met opnames van promo's en demo's etc.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:49:
I served in a company of heroes.
https://www.gptoday.net/n...-vips-testen-in-abu-dhabiDaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:49:
Abu Dhabi 2020 schijnt hij al een keer gereden te hebben.
Lijkt nu wel mee te vallen gezien de quick reply nog aanstaatG_Dragon schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:46:
[...]
Haha laten we de modjes nou even wat werk besparen, die hebben soms hun handen al vol aan mensen die hun wel uitdagen.

ALO blokkeerde HAM nogal behoorlijk waardoor die bijna door het grind moest.Illegal_Alien schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:51:
HAM and ALO investigation na de FP; geen idee waarom.
Inhaal actie van HAM op een remmende / langzaam rijdende ALO in een bocht.Illegal_Alien schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:51:
Niet bijna. Hij moest half door het grind.sjaool schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:52:
[...]
ALO blokkeerde HAM nogal behoorlijk waardoor die bijna door het grind moest.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
ALO reed behoorlijk in de weg in een outlap, waar HAM volle bak aan kwam en met twee wielen over het grind moest.Illegal_Alien schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:51:
[ Voor 13% gewijzigd door Illegal_Alien op 20-05-2022 14:55 ]
de melding wel gezien, maar volgens mij verder niet in beeld geweest toch?Illegal_Alien schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:55:
En een noted impeding tussen #1 en #77 in bocht 15.
PH-MRK request startup
Impeding in een FP heeft meestal geen echte gevolgen tenzij ze het heel bont maken. In Q staan er meestal wel straffen op.Illegal_Alien schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:55:
En een noted impeding tussen #1 en #77 in bocht 15.
Vond wel dat HAM een vreemde kant koos, nou zat ALO ook met z'n stuur te klooien maar volgens mij verwachtte hij HAM via de binnenbocht ipv buitenom.MasterMaceMichu schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:52:
[...]
ALO reed behoorlijk in de weg in een outlap, waar HAM volle bak aan kwam en met twee wielen over het grind moest.
Die Alpine stuiterde wel weer flink op snelheid, misschien dat Mercedes lekker leeg en licht rondreed
Hij heeft zijn FIA Super Licence gehaald door 300km rondes te rijden met een oude Red Bull RB8, heeft ook in de RB16 en RB16B getest. Maar volgens mij wel zijn eertse keer in de RB18. Leek ook alsof hij geen DRS heeft gebruikt, ofwel hij heeft waarschijnlijk alle "rotte klusjes" gedaan voor RB. Dat terwijl Max Verstappen zijn normale programma reed.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:49:
Sorry voor de schaamteloze self-quote, maar het is gelukt om boven Vips te eindigen! Sterker nog, ook boven zijn teamgenoot!!Bootje schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:15:
Lijkt me wel leuk als de Vries boven Vips eindigt in FP1. Zegt niet gek veel, maar toch.

Is er een andere manier dan tijdens een FP dat een 'nieuwe' rijder in een F1 kan rijden?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:49:
Volgens mij niet toch?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Junior Driver Test in Abu Dhabi:alexbl69 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:00:
[...]
Is er een andere manier dan tijdens een FP dat een 'nieuwe' rijder in een F1 kan rijden?
Volgens mij niet toch?
https://www.gpfans.com/nl...driver-test-in-abu-dhabi/
Sam Collins is een hardcore team44 supporter, hardcore Verstappen hater (echt idioot wat hij uitkraamt) en op technische kennis heb ik hem nog nooit kunnen betrappen.Illegal_Alien schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:13:
Ok, volgens Collins; als Mercedes het nu niet voorelkaar krijgt, gaat men terug naar de niet-0 pod configuratie en dan opnieuw beginnen.
een treffende spreuk
Bij die noted staat het laagste startnummer toch altijd voor? Dus wie er onderzocht (boosdoener) wordt kun je daaruit niet opmaken?MasterMaceMichu schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:01:
In on-board reed Bottas iets in de weg, maar Max was volgens mij nog op een outlap.
Puur een vraag. Had zelf geen beelden gezien en ging van Max als Blokker uit.
een treffende spreuk
Wintertests, in season tests, Pirelli banden tests, en dan nog de al benoemde junior test. Er zijn dus wel wat mogelijkheden. Maar dat er én een verplichte testdag is voor junioren, én nu elke coureur een keer in het seizoen zijn stoeltje moet af staan voor een junior zegt wel voldoende over hoe de teams staan te springen om een junior te laten rijden.alexbl69 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:00:
[...]
Is er een andere manier dan tijdens een FP dat een 'nieuwe' rijder in een F1 kan rijden?
Volgens mij niet toch?
Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat Vips alsnog zo traag was. Hij is IIRC toch ook simulator coureur? Daarvan zou hij de auto dan moeten kennen. En hoeveel heeft Red Bull aan een sim coureur die wat was het, 4 seconden, langzamer is dan (een van) de coureurs van het team.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gelukkig staan er genoeg Ferrari-fans om hem te troostenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:10:
En Bottas is stuk...
-
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Achterkant vd Auto --> Poef.Pierre schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:12:
Kwam er rook uit de cockpit.
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Niet online
Albon.JB schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:14:
Wie reed SAI in de weg met zijn Williams?
De limiet opzoeken? Argument voor “reliability” update?
Of gewoon een teken dat ze erg dicht op de limiet zitten.
een treffende spreuk
Is het de motor ja?pro_6or schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:15:
Ferrari motor plof voor Bottas.
De limiet opzoeken? Argument voor “reliability” update?
Of gewoon een teken dat ze erg dicht op de limiet zitten.
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Denk het wel. Rookpluim kwam uit de uitlaat.
een treffende spreuk
Hoorde Sky iets roepen over mechanical problems, maar ik zit met half oog te kijken nu

Mijn boefje is liev!
Een motor die vast loopt / plof zegt is geen mechanical problem? (serious question)JB schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:20:
[...]
Hoorde Sky iets roepen over mechanical problems, maar ik zit met half oog te kijken nu
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zeg ik toch niet? Kan goed zijn, maar dat werd daar (nog) niet zo uitgesproken...ricardo246 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:21:
[...]
Een motor die vast loopt / plof zegt is geen mechanical problem? (serious question)
Mijn boefje is liev!
Logisch, Vettel is bekend met de auto's van Adrian Newey
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Vond die groene red bull blikjes op de pitwall bij RBR ook wel een mooi statementDaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:23:
Vettel in een "Groene Red Bull" en hij pakte even P1 en is sneller dan Perez.
Nog nooit gezien? Dat is een rondje dat het commentaar weg moet en ze de audio wat harder zetten..
Bedoeld voor mensen met een deftige audio setup om even van het geluid te genieten.
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 20-05-2022 17:30 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Nee, was me inderdaad nog nooit opgevallen !!spartacusNLD schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:29:
[...]
Nog nooit gezien? Dat is een rondje dat het commentaar weg moet en ze de audio wat harder zetten..
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Is er nu al 2 of 3 seizoenen. Dan moet het commentaar z'n mond houden en kunnen we luisteren naar het geweldige engine geluid.
Ferrari ziet er ook wel stabiel uit.PalingDrone schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:24:
Geen gestuiter bij RB iig
FP2 heb ik nog niet echt mee kunnen kijken.
Karun zegt net dat ie op de onboard amper gestuiter zag.chevsticks schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:33:
Hoe doet de Merc het eigenlijk? Leek minder te stuiteren in FP1, maar dat kan ook nog een conservatieve afstelling zijn geweest.
HAM zit nu in z'n OUT LAP dus even zelf kijken kánchevsticks schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:33:
Hoe doet de Merc het eigenlijk? Leek minder te stuiteren in FP1, maar dat kan ook nog een conservatieve afstelling zijn geweest.
Hij bounced nog behoorlijk, zo te zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 20-05-2022 17:37 ]
Vorige week in FP2 viel het ook wel mee volgens mij. Maar daarna in FP3 en de Q stuiterden ze er weer vrolijk op los.MikeyMan schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:33:
[...]
Karun zegt net dat ie op de onboard amper gestuiter zag.
De updates werken dus, en die van AM ook
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ja de gekopieerde Red Bull staat er goed bij.
Dat de FIA hier gewoon in trap joh..TinusXIII schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:41:
[...]
Denk het niet.Pierre schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:42:
Mercedes is back
Dat hele team lijkt de laatste jaren op Ctrl+c & ctrl+V te teren. Niks mis mee, maar het gerucht dat ze mogelijk data hebben gekopieerd. Tsja. Het is allemaal weer net zo shady als zogenaamd van high res foto's een 3d part maken terwijl de teambazen dikke vriendjes zijn......En nu is er een 'top' aero-dude van RB naar Aston Martin vervroegd gegaan en plop, kijk daar.TinusXIII schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:41:
[...]
Men moet die regels eens dichttimmeren of gewoon dit unilateraal dit gekopieer toelaten. En dat de FIA tevreden was met de uitleg dat AM er zelf op gekomen was. Right. Ik kan ook wel achteraf met de oplossing in handen uitleggen hoe ik erop gekomen was, maar dat is letterlijk achteraf lullen. Maar wel weer typisch dat het dit team wéér is.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik hoop het voor ze, maar beide 1 rondje en daarna weer snel de pits in. Dus ultra licht voor een gloryrunPierre schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:42:
Mercedes is back
De FIA trapt er niet in. De FIA is de laatste jaren gewoon erg goed in wegwuiven en onder het tapijt schuiven en het achterhouden van uitleg over waarom iets legaal is. Je zou bijna denken dat de FIA er belang bij heeft dat er geen shitstorm is in de F1.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
They pulled a FerrariTrekDr0p schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:47:
[...]
Ik hoop het voor ze, maar beide 1 rondje en daarna weer snel de pits in. Dus ultra licht voor een gloryrun
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 20-05-2022 18:05 ]
Ben benieuwd hoeveel er in Nederland wordt afgezet.Will_M schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 18:02:
"One man, one Country: 35%" (F1 Merchandise / Verstappen)
En is op eigen kracht weer in de pits gekomen.Chocoball schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 18:08:
Latifi heeft een zware dag. Eerste training achter een rookie, tweede training achter je teamgenoot.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Medium tyres average lap times (longrun) according to Sky GermanyPierre schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:42:
Mercedes is back
Max 12 laps = 26.0
Charles 11 laps = 26.68
Lewis 7 laps = 26.5
George 8 laps = 26.6
Ik ben de laatste tijd niet zo ingelezen.. Over welk statement hebben we het? Ik zag die groene blikjes eerder in het topic maar voor de rest geen idee..chevsticks schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:29:
[...]
Vond die groene red bull blikjes op de pitwall bij RBR ook wel een mooi statement
Edit: Ah, volgens mij ben ik bij gelezen na het bericht van @siggy
[ Voor 9% gewijzigd door D-Ed op 20-05-2022 18:33 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |