Ik neem aan dat als russel en bottas hun pitstop gaan maken ze ook perez binen halen.........
Ja, en undercut op Russell die niet kan stoppen omdat Perez achter hem zit.Cyberkid schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:47:
Waarom soft? Toch nog een keer stoppen?
Als Russell nu later stopt zal Verstappen er voor zitten lijkt me
Zie daar het verschil tussen wel DRS en geen DRS
Russel rijdt z'n banden ook kapot natuurlijk met al dat verdedigen. Perez helpt hiermee zichzelf en Max.
Gaat niet gebeuren.Graft schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:48:
Bottas op t podium? #durftedromen
PER voorbij aan RUS
"When you grow up your heart dies"
Checo!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max heel snel naar bot, nog 35 ronden...het kan nog
BOEM PER.!
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
VER fastest lap nu ...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Geen idee gaat zo snel dat ik het niet kan zien.MC_Sparkles schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:47:
[...]
Hebben ze er wat aan gedaan? Heb er zelf niet opgelet
Lijkt of de Ferrari's er de geest aan geven, nu ook al een Alfa.
Maar het belangrijkste, Schumi weer in de punten!
Aaand gone
Aaand gone
[ Voor 12% gewijzigd door Erazzzer op 22-05-2022 15:49 ]
Ok, VER FL, undercut op RUS een feit?
www.google.nl
WTF... via de buitenkant
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Netjes Bottas
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Die auto van Perez lijkt wel veel sneller. Hij schiet er voorbij.
Erazzzer schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:49:
Maar het belangrijkste, Schumi weer in de punten!
Aaand gone
Max is wel aan t vliegen. Gat gaat snel omlaag zeg.
Max 3sec sneller dan Rus laatste ronde.. wauw
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
We zijn bijna op de helft mensen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
BOT naait Mercedes.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Want DRS.computerjunky schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:50:
Zolang Max geen DRS nodig heeft is er niks aan de hand.
Perez, Minister of attack.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mercedes is gewoon duidelijk de 3e auto op de grid. De enige reden dat Max er niet voorbij kwam is die DRS issues. (En omdat Russel zeer op het randje verdedigd, zeg maar de Max verdedigingcomputerjunky schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:50:
DRS vanaf meter 1 is natuurlijk stuk sneller dan haperende DRS die niet op tijd openklapt. Als hij al openklapt.computerjunky schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:50:
Hoelang kun je perez nog als tweede racer houden? Die kan volgend seizoen ook wel ergens teamleider zijn.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Kan ik ergens vooruitspoelen? pfff spanning
VER in beast mode
0.6 seconde op PER in 1 sector.
Versere banden, werkende drs. Anders was Max er ook al 4x voorbij geweest.computerjunky schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:50:
Heerlijk! Wat een knotsgekke race,
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Max is 3sec sneller dan Perez en rus
Verstappen had ook drs bij zijn ene poging. Maar lang niet zo snel.
Was gewoon een goede inhaalactie met een betere auto en banden.
Mercedes heeft BOT veel meer genaaid
VER33 / 1 moet óók maar MotoGP gaan rijden.... Lekker buitenom voorbij steken is daar 'de norm'
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 22-05-2022 15:52 ]
PER doet precies wat er van hem gevraagd wordt.DirtyBird schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:51:
Hoelang kun je perez nog als tweede racer houden? Die kan volgend seizoen ook wel ergens teamleider zijn.
Ik vind dat verdedigen van Russell wel echt mooi. Maakt het extra spannend. Dat mag het hele veld wel doen ipv plaatsen weggeven. Hoop toch echt dat dit een beetje de nieuwe standaard gaat worden.chevsticks schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:51:
[...]
Mercedes is gewoon duidelijk de 3e auto op de grid. De enige reden dat Max er niet voorbij kwam is die DRS issues. (En omdat Russel zeer op het randje verdedigd, zeg maar de Max verdediging)
Bufferen, ruimte maken, en 1/2 podium pakken. Wat wil je nog meer?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
HAM P8.. hoezo opgeven en PU sparen?
www.google.nl
Als je het mij vraagt zou Mercedes slim zijn als ze stopten, nadat Perez Russel voorbij ging. Dan kwam hij nog voor Max de baan op. Hij is nu z'n positie kwijt.
Was die drone shot via een Bayrakter?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Brundle vraagt zich hardop af of hij überhaupt wel eens een inhaalactie in t12 heeft gezien.
Gaat die wel het einde halen op softs?Tk55 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:52:
Hoop dat de auto niet zo oververhit als Max zelf…
Eens, de statische camera's en onboards zijn veel beter. Ziet er cool uit maar heel onoverzichtelijk.Yonix schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:53:
Ik vind die drone shots maar weinig toevoegen
En dan? Waar moet hij naartoe waar hij een betere prestatie kan neerzetten?DirtyBird schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:51:
Pit strategie blijft een raadsel. Als rus een w stopper heeft word het p3. Als rus ook een 3 stop heeft word het mogelijk p2>p1 afhankelijk van team orders.
Als je dan kijkt welke plek OCO nu heeft, wat had ALO kunnen doen hier.
Die fans die daar zitten in ieder geval niet zo te zienSuBBaSS schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:53:
Brundle vraagt zich hardop af of hij überhaupt wel eens een inhaalactie in t12 heeft gezien.
Nog 1 of 2 ronden en Max heeft een pitstop dicht gereden op Russell. Bizarre pace nu. Benieuwd als die aansluit er u wel langs komt door de zachtere bandjes, zoals hij bottas ook pakte bijv
Nee, nog eens stoppen, net als Russel en Perez (al zou hij op 1-stop zitten).
[ Voor 6% gewijzigd door Cyberkid op 22-05-2022 15:54 ]
Echt absurd ditMC_Sparkles schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:53:
Nog 1 of 2 ronden en Max heeft een pitstop dicht gereden op Russell. Bizarre pace nu. Benieuwd als die aansluit er u wel langs komt door de zachtere bandjes, zoals hij bottas ook pakte bijv
Nee maar dat maakt niet uit als hij er nu naartoe rijdt en nog een paar ronden sneller kan zijn.
Dan moeten ze allemaal nog 1 stop.
De stops vertekenen dat wat.Hippocampus schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:53:
Als je dan kijkt welke plek OCO nu heeft, wat had ALO kunnen doen hier.
Nee. Die beelden zijn wel mooi om te zien..
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Het is natuurlijk ook nog maar een probeersel. Ze zouden een lens met grotere brandpuntsafstand moeten gebruiken zodat ze dichterbij kunnen komen. Maar dan wordt de drone ook weer zwaarder en langzamer. Wat ik wel een toevoeging zou vinden is een draaiende camera zoals in de Indycar.Yonix schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:53:
Én dan ook nog lekker buitenom...SuBBaSS schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:53:
tactiek van max is meer naar Perez toelopen denk ik. Wat Gaan ze met Russsel doen: naar binnen bij aanhaken of Max proberen op te houden?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zou max nu gewoon deze banden oproken om aan te sluiten en dan mee te gaan met Russel voor een laatste stop?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Storend zelfs, matige kwaliteit en onrustig beeld.Yonix schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:53:
Hamilton wilde stoppen en rijdt nu op P7. Blessed
PSN: xMaurice93
BOT heeft/had bijna een gratis pitstop. Die rijdt stilletjes echt een goede race. Enkel OCO heeft hem ingehaald.
Ik denk dat hij hoop voorbij te steken op deze banden, met het snelheidsvoordeel. En dan stoppen met Russel.DutchCrownNL schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:54:
Zou max nu gewoon deze banden oproken om aan te sluiten en dan mee te gaan met Russel voor een laatste stop?
Dat vermoed ik wel ja. Hopelijk er nog voorbij met dit setje. En dan beiden nog keer stoppen.DutchCrownNL schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:54:
Ja ok, dat wel, maar toch jammer dat ALO achteraan moest starten.
Beste rijder, meeste wilskracht, fantastische fans.
Max gaat er vol naartoe rijden. Stopt dan nog een keer en vlamt dan weer een paar rondes. In de hoop dat RUS te laat is met reageren.
Always look on the bright side of life.
Het paaltje in bocht 14 is er trouwens ook al een tijdje geleden uit gereden. Nergens meer te bekennen. Coureurs maken er gretig gebruik van.
Ook vertekend beeld door pitstop strategieën, die gaat hem ook niet op deze banden uitrijden lijkt me
Hij moet nog een keer stoppen, dan valt hij weer 5 plekken terug. Zit dicht op elkaar dat middenveld.
Dat snap ik, maar het gaat om het ideedutchgio schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:56:
[...]
Ook vertekend beeld door pitstop strategieën, die gaat hem ook niet op deze banden uitrijden lijkt me
PSN: xMaurice93
Waarom staat VER op geel volgens het scherm… amateuristisch.
www.google.nl
Bij mij rood?MisteRMeesteR schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:56:
Net terug veranderd.MisteRMeesteR schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:56:
Hier staat er een S achter.MisteRMeesteR schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:56:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |