hij gaat tot 2 keer toe over de Pit lijn heen? dat mag niet loljaapstobbe schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:18:
LEC is de slimmere rijder hoor vandaag! Terechte winst.
Zal wel meekomen met het nr 1 zijnGynnad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:18:
Wat loopt Verstappen toch constant te janken
Huh? Ik hoor hem niet janken alleen twee keer zijn team wijzen op iets onreglementairs dat LEC doet....Gynnad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:18:
Wat loopt Verstappen toch constant te janken
Hij krijg net te horen dat hij het aan het team moet overlaten en zich concentreren op de actie.
"When you grow up your heart dies"
Safexty Car is een auto.Wognummer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:19:
[...]
hij gaat tot 2 keer toe over de SC lijn heen? dat mag niet lol
Banden zijn vrij klaar, zwabberen door een aantal bochten.
Het zal wel LEC of VER worden, maar voor mij mag het PER worden. Zo sneu dat hij niet het podium lijkt te halen. 
*DOTD

*DOTD
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 27-03-2022 20:20 ]
Max wilde net achter de DRS detectie blijven voor het 2e rechte stuk. Zag dat Leclerc het zelfde deed en blokkeert daardoor.
Probleem is dat de RB zo veel sneller is.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heb hem maar aan Perez gegeven omdat ie gepiepeld is vandaag.
Het mag weer...
https://f1.com/vote
https://f1.com/vote
oke Max.. dit keer heb je geduld.
I served in a company of heroes.
Alleen niet in S1.. daar moet hij er net voor zitten, dan kan LEC er niet voorbij.Hupske schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:20:
Max wilde net achter de DRS detectie blijven voor het 2e rechte stuk. Zag dat Leclerc het zelfde deed en blokkeert daardoor.
Pleur nou toch eens een eind op met die herhalingen zeg

PSN: xMaurice93
Bam bam!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VER is er voorbij op de live timing.
Mag wel, anders was er wel een investigation.Wognummer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:19:
[...]
hij gaat tot 2 keer toe over de Pit lijn heen? dat mag niet lol
Hoppa!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nette actie!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat een prutser hé die Max
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 27-03-2022 20:23 ]
Gelukkig!Vuvuzela schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:21:
oke Max.. dit keer heb je geduld.
Hoppakee! En nu weglopen in S2 en S3..
En publiek (regie) deed een Strolletje ...

[ Voor 12% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-03-2022 20:23 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Pakte die vent op die tribune die vrouw nu bij de tieten?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wow, terwijl de actie nog bezig is, gaat de regie ff lekker een paar mensen op de tribune laten zien. Wat een &%$ regie zeg.
Had die gast zn vriendin bij de borsten vast of onder de oksels?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat een gaaf gevecht dit.
Ook gewoon gelijk na de inhaalactie naar het publiek schakelen ipv de volgende bocht laten zien… kansloos.chevsticks schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:22:
Jezus regie, wat een chaos.
per aspera ad astra
Kap is met die replays joh, het is nog 3 ronden
Dat camera en regie werk... gatverdamme wat slecht
Dit..Tk55 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:22:
Wat een gevecht!!!!
Maakt een hoop goed om enkele ronden achter elkaar zo'n gevecht te zien ipv 1x drs inhaalactie en klaar..
Geen idee sommige mensen zijn hier een race aan het kijken haha. (Kan niet terugspoelen hahaha)Rivanov schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:23:
Als dit elke race zo gaat, is dat echt funest voor mijn hart
DUGG
welk gevecht? het ik zie ALLEEN MAAR REPLAYS!!@#sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:23:
Wat een gaaf gevecht dit.

Waar is in vredesnaam nu de timing...,.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
YepRivanov schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:23:
Hoe is het met Sainz vs Perez?
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wel genieten hoor, Max snelste ronde. Lec zal nu wel opladen en dan duurt die laatste paar ronden toch nog wel lang
Als je race aan het kijken bent had je dat ook gezien.computerjunky schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:23:
[...]
Geen idee sommige mensen zijn hier een race aan het kijken haha. (Kan niet terugspoelen hahaha)
hart in mn keel dit weer hoor, mooi mooi mooi!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik vindt die onboard helm cam maar niks
Hij heeft eindelijk dat turbo knopje gevonden dusVos schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:24:
Die RB gaat wel hard.
Ze moeten wel serieus wat doen aan banen met 2 DRS zones na elkaar. Al doe je ze maar in een snel bochten stuk. Maar na elkaar is bagger.
Nu Max al een wereldtitel heeft kijkt het voor mij wel een stuk relaxter, scheelt veel adrenaline. Kan nu tenminste van een race genieten.Mach schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:23:
Als dit elke race zo gaat, is dat echt funest voor mijn hart
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik maak mij wel zorgen of VER het kan vasthouden
LEC is heel listig
LEC is heel listig
Max mazzel met die gele vlag
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Heeeeej Albon, ik ook hier?
⏩ PVOutput☀️
Denk dat ie nog 1 kans krijgt.. maar zooo lastig omdat hij eigenlijk alleen in S1 sneller is dn Max en je daar niet kan inhalen.
Het zweet breekt mij hier uit...
Zo, even de hartslag terug naar normaal
Flickr PSN ID= cheironnl
Is hij toch nog even in beeld geweest.Quad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:59:
En ik realiseer me nu net dat Albon ook nog meerijdt. Die heeft nog geen seconde airtime gehad volgens mij.
-
Geel >Groen > Geel. Hebben we eerder gezien.
Het is gewoon klaar met die gele vlaggen in bocht 1 nu.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Die gele vlag kwam op het juiste moment, maar wat deed Stroll/ Albon daar in hemelsnaam...
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 27-03-2022 20:27 ]
viaREplay
Ja ik weet dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de regie
Ja ik weet dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de regie
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Hij kwam door DRS dichterbij maar kon hem eigenlijk niet echt aanvallen. Die Red Bull is wel een stuk sneller dan gewoon.
pfffffff SPANNOND
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DRS lijkt wel veel sneller met deze auto.
Godskolere wat was dit zenuwslopend zeg
PSN: xMaurice93
Mijn hart zit in mijn keel, wat spannend zeg.
Lekker! die kan je maar beter binnen hebben
Haha wat was dat voor een slappe finishvlag.
Wat een ONTZETTENDE pech voor perez zech. Pohhh
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |