Pace van Max is echt absurd. Al in DRS.
Nu weer op rood. Hele snelle pitstopsMisteRMeesteR schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:56:
Waarom staat VER op geel volgens het scherm… amateuristisch.
www.google.nl
ik zag het omspringen, ze hebben je gehoordMisteRMeesteR schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:56:
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Que?MisteRMeesteR schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:56:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UiHUQVR9vIFJo8veKtXgCpWJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/nhG9wVwcRlSxyKUDWaVoy5SP.jpg?f=fotoalbum_large)
Zal een safety car wel of niet gunstig zijn voor Max?
Ik zit er nog over te twijfelen
Ik zit er nog over te twijfelen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja paar ronden geleden nog rood na de pitstop... VaagMisteRMeesteR schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:56:
Nu gaan we zien wat Verstappen kan bereiken en of Russel nu snel genoeg kan zijn. Zal er om hangen gok ik.
Duimen dat die DRS het nu ook echt doet. Maar hij is niet nodig.dawg schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:57:
Pace van Max is echt absurd. Al in DRS.
"When you grow up your heart dies"
Beter dan zo’n helmet cam, maar kan goed zonder idddawg schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:53:
Die drone voegt trouwens niks toe vind ik.
Uitrijden hiermee? Denk dat het wel zou moeten lukken. LEC had ook 25 ronden op rood gereden.MC_Sparkles schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:57:
Russell box naar mediums
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Fijn dat Russel de pitstop neemt, kan Max nog mooi even van de softs profiteren zolang het mag duren.
Mercedes/Rus kijkt niet naar RB maar naar achter. Die proberen plek 3 veilig te houden.
I served in a company of heroes.
Maar nu moet Max er toch weer voorbij zonder DRS...
max moet nog stoppen? en gaan ze per opofferen voor het kampioenschap??
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nu niet maar hij moet nog een stop. Wellicht weer op softs straks dan?sjaool schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:57:
[...]
Duimen dat die DRS het nu ook echt doet. Maar hij is niet nodig.
Het plan werkt dus niet. Nu heeft max een probleemski
Always look on the bright side of life.
nu trekt max door naar perez, maximaal stampen, afstand zo rgoot mgoelijk hoduen en race uitrijden op geel, want top pace.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Max moet nog stoppen idd.spartacusNLD schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:58:
Denk t wel.Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:58:
[...]
Uitrijden hiermee? Denk dat het wel zou moeten lukken. LEC had ook 25 seconden op rood gereden.
Max moet nog ja.spartacusNLD schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:58:
Hij kan wel rus vertragen met een koekje van eigen deeg.spartacusNLD schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:58:
Tactisch gezien zou je Perez de positie moeten laten gaan zodat Verstappen de maximale punten pakt voor het kampioenschap
En Perez kan weer spelen met Russel
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Minister of Defense ready for RUS?breew schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:59:
PER op nieuwe mediums
minister of defense mode ONcomputerjunky schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:59:
[...]
Hij kan wel rus vertragen met een koekje van eigen deeg.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat werkt niet?Clifdon schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:58:
Het plan werkt dus niet. Nu heeft max een probleemski
- tweakduke
Ah Perez doen ze al naar nog een mediums.. nu marge opbouwen en dan Max pitstop.
Het zal niet gaan gebeuren, maar wat zou het cool zijn als Bottas > Russel komt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Perez verdedigd Russel. Slim. Ben benieuwd hoe Max z'n stop uitpakt straks.
Dus, als Max nog 5-6 sec kan pakken op PER. Dan weer naar binnen voor geel, en je bent het mannetje. Toch?
Max moet gummen afstand nemen en pitten. Pit window is onder de 23 seconden.
Max nog 3-5 ronden en dan naar medium uitrijden
Red Bull heeft in ieder geval na deze race flink wat weken om het DRS-probleem op te lossen want in Monaco heb je er toch niks aan.
Oke ik had niet verwacht dat ze Per zouden opofferen. Dan werkt het gewoon heel netjes.
Dat gaat niet lukken op deze banden.renegrunn schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:00:
Dus, als Max nog 5-6 sec kan pakken op PER. Dan weer naar binnen voor geel, en je bent het mannetje. Toch?
Tenzij Perez de boel gaat ophouden.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 22-05-2022 16:02 ]
Als de huidige stand het podium zou gaan worden dan is het een perfect podium voor RBR maar ik zou 't PER deze ronde écht wel gunnen om eens bovenop het podium te mogen gaan klimmen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ben benieuwd of hij die voorsprong kan pakken? De nieuwe mediums zullen sneller zijn en de softs van Max zullen nu wel degraden.
Hopelijk krijgt hij geen klapband op die gebruikte Softs
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ze kopiëren Russell met Perez, logisch en primaClifdon schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:00:
[...]
Oke ik had niet verwacht dat ze Per zouden opofferen. Dan werkt het gewoon heel netjes.
Zo te zien niet nee. Maar een mens mag hopen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik hoop ergens dat Perez deze mag winnen, maar ik heb zo mijn twijfels...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zodra max meer dan 22 sec op rus heeft zullen ze wel boxen toch.
Maar ze gaan Perez toch niet opofferen voor Max, dit is toch gewoon fair game? ze staan super dichtbij elkaar in het kampioenschap en het was Max die zelf de fout maakte in bocht 5(?).
Max laatste ronde 0,3 sneller dan Russell.
Dan de volgende vraag: Wie gaat er klappen? Ik zet mijn geld op LAT.Justevo schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:01:
Ik zou nu geen nee zegen tegen een SC.
Perez loopt in op max. Geen verdediging voor de gratis pitstop dus.
In de Q juist wel want pole is extra belangrijk in Monacosjaool schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:00:
Red Bull heeft in ieder geval na deze race flink wat weken om het DRS-probleem op te lossen want in Monaco heb je er toch niks aan.
Zou geheel in de traditie passen.Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:02:
[...]
Dan de volgende vraag: Wie gaat er klappen? Ik zet mijn geld op LAT.
Het is F1. Gaat gewoon gebeuren.Chefbierrr schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:02:
Maar ze gaan Perez toch niet opofferen voor Max, dit is toch gewoon fair game? ze staan super dichtbij elkaar in het kampioenschap en het was Max die zelf de fout maakte in bocht 5(?).
Perez is duidelijk de nummer 2 in het team, dus ik ben er bang voor. Zou het wel zeer onverdiend vinden voor Perez als ze teamorders geven.Chefbierrr schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:02:
PER mag hem van mij dan wel winnen.
Met LEC er uit. Maakt VER toch stappen.
En mooi voor PER een P1
Met LEC er uit. Maakt VER toch stappen.
En mooi voor PER een P1
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het is niet veel maar inderdaad van 17,1 naar 16,8 gelopen nu.computerjunky schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:02:
Perez loopt in op max. Geen verdediging voor de gratis pitstop dus.
VER is (nog) maar marginaal sneller dan RUS....
nu weer ~1 sec... nice
nu weer ~1 sec... nice
[ Voor 24% gewijzigd door breew op 22-05-2022 16:03 ]
Russell laatste ronde 1 seconde langzamer dan Max.
Max spaart nu. Zodat hij straks weer voordeel heeft.breew schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:03:
VER is (nog) maar marginaal sneller dan RUS....
- tweakduke
Dan maar achter Perez komen en zien waar het schip strandt
Max p3. Anyway is nog een prima resultaat na een race met dit soort tegenslagen.
Ik zou Verstappen laten winnen, die extra punten kunnen wel eens heel cruciaal gaan zijn.
Perez gaat over het seizoen niet meedoen om de titel, die voort zijn rol als tweede coureur erg goed uit. Dat moet hij ook snappen.
Perez gaat over het seizoen niet meedoen om de titel, die voort zijn rol als tweede coureur erg goed uit. Dat moet hij ook snappen.
13renegrunn schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:04:
Hoeveel rondjes op rood nu voor Max?
Op gebruikte.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 22-05-2022 16:04 ]
Ja en 18+ 5 nodig om gratis te pittenRobkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:03:
[...]
Het is niet veel maar inderdaad van 17,1 naar 16,8 gelopen nu.
13renegrunn schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:04:
14 of 15 zag ik net voorbij komen.renegrunn schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:04:
Edit: was de tyre age, maar waren gebruikte bandjes
[ Voor 13% gewijzigd door MC_Sparkles op 22-05-2022 16:05 ]
Max moet nog een keer pitten en dan heeft hij verse banden dan PER en RUS. P3 is het minimale maar P2 of P1 moet makkelijk kunnen.Clifdon schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:04:
Max p3. Anyway is nog een prima resultaat na een race met dit soort tegenslagen.
Begint nu z'n voordeel te verliezen op Russel, dus als ze stoppen moeten ze het nu doen verwacht ik.
No way. Medium.Skidmarks schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:04:
Max zal dan wel weer naar rood gaan.
Die Roden zijn na 16 rondjes nu echt wel op.
En wat zouden we zeggen als Mercedes dit zou doen met Ham en Bottas? In race 6?dutchgio schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:04:
Ik zou Verstappen laten winnen, die extra punten kunnen wel eens heel cruciaal gaan zijn.
Juist
zal wel moeten als DRS niet werkt. Op mediums lukt het dus niet zonder DRS.Skidmarks schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:04:
Max zal dan wel weer naar rood gaan.
Max afgelopen ronde net zo snel als Russell maar Max met verkeer.
Nog een setje rood heeft hij niet meer toch? Want dan zou de keuze om langer door te rijden nog wel begrijpelijk zijn.
Zouden ze bij RBR nu echt een gat aan het trekken zijn tussen VER en PER? Max loopt echt wel uit op Sergio om zo een 'gratis' pitt-stop te gaan pakken (en dat met een haperende DRS).
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat hebben ze jaren lang gedaan?Vuvuzela schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:04:
[...]
En wat zouden we zeggen als Mercedes dit zou doen met Ham en Bottas? In race 6?
Juist
Maar geen/falende drs dus inhalen zal een lastige worden. Normaalgesproken zou ik ook zeggen wat jij zegt. Maar zonder betrouwbare drs weet ik dat niet.Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:04:
[...]
Max moet nog een keer pitten en dan heeft hij verse banden dan PER en RUS. P3 is het minimale maar P2 of P1 moet makkelijk kunnen.
Yup. Max zou nu naar binnen moeten komen...?dawg schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:05:
Russel lijkt wat terug te vallen.
Geen flauw idee wat HAM loopt te roepen?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Iets met safety cars..Illegal_Alien schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:06:
These are the race tyre sets available to the drivers for the #SpanishGP 🇪🇸#F1 #Fit4F1 #Formula1 #Pirelli #Pirelli150 @F1 pic.twitter.com/ACmL168NDg
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 22 mei 2022
Even tweet aanklikken voor de bandjes.
Hoorde vooral een hoop gehijg.Illegal_Alien schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:06:
Niet echt, achterstand blijft vrij gelijkdawg schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:05:
Russel lijkt wat terug te vallen.
Hij weet niet waar ie is ;-)Illegal_Alien schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:06:
Gat is 22.2 bijna gratis pit. Nog 2 seconden voor de zekerheid er bij.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |