Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
I served in a company of heroes.
Wel geluk met het geel natuurlijk..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:37
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Perez buiten het podium helaas.
Hou eens op met dat getrol.
[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 27-03-2022 20:31 ]
Al die gevechten zowel op kop als in het mid field

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wtfjaapstobbe schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:29:
Saaie race weer. bah

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Die nieuwe auto's kunnen echt veel beter volgen en daardoor veel meer actie voor mijj gevoel
Yup, kwartje viel zijn kant opQuad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:29:
Wat een mazzel door de gele vlag eigenlijk.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Het leek er toch op dat hij meer snelheid aanpaste dan LEC..vhal schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:29:
Wel weer een mazzeltje met die gele vlag...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verdomme mijn hartslag slaat op hol!
Buurt heeft mij horen schreeuwen

Mag ik cricket aanbevelen voor jou?jaapstobbe schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:29:
Saaie race weer. bah
"When you grow up your heart dies"
Dat was heel mooi.
nu kapt de stream, gelukkig niet een ronde eerder..
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Belooft wat voor het seizoen!
Jammer voor alle uitvallers, jammer voor Perez' strategie
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En als bonus: Hamilton maar 1 puntje en dik verslagen door Russel.
Jammer dat LEC nog wel de snelste ronde heeft kunnen pakken. En jammer voor Perez.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
LEC kreeg in rond 48(?) geen drs door een korte gele vlag. Dat was cruciaal denk ik.Dentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:30:
[...]
Het leek er toch op dat hij meer snelheid aanpaste dan LEC..
[ Voor 5% gewijzigd door renegrunn op 27-03-2022 20:31 ]
Pas je op, straks wordt er op tweakers over je geklaagdGovertNL schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:30:
Huts!!!!!!
Verdomme mijn hartslag slaat op hol!
Buurt heeft mij horen schreeuwen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op Viaplay wordt gemeld dat LEC de snelste ronde reed onder die gele vlag - lijkt me dat daar ook nog naar gekeken wordt.Dentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:30:
[...]
Het leek er toch op dat hij meer snelheid aanpaste dan LEC..
per aspera ad astra
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Maar rode stieren zijn niet te verslaan!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
DUGG
Maar heerlijke en eerlijke gevechten...
Een ronde waarbij er geel was.Formula one schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:30:
Welke ronde reed leclerc de snelste ronde?
49.Formula one schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:30:
Net na inhalen door verstappenFormula one schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:30:
Hij heeft al het hele weekend van die rare opmerkingen, laat maar gaan.
Hou zelf opAtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:30:
Gut wat zat Max te janken de hele tijd op radio zeg. L:ijntje hier, lijntje daar. Bleeehhh hij is dichtbij het is zo oneerlijk. Mag ie wmb wel mee ophouden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Blessed MaxQuad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:29:
Wat een mazzel door de gele vlag eigenlijk.
Wel jammer voor de ongelukkige uitvallers.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja Max moet even uitkijken dat hij geen Hamilton wordt.Geronimous schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:32:
Leclerc sportief, Max zat wat hoger in z'n emotie zullen we maar zeggen
De onboard of de visor cam?miicker schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:31:
Mooi ook die board radio van Leclerc.
Seizoen is nog lang. Niet te vergelijken met 2e helft vorig jaar, toen de tweestrijd echt bikkelhard werd.Lekker Ventje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:31:
De handjes van Max en LeClerc naar elkaar was ook wel mooi. Max lijkt minder agressief dit seizoen
NeeTransportman schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:32:
Ging er nou net een Ferrari over de witte lijn om de pit in te gaan? Kan dat nog een straf opleveren ondanks dat de race al is afgelopen?
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 27-03-2022 20:33 ]
Ik miste de /s
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:37
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat valt mij ook op, ik denk dat Max nu juist meer druk ervaart om te winnen. We zullen zien hoe dat zich verder ontwikkeld, maar de reactie van Leclerc was mooiGeronimous schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:32:
Finale? Dit was race 2Japser schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:32:
Poh wat een heerlijke finale!! Echt gevecht, heerlijk hoor!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet de enige, ook PER en MAG.renegrunn schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:33:
Sainz under investigation
Ja niet te veel klagen en gewoon racen, 1 klager is genoegDR!5EQ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:32:
[...]
Ja Max moet even uitkijken dat hij geen Hamilton wordt.
Een hele rits coureurs. Perez ook. De rest kreeg ik niet meerenegrunn schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:33:
ach LEC had mazzel met die safetycar.
Ik zou wel een keuze menu achter de radio knop van Max willen.. press 1 to share your frustration, press 2 to speak with an employee"... dat gezeur de hele tijd helpt (wmb) niet echt voor zn imago.
Ik moet wel zeggen dat de raceleiding minder overheersend is geworden in vergelijking met vorige jaren.computerjunky schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:32:
Wel treurig dat de FIA nog steeds niet snel kan reageren. Hoe moeilijk kan het zijn om de beelden te bekijken en meteen een statement op het beeld weer te geven.
Dit inderdaad. dat moet echt sneller.computerjunky schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:32:
Wel treurig dat de FIA nog steeds niet snel kan reageren. Hoe moeilijk kan het zijn om de beelden te bekijken en meteen een statement op het beeld weer te geven.
Sowieso mag de informatie-voorziening wel wat beter.. dingen als snelste ronde, timing, etc wordt nog te vaak gemist.
Perez zit er 2.7sec achter. Kan nog een plaatsje worden.renegrunn schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:33:
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
2 keer pitlane entry? Snelste ronde onder geel?
Turn 2 afsnijden?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Hij is ook een mens hèGeronimous schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:32:
K to the KillaZ
Inderdaad, rot op met die waardeloze shots van fans. Vooral in deze landen.desalniettemin schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:34:
Wat een wwardeloze regie zeg. Ontslaan die prutser
Traditions, traditions...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die werkt voor Viaplay, dus zo gek is het niet dat ze dat zeggen.
Als je voorbij het geel bent mag je gewoon gas geven, dus als het geel pas na Leclerc uit kwam, kan de snelste ronde gewoon.ChipSkylark schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:33:
Hoe kun je snelste ronde rijden terwijl er heel hangt. Moet je daar niet langzamer? Of alleen be prepared to slow? Niet dat ik het Charles niet gun, maar vroeg het me af.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |