[F1 2022] Race 4 GP van Emilia Romagna Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste
Acties:
  • 95.300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Chevy454 schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:54:
Hamilton zijn perfecte nachtmerrie begint stevig vorm te krijgen. Die is klaar na 2024
Die gaat gewoon voetballen dan, toch? https://www.nu.nl/formule...-te-maken.html?redirect=1

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

FabianGTI schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:55:
[...]

Dan is het seizoen snel al niets meer aan, nee, ik hoop echt niet dat RBR oppermachtig gaat worden, laat die motor maar af en toe ploffen of een brandstofleiding knappen ;)
Ik denk dat niet iedereen hier het met je eens gaat zijn hoor ;)
Maar het is nog een lang seizoen, hopelijk nog veel mooie gevechten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f1L2hY3b2-tAZxnqJKbpaIov9JM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uuQIVI48mfSGkXOGWd0uAVyv.jpg?f=fotoalbum_large

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:15
Gé Brander schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:55:
[...]

Ik voorspel dat hij dit seizoen niet eens uit rijdt. Hij gooit halverwege het seizoen de handdoek in de ring, hij heeft namelijk ook niets meer te bewijzen.
Juist wel. Als hij het dit seizoen compleet verknalt dan blijft altijd het stigma aan hem kleven dat hij zo vaak kampioen werd door de auto, niet door z'n skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:20
AtlAntA schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:56:
[...]

Toto zegt deze dingen alleen maar om het ego van HAM te strelen. En doet dat heel bewust op de boordradio zodat de hele wereld dit hoort.

Een goede teambaas weet hoe die zijn coureurs moet bespelen. :)
Niet alleen zijn coureurs, ook het publiek en de kijkers. Dat spelletje heeft Toto de afgelopen 9 jaar wel geperfectioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En mensen maar zeggen dat het seizoen voorbij is voor Max en Red Bull... Ik denk dat ze het over een ander team hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Nee hoor, die gaat lekker een beetje met een MotoGP machientje rond cruisen, samen met VR46 ;)

[YouTube: Lewis Hamilton and Valentino Rossi Swap Rides: The Switch Full]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadett
Emgeebee schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:58:
[...]

Juist wel. Als hij het dit seizoen compleet verknalt dan blijft altijd het stigma aan hem kleven dat hij zo vaak kampioen werd door de auto, niet door z'n skills.
Maar... dat is toch ook zo?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

[...]

Juist omdat Russell het beter lijkt te doen nu... En laten we eerlijk zijn, Bottas was toch altijd tweede viool en hij is ook verslagen door Rosberg.

Begrijp mij niet verkeerd, Hamilton is echt een goed coureur hoor, maar ik verwacht echt dat hij dit seizoen niet uit rijdt.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:13
Gé Brander schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:55:
[...]

Ik voorspel dat hij dit seizoen niet eens uit rijdt. Hij gooit halverwege het seizoen de handdoek in de ring, hij heeft namelijk ook niets meer te bewijzen.
Maar Hamilton is wel volop met zijn eigen imago bezig, het seizoen niet uitrijden zal vooral het beeld geven dat hij opgeeft op het moment dat het een beetje tegen zit, dat zal hij echt niet willen. Hij zal naar mijn verwachting door gaan tot 2024, maar ik denk dat het daarna wel over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Met Jean Alesi. Moeilijk te verstaan en heeft bijna nooit wat nuttigs toe te voegen. Liever een Piastri of De Vries er bij zien staan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 12:53
Ted tegen Toto bij SkyF1: "That was fun with Bottas in the end [...]" - smerig lachje van Toto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
xzaz schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:50:
[...]

Wel het mooiste en oudste
offtopic: oudste?
Dit volksliedje hebben we pas 90 jaar. (bestaat uiteraard wel langer maar toen was het gewoon een liedje, geen volkslied.)

[ Voor 17% gewijzigd door PalingDrone op 24-04-2022 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:18
Hippocampus schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:57:
[...]

Ik denk dat niet iedereen hier het met je eens gaat zijn hoor ;)
Maar het is nog een lang seizoen, hopelijk nog veel mooie gevechten.
Iedereen zat ook te klagen toen Mercedes oppermachtig was, Dat gezeur over vermeende "oranje brillen" alsmede het whataboutisme over Verstappen waarmee je hier regelmatig komt aanzetten, mag nu echt ophouden.

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2022 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
AtlAntA schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:01:
[...]

Met Jean Alesi. Moeilijk te verstaan en heeft bijna nooit wat nuttigs toe te voegen. Liever een Piastri of De Vries er bij zien staan.
Zelfde met Massa, die vind ik ook altijd zo weinig toevoegen. En ook niet echt bijster goed te verstaan, iets wat je voor een internationale uitzending toch wel mag verwachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
Gé Brander schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:00:
[...]

Juist omdat Russell het beter lijkt te doen nu... En laten we eerlijk zijn, Bottas was toch altijd tweede viool en hij is ook verslagen door Rosberg.

Begrijp mij niet verkeerd, Hamilton is echt een goed coureur hoor, maar ik verwacht echt dat hij dit seizoen niet uit rijdt.
Ik krijg iedere keer weer het idee dat zolang Hamilton op kop of iig vooraan rijdt hij een goede coureur is, maar hij er niet mee om kan gaan als het wat minder gaat. De laatste jaren zie je dat nl. iedere keer, zodra er echt iets tegen zit, verknalt ie uiteindelijk zijn hele weekend. Naar mijn idee zou ie nl. nu ook bij Russel moeten kunnen rijden, maar hij krijgt het gewoon niet voor elkaar nu hij meer in de achterhoede moet rijden.

[removed]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:02
dat hij zo vaak kampioen werd door de auto, niet door z'n skills.
Dat is toch ook gewoon zo? Alleen niet iedereen durft het toe te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
FabianGTI schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:01:
[...]

Iedereen zat ook te klagen toen Mercedes oppermachtig was, wknip
In het eerste seizoen dat MB oppermachtig was klaagden er ook niet zoveel mensen over hoor. Dat kwam pas na 2 of 3 seizoenen MB dominantie ;)

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2022 21:37 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• computerjunky
  • Laatst online: 20:02
Tja het eerste jaar dat er een drastisch andere auto is en lewis Bakt er niets van. Als je zo veel trager ben als je teamgenoot dan ligt het echt aan jou.
Veel meer hoef je er niet over te zeggen.het is vaak geroepen en nu bevestigd. Keihard maar toch waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Is Vettel voor de Rastafari Look aan 't gaan? :o

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Is mischien beetje grijs gebied; maar zie dit op Twitter voorbij komen dan dat geeft me toch wel een klein lachje :X

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FRHWEYnWQAABuJ5?format=jpg&name=small

:X :+ :D

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Ik zou niet zeggen dat Max oppermachtig is. Sainz viel heel vroeg uit door een fout van een ander. Als die er was geweest, was het qua tactiek misschien heel anders geweest. En de DRS was natuurlijk ook heel erg lang uitgeschakeld, wellicht dat Leclerc Perez al heel veel eerder had kunnen inhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

computerjunky schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:04:
Tja het eerste jaar dat er een drastisch andere auto is en lewis Bakt er niets van. Als je zo veel trager ben als je teamgenoot dan ligt het echt aan jou.
Veel meer hoef je er niet over te zeggen.het is vaak geroepen en nu bevestigd. Keihard maar toch waar.
Russell had gewoon een bijster goede start en heeft zijn plek goed vast gehouden.
Russell p3 in het kampioenschap op twee punten achter Verstappen. Hamilton p7 met 21 punten verschil ten opzichte van Russell...

Nee, ik vind het duidelijk. Hamilton is toch minder goed dan we voorheen dachten.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

StefanVerkerk schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:05:
Ik zou niet zeggen dat Max oppermachtig is. Sainz viel heel vroeg uit door een fout van een ander. Als die er was geweest, was het qua tactiek misschien heel anders geweest. En de DRS was natuurlijk ook heel erg lang uitgeschakeld, wellicht dat Leclerc Perez al heel veel eerder had kunnen inhalen.
Tsja, áls, áls, áls.... Als er geen twee DNF's waren geweest voor VER dan was de situatie ook heel anders geweest.

To Finish First, you first have to finish :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

StefanVerkerk schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:05:
Ferrari en Red Bull zijn erg aan elkaar gewaagd. Net zoals Red Bull en Mercedes dat vorig jaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Illegal_Alien schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:05:
Is mischien beetje grijs gebied; maar zie dit op Twitter voorbij komen dan dat geeft me toch wel een klein lachje :X

[Afbeelding]

Dat was een van die laatste scenes uit DtS toch? Mooi dit.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Will_M schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:04:
Is Vettel voor de Rastafari Look aan 't gaan? :o
Hee, ik heb ook een VET kapsel, beetje rustaaagh he ;) morgen kapper, werd wel tijd...

Anyway, wat een leuke en spannende race was dit. Van begin tot eind genoten, fijn een tijdje geen DRS, mooie acties gezien, terechte winnaar en ouderwets drama bij Ferrari, regen, geen gewonden, jammer van ALO, opdrogende baan, genoeg pitstops kortom volop genieten :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Het mooiste vond ik die blue flag voor Hamilton _O-

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StefanVerkerk
SkyF1: "Mercedes op 77 punten. Goh, dat is ironisch, dat is het nummer van hun oude coureur Bottas"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFGYUBSj6iRxHphJbPpGYRZIWi8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AifuvekCrw5pPeokAFdhVVRX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Wom

Leuke race gezien, Red Bull heeft het echt goed gedaan. Schumacher redelijk door de mand gevallen en Tsunoda lijkt per race meer vertrouwen te krijgen.

Schrok van de Mercedes, als je de evolutie van McLaren ziet (nou ja, Norris dan toch) dan lopen ze echt achter als Mercedes team.

Ricciardo gaat toch ook uit ander vaatje moeten tappen, want die heeft er weer geen beste race op zitten terwijl zijn teamgenoot podium pakt. Rare keuzes qua strategie ook en werd duidelijk als eerste naar binnen gestuurd voor info over de band.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

StefanVerkerk schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:10:
SkyF1: "Mercedes op 77 punten. Goh, dat is ironisch, dat is het nummer van hun oude coureur Bottas"

[Afbeelding]
Nog beter, na vier races hebben alle teams al punten.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:05:

[Afbeelding]

Of deze....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RW7J002QGVhyWdVLAprgnohZAiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FzxKHwUbKq2cdDZ39stfXcsm.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

HAM 44 is de enige met een mondmasker in Italië :o

Toch niet, RIC doet met 'm mee :9

[ Voor 31% gewijzigd door Will_M op 24-04-2022 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

FabianGTI schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:01:
[...]

Iedereen zat ook te klagen toen Mercedes oppermachtig was, knip
Er is nu nog geen sprake van dominantie. En zelfs al zou er één team zijn wat de favoriet is elke race dan nog winnen ze niet automatisch alles (dat deed Mercedes zelfs niet in hun beste jaren).
Maar het is ook pas het eerste seizoen dat er uberhaubt een wisseling van de wacht is waardoor er nog weinig ergernis is over de dominerende macht. Dus er is (weer) een gunfactor voor Ferrari om te winnen alsook voor Redbull (want Max) zolang het maar geen Mercedes is. ;)

Maargoed, zoals ik al zei, ik hoop dat er nog veel actie op de baan te aanschouwen is dit seizoen.
Nog 18 races dus dat moet goedkomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2022 21:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49
valt mij wel op hoe Alesi nu in post race show Hamilton aan het verdedigen is...Ja de auto is ruk, Hamilton is goed, maar niet gek, dus doet geen gekke dingen in deze condities, wacht op een betere auto etc...volledig Russel negerend die wel naar P4 rijdt vanaf P11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadett
Transportman schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:01:
[...]

Maar Hamilton is wel volop met zijn eigen imago bezig, het seizoen niet uitrijden zal vooral het beeld geven dat hij opgeeft op het moment dat het een beetje tegen zit, dat zal hij echt niet willen. Hij zal naar mijn verwachting door gaan tot 2024, maar ik denk dat het daarna wel over is.
Als het verder seizoen zo doorgaat met deze resultaten, en gezien het filmpje van Lewis en Toto van gister. Dan denk ik dat hij zijn contract ook niet uit wil zitten. Onderlinge verhouding wordt er alleen maar slechter op, die board radio is voor de buhne.

Er zal vast ook wel een clausule instaan dat bij slechte prestaties er minder uitbetaald wordt. Immers wordt er dan niets aan hem verdient en dit worden anders 40miljoen dure euro's.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Gh0stw4lk3r schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:16:
valt mij wel op hoe Alesi nu in post race show Hamilton aan het verdedigen is...Ja de auto is ruk, Hamilton is goed, maar niet gek, dus doet geen gekke dingen in deze condities, wacht op een betere auto etc...volledig Russel negerend die wel naar P4 rijdt vanaf P11.
Nee, Russel is gewend in een slechte auto te rijden en gaat daarom nu beter.
Dat maakte ik ervan.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Wat zou PoorLeno het gaaf hebben gevonden hoe BOT nog even in de aanval ging bij RUS voor P4! :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 21:02
Hihaho. In hetzelfde materiaal finisht Russell tien plekken hoger. Bottas ook voor Hamilton. Zo'n briljante coureur is Hamilton dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Pannencouque schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:19:
Hihaho. In hetzelfde materiaal finisht Russell tien plekken hoger. Bottas ook voor Hamilton. Zo'n briljante coureur is Hamilton dus niet.
Mwoa. Hamilton is een bizar talent, maar zodra ook maar een haartje op zijn haar niet goed zit, dan gebeurd er niks. En bij hem is dat heel snel een vicieuze cirkel, zeker als er niks is om vóór te vechten, als er niks op het spel staat.

Kan me voorstellen dat ie volgend jaar een Manselltje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Hippocampus schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:14:
[...]

Er is nu nog geen sprake van dominantie. En zelfs al zou er één team zijn wat de favoriet is elke race dan nog winnen ze niet automatisch alles (dat deed Mercedes zelfs niet in hun beste jaren).
Maar het is ook pas het eerste seizoen dat er uberhaubt een wisseling van de wacht is waardoor er nog weinig ergernis is over de dominerende macht. Dus er is (weer) een gunfactor voor Ferrari om te winnen alsook voor Redbull (want Max) zolang het maar geen Mercedes is. ;)

Maargoed, zoals ik al zei, ik hoop dat er nog veel actie op de baan te aanschouwen is dit seizoen.
Nog 18 races dus dat moet goedkomen :)
Ik had het toch wel leuk gevonden als HAM zich vandaag in de regen had kunnen bewijzen, helaas is die auto echt vrij beroerd en zit niet zo lekker gegoten als de afgelopen jaren voor hem. RUS bewees het maximaal haalbare maar manmanman wat heeft Mercedes nog een werk te doen voor ze weer competetief zijn.
De hele race GAS proberen in te halen en dan ook nog door 2 RB's op een ronde gezet worden, dat doet erg erg veel pijn.
ipv een headset sloopt Toto vanavond z'n hele stereotoren ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TM1WlTLWnBJe15KCLgjJLQ9Ou9I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DZ2FEHGwct3Y2yynfdmo8jJ4.jpg?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Jasphur schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:17:
Wat zou PoorLeno het gaaf hebben gevonden hoe BOT nog even in de aanval ging bij RUS voor P4! :)
Die had een topjaar gehad met zn alfa zo goed voorin! RIP jongen 👊🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Hoe goed je het goed hangt natuurlijk ook vrij nauw samen met hoe veel vertrouwen je in de auto hebt. Je gaat toch voorzichtiger de bochten in als je geen vertrouwen in je materiaal hebt.
En het is duidelijk dat Hamilton geen vertrouwen heeft in z'n auto. Bij Russel zie je dat er meer vertrouwen is en dat hij het een stuk beter doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:18

Bestla

Kvinne

Lekker voor Max, Checo, en RBR. *O*

Oh, wat zal Ham zitten balen toen hij gelapt werd door Max.

Door dit resultaat is de voorsprong behoorlijk geslonken die Leclerc had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
Mooi voor het kampioenschap dat Red Bull lekker ingelopen is.

Jammer van Bottas, ik hoopte dat hij voorbij zou gaan aan Russell.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:05
Wel lullig voor Lattifi. Vier races gereden, vaste coureur, maar bij de WDC standing op de world feed laten ze alleen de top 20 zien en daar valt hij buiten. MSC 19e met 0 punten, HUL 20e met 0 punten, en LAT helemaal niet in het overzicht.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Start

Hamilton op een ronde

Leclerc in de muur

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2022 17:24 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

58 punten in 1 weekend, dat zou vast een record zijn als we niet ooit eens zo’n experiment met dubbele punten in abu dhabi hadden gehad O-)

Dat record lijkt nog op Williams te staan met 66 punten door een p2+3 in die race in 2014. :+

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 24-04-2022 17:28 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:18
RobertMe schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:23:
Wel lullig voor Lattifi. Vier races gereden, vaste coureur, maar bij de WDC standing op de world feed laten ze alleen de top 20 zien en daar valt hij buiten. MSC 19e met 0 punten, HUL 20e met 0 punten, en LAT helemaal niet in het overzicht.
Dat doet hij toch ook zelf, die gast trekt nog geen frikandel door de mayo heen..
Gewoon veldvulling met een veelte rijke papa.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:18

Bestla

Kvinne

Ik heb het op mijn telefoon moeten kijken want ik zit in een huis op een eiland in de Hardangerfjord.
Afzien, maar ik heb het kunnen zien, dat is het allerbelangrijkste.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
Moet hij beter z’n best doen en hoger finishen. Hulk is hoger gefinisht en staat er daardoor boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

PalingDrone schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:21:
[...]

Ik had het toch wel leuk gevonden als HAM zich vandaag in de regen had kunnen bewijzen, helaas is die auto echt vrij beroerd en zit niet zo lekker gegoten als de afgelopen jaren voor hem. RUS bewees het maximaal haalbare maar manmanman wat heeft Mercedes nog een werk te doen voor ze weer competetief zijn.[knip]
Mee eens, hoe meer er mee kunnen strijden hoe mooier voor de kijker.
Maar tegelijk ben ik een beetje blij dat Mercedes nu in ieder geval even door het stof moet, want ALS ze het lek weer boven krijgen zullen ze vast weer bloed irritant competitief worden.
Benieuwd hoe het seizoen 2022 gaat verlopen.

Voorlopig heb ik vandaag weer mogen juichen voor Norris, dus het was een goeie dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Kadett schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:16:
[...]

Als het verder seizoen zo doorgaat met deze resultaten, en gezien het filmpje van Lewis en Toto van gister. Dan denk ik dat hij zijn contract ook niet uit wil zitten. Onderlinge verhouding wordt er alleen maar slechter op, die board radio is voor de buhne.

Er zal vast ook wel een clausule instaan dat bij slechte prestaties er minder uitbetaald wordt. Immers wordt er dan niets aan hem verdient en dit worden anders 40miljoen dure euro's.
Hij wil misschien niet door, maar hij kan niet anders dan door. Gaat hij niet door, is hij de wegloper die opgeeft op het moment dat het even tegen zit, en dat imago wil hij helemaal niet hebben, want dan is zijn imago-waarde ook meteen weg en alles waar hij zich voor in zou willen zetten hem ook meteen liever kwijt dan rijk.
Had Mazepin dat vorig jaar niet ook aan het einde? Dat hij op P21 van de 20 stond door de invalbeurten van Kubica?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadett
Het zou wat zijn als hij in al die races niet hoger weet te finishen als Hulk, dan staat hij aan eind van seizoen er nog steeds niet op.
Transportman schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:27:
[...]

Hij wil misschien niet door, maar hij kan niet anders dan door. Gaat hij niet door, is hij de wegloper die opgeeft op het moment dat het even tegen zit, en dat imago wil hij helemaal niet hebben, want dan is zijn imago-waarde ook meteen weg en alles waar hij zich voor in zou willen zetten hem ook meteen liever kwijt dan rijk.
Ik denk einde seizoen ermee stoppen onder mom van de clausule-auto-presteert niet. Dat Lewis geen gezichtsverlies lijdt, want het ligt dan aan de auto niet aan hem. Moet hij alleen wel wat dichter bij Russell eindigen.

[ Voor 40% gewijzigd door Kadett op 24-04-2022 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bestla schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:25:
Ik heb het op mijn telefoon moeten kijken want ik zit in een huis op een eiland in de Hardangerfjord.
Prachtige plek om te vertoeven, dan is dat kleine schermpje voor één keer niet zo heel erg 👌

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Mooi om te zien hoeveel sterker de auto's zijn dit jaar. De vleugels zijn stukken sterker en de rest van de auto's ook heb ik het idee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:02
Gé Brander schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:31:
Mooi om te zien hoeveel sterker de auto's zijn dit jaar. De vleugels zijn stukken sterker en de rest van de auto's ook heb ik het idee.
Alonso dacht er anders over :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
  • Laatst online: 20:02
Bestla schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:25:
Bewijs dat het aantal inches er niet altijd toe doet :P

Ik heb het op 65 inch gekeken maar ik moet nu nog stofzuigen en stoffen en dweilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

TheBrut3 schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:32:
[...]

Alonso dacht er anders over :+
Vorige jaren had er toch meer schade geweest in de zin van niet naar de pit kunnen rijden bedoel ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

computerjunky schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:32:
[...]

Ik heb het op 65 inch gekeken maar ik moet nu nog stofzuigen en stoffen en dweilen...
Even alle deuren en ramen tegen elkaar openzetten dan waait het zo weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

computerjunky schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:32:
[...]

Je stofzuigt en dweilt je TV? :+

Alhoewel mijn ding trekt ook wel erg veel stof aan :/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• psy

psy

Wat was het trouwens weer een fijn topic hier.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Laten we niet vergeten, zonder de 2 uitvalbeurten was Max al op P1 in het kampioenschap. Maar Leclerc was een compleet onnodig foutje, Perez was sneller of op zijn minst gewaagd aan Leclerc, dus wat hij wilde bereiken is een beetje vaag.

Benieuwd of de Ferrari straks ook zo slecht gaat op niet-Tilke banen. Wordt het toch een beetje een verhaal als vorig jaar. Tilke baan ferrari-baan, niet Tilke-baan voor Red Bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
siggy schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:36:
Laten we niet vergeten, zonder de 2 uitvalbeurten was Max al op P1 in het kampioenschap. Maar Leclerc was een compleet onnodig foutje, Perez was sneller of op zijn minst gewaagd aan Leclerc, dus wat hij wilde bereiken is een beetje vaag.

Benieuwd of de Ferrari straks ook zo slecht gaat op niet-Tilke banen. Wordt het toch een beetje een verhaal als vorig jaar. Tilke baan ferrari-baan, niet Tilke-baan voor Red Bull.
Leclerc wilde aanhaken bij Perez en in de DRS blijven en er net iets dichter bij te komen zodat de DRS genoeg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Transportman schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:38:
[...]

Leclerc wilde aanhaken bij Perez en in de DRS blijven en er net iets dichter bij te komen zodat de DRS genoeg zou zijn.
Ja snap ik, maar ja nog een reden om DRS af te schaffen. Leclerc was hele race niet echt sneller dan Perez. Als hij op P2 was geeindigd was dat 100% DRS en niet eigen snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Het was weer een frustrerend weekend (als Hamilton en Mercedes fan). Mercedes moet echt aan de bak om de auto zo snel mogelijk beter te maken. Helaas hebben ze de minste windtunnel tijd en daarnaast natuurlijk te maken met een budget plafond.

Lewis is van 8 jaar lang in een zeer goede auto naar een slechte auto gegaan, terwijl Russell van een zeer slechte auto naar een voor hem een stuk betere auto is gegaan. Niet geel gek dat hij het goed doet in deze auto. Hij is gewend om met de auto “te vechten”.

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-04-2022 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 21:32
Transportman schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:27:
[...]

[...]

Had Mazepin dat vorig jaar niet ook aan het einde? Dat hij op P21 van de 20 stond door de invalbeurten van Kubica?
Kijk anders even 2009 terug. Hamilton als titelverdediger in de eerste helft van het seizoen een kansloze auto. Volgens mij was die eigenlijk slechter dan nu. Inclusief gelapped worden. Ging hij ook gewoon door en won nog races ook.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
siggy schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:34:
[...]

Je stofzuigt en dweilt je TV? :+

Alhoewel mijn ding trekt ook wel erg veel stof aan :/
offtopic:
Gewoon wat vaker wassen...
Mijn ding is nog als nieuw, kwestie van regelmatig poetsen ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Potverdorie, wat een slecht en respectloos moment tijdens de nabeschouwing. De presentatrice vraagt naar het moment met Leclerc waarop Alesi begint te vertellen. Een verhaal waarin hij de bochten benoemt en de fout uitlegt. De presentatrice ziet Lando langslopen, draait haar hoofd weg en luistert totaal niet meer naar Alesi. Alesi rond zijn verhaal af en de presentatrice pakt de draad weer op: "Let's talk about Charles Leclerc." ;( ;( ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

GAIAjohan schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:41:
[...]

Kijk anders even 2009 terug. Hamilton als titelverdediger in de eerste helft van het seizoen een kansloze auto. Volgens mij was die eigenlijk slechter dan nu. Inclusief gelapped worden. Ging hij ook gewoon door en won nog races ook.
Dat was nog in zijn 3e jaar. Hij heeft altijd een race winning auto gehad, elk jaar. Dat heeft geen enkele andere coureur in de historie van de F1 gehad. Elke kampioen heeft gevochten in mindere auto's, Hamilton niet. Wat dat betreft uniek. Dit jaar zal hij echt niet winnen tenzij het halve veld een keer in de grindbak ligt.

En hij is nu in een compleet ander fase in zijn carriere. Dat opstootje met Wolff, hij heeft gewoon geen zin meer. Wat moet hij nog bereiken? Die 8e wereldtitel is foetsie, een illusie. Zeker met de budgetcap kunnen ze niet zomaar ff de wagen fixen.

Hamilton die kapt gewoon na dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
PalingDrone schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:42:
[...]

offtopic:
offtopic:
Als nieuw..
Ongebruikt dus?

Je kunt stoffigheid ook voorkomen door te gebruiken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kadett
Dj-sannieboy schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:40:
Het was weer een frustrerend weekend. Mercedes echt aan de bak om de auto zo snel mogelijk beter te maken. Helaas hebben ze de minste windtunnel tijd en daarnaast natuurlijk te maken met een budget plafond.

Lewis is van 8 jaar lang in een zeer goede auto naar een slechte auto gegaan, terwijl Russell van een zeer slechte auto naar een voor hem een stuk betere auto is gegaan. Niet geel gek dat hij het goed doet in deze auto. Hij is gewend om met de auto “te vechten”.
Het is gewoon niet leuk als 1 team oppermachtig is. En zeker ook niet op de manier hoe het bij Mercedes kon. Ik was Vettel ook wel zat met dat vingertje van hem na elke gewonnen GP. Mercedes heeft vooral qua houding het verpest en de boordradio's van Lewis; Bono tires are gone..

Dit seizoen blijkt gelukkig direct dat het geen walk-in-the-park is voor 1 team. Hoop dat het tot het eind spannend mag blijven. Winnaar maakt mij eigenlijk niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

[...]

2009... Toen had hij nog genoeg te bewijzen. Nu heeft hij meer geld op zijn rekening dan hij ooit op kan maken en hoeft binnen de formule 1 echt niets meer te bewijzen. Hij wordt nu om zijn oren gereden door zijn teamgenoot... Nee, dit vind ik geen vergelijkbare situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
siggy schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:45:
[...]

Dat was nog in zijn 3 jaar. Hij heeft altijd een race winning auto gehad, elk jaar. Dat heeft geen enkele andere coureur in de historie van de F1 gehad. Elke kampioen heeft gevochten in mindere auto's, Hamilton niet. Wat dat betreft uniek. Dit jaar zal hij echt niet winnen tenzij het halve veld een keer in de grindbak ligt.

En hij is nu in een compleet ander fase in zijn carriere. Dat opstootje met Wolff, hij heeft gewoon geen zin meer. Wat moet hij nog bereiken? Die 8e wereldtitel is foetsie, een illusie. Zeker met de budgecap kunnen ze niet zomaar ff de wagen fixen.

Hamilton die kapt gewoon na dit jaar.
Dat hok in de eerste helft van 2009 was echt geen race winnende wagen. Toen mocht er echter veel meer ontwikkeld worden idd, waardoor dat hok vanaf halverwege het seizoen ineens weer mee kon doen.

Ik vraag me eigenlijk ook af of de F1 zichzelf niet kapot heeft gemaakt met de budget cap. Dat was nml nooit de intentie van F1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

PalingDrone schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:42:
[...]

offtopic:
Willen wij dit hier allemaal wel weten? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:45:
[...]

offtopic:
Als nieuw..
Ongebruikt dus?

Je kunt stoffigheid ook voorkomen door te gebruiken
Ik ben ongeveer 2x zo oud als m'n Honda en die glimt ook nog, ongebruikt wil ik niet zeggen maar gewoon goed onderhouden. Onderhoud is het behoud van je materiaal, regelmatig aandacht en liefde geven, dat werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Will_M schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:49:
[...]

Willen wij dit hier allemaal wel weten? :o
Nee, idd daarom back to de fijne race op Imola :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
[...]

Maar toen had hij Kovalainen als teamgenoot. Dus leed hij zelf nauwelijks gezichtsverlies en kon hij de redder zijn die de McLaren terug op de track kreeg. Maar nu laat Russel zien dat de Mercedes weliswaar tekort komt, maar dat er wel punten mee te pakken zijn. De vraag is dan of het nu enkel aan de auto ligt of dat Hamilton op zijn leeftijd of met zijn rijstijl meer/te veel tijd nodig heeft om zich aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Wom

Als Mercedes een oplossing vindt voor het purpoising dan komen er wel weer kansen. Maar alle ontwikkelingstijd die ze daar in moeten steken kun je niet gebruiken voor andere verbeteringen. Basisconcept lijkt gewoon niet goed genoeg te zijn. Zie McLaren die in Bahrein nog achter Mercedes stonden, het onderliggende probleem oplossen, en nu podium halen.

Je mag van Hamilton verwachten dat hij echt wel kan vertellen waar de pijnpunten zitten. Maar als je ziet hoeveel die Mercedes nog stuitert in race vier van het seizoen, is het duidelijk geen eenvoudig probleem.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:43
Max schaart zich onder een aardig groepje rijders mbt aantal wins.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lxCSCseNyLhKgoQZVHfB7GcA5x4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N8TVe01rfZ5581FUqfZQrI1P.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door renegrunn op 24-04-2022 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Gé Brander schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:47:
[...]

2009... Toen had hij nog genoeg te bewijzen. Nu heeft hij meer geld op zijn rekening dan hij ooit op kan maken en hoeft binnen de formule 1 echt niets meer te bewijzen. Hij wordt nu om zijn oren gereden door zijn teamgenoot... Nee, dit vind ik geen vergelijkbare situatie.
mijns inziens heeft Hamilton nog wel iets te bewijzen. Kan hij een matige auto ver boven zich uit laten stijgen? Zoals Senna op Donington 93, zoals Schumi op Barcelona 96.
Dat is iets wat ik nog niet gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 08-09 11:11
Kan iemand mij uitleggen waarom PER ging pitten na LEC? Alleen maar zodat MAX ook kon pitten voor dat ene puntje (fastest lap)?

Nogal risicovol vond ik zelf. Voor t zelfde geld was PER 3e geworden en had LEC relatief meer punten goed gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Kadett schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:46:
[...]

Het is gewoon niet leuk als 1 team oppermachtig is. En zeker ook niet op de manier hoe het bij Mercedes kon. Ik was Vettel ook wel zat met dat vingertje van hem na elke gewonnen GP. Mercedes heeft vooral qua houding het verpest en de boordradio's van Lewis; Bono tires are gone..

Dit seizoen blijkt gelukkig direct dat het geen walk-in-the-park is voor 1 team. Hoop dat het tot het eind spannend mag blijven. Winnaar maakt mij eigenlijk niet uit.
RB heeft nu de snelste auto, ik zie Max met 2 vingers in de neus kampioen worden. Zeker als Ferrari het blijft verkloten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

GAIAjohan schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:49:
[...]

Dat hok in de eerste helft van 2009 was echt geen race winnende wagen. Toen mocht er echter veel meer ontwikkeld worden idd, waardoor dat hok vanaf halverwege het seizoen ineens weer mee kon doen.
Een seizoen bestaat wel uit meer races dan allen de eerste helft. Hij heeft nog 2 races gewonnen, dus zo bizar slecht was dat ding niet.
Ik vraag me eigenlijk ook af of de F1 zichzelf niet kapot heeft gemaakt met de budget cap. Dat was nml nooit de intentie van F1.
Serieus? Jij ziet liever een Mercedes die gewoon de rivalen kan 'outspenden' omdat ze een giga budget hebben en geen behoefte hebben om financieel winst te maken zolang ze winnen? Dat heeft niks meer met sport te maken. Budget cap is al veel te laat ingevoerd, dan was die dominantie van Mercedes er gewoon niet geweest. Waarom denk jij dat de F1 zich kapot heeft gemaakt? De F1 is van een sport van racers tot in eind jaren 90 naar een mega business gegaan waarin de meeste dollars winnen.

Stel je eens voor dat de 400 meter gewonnen wordt door de rijkste renner.

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Weet niet of ie al voorbij was gekomen, maar hier kon je op wachten :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-epF2dffx3BInzBSNloNEehM6k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TUuFka3u2qbtgR8PH2cdvVk0.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:15
Brik schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:52:
Kan iemand mij uitleggen waarom PER ging pitten na LEC? Alleen maar zodat MAX ook kon pitten voor dat ene puntje (fastest lap)?

Nogal risicovol vond ik zelf. Voor t zelfde geld was PER 3e geworden en had LEC relatief meer punten goed gemaakt.
Ja deze snapte ik ook niet. Ik had die 30 seconden pit time lekker in m'n zak gestoken en de race uitgereden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Brik schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:52:

Verschil P2-P3 is niet zo groot in punten, en voor hetzelfde geldt kan LEC op de softs opeens flink tempo maken en een paar secondes per ronde goed maken. Dan was PER kansloos geweest. Ook was de stop van LEC volgens mij wat langzamer en kwam hij achter Norris uit, waardoor RBR wat meer speling had om PER binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
Dj-sannieboy schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:53:
[...]

RB heeft nu de snelste auto, ik zie Max met 2 vingers in de neus kampioen worden. Zeker als Ferrari het blijft verkloten.
Toevallig weer op dit circuit. Ferrari heeft EN hun wagen goed op orde, kijk naar snelheid in bochten, EN hun strategie is gewoon stuk beter dan wat we van Ferrari gewend waren. Vooral dat laatste heeft mij positief verbaasd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik heb net Sainz en Ricciardo teruggekeken. :)
Het lijkt te zijn begonnen met Leclerc zijn dramatische start. Sainz zat vervolgens vast aan de rechterkant omdat Norris al voorbij komt. Vervolgens komt Ricciardo ook opzetten. Hij gaat gewoon naar de apex, maar de auto lijkt niet in te sturen. En dan tikt hij Sainz van de baan. Vervolgens raakt Bottas, Ricciardo omdat die echt niet meer kon uitwijken.

Gewoon race incident, maar wel pijnlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Wom schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:51:
Als Mercedes een oplossing vindt voor het purpoising dan komen er wel weer kansen. Maar alle ontwikkelingstijd die ze daar in moeten steken kun je niet gebruiken voor andere verbeteringen. Basisconcept lijkt gewoon niet goed genoeg te zijn. Zie McLaren die in Bahrein nog achter Mercedes stonden, het onderliggende probleem oplossen, en nu podium halen.

Je mag van Hamilton verwachten dat hij echt wel kan vertellen waar de pijnpunten zitten. Maar als je ziet hoeveel die Mercedes nog stuitert in race vier van het seizoen, is het duidelijk geen eenvoudig probleem.
Toch lijkt Ferrari meer last te hebben van porpoising, maar zijn ze wel snel, dus het oplossen van de porpoising lijkt niet de oplossing voor meer snelheid.

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat porpoising een groter negatief effect heeft op oudere coureurs dan op jongere coureurs. Zo verteer ik kermis- en pretparkattracties nu als jonge veertiger veel slechter dan een jaar of 10 a 15 geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DutchCrownNL schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:55:
Weet niet of ie al voorbij was gekomen, maar hier kon je op wachten :+
[Afbeelding]
Het origineel waar ze naar Lec in de muur keken was beter ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:56:
Ik heb net Sainz en Ricciardo teruggekeken. :)
Het lijkt te zijn begonnen met Leclerc zijn dramatische start. Sainz zat vervolgens vast aan de rechterkant omdat Norris al voorbij komt. Vervolgens komt Ricciardo ook opzetten. Hij gaat gewoon naar de apex, maar de auto lijkt niet in te sturen. En dan tikt hij Sainz van de baan. Vervolgens raakt Bottas, Ricciardo omdat die echt niet meer kon uitwijken.

Gewoon race incident, maar wel pijnlijk.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
siggy schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:54:
[...]

Een seizoen bestaat wel uit meer races dan allen de eerste helft. Hij heeft nog 2 races gewonnen, dus zo bizar slecht was dat ding niet.

[...]

Serieus? Jij ziet liever een Mercedes die gewoon de rivalen kan 'outspenden' omdat ze een giga budget hebben en geen behoefte hebben om financieel winst te maken zolang ze winnen? Dat heeft niks meer met sport te maken. Budget cap is al veel te laat ingevoerd, dan was die dominantie van Mercedes er gewoon niet geweest. Waarom denk jij dat de F1 zich kapot heeft gemaakt? De F1 is van een sport van racers tot in eind jaren 90 naar een mega business gegaan waarin de meeste dollars winnen.

Stel je eens voor dat de 400 meter gewonnen wordt door de rijkste renner.
de sport van racers. Nee de sport van verreweg de beste auto. En ja dat gaat om ontwikkelingsgeld.. altijd al geweest.
En dat was in de jaren 80 allang aan de gang met McLaren. Daarna Williams begin jaren 90, daarna Benetton, toen Ferrari, Renault, McLaren, RBR etc
Alhoewel geld niet altijd werkte, zie Toyota.

Als ontwikkeling in de F1 wordt tegengehouden ben ik van mening dat je best ver afdrijft van wat ooit de bedoeling was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

KlaasjeNL schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:58:
[...]
Toch lijkt Ferrari meer last te hebben van porpoising, maar zijn ze wel snel, dus het oplossen van de porpoising lijkt niet de oplossing voor meer snelheid.

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat porpoising een groter negatief effect heeft op oudere coureurs dan op jongere coureurs. Zo verteer ik kermis- en pretparkattracties nu als jonge veertiger veel slechter dan een jaar of 10 a 15 geleden.
Het verschil lijkt dat Merc ook in de remzone nog porpoising heeft, terwijl het bij Ferrari verdwijnt zodra ze het gas los laten en de remzone in komen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zodra Ferrari hun porpoising oplost is dat volgens mij verreweg de beste wagen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• psy

psy

Deze is ook wel grappig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sDzJSWkH8k8PRJwl2m1bvzsRwBQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j9CRq0uDvs8wXoHIIoYRlhAF.jpg?f=user_large

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord