MERC branstoftekort.... ?
Klopt, maar in het stuk van laatste en het willen opgeven, tot de waarschuwing hebben genoeg rondjes gezeten om daar toch van te kunnen profiteren.ricardo246 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:35:
[...]
Waarschuwing gehad, niet meer voortgekomen, regels zijn gevolgd. Next.
Of een lege tankStefanVerkerk schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:38:
Lekker Mercedes... oeps. Oververhit?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Russell kreeg dezelfde waarschuwingDutchCrownNL schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:38:
Ham een mogelijke dnf?!
Mercedes rijden met te weinig brandstof.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hahaha, daarom zijn ze dus zo snel. Veel te licht vertrokken.
Wat een blunder zou dat zijn zeg.
"Zeker niet foutloos"? Hij heeft 1 windvlaag gehad, net als Sainz. Hij heeft alles daarna goed gedaan.sambalbaj schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:37:
PER mijn dotd.
Heeft het echt perfect gedaan, die start en in de RB tactiek om VER vooraan te krijgen (RUS in de tang) en maximale punten voor team.
VER was goed maar zeker niet foutloos.
Mercedes doet het prima dit weekend.
dat zou wel zuur zijn voor merc
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gaat Sainz er nog langs met die zijn 22 ronden oude rood bandjes?
Zo toto had een zure druif te pakken zo te zien hahahah wat een smoel hahaha
SAI naar 3 !!!!! PLEASE!!!!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
gegokt op een safetycar?chevsticks schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:39:
Hahaha, daarom zijn ze dus zo snel. Veel te licht vertrokken.![]()
Wat een blunder zou dat zijn zeg.
Met deze prijzen snap ik wel dat je er wat minder benzine in doet.
Leuk dat MER weer snel is maar ze lijken er wel de motor mee te slopen.
Ze moeten toch een bepaald percentage benzine overhouden? Als de tank echt bijna leeg is ...TheBrut3 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:38:
Hamilton bijna geen benzine meer
Had HAM toch nog gelijk om de motor te sparen na ronde 1.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
This didn't age wellDj-sannieboy schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:38:
Mercedes 3-4, die had ik niet zien aankomen! Wel heel fijn zeg!
Zuur voor Leclerc, dure punten die hij hier verliest terwijl het een walk in the park had kunnen zijn.
Max heeft z’n mazzeltje te pakken en Perez is Bottas 2.0 geworden.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik vond m veel te ongeduldig in de duels met RUS.sjaool schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:38:
[...]
De enige "fout" van VER was de tailwind waar je als coureur niks aan kan doen. Verder heb ik hem geen fouten zien maken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Benzine is gewoon verdampt met deze temperaturen.TheBrut3 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:39:
Met deze prijzen snap ik wel dat je er wat minder benzine in doet.
Hij lag een seconde of 12 voor toen Max uitviel. Die zat muurvast achter Russel, maar LEC had de race overduidelijk onder controle.Silent Thunder schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:38:
[...]
Ik heb dat dus even gemist, maar ff voor de algemene indruk toen: hoe snel was LEC dan. Liep hij veel sec. uit op Max?
PSN: xMaurice93
Albon haalt Hamilton nu ook weer in. Uhoh.
Maar dat is geen fout.sambalbaj schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:40:
[...]
Ik vond m veel te ongeduldig in de duels met RUS.
"When you grow up your heart dies"
Go Bottas ga die Ham voorbij
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Max alvast aan het zwaaien.
Hoppa Max...
Mercedes misschien een Vettel van vorig jaar. Halve kg brandstof te weinig en helemaal geen punten.
Mercedes misschien een Vettel van vorig jaar. Halve kg brandstof te weinig en helemaal geen punten.
Omdat ie niet kon rekenen op drs. Stel je ff voor dat je met 275kmh aan het racen bent en dan ff moet uitvinden hoe/of je de drs aan de praat krijgt voor een aanval..sambalbaj schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:40:
[...]
Ik vond m veel te ongeduldig in de duels met RUS.
Max > uitrijden is winnen...
Engine water leakageKadett schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:41:
Hoppa Max...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik stemde op Perez, maar Vote zegt dat ik op Hamtilon heb gestemd, hahaha
En wéér een 1-2 voor RB, nice!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En dat is WDC en WCC leiding.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is wel verontrustend. Dus die Ferrari van LEC is eigenlijk supersnel.Maurice079 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:40:
[...]
Hij lag een seconde of 12 voor toen Max uitviel. Die zat muurvast achter Russel, maar LEC had de race overduidelijk onder controle.
DNF óf P1 ... Anders doen we 't niet
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:24
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou die punten zijn mooi in de tas
Russel en Hamilton toch over de streep gekomen.
Russel en Hamilton toch over de streep gekomen.
RIC
van 9 naar 12
NOR
van 11 naar 8
Komt niet meer goed met RIC lijkt het.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UNk3Nzkp0TNPmZNeblsJMXFJ.gif?f=user_large)
NOR
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GIQ0r3V8rfFghXi5OWa6Jjer.gif?f=user_large)

Hoppa, weer een hele leuke race met de kers op de slagroom voor Max. Puike race gereden. Beneiuwd naar zijn interview. Die nieuwe autos werken echt goed voor t inhalen. Erg veel acties gezien. Op naar de volgende!
"It's being manipulated man"Cyberkid schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:41:
Thank you to Checo alweer
Hoezo massel? Als die drs gewoon had gewerkt had je hetzelfde resultaat gehad denk ik.
Straks dubbele DSQ voor Mercedes wegens te weinig brandstof in de tank?
Zelfde stemsoftware als CDA partij congres?Cyberkid schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:41:
Kijk, daarom krijgt Max ook meer sympathie. Hij bedankt zijn teamgenoot.
Is gewoon klaar.Hippocampus schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:42:
RIC [Afbeelding] van 9 naar 12
NOR [Afbeelding] van 11 naar 8
Dan mogen er nog heel wat teamorders volgen.Dj-sannieboy schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:38:
Mercedes 3-5, die had ik niet zien aankomen! Wel heel fijn zeg!
Zuur voor Leclerc, dure punten die hij hier verliest terwijl het een walk in the park had kunnen zijn.
Max heeft z’n mazzeltje te pakken en Perez is Bottas 2.0 geworden.
De HR manager van Red Bull gaat zo mee omhoog. Christian vraagt of Max hem goed wil verzorgen (of iets dergelijks). Max kan het niet garanderen haha.
Water lekkage HAM zijn motor. Very hot.Amphiebietje schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:42:
Straks dubbele DSQ voor Mercedes wegens te weinig brandstof in de tank?
Happy for the team, but we need to speak later.
Denk aan je jaarcontract Perez, anders zetten ze er gewoon een ander in
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
haha "we need to speak later"
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Perez met teamradio: "Will speak later"dglavimans schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:43:
Perez terecht niet helemaal blij.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ah, afgeschreven motoren dus. Ook goed.
Perez keurig op de radio. Die is natuurlijk not-amused. En dat is goed te begrijpen.
PSN: xMaurice93
Viel wel mee, de Mercedes was op het rechte stuk bloedsnel en met haperende DRS kom je er dan niet voorbij, en daardoor kon LEC redelijk goed uitlopen tot hij uit viel. Als VER geen DRS probleem had, denk ik dat hij al na een paar ronden langs RUS was gekomen.Silent Thunder schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:42:
[...]
Dat is wel verontrustend. Dus die Ferrari van LEC is eigenlijk supersnel.
Spiksplinternieuw blok
Goed gedaan ondanks het bezoekje aan de grindbak.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat kan PER dan wel willen maar de data zal hem laten zien dat hij het niet had kunnen winnen. Maar dat maakt verder ook niet uit.
Waarom staan al die Oranje 'Mc.Laren' toeschouwers daar nu zo te juichen?
En allebei de keren kon hij er zelf niets aan doen.
En dan komt hierna Monaco weer...
Toch denk ik niet dat hij hem zou houden tegen een aanvallende Max, dus ik snap RBR wel.dglavimans schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:43:
Perez terecht niet helemaal blij.
Had zelf liever gezien dat ze die 2 laten racen, maar met het mogelijke puntverlies dat je bij een crash oploopt snap ik dit zeker.
Speak later. Je doet maar. Je was de laatste 10 ronden gewoon anderhalve seconde per ronde trager. Je had echt niet gewonnen en hebt ook russel niet opgehouden.
Verstappen was toch heel veel sneller?Maurice079 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:44:
Perez keurig op de radio. Die is natuurlijk not-amused. En dat is goed te begrijpen.
Wat hadden ze dan moeten doen? Elkaar gaan racen tot het gaatje en er mogelijk allebei af? Dat risico wil je toch niet lopen? Of begrijp ik iets niet. Verstappen reed daarna 1.6 sec sneller per rondje.
Zoals ik al zei. Perez prijzen geld geven van P1 en Max P2. Kan ie paar nieuwe auto's kopen
Doen ze dat toch. Perez liet zich hier gewoon net zoals Bottas een ooi aannaaien vandaagSinergyX schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:43:
PER boeit het niet meer. Hij gaf eerder aan dat hij eigenlijk minder races op de kalender wilt omdat hij nu al bijna niet meer zijn familie ziet (hij heeft ook een paar kleine kinderen dacht ik). Het zou mij niks verbazen als hij gewoon zegt doeii ik ga lekker met al mijn miljoenen genieten van mijn vrouw en kinderen.SinergyX schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:43:
Dus hij zegt gewoon wat hij wilt denk ik, hij is niet bang voor een ontslag. Dat zou em misschien nog goed uitkomen ook als ze em eruit zetten.
[ Voor 11% gewijzigd door Silent Thunder op 22-05-2022 16:46 ]
En die Merc van Hamilton ook. Sainz werd makkelijk ingepakt. Mooi zo drie teams in de mix.Silent Thunder schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:42:
[...]
Dat is wel verontrustend. Dus die Ferrari van LEC is eigenlijk supersnel.
Checo is in ieder geval min DOTD en niet HAM, die wilde opgeven aan het begin van de race…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En dan op momenten dat ze allebei even snel rijden en elkaar in de race niet in zouden halen. Als 1 van de 2 echt secondes sneller per ronde rijdt is zo'n teamorder logisch omdat je dan puur het risico van de inhaalaktie weghaalt. Als ze echter ongeveer even snel rijden vind ik dat een ander verhaal.
[removed]
Is gewoon pickup na de race…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Je moet toch minstens een liter benzine overhouden, lukt dat wel voor de Mercs?
Das altijd. Ze pakken rubber op na de finish
DUGG
Rubber opgepikt tijdens de ronde naar de pits. Zegt niks over de toestand van de banden.
Dit zijn toch marbles die ze oppikken naast de lijn?
Het valt of staat deze discussie met of Max zijn DRS weer werkte of niet.. Zo niet was die er niet langs gekomenRedHat schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:45:
[...]
Verstappen was toch heel veel sneller?
Wat hadden ze dan moeten doen? Elkaar gaan racen tot het gaatje en er mogelijk allebei af? Dat risico wil je toch niet lopen? Of begrijp ik iets niet. Verstappen reed daarna 1.6 sec sneller per rondje.
Geld is voor allebei geen issue lijkt me zo.Kadett schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:45:
Zoals ik al zei. Perez prijzen geld geven van P1 en Max P2. Kan ie paar nieuwe auto's kopen
Niks mis mee. Da's rubber wat opgehaald is tijdens de laatste ronde tijdens 'uitrijden'.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |