Daar komt HAM hoor
Verliest veel.LZ86 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:44:
Daar komt HAM hoor
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ja echt he ? Ik vind het een bijzondere start van het seizoen. (Bijna) alles lekker door elkaar gehusseldBweap schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:43:
Bottas 3.0 is lekker bezig. Heerlijk om te zien
Daily driver; MB R171 SLK280
HAM zit te hoog in zijn auto… is niet echt aerodynamisch.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Misschien wat mosterd na de maaltijd maar al het editten is eindelijk klaar.
Samenvatting van FP2:
Samenvatting van FP2:
Als Hamilton te hoog zit, dan moet Russell zelfs bukken voor de borden.PatrickC schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:46:
HAM zit te hoog in zijn auto… is niet echt aerodynamisch.
The bouncing GOAT on track...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kFqAFsKKdvv6rUtrK9JLsS8B.gif?f=user_large)
"When you grow up your heart dies"
Dat is de grap, heeft gisteren zijn zitje verwisseld om hoger te zitten.DoeEensGek schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:48:
[...]
Als Hamilton te hoog zit, dan moet Russell zelfs bukken voor de borden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Bij F1TV denken ze dat Mercedes iets achter de hand houdt wat snelheid betreft.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het idee dat Bottas echt boven de Mercedessen kan kwalificeren, doet me ergens toch wel een beetje glimlachen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat weggaan bij Mercedes voor hem gewoon goed is geweest. Ook goed voor zijn zelfvertrouwen dat hij niet alleen snel kan zijn in een Mercedes.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:50:
Het idee dat Bottas echt boven de Mercedessen kan kwalificeren, doet me ergens toch wel een beetje glimlachen.
En Max gaat wat over de limiet... Auw...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was iets te enthousiast van Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die is 2 wervels kwijt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Max meteen de pit in voor een controle van de bodem denk ik zo.
Max is zijn stuurstangen alvast aan het testen… goed bezig!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als die dit overleven dan ben ik niet meer bang voor de pitstops in de race.PatrickC schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:53:
Max is zijn stuurstangen alvast aan het testen… goed bezig!
Van de auto of van hem zelf?sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:53:
Max meteen de pit in voor een controle van de bodem denk ik zo.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:22
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Goed om de limiet een keer aan te voelensjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:52:
[...]
Ik denk dat weggaan bij Mercedes voor hem gewoon goed is geweest. Ook goed voor zijn zelfvertrouwen dat hij niet alleen snel kan zijn in een Mercedes.
En Max gaat wat over de limiet... Auw...
Verder erg fijn voor Bottas, denk dat hij nu ook veel vrijer kan racen en dat hem goed doet.
Zooo.. dat was idd even schrikken.
Nette tijd van Perez! Zit zeker nog meer in het vat voor Max.
Nette tijd van Perez! Zit zeker nog meer in het vat voor Max.
Daar hoef je geen Nostradamus voor te heten.Pierre schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:50:
Bij F1TV denken ze dat Mercedes iets achter de hand houdt wat snelheid betreft.
A Mercedes, B fp3.
Best wel ironisch inderdaadDaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:50:
Zou toch wat zijn als Mercedes zo dadelijk Q3 niet gaat halen met beide auto’s…
Zou het weghalen van personeel bij Mercedes door Red Bull Powertrains nu al zijn invloed hebben? De Mercedes lijkt nog steeds niet goed te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 26-03-2022 15:57 ]
Goed, VER was op het rondje waar ie even over de limiet ging al iets meer dan 3 tienden verbetert.
LEC haalt het niet atm, maar had wel een matige S2. Het zit toch dicht op elkaar hoor.
LEC haalt het niet atm, maar had wel een matige S2. Het zit toch dicht op elkaar hoor.
Max zit nog steeds in de wagen dus ik verwacht hem zo nog wel weer een keer op het circuit.
Pos 14-20 nu Mercedes motor… ik zeg JAsjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:56:
Zou het weghalen van personeel bij Mercedes door Red Bull Powertrains nu al zijn invloed hebben? De Mercedes lijkt nog steeds niet goed te zijn.
En VER is onderweg.
Rondje met Leclerc ziet er mooi en stabiel uit.
Mercedes lijkt op deze track middenmoot te zijn. Benieuwd of ze Q3 dan wel gaan halen.
Mercedes lijkt op deze track middenmoot te zijn. Benieuwd of ze Q3 dan wel gaan halen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als MERC in de Q net zo gaat als nu in FP3 gaan ze Q3 iig niet halen.Quad schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:58:
Rondje met Leclerc ziet er mooi en stabiel uit.
Q2 jongens...LZ86 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:58:
[...]
Als MERC in de Q net zo gaat als nu in FP3 gaan ze Q3 iig niet halen.
Tomorrow is not today!
Poh LEC 3 tienden gewonnen in s1
Ja toch 1e voor LEC. Maar alles in S1 gewonnen, de RB is duidelijk sneller in de rest van het circuit
Ja toch 1e voor LEC. Maar alles in S1 gewonnen, de RB is duidelijk sneller in de rest van het circuit
[ Voor 62% gewijzigd door LZ86 op 26-03-2022 16:01 ]
Poeh, dit gaat een leuke Q worden zo meteen.
Maar 0.033s verschil. LEC verloor in S2 en S3 toch wel behoorlijk wat.
Stuitert lekker hoor die SAI
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- tweakduke
Weer lekker dicht bij elkaar allemaal, dat beloofd een mooie kwalificatie straks. Wie de pole wil hebben moet tot het uiterste gaan en van die muur afblijven
Ik denk dat het degene gaat worden die zijn zenuwen het beste in bedwang weet te houden. Het spant er weer om.tweakduke schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:02:
Weer lekker dicht bij elkaar allemaal, dat beloofd een mooie kwalificatie straks. Wie de pole wil hebben moet tot het uiterste gaan en van die muur afblijven
Misschien wel een nieuwe wall of Champions. Of mag ik niet jinxen?tweakduke schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:02:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit circuit verdient die eer niet.Quad schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:03:
[...]
Misschien wel een nieuwe wall of Champions. Of mag ik niet jinxen?
Ik denk dat we het beste van de FEr wel hebben gezien in FP3, maar ik vraag me af of RB echt diep is gegaan. Het oogt van niet namelijk.
Die Wall of Champions is toch ook geen lang leven beschoren.
Ziet er niet goed uit hoor voor Mercedes. Ham op p11. En de slechtste 7 auto's zijn mercedes PU....
Body language van Lewis toen ie uitstapte zegt ook wel wat imho.Bloodclot schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:05:
Ziet er niet goed uit hoor voor Mercedes. Ham op p11. En de slechtste 7 auto's zijn mercedes PU....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Volgens Mercedes hebben zij over 3 races een kampioensauto.BM schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:06:
[...]
Body language van Lewis toen ie uitstapte zegt ook wel wat imho.
Mercedes heeft tenminste punten gescoord.Bloodclot schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:05:
Ferarri ziet er het stabielst uit. Blijf twijfel houden bij de redbulls.
Ben benieuwd naar de kwali of Max nog 3tienden heeft zoals sky denkt. Normaal is Max ook 3 tienden sneller als Perez. Dus het kan er nog wel inzitten.
Nou ja Ferrari stabiel, in de laatste 10min stuiterde LeClerc en Sainz ook nog vrolijk rond. Meer dan vorige week in Bahrein. Waarschijnlijk om meer downforce te creëren maar het viel wel goed op.Tito129 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:09:
[...]
Mercedes heeft tenminste punten gescoord.
Ferarri ziet er het stabielst uit. Blijf twijfel houden bij de redbulls.
Ben benieuwd naar de kwali of Max nog 3tienden heeft zoals sky denkt. Normaal is Max ook 3 tienden sneller als Perez. Dus het kan er nog wel inzitten.
Als de Redbull heel blijft geef ik ze een goede kans op het podium dit keer. Botas wellicht plek 5 met een beetje mazzel.
Als er 1 is die ik de winst het meeste gun dan is het Bottas eigenlijk. Hij heeft jarenlang de druk van Mercedes gehad en nu hij daar eindelijk van verlost is verdient hij imho een dikke win.Miki schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:14:
[...]
Nou ja Ferrari stabiel, in de laatste 10min stuiterde LeClerc en Sainz ook nog vrolijk rond. Meer dan vorige week in Bahrein. Waarschijnlijk om meer downforce te creëren maar het viel wel goed op.
Als de Redbull heel blijft geef ik ze een goede kans op het podium dit keer. Botas wellicht plek 5 met een beetje mazzel.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Lol mooi ook hoe Bottas gewoon vooralsnog sneller is dan Hamilton.
Die Ferrari motor gaat gewoon vet hard zo lijkt t.
Die Ferrari motor gaat gewoon vet hard zo lijkt t.
Terwijl ze vorig seizoen aan het einde die raketmotor hadden… die wel vaak gewisseld moest worden… dus hebben ze nu flink terug moeten schakelen om de motoren heel te houden?Bloodclot schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:05:
Er zit een heel andere motor in. Nieuwe regels etc.PatrickC schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:34:
[...]
Terwijl ze vorig seizoen aan het einde die raketmotor hadden… die wel vaak gewisseld moest worden… dus hebben ze nu flink terug moeten schakelen om de motoren heel te houden?
Tomorrow is not today!
Behalve de E10 brandstof zijn er geen andere regels voor de motorenSydney08 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:36:
[...]
Er zit een heel andere motor in. Nieuwe regels etc.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Motoren reglement is niet veranderd toch?Sydney08 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:36:
[...]
Er zit een heel andere motor in. Nieuwe regels etc.
Mercedes is aan het sandbaggen. Kan me niet voorstellen dat de verschillen ten opzichte van vorige week groter zijn geworden.
Motorolie wél en dat schijnt bij Merc minder te werken…
Ow, ik dacht dat die E10 voor aanpassingen zorgde.YakuzA schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:38:
[...]
Behalve de E10 brandstof zijn er geen andere regels voor de motoren

Tomorrow is not today!
Zoals iemand hierboven alleen E10. In P3 waren de 1e 10 auto's zonder een Mercedes PU, begin me toch af te vragen wat ze daar in Woking vorig jaar gedaan hebben, naast de ideeen van de aero mensen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verandering naar E10 zal niet meer dan wat bijstellen compressie, iets andere mix voor de TJI etc zijn.Sydney08 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:43:
[...]
Ow, ik dacht dat die E10 voor aanpassingen zorgde.
(Of iets complexer, maar het heeft geen effect voor de lay-out of grootte van je motor etc)
[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 26-03-2022 16:47 ]
PSN
desalniettemin schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:08:
[...]
Volgens Mercedes hebben zij over 3 races een kampioensauto.
"niet de 2021 motor/auto doorontwikkeld"loekf2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:43:
[...]
Zoals iemand hierboven alleen E10. In P3 waren de 1e 10 auto's zonder een Mercedes PU, begin me toch af te vragen wat ze daar in Woking vorig jaar gedaan hebben, naast de ideeen van de aero mensen.
Of je lult, of Mercedes heeft niet door dat het seizoen al begonnen is.... Vorige week ook een halve seconde van pole. Nu (tijdens fp3 voor je quali setup) waren ze ook nergens. Ik denk 1 mercedes PU in Q3 vandaag.kraanwagen schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:41:
Mercedes is aan het sandbaggen. Kan me niet voorstellen dat de verschillen ten opzichte van vorige week groter zijn geworden.
Wel moet ik zeggen dan Mercedes er over een paar races er wel staat, dit fixen ze wel. Maar sandbaggen? Nope.
[ Voor 3% gewijzigd door Bloodclot op 26-03-2022 17:08 ]
Woking? Wat is er met het MTC?loekf2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:43:
[...]
spoiler:
MTC = McLaren Technology Center, McLaren zit dus in Woking. En ik denk dat je Mercedes bedoeld, dus Brackley en Brixworth
De Mercedes auto is best goed. De Mercedes motor voorlopig niet, alle Merc teams staan onderaan, met Mercedes zelf ruim vooraan de Merc teams.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zou Mercedes niet een Ferrari achtig iets hebben met de motor? Dat ze vorig jaar iets illegaals hebben gedaan net zoals Ferrari een paar jaar terug en dat ze betrapt zijn en dat het nu niet meer mag/kan? Alles lekker onder het kleedje vegen en door?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Wat ik begrepen heb is het wel iets ingrijpender dan dat. Niet elke motor reageert hetzelfde op die toegevoegde troep. Maar zoals het nu lijkt heeft Ferrari het met Shell het beste voor elkaar.YakuzA schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:46:
[...]
Verandering naar E10 zal niet meer dan wat bijstellen compressie, iets andere mix voor de TJI etc zijn.
(Of iets complexer, maar het heeft geen effect voor de lay-out of grootte van je motor etc)
En de Redbull motoren ook, want ze stonden dacht ik met de power rankings alle 6 met de topsnelheid bovenaan. 😊sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 17:33:
[...]
Wat ik begrepen heb is het wel iets ingrijpende dan dat. Niet elke motor reageert het hetzelfde op die toegevoegde troep. Maar zoals het nu lijkt heeft Ferrari het met Shell het beste voor elkaar.
Of ze hebben gewoon te weinig DFDoubleDutch schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 17:38:
[...]
En de Redbull motoren ook, want ze stonden dacht ik met de power rankings alle 6 met de topsnelheid bovenaan. 😊
Of ze hebben een truucje om de diffuser te stallen op topsnelheid.
PSN
Let's go! Veel plezier

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
hier gaat max pole pakken.
Veel plezier allemaal.
Veel plezier allemaal.
https://f1manager.info/ranking/4605
Have fun iedereen
Die graphics voor de banden, lag het aan mij of zagen die er echt slecht fake uit? Normaal ziet het er nog wel acceptabel uit, maar nu was het echt slecht...
Hopelijk blijven de meeste uit de muur. Denk dat weinig mensen zin hebben in een rode vlag scenario terwijl er een hoeveel rijders hun laatste rondje aan het doen zijn. Een scenario met Max zoals vorig seizoen of Leclerc in Monaco zit echt niemand op te wachten.tweakduke schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:02:
Max blijf uit de muur Max blijf uit de muur Max blijf uit de muur enz.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Leclerc P1, denk ik
Ze hebben ze speciaal voor hem al 1.5 meter achteruit gezet.Spotmatic schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:01:
Max blijf uit de muur Max blijf uit de muur Max blijf uit de muur enz.
Gvd wat haat ik de timing blokken. Ik kan daar helemaal niks mee zonder timings!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verschil tussen Max en Perez is ook nog niet duidelijk bij de regie
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
- tweakduke
Mercedes met Russel en Hamilton op de mediums naar buiten, maar daar heb je geen grip mee zo te zien.
- DaniëlWW2
- Niet online
De eerste eruit, Latifi.
Boem is stop.
Wat een rare plek waar hij in de muur staat.
Das geen beste plaats latifi!
Das eennrot klap zo onboard.
Das eennrot klap zo onboard.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |