Dit had Gasly beter niet kunnen doen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Leclerc ging ook niet naar binnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waren de vsc tijden ik.renegrunn schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:38:
Euh max loopt flink uit
Gasly dus problemen met het sturen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Van Gasly niet, die stuurde al niet lekker
Gasly doet een Stroll.
I served in a company of heroes.
Dat is hem niet aan te rekenen toch?dglavimans schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:38:
Pff Gasly jonge toch..
Dat was echt Lando zijn eigen schuld hoor.dglavimans schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:38:
Pff Gasly jonge toch..
loltiming van Perez. close call
Volgens mij deed GAS niks verkeerd. NOR ging er gewoon te krap langs.dglavimans schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:38:
Pff Gasly jonge toch..
- DaniëlWW2
- Niet online
Sainz ook niet, Perez wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PER naar geel, die kan dan nog wat.
Hmmm... in mijn ogen een gevalletje eigen schuld voor Norris (hij stuurt hem te strak naar binnen bij Gasly naar wat ik zie)
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Rare bandjes... "tik" en het loopvlak gaat lopen!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gasly heeft de auto niet lekker onder controle en komt ongelukkig net tegen Norris aan.
De auto staat op een goed punt, maar uiteraard is de SC nodig marshalls op de baan lijkt mij. Perez verse bandjes.
De auto staat op een goed punt, maar uiteraard is de SC nodig marshalls op de baan lijkt mij. Perez verse bandjes.
Per als enige in top4 naar binnen?
Ik had het idee dat Norris net te snel instuurde.tweakduke schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Gasly heeft de auto niet lekker onder controle en komt ongelukkig net tegen Norris aan.
Lekkere stop hoor Checo. Nu moet Max die herstart wel acen.
Perez gaat deze winnen als er geen teamorders komen?
Dit worden spannende laatste 15 rondes.
⏩ PVOutput☀️
Russell is zo'n mazzelaar met zijn 'laten we een VSC/SC afwachten' haha. Goed gegokt. Maar een plaats verloren.
Track positiongroggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Waarom Max geen wissel?
Track position?groggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Waarom Max geen wissel?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nu nog dat stukje op de baan weghalen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Jup, dit kan hem de overwinning opleveren! Echt hele close call van Red Bull.Dentist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Per als enige in top4 naar binnen?
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen bij de herstart.
Dan was hij track position kwijt. Is nogal een gok die je dan neemt.groggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Waarom Max geen wissel?
Motor problemen... Kijk je wel?
Zat daarvoor strak achter Sainz.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 08-05-2022 22:41 ]
Omdat LEC dat ook niet deed. De banden van LEC zijn ook twee ronden ouder.groggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Waarom Max geen wissel?
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat hij te horen kreeg alleen naar binnen te gaan met SC borden. Die gingen iets van 300m na de pit ingang aan. De vraag is eerder waarom Leclerc niet.groggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Waarom Max geen wissel?
Dat bleek
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Omdat hij bij SC net voorbij de pit was en als hij daarna nog was geegaan zou hij zowel Sainz als Leclerc moeten inhalen.groggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Waarom Max geen wissel?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dus Perez kan gaan winnen? Nog 10 rondjes racen straks op oude hards.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dit gaat spannend worden.....
Sneu voor Norris
Sneu voor Norris
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij mist 25pk blijkbaar, ze denken rond .3 .4s per ronde.
Russel kan ook nog wel klimmen zo, met de zachtere nieuwe band
Uh nee hoor. Gasly was al terug op de baan voordat Norris bij hem was.tweakduke schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Norris maakt zelf de fout door te strak in te sturen.
Leclerc zal nu wel balen dat hij nu niet naar binnen is gekomen/geroepen
Eens maar nu ben je afhankelijk van Ferrari, ik snap niet dat zij niet een auto gokken en met verse banden de baan op sturen.chevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:41:
[...]
Dan was hij track position kwijt. Is nogal een gok die je dan neemt.
Dan was Ferrari niet gegaan en zat je er achter.groggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
Waarom Max geen wissel?
Red Bull heeft de tactiek in ieder geval nog gesplitst, Ferrari allebei niet gepit.
Ham is slecht in meedenken.
Russell met verser rubber achter Hamilton.
⏩ PVOutput☀️
Leclerc had ook een stop kunnen doen onder VSC en vóór Sainz gebleven.
Gaat interessant worden!Quad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:42:
Russell met verser rubber achter Hamilton.
Ik had verwacht dat Max wel naar binnen zou gaan bij de Safety Car, maar dat heeft nu geen zin meer.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
hahaha ham bang voor russell met zijn nieuwe banden
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja ook dat, maar Gasly liep hem wat naar links lopen en liep daarvoor al te stoeien met de auto. Ongelukkige samenloop.chevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:40:
[...]
Ik had het idee dat Norris net te snel instuurde.
Je mag niet inhalen onder SCYonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:42:
'Okay HAM, let RUS pass in this lap. Let RUS pass.'
Dat zou toch heerlijk zijn?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
voor de Bingokaart: SC is driving to slow? xD
Russell met nieuwe banden heeft dat waarschijnlijk niet eens nodig, die gaat wel komen.Yonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:42:
'Okay HAM, let RUS pass in this lap. Let RUS pass.'
Dat zou toch heerlijk zijn?
HAM durft niet zelf een knoop door te hakken om te pitten.
Flashbackswowly schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:43:
hahaha ham bang voor russell met zijn nieuwe banden
Was het verschil zo klein? Al had Sainz hem natuurlijk gewoon weer voorgelaten.CousinBoneless schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:42:
Leclerc had ook een stop kunnen doen onder VSC en vóór Sainz gebleven.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 08-05-2022 22:43 ]
LEC heeft ook geen nieuwe set mediums. Zullen soft niet aandurven misschien?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
nee zelfde als waarom HAM niet ging vorig jaar loosing track positionG_Dragon schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:42:
Ik had verwacht dat Max wel naar binnen zou gaan bij de Safety Car, maar dat heeft nu geen zin meer.
Max kreeg van GP te horen dat hij naar binnen moest gaan als er SC op de borden verscheen. Die verscheen pas net voor start/finish op de borden helaas. Hij was dus nét te vroeg voor start/finish.G_Dragon schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:42:
Heb een slecht voorgevoel bij LEC en deze herstart zometeen.
Some cars may overtake.
Dat is hij altijd als het op een beslissing nemen aankomt. Hij laat het praktisch altijd aan het team of zijn engineer over.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh natuurlijk, daarom ging Leclerc niet en Verstappen waarschijnlijk ook niet. Die weten dat.Wom schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:43:
LEC heeft ook geen nieuwe set mediums. Zullen soft niet aandurven misschien?
Wat zijn ze traag met opruimen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Die stukjes velg zullen ook wel flink heet zijn, pak je niet zomaar op.
Ze moeten eerst alles in een treintje krijgen voordat ze volop kunnen gaan opruimen. Door alle pitstops zag je dat iedereen nog verspreid over de baan reed.GAIAjohan schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:44:
It's part of the show...GAIAjohan schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:44:
Het ergste is nog dat er mensen op de boot zitten
Je hebt gelijk, op dat shot van net goed te zientweakduke schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:43:
[...]
Ja ook dat, maar Gasly liep hem wat naar links lopen en liep daarvoor al te stoeien met de auto. Ongelukkige samenloop.
Wou het net vragen... liggen ze daar nou in nep water....
Maar wat heeft Vettel daar een geluk gehad bij die klapper voor hem. Alles weten te ontwijken
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Amerikanen he die worden per uur betaaldGAIAjohan schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:44:
Ja die reclame blokken moeten wel even netjes afgedraaid worden!
at your service
Ze hebben erover nagedacht. Er liggen 6 motoren achter, genoeg om over land te varen
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Als Russel geen teamorder krijgt wel ja
Horner: 'Ferrari had naar binnen gekund toen de SC er kwam, maar hebben dat niet gedaan. Ze hebben dat gemist, wat anders een enorme voorsprong had gegeven'
Ferrari en strategie... geen goede combinatie haha.
Ferrari en strategie... geen goede combinatie haha.
Gaat die achterblijver tussen Max en LEC er nog uit?
Waarom zou je anders boten daar neerzetten? Vrij logisch dat ze dat gedaan hebben als een premium hospitality.Formula one schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:45:
[...]
Russel op soft. Ham laat hem wel voorbij. Russel pakt bottas ook.
Perez pakt 1-2 Ferrari's.
Russel pakt ook een Ferrari.
Wat een beslissingen moet je nemen op de pitwall. De perez pitstop was wel goud.
Wat een beslissingen moet je nemen op de pitwall. De perez pitstop was wel goud.
Spannend dadelijk met die afgekoelde banden.
Formula one schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:45:
[...]
Kost je wat, maar dan zit je wel op een aardige plekTickets to the “Yacht Club” started at $9,500 up to $38,000 for a four-person pass
Vroeger deden ze dat gewoon een heel stuk sneller.StefanVerkerk schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:45:
[...]
Ze moeten eerst alles in een treintje krijgen voordat ze volop kunnen gaan opruimen. Door alle pitstops zag je dat iedereen nog verspreid over de baan reed.
Die auto konden ze zo achteruit schuiven in die doorgang, en opruimen deden ze ook gewoon even
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Kijk net in mijn glazen bol.
Perez #1
Russel #2
Max #3
🤡
Perez #1
Russel #2
Max #3
🤡
Op die boot kun je nog die bocht volgen, maar een eindje verder lagen er mensen in een zwembad... WTF?!Formula one schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:45:
[...]
Het hele weekend is Amerikaans cringe met over de top veel show en bekendheden.
Russell zit op medium.Bloodclot schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:46:
Russel op soft. Ham laat hem wel voorbij. Russel pakt bottas ook.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |