Yuki; just let me drive man ;]^}%{%\$<
Ook Yuki: achterkant tegen de muur
Ook Yuki: achterkant tegen de muur
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
[ Voor 94% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-05-2022 21:08 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
[ Voor 83% gewijzigd door Remy op 06-05-2022 21:08 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Da's het lastige met een nieuwe track - alle coureurs pushen, en we zagen al spins van oa TSU en LEC, maar voor BOT was het net iets te veel. Hopelijk snel geregeld zodat de sessie verder kan.
Flickr PSN ID= cheironnl
https://www.telegraaf.nl/...nt-en-krijgt-uitzonderingLater op vrijdag werd duidelijk dat Hamilton een medische uitzondering krijgt voor komend weekeinde, wat betreft de neuspiercing die hij niet zomaar kan verwijderen. Voor de volgende Grand Prix in Barcelona geldt die uitzondering ook nog. Daarna, voor de race in Monaco, moet alles van zijn lijf zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Chocoball op 06-05-2022 22:22 ]
Pas maar op met de droogte, straks heb je over 1,5 jaar nieuwbouw naast je huisWill_M schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:06:
Mooi even de tijd om buiten een vuurtje aan te gaan stoken en op 't terras verder te gaan kijken...
En HAM die stiekem de tweede tijd zet.
*knip*Chocoball schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:09:
Zag het hier niet voorbij komen maar Hamilton heeft een medisxhe uitzondering gekregen voor het dragen van sieraden.
[...]
https://www.telegraaf.nl/...nt-en-krijgt-uitzondering
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 06-05-2022 21:20 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Lekker laf ook weer. Of je geeft een medische uitzondering voor alle races of je zegt dat je genoeg gewaarschuwd hebt de afgelopen weken en deelt een straf uit.Chocoball schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:09:
Zag het hier niet voorbij komen maar Hamilton heeft een medisxhe uitzondering gekregen voor het dragen van sieraden.
[...]
https://www.telegraaf.nl/...nt-en-krijgt-uitzondering
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Medische uitzondering. Ja, beetje als al die topatleten die ineens een astma-medcijn nodig. Medische uitzonderingen zijn belachelijk in een sportwereld....chevsticks schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:10:
[...]
Lekker laf ook weer. Of je geeft een medische uitzondering voor alle races of je zegt dat je genoeg gewaarschuwd hebt de afgelopen weken en deelt een straf uit.
Bedoel je Sam? Zie oa https://supergtworld.word...nguage-voice-of-super-gt/chevsticks schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:08:
Wie is eigenlijk die expert die nu commentaar geeft op F1TV, heb het begin niet mee gekregen en z'n introductie even gemist. Hij komt steeds met prima verduidelijking bij bepaalde acties en vragen
Dat zou niet zo goed zijn voor Redbull
John Watson? Wikipedia: John Watson (racing driver)chevsticks schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:08:
Wie is eigenlijk die expert die nu commentaar geeft op F1TV, heb het begin niet mee gekregen en z'n introductie even gemist. Hij komt steeds met prima verduidelijking bij bepaalde acties en vragen
En?
Nee, die met het Schotse? Ierse accent. (oeps)Remy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:12:
[...]
Bedoel je Sam? Zie oa https://supergtworld.word...nguage-voice-of-super-gt/
Zeer ervaren race-commentator. Heel veel technische kennis. Hij is goooeedd
[ Voor 3% gewijzigd door chevsticks op 06-05-2022 21:13 ]
Ik wilde nog wat spanning in het kampioenschap houden.
Misschien Watson? Wist niet eens dat ie nog leefde.chevsticks schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:13:
[...]
Nee, die met het Schotse? Ierse accent. (oeps)![]()
John Watson inderdaadsiggy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:14:
[...]
Misschien Watson? Wist niet eens dat ie nog leefde.
Scheelt weer een paar gram...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 54% gewijzigd door PalingDrone op 06-05-2022 21:18 ]
Oeh, da's een 80's coureur, heeft ook in de 80's in de VS verschillende races gereden. Weet zijn naam helaas niet. John Watson, zou dat kunnen?
[ Voor 6% gewijzigd door Remy op 06-05-2022 21:18 ]
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2022 21:18 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nou... hij had er daar echt een behoorlijke puzzel van kunnen maken hoor. beetje mazzel toch wel.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:17:
Sainz heeft een lek. Zijn geluk echt...
Hij doet het toch echt zelf hoor.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:17:
Sainz heeft een lek. Zijn geluk echt...
Kieper dat putje maar weer omWok schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:00:
[...]
Die monteurs zagen er niet blij uit... Dit weekend dreigt weer door het putje te gaan...
Spinnen is een ding, meteen door je rubber heen branden zodat je lekt gaat is een tweede.
John Watson blijkbaar, oud F1 coureur.ScrooLoose schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:39:
Wie is de nieuwe verslaggever bij F1tv ? Zo te horen een wat oudere kerel ?
Smiling as the shit comes down...
Anoniem: 525104
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 525104 op 06-05-2022 21:21 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Off-topic, want daar is een ander topic voor, maar goed...Anoniem: 525104 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:20:
De enige hier die zonder geluid kijkt? Valt steeds weg bij f1tv
The F1 International Commentary audio is cutting out and may be unavailable for a short period.
— The Official F1® Help Channel (@F1Help) 6 mei 2022
Don’t worry, our engineers are working hard to deliver a fix. In the meantime please use F1 Live which is working as normal.
1 kanaal.naar boven, eerder gemeld hierAnoniem: 525104 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:20:
Nee, geluid is niets mis mee. Het beeld echter…..🙀Anoniem: 525104 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:20:
Edit: zie dat er meer mensen het gemeld hebben nvm
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
20% kans nu, dus minimaal. Wel heel warm en vochtig. https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:20:
Word er nou wel of niet regen verwacht tijdens de race? Want dat verranderd alles..
Kennis vd baan vooral ook denkPalingDrone schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:21:
Baan begint vlot sneller te worden
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
Kom maar op met de volgende rode vlag.PalingDrone schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:21:
Of Albon heeft hem op ludricous speed gezet.PalingDrone schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:21:
Hij lockte meten al zijn banden, liet niks ronddraaien. Bij zo'n snelheid, en dan blijkbaar ook nog over dat high-abresive stuff, dan is 1+1 een lekke band.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:20:
[...]
Spinnen is een ding, meteen door je rubber heen branden zodat je lekt gaat is een tweede.
Het was een flinke lock up, zeker, maar zelden zie je de band dan ook lek gaan.
Toch is zo'n maagdelijke frisgroene baan wel behoorlijk tricky.
Oke dank jeRemy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:22:
[...]
20% kans nu, dus minimaal. Wel heel warm en vochtig. https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Albon is lekker bezig, tussen 2 haakjes. Een halve seconde achter Verstappen is niks om over te piepen als je Williams bent.
Dat heet een spin, en is een zijdelingse spiraal.siggy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:22:
hij zit in een neerwaartse spiraal, linksom of rechtsom,
Heftige remzones met inhaalmogelijkheden. Oftewel: iemand moet hem daar de muur in pleren, zodat je een positie opschuift. Normaal inhalen op dat krappe kut stuk gaat niet lukkensiggy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:56:
[...]
DTM en BTCC van de jaren 90!
Mwoa, niks mis voor de F1, al dat vloeiende gedoe schiet je niks mee op. Kun je alleen maar volgen of een do or die actie doen. Heftige remzones creeeren juist inhaamogelijkheden. Niet per se de chicane op zich uiteraard. Wel goed voor mensen die wat tijd willen winnen tegen hoog risico
Twente komt eraan!
Maar dan nog, meerdere spins gezien,maar zelden/nooit zo'n gat...Amphiebietje schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:24:
[...]
Dat heet een spin, en is een zijdelingse spiraal.
Nee... Volgend jaar, prima, maar laat ze dit jaar maar eens een lesje nederigheid krijgen.Chefbierrr schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:24:
Zou leuk zijn als MERC zich kan mengen in de strijd, maarja FP1...
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Wanneer het hier begint te regenen heb je goed kans op een wolkbreuk met onweer en de hele rambam, wordt dan snel onbegaanbaar.G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:23:
[...]
Oke dank jeweet niet of ik er bij deze baan op zit te wachten, wil hem denk ik wel lekker op het droge zien tijdens de race.
Het helpt ook niet dat dit de meest lompe auto's ooit zijn, langzame bochten zijn misschien nog nooit ZO langzaam geweest.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:25:
Ik ben denk ik echt geen fan van deze baan ben.
Ik heb gewoon een hekel aan onnodig langzame stukken, 90 graden bochten en zaken die de flow van de baan verstoren. Dat gebeurd hier alleen steeds. Het ziet er ook gewoon vreemd uit dat ze opeens zo relatief langzaam gaan voor een bochtencombinatie.
Ik vind die variatie juist mooi. Dat maakt de coureur wat belangrijker dan de auto.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:25:
Ik heb gewoon een hekel aan onnodig langzame stukken, 90 graden bochten en zaken die de flow van de baan verstoren. Dat gebeurd hier alleen steeds. Het ziet er ook gewoon vreemd uit dat ze opeens zo relatief langzaam gaan voor een bochtencombinatie.
Dat, en met deze grote wagens verwacht ik ook weinig inhaalacties buiten de DRS zones om. Tot nu toe ook nog geen groot fan, maar wellicht dat de race mijn ongelijk bewijst. Zou fijn zijn.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:25:
Ik vind het wel een uitdagende baan om eerlijk te zijn, denk dat hier wel veel kan gebeuren tijdens een race..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:25:
Zodra ze een beetje mee komen moet de FIA eigenlijk die struts verbieden, eens kijken of iedereen het dan nog steeds goed voor elkaar heeft. Ze hebben inmiddels lang genoeg de tijd gehad om aan een stijvere vloer te werken.Wok schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:25:
[...]
Nee... Volgend jaar, prima, maar laat ze dit jaar maar eens een lesje nederigheid krijgen.
De ontwerpers van de track hadden een goede mindset. De boel een beetje sneaky spannend maken, inclusief de pit entry. Ze vergaten alleen dat deze 'snelle bussen' 6 meter lang en 2 meter breed zijn, vs wat in de jaren '90 of jaren '70 reed.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:25:
Hoop niet dat we zover gaan komen, want racen in de regen is juist leuk en zorgt veel een gamechanger.PalingDrone schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:25:
[...]
Wanneer het hier begint te regenen heb je goed kans op een wolkbreuk met onweer en de hele rambam, wordt dan snel onbegaanbaar.
Rechtdoor bij de links/rechts chicane kan toch?Chefbierrr schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:28:
Overigens gaat dit nog wel een interessante kwalificatie worden. Dat langzame stuk kan je simpelweg NIET aan de kant.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ben bang dat het hier dan gelijk erg gevaarlijk gaat worden en ze ff wachten tot de stortbui opgehouden is, duurt vaak maar max uurtje ofzo, gewoon opeens heel erg veel water.G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:28:
[...]
Hoop niet dat we zover gaan komen, want racen in de regen is juist leuk en zorgt veel een gamechanger.
Als FIA gewoon de eis stellen dat ze die op normale snelheid nemen ipv traag rijden.Chefbierrr schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:28:
Overigens gaat dit nog wel een interessante kwalificatie worden. Dat langzame stuk kan je simpelweg NIET aan de kant.
Want flow bevordert inhalen? Was de bus stop van Spa in de flow van het circuit? De dubbele chicanes van Monza? Dan is elke langzame bocht wel flow-verstorend.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:25:
Ik weet ook niet of het nu zo uitdagend is. Het lijkt vol gas of relatief langzame bochten te zijn met weinig ertussen.G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:27:
[...]
Ik vind het wel een uitdagende baan om eerlijk te zijn, denk dat hier wel veel kan gebeuren tijdens een race..
offtopic:
leuke dag gehad en flink verwend?
Precies. En als 1 a 200 honderdste erachter zitten niet lekker lopen is, dan komt het vast nog wel goed.tweakduke schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:33:
Bij Max loopt het niet helemaal lekker, maar daar is een training soms ook voor om daar tegen aan te lopen.
Een goat in wording ?Erazzzer schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:37:
Maar Rus zeg. Wat rijdt die man toch goed. Als zijn auto gaat draaien is hij gewoon niet meer bij te houden. Absoluut een GOAT in wording.
Nouja ik heb liever dat ze vlak bij mekaar zitten dan dat er eentje half top10 rijd en de ander half 20.Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:38:
Hamilton toch weer 8 tienden op Russell...
Bij zijn goede ronde had hij wel verkeer.Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:38:
Hamilton toch weer 8 tienden op Russell...
De onwetende Amerikanen moeten schijnbaar kennis maken met de coureurs en teams.dglavimans schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:43:
Wat is deze podium show :’) is dit elke week of alleen omdat USA USA USA!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Podium show is wat ze gisteren live hadden uitgezonden. Is ook op Youtube terug te zien. F1 promoot veel voor Miami en Las Vegas, beide zijn door F1 zelf georganiseerd. Terwijl andere GP's meestal door de circuits zelf worden betaald aan F1.dglavimans schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:43:
Wat is deze podium show :’) is dit elke week of alleen omdat USA USA USA!
Hij heeft wel heel weinig rondjes gereden vergeleken met de rest.renegrunn schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:35:
[...]
Precies. En als 1 a 200 honderdste erachter zitten niet lekker lopen is, dan komt het vast nog wel goed.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq