Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Voor de mensen op het circuit hoeft men het niet te doen. Als iemand kwaad wil, kan het nu al.. Of ze daarvoor moeten rijden of niet, maakt niet uit.WhatsappHack schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:01:
[...]
Zal ook veel politiek zijn, want gok zomaar dat een aantal teams heel graag een race minder willen.En sommigen die hier juist heel graag willen gassen.
-
Er was overleg betreffende de aanslag in Jeddah.ParaDroid2 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:02:
Rare situatie dit. Wat is nou het punt van 15 minuten uitstellen? Of liep F2 kwalificatie zoveel uit?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Resultaat van FP1 gebruiken als Race resultaat. En gaan.WhatsappHack schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:01:
[...]
Zal ook veel politiek zijn, want gok zomaar dat een aantal teams heel graag een race minder willen.En sommigen die hier juist heel graag willen gassen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zo zonde dat coureurs als de Vries niet rijden.
[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 25-03-2022 18:06 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Verder hopelijk RB Powertrains aka Honda weer on-point in FP2, ging lekker in FP1
Edit: In zo'n groene Aston Martin ARAMCO auto zou ik me nu toch iétsje minder veilig voelen
[ Voor 16% gewijzigd door p0st op 25-03-2022 18:17 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
The tiniest detail, AMR #F1 have added a support to the floor in front of the rear tyre. pic.twitter.com/QLULToeNYv
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 25 maart 2022
Ook wel handig dat verlichte circuit...HollowGamer schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:05:
Denk dat ze gewoon van start gaan uiteindelijk. Blij dat ik geen coureur ben, zou daar nu niet willen staan.
Zo zonde dat coureurs als de Vries niet rijden.
Ik snap die keuze wel. Leven op het spel zetten of Mercedes een extra week geven.WhatsappHack schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:01:
[...]
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Self reflection is the school of wisdom
Edit: en Leclerc.
[ Voor 34% gewijzigd door warp op 25-03-2022 18:22 ]
Bij Alonso zag ik in ieder geval vreemde missende sectoren in het "rijderblokje".Ook bij HAM mis ik S2 bijvoorbeeld.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Leuk voor sims, wachtend op een ramp in het echt (zelfs zonder raketten)pietr schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:24:
Ben geen fan van dit circuit.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
HAM zei dat hij de reserve stoeltje wilde hebben want dan zit hij hoger
[ Voor 59% gewijzigd door Jasphur op 25-03-2022 18:27 ]
Ze hebben eerder een rocket booster nodig.Jasphur schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:26:
Haha. “Lewis needs a booster seat”
[ Voor 3% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-03-2022 18:27 ]
Ik vond die crashes van Perez en voornamelijk Russell en Mazepin vorig jaar behoorlijk eng al. Ik riep toen al dat dit circuit wat mij betreft van de kalender mocht, het is inderdaad vooral leuk op de sim. Maar we zijn er weer, voor zolang het duurt.Player1S schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:26:
[...]
Leuk voor sims, wachtend op een ramp in het echt (zelfs zonder raketten)
Nu wel
[ Voor 13% gewijzigd door Arjantje72 op 25-03-2022 18:31 ]
Begonnen pas om 18.15 ivm een briefing over die raketaanval.Arjantje72 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:30:
Gaat niet goed met de tijdwaarneming wel?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 9% gewijzigd door Sydney08 op 25-03-2022 18:32 ]
Tomorrow is not today!

En ze gaan maar door. Haha. “Still he rises”Jasphur schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:26:
Haha. Op F1TV Live feed “Lewis needs a booster seat”
HAM zei dat hij de reserve stoeltje wilde hebben want dan zit hij hoger
Too soon.Illegal_Alien schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:27:
[...]
Ze hebben eerder een rocket booster nodig.
Ik bedoelde de tussen/sector-tijden. soms wel en vaak niet.loekf2 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:31:
[...]
Begonnen pas om 18.15 ivm een briefing over die raketaanval.
Boven Aramco uit inmiddels?Jasphur schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:34:
[...]
En ze gaan maar door. Haha. “Still he rises”
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jammer. Hopelijk kunnen ze het goed fixen. Maar verwacht wel dat zijn sessie klaar isDaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:48:
Magnussen is stuk...
Hydraulisch systeem w.s.Brakius schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:49:
De eerste Ferrari motor kapot?
- DaniëlWW2
- Niet online
edit: Leclerc deed weer eens wat hij op elke stratencircuit doet. De muur geraakt en bij de voorwielophanging is beschadigd.

[ Voor 78% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-03-2022 18:54 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
LEC out?
Is altijd zo helaas.
Ik zou het doen!
Bakuscreamhouse schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:56:
Dat gebeurt hem nog veels te vaak
Monaco
Jeddah
waar nog meer?
Ik zou het doen!
Was Max “vroeger” niet net zo?screamhouse schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:56:
Dat gebeurt hem nog veels te vaak
- DaniëlWW2
- Niet online
Alleen in Monaco
Ik zou het doen!
Zijn er nog andere stratencircuits dan?
Zelfde stuk ook toch?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee andere bocht en met de achterkant.
Nog wel wat trainingen ook. Als je WK wilt worden, mag je dat niet gebeuren
Engineer vraagt naar de aero balance.
Hij: I don't know! I'm driving!
Moest lachen maar beetje vreemde reactie van hem is 't wel.
Ja toen hij 18, 19 was. Laatste jaren nauwelijks meer.
Is RIC klaar in F1?
Blijft wel heel lang uit vorm.
\Einde klaagmodus
Vroeger was alles beter.
Atlas#22744
Behoorlijk zorgwekkend ja.albino71 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:03:
Even een knuppel in het hoenderhok....
Is RIC klaar in F1?
Blijft wel heel lang uit vorm.
Mijn boefje is liev!
Dat ze dat inderdaad nog niet hebben aangepast….Arjantje72 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:06:
De zwarte informatie balk links, kan toch wat meer links?
\Einde klaagmodus
Float like a butterfly, sting like a bee.
- DaniëlWW2
- Niet online
edit: klinkt als versnellingsbak die ermee kapte.
[ Voor 53% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-03-2022 19:16 ]
VER weer niet de kans op een zachte compound die snelle ronde neer te zetten. Nu dus LEC snelste rondje, maar wel compound zachter weer.
Ik stoor mij vooral eraan dat de bitrate zo laag is bij VP, dat het daardoor niet scherp in beeld is.Arjantje72 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:06:
De zwarte informatie balk links, kan toch wat meer links?
\Einde klaagmodus
Mijn boefje is liev!
Stond de auto ook onder stroom?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:15:
Tsunoda ook problemen.
edit: klinkt als versnellingsbak die ermee kapte.
Des te leuker toch? Bij Q en Race weten we het pas. En ik gun het beide jonge honden en kart vrienden dat het een spannend seizoen wordt.LZ86 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:17:
Nou, weer precies niets wijzer.
VER weer niet de kans op een zachte compound die snelle ronde neer te zetten. Nu dus LEC snelste rondje, maar wel compound zachter weer.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat zeiden we vorige week ook alsmede een veel betere pace. Die was er niet en de finish werd ook niet gehaald. Hopelijk scoort ie punten maar voor mijn gevoel heeft FER inderdaad ook de beste kansen atm.De_Bastaard schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:59:
Mja Max rijdt best een goede tijd op die medium band. Zeer benieuwd naar morgen, al lijkt Ferrari weer de betere papieren te hebben.
Mijn boefje is liev!
Honda doet niet meeHollowGamer schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:17:
Honda is de nieuwe (oude) Renault?
De ‘de facto’ Honda die als Red Bull gebrand is vergelijken met:
De ‘de facto’ Renault die als Infinity of Tag Heuer gebrand is vind ik vrij accuraat
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ach 1 tiende per rondje verschil is gewoon erg close. Probleem bij RB is boven water en gefixt.JB schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:04:
[...]
Dat zeiden we vorige week ook alsmede een veel betere pace. Die was er niet en de finish werd ook niet gehaald. Hopelijk scoort ie punten maar voor mijn gevoel heeft FER inderdaad ook de beste kansen atm.
Een net iets betere of mindere afstelling kan het verschil dus gaan maken. Ik hoop op weer een zinderende race waar pitstops echt verschil kunnen maken. En de coureurs ook...
Maar zelfs de pitstops gingen goed en sneller bij FERWaah schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:29:
[...]
Ach 1 tiende per rondje verschil is gewoon erg close. Probleem bij RB is boven water en gefixt.
Een net iets betere of mindere afstelling kan het verschil dus gaan maken. Ik hoop op weer een zinderende race waar pitstops echt verschil kunnen maken. En de coureurs ook...

Mijn boefje is liev!
Er staat toch echt Honda op de kraag van het Red Bull tenue, viel mij gelijk op toen ik de pitstand met Horner e.d. zag.
Tevens staat er HRC op de auto, mag jij raden waar dat voor staat
Enkele maanden geleden nog op ditzelfde circuit in Q3
18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 7,6🔋
Horner "Racing" Christian?Humma Kavula schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:33:
[...]
Er staat toch echt Honda op de kraag van het Red Bull tenue, viel mij gelijk op toen ik de pitstand met Horner e.d. zag.
The race is going ahead. Complete reassurances, says Domenicali. Teams unanimously agreed. Drivers too.
— Scott Mitchell-Malm (@SMitchellF1) 25 maart 2022
Horner leek er niet echt mee eens. Dus ik snap het niet dat het ‘unaniem’ is.
Teams zullen wel op bepaalde contractuele zaken zijn gewezen waardoor ze er (met tegenzin) mee in moesten stemmen.mrstylo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:50:
[...]
Horner leek er niet echt mee eens. Dus ik snap het niet dat het ‘unaniem’ is.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Misschien is ie daarom ook nog wel "ziek"Catmandos schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 21:07:
Ze hebben geluk dat Vettel ziek is. want die is veel mondiger met dit soort dingen...
Mijn boefje is liev!
Las dat Toto Wolff zei dat teams vrij zijn om weg te gaan, echter zal er inderdaad contractuele zaken zijn waardoor ze toch blijven.Osxy schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 21:00:
[...]
Teams zullen wel op bepaalde contractuele zaken zijn gewezen waardoor ze er (met tegenzin) mee in moesten stemmen.
Ik zou het doen!
Duh....Humma Kavula schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:33:
[...]
Offcieel heeft Honda zich als motorleverancier teruggetrokken. Red Bull Powertrains is gewoon een Honda met een andere naam idd
https://www.formula1.com/en/teams/Red-Bull-Racing.html
HRC staat nog wel op de race overall, maar daar is Honda gewoon verdwenen.
[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 25-03-2022 22:12 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |