Hopelijk volgend jaar beter
Mooi ik ga naar buiten. Tot de volgende keer.
Zo'n seizoen gaat het worden dus voor Red Bull. Die Honda gaat echt niet lekker.
de motor is een tijdje stil gelegd als straf voor hun cheat destijds met de fuel flow sensor. Ondertussen hebben ze gewoon doorontwikkeldsiggy schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:58:
[...]
Ja ze hebben alles voor elkaar. Maar hun motor is ineens van meh naar veruit de beste gegaan. De geheime FIA deal met Ferrari al vergeten? Heb bijna zoiets dat ze 2 jaar lang hun techniek mochten gebruiken, xtra sensoren werden geintroduceerd en nu zijn ze in een klap terug. Plus de Ferrari-klanten ook een stap vooraan. Dat is gewoon de motor. Maar ja, het ziet er uit als een goede package. Maar de motor heeft veruit de grootste stap gemaakt. Uit het niets.
Max valt uit! Sjeisse
edit: typo's
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het seizoen is nog jongJackson6 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:04:
Klaar, wat een kut seizoen.
Weer +26 voor LEC
(en HAM weer op het podium)
(en HAM weer op het podium)
Jezus...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Poehh. De betrouwbaarheid van die RB's en AlphaTauri's is dus echt niet in orde. Slechte zaak.
PSN: xMaurice93
Betrouwbare motor wel die Red Bull powertrains...
Don't think so?FunFair schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:03:
Max aan het pushen voor banden wissel?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Auto kapotstuk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja echt mooi. Nu al het seizoen naar de kloten.

Daar is helemaal niets logisch aan. Je hebt de klok horen luiden maar hebt geen idee waar de klepel hangt.siggy schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:04:
[...]
Dus jij vind dat er totaal geen correlatie is dat Ferrari-powered teams ineens een stap naar voren hebben gemaakt?
De enige gelijke factor is de motor. Ja ze zijn vroeg geswitched, maar 2 jaar lang is de motor niks en dan ineens is de motor veruit de beste van het veld. En de geheime FIA deal is nog altijd geheim, dus stel ze hebben een FIA-legaal trucje wat niemand anders weet, dan hebben ze dat voordeel weer terug. Lijkt me vrij logische redenering. 2 jaar lang mag je dat niet doen, en dan ineens.
Waar is Vettel als je 'm nodig hebt
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
De betrouwbaarheid laat wel iets te wensen over dit seizoen.
Dus je bevestigt gewoon wat ik zeg?wowly schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:04:
[...]
de motor is een tijdje stil gelegd als straf voor hun cheat destijds met de fuel flow snesor. Ondertussen hebben ze gewoon doorontwikkele
Max valt uit! Sjeisse
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verstappen heeft wel het record voor percentage meeste uitvalbeurten volgens mij.
Zit er toch weer een Renault in dit jaar?
Motorwissel.FunFair schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:03:
Max aan het pushen voor banden wissel?
Lol laat maar....
Nou racen voorbij, lekker naar de sportschool, fijne zondag all!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Verstappen zijn traditionele geluk is ook weer eens onberispelijk zeg...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind het stiekem wel mooi dat er ouderwets weer auto's ploffen
Sommige mensen vinden zo'n kampioenschap evenveel waard.
Mercedes komt nog wel hoor. Als je de race pace van vandaag ziet. En er komt nog een enorme bak aan updates aan. Dit seizoen is nog lang
Nog 20 races te gaan. Het seizoen duurt nog heel lang.TinusXIII schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:04:
Nou seizoen klaar voor Red Bull hoor
"When you grow up your heart dies"
Kan ook wat anders zijn.dutchgio schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:05:
Betrouwbare motor wel die Red Bull powertrains...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Die marshall stond er ook wel een beetje bij als een zeester.DR!5EQ schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:06:
Wel mooi hoe Max zelf zn eigen auto wilt blussen.Hou van zijn passie!
Goh, bizar hoor. Op de teamradio nauwelijks indicaties. Enkel 'strat 8' vlak voor dit gebeuren. En daarna 'completely lost the rear' en toen dat stukje over de vreemde vloeistof die hij rook.
De fire marshal hebben ze van de straat geplukt? Wat was dat voor een kansloos figuur.
Dreams in dit gevalTleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:06:
Honda, dreams of power
Het was wat gechargeerd, maar ik sta dit jaar achter Leclerc inderdaad. Vind die Ferrari's zo mooi!
- Ferrari teams ineens stappen vooruitSoccer98 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:05:
[...]
Daar is helemaal niets logisch aan. Je hebt de klok horen luiden maar hebt geen idee waar de klepel hangt.
- Ferrari heel sterk op de rechte stukken en optrekken
'de motor zou wel eens heel sterk kunnen zijn'
/Soccer98 'nee'

Okay dan. Ik denk dat Mercedes de beste motor heeft, want Aston Martin rijdt achteraan.
Ja lijkt meer op een lek of zo...gezien de vlammen en de opmerking van VER
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Om het dan maar positief te bekijken.... Reliability upgrades zijn wel gewoon toegestaan, dus hopelijk kunnen ze dit gewoon fixen. Motor an sich is snel genoeg.
Maar brengt wel Renault flashbacks :x
Maar brengt wel Renault flashbacks :x
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
MER haalt ook aardig wat punten in WCC
You've jinxed it.sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:53:
[...]
Ik vrees dat het enige mazzeltje voor ze het uitvallen van SAI gaat zijn. Dan lopen ze in ieder geval in qua punten.
Ik zag hem op de live timing al terugvallen voordat ik het in beeld had. Lang leve het kijken via streams. 
Maar balen dit. Op naar de volgende SC.
Ik zie de coureurs wel vaker zelf de brandblusser pakken. De marshalls mogen pas de baan op als het veilig voor hun is. Tijd om een brandblusser in de auto mee te nemenDR!5EQ schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:06:
Wel mooi hoe Max zelf zn eigen auto wilt blussen.Hou van zijn passie!
Exact dit. Het is een rijders en constructeurskampioenschap. Bijzonder knap wat voor wagen Ferrari heeft neergezet.dglavimans schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:03:
[...]
Gaan we dit krijgen ja
Als ferrari kampioen wordt is dat heel knap als je bedenkt waarvan ze komen. En elk kampioenschap is evenveel waard
En wat betreft rijderskwaliteiten hoeven we aan LEC niet te twijfelen. Fenomenale coureur.
Hopelijk heeft RUS hier z'n eerste (echte) podium in beeld nu.
Maar toch, 2e keer geen punten dat doet hoe dan ook zeer. Leclerc de grote winnaar vandaag als die zo finisht.
Mercedes weer op weg naar constructeurstitel
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Voordeel constructeurs is nu ook weg, jammer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
36 punten kwijt door mechanische problemen en Leclerc loopt gigantisch uit. Sainz zal nu ook gewoon als no.2 coureur worden aangewezen. Die update in Imola voor RBR kan maar beter goed zijn...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb volgens mij al meer gejinxed dit weekend. LEC gaat dit met 2 vingers in de neus winnen!
Dit wordt een walkover voor Leclerc. En Ferrari krijgt zo het kampioenschap in de schoot geworpen.tweakduke schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:07:
Maar toch, 2e keer geen punten dat doet hoe dan ook zeer. Leclerc de grote winnaar vandaag als die zo finisht.
Nee. Ik ageer tegen de link die je legt met de geheime motordeal met de FIA van drie jaar geledensiggy schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:07:
[...]
- Ferrari teams ineens stappen vooruit
/Soccer98 'nee'![]()
Okay dan. Ik denk dat Mercedes de beste motor heeft, want Aston Martin rijdt achteraan.
Vooral 2x in 3 races.tweakduke schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:07:
Ja je zag m echt heel veel verliezen in een keer.sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:07:
Ik zag hem op de live timing al terugvallen voordat ik het in beeld had. Lang leve het kijken via streams.
Dat gezeur hoeft hier niet...Justevo schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:07:
De fire marshal hebben ze van de straat geplukt? Wat was dat voor een kansloos figuur.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-04-2022 08:11 ]
Maar dit heeft natuurlijk niets te maken met pech of geluk, RB heeft de motor gewoon niet op orde.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:05:
Ik denk eerder dat de Ferrari motor minder last van koeling heeft. De dominante Mercedes motor heeft daar juist meer last van. En red bull heeft zo te zien ook wat last van koeling.siggy schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:07:
[...]
- Ferrari teams ineens stappen vooruit
/Soccer98 'nee'![]()
En als je minder last hebt. Kun je de motor wat agressiever zetten.
Weten ze zeker dat die motoren medewerkers die RB heeft weggekaapt bij Mercedes wel allemaal te vertrouwen zijn?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En dan ook nog de eerste drie races. Zo wil je het seizoen niet beginnen.
Misschien kan het in de topic warning worden opgenomen dat speculaties over valsspelen, al dan niet gebaseerd op het/een verleden, kansloos is en met die reden niet toegestaan. @DaniëlWW2 ?Soccer98 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:08:
[...]
Nee. Ik ageer tegen de link die je legt met de geheime motordeal met de FIA van drie jaar geleden
De beste stuurlui posten hier natuurlijk
Hallo, het is hier niet de FIA die voor elk ongewenst iets een regeltje invoert.Exorcist schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
[...]
Misschien kan het in de topic warning worden opgenomen dat speculaties over valsspelen, al dan niet gebaseerd op het/een verleden, kansloos is en met die reden niet toegestaan. @DaniëlWW2 ?
Tenminste ik hoop het niet.
Met prestatie clausule, dus als het zo blijft heeft ie wel mogelijkheden….Tleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
Je zal maar net tot 2028 hebben bijgetekend...
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Voor ook wat centjes natuurlijk.Tleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
Met een clausuleTleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
Njah, beetje hetzelfde als blessures in sport. Ik vind er geen bal aan, je wilt tegenstanders toch op sportieve grond verslaan. Crashes kun je nog zeggen dat die daar onder vallen, maar technische mankementen zijn voor niemand leuk (behalve Lucky Lewis die zo weer op het podium komt).FunFair schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:06:
Ik vind het stiekem wel mooi dat er ouderwets weer auto's ploffen
Vorig wedstrijd cruisde VER langs LEC. Ligt het aan de track?
Marko had dit weekend kritiek op Max, wat niet vaak voorkomt. Max zou te veel willen, en zou komende week met hem een gesprek aangaan.
Dat wordt vast een leuk gesprek met 2 van de 3 races pech
Dat wordt vast een leuk gesprek met 2 van de 3 races pech
Met clausules dus dat zal wel los lopen als het echt drama is.Tleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
Want Ferrari is niet bestraft voor potentieel valsspelen? Speculaas verboden? Wordt saai topic zonder al die meningen.Exorcist schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
[...]
Misschien kan het in de topic warning worden opgenomen dat speculaties over valsspelen, al dan niet gebaseerd op het/een verleden, kansloos is en met die reden niet toegestaan. @DaniëlWW2 ?
Russel lijkt ook in te lopen op Perez. Kon zomaar een dubbel podium voor Mercedes worden
Zit blijkbaar wel een passage in dat ie bij slechte prestaties mag opstappen, dus wat dat betreft valt het wel mee...Tleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
Ferrari ligt niet te slapenjaapstobbe schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:11:
Zegt helemaal niks, zitten gewoon clausules in dat ze uit elkaar kunnen als het “moet”Tleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
Cloud ☁️
Ach, ik ben bang dat ze het voor dit seizoen kwijt zijn maar dat wil niet zeggen dat ze meteen de komende jaren kansloos zijn.Tleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
Maar ze moeten wel hun zaken op orde gaan stellen want anders komt Merc er ook nog voorbij.
In de finale van vorig seizoen opgebruikt...DaniëlWW2 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:05:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De auto past niet bij de rijstijl van max. Dat scheelt al een hoop.jaapstobbe schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:11:
Maar hij dat dit seizoen vooral de motor problematisch wordt. Tsunoda is ook al aan blok nr 3 bezig.
Hij doet z'n best, maar het is niet altijd fraai.rik86 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:11:
Gaat lekker met stroll ook weer…
Ik dacht altijd dat Nederlanders zo positief waren. Lees alleen maar geklaag in dit topic
Het seizoen is nog lang mensen. Zure start maar alles ligt nog open
Het seizoen is nog lang mensen. Zure start maar alles ligt nog open
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Nou ja, je wint elke race die je finishtTleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
Hij kan weg.Tleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:10:
Bij Renault ook zo’n seizoen gehad waarbij de auto max niet kon bijhouden..MikeyMan schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:12:
[...]
De auto past niet bij de rijstijl van max. Dat scheelt al een hoop.
Maar hij dat dit seizoen vooral de motor problematisch wordt. Tsunoda is ook al aan blok nr 3 bezig.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |