Doet ham-'etje inderdaad?breew schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:17:
[...]
snelste tijd sector3... dus.. valt hopelijk mee
In de sectortijden geen problemen zichtbaar bij Max.
Ja als lec nog naar binnen moet issie gezien..StefanVerkerk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:18:
Verstappen paars S1
Hij stuurt heel zwaar aldus Max
Volgense de Waalse commentator zit er een band niet goed vast.HKLM_ schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:17:
Wat is er mis met verstappen?
Vlammen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Brandje. AT.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Leclerc gaat dus winnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FFFFFUUUUUUU
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Aiii, brandende auto.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Denk niet dat dat een minuut gaat schelenMog schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:17:
Max problemen! Woohoo!! Kan Hamilton er mooi voorbij.
Hoezo een SC? Auto naar voren en zo achteruit achter de muur duwen...
GP: "SC, SC"
Max: "for fuck's sake"
Max: "for fuck's sake"
Hoe werkt dat na een SC? Mogen de lapped cars er tussenuit? Weet iemand dat?
Ik kan mij vergissen maar brand is altijd SC.KlaasjeNL schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:19:
Hij brandde nogKlaasjeNL schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:19:
En net nu ligt mijn dubieuze stream eruit...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het kan verkeren...
Dammit gasly ik moet naar de wc had je niet even kunnen wachten met het spannender maken...
Marshalls op de baan is standaard een SC dacht ik.KlaasjeNL schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:19:
Dat gaat nog wel een probleempje worden met Sainz dadelijk
PSN: xMaurice93
Even aan ene Masi vragen!renegrunn schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:20:
Waren de 18" banden niet bedoeld om langer mee te gaan? 🤡
Alleen de wagens tussen VER en HAMrenegrunn schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:20:

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja, alle lapped cars moeten er tussenuit. Niet maar een paar want dat kost je je baan als race director.renegrunn schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:20:
"When you grow up your heart dies"
Ja.renegrunn schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:20:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gasly zet hem wel netjes neer 
Leclerc uiteraard stop gemaakt, maar goed wat maakt het uit. Belangrijker is dat Max de finish haalt met het stuurprobleem. P2 is prima voor de eerste race, al zal Verstappen daar anders over denken
Leclerc uiteraard stop gemaakt, maar goed wat maakt het uit. Belangrijker is dat Max de finish haalt met het stuurprobleem. P2 is prima voor de eerste race, al zal Verstappen daar anders over denken
Geen coureurs tussen LEC en VERsjaool schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:20:
[...]
Ja, alle lapped cars moeten er tussenuit. Niet maar een paar want dat kost je je baan als race director.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het ziet er überhaupt niet uit die Ballon banden, maatje kleiner hadder netter gestaan.DoubleDutch schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:20:
Waren de 18" banden niet bedoeld om langer mee te gaan? 🤡
Blijkt toch niet zo stabiel die red bull.,...tweakduke schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:21:
Gasly zet hem wel netjes neer
Cars may lap the SC?
De mooiste auto is zojuist de baan op gekomen !
kunnen ze gelijk de nieuwe, geautomatiseerde procedure testenIllegal_Alien schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:22:
Cars may lap the SC?
Oei, dus massale herstart met VER stuurproblemen...hopelijk haalt ie uberhaupt het podium

Dit dus.
Nou, dat is wel klaar dan. Toch, spannende race, Mercedes onwijs matig en een Haas en Alfa in de top 10. Best ok
Flickr PSN ID= cheironnl
Mercedes P1.Dj-sannieboy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:22:
De mooiste auto is zojuist de baan op gekomen !
Ferrari heeft een hele nette auto gebouwd. Maar de eerste race zegt nog niets voor de eindstand. Hopelijk kan Red Bull nog flink verbeteren.
Het antwoord kan nogal verschillen, afhankelijk wie er kampioen kan worden.
Hoe lang moet het duren met die auto van Gasly?
Flickr PSN ID= cheironnl
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Volgende race de kleine foutjes eruitScorpio861 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:22:
[...]
Blijkt toch niet zo stabiel die red bull.,...
Ferrari en Red Bull hebben op dit moment gewoon de beste auto, maar goed het seizoen is nog jong.
Safety cars en rode vlaggen verpesten voor mij echt serieus het gevoel van verdiende punten. Zo vaak dat een safety car of iets dergelijks de stand beïnvloed. Echt jammer.
Yep, een disco spoilerdawg schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:23:
Hmm ook een nieuwe belichting van de safetycar zo te zien.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
En straks wil ik die DRS advantage nog wel eens zien van max..
Ze konden die auto zo het hoekje om duwencheiron schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:24:
Hoe lang moet het duren met die auto van Gasly?

Dit dus.
https://www.rtbf.be/auvio/emissions/detail_formule-1?id=6111
werkt in de EU neem ik aan, is de stream van RTBF
LEC zet hem bijna ff achterin de SC

PSN: xMaurice93
Gaat Leclerc nu ook zeiken over een safetycar die niet hard genoeg rijdt of is dat aan een persoon voorbehouden?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
LED verlichting in de wagen in plaats van een balk op het dak. Scheelt weer luchtweerstand denk ik zodat de SC sneller kan?dawg schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:23:
Hmm ook een nieuwe belichting van de safetycar zo te zien.
En Viaplay commentator kopt 'm ook ff in.
Geen idee wie van de twee eigenlijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De geruchten gaan dat de RBR nog wat kilo’s boven het minimum gewicht zit. Zou gaan om 2 tot 3 tienden als ze dat gewicht omlaag weten te brengen.AMARONE schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:23:
Ferrari heeft een hele nette auto gebouwd. Maar de eerste race zegt nog niets voor de eindstand. Hopelijk kan Red Bull nog flink verbeteren.
Had prima een Virtual Safety Car kunnen zijn.computerjunky schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:24:
Safety cars en rode vlaggen verpesten voor mij echt serieus het gevoel van verdiende punten. Zo vaak dat een safety car of iets dergelijks de stand beïnvloed. Echt jammer.
Is al gebeurtLekker Ventje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:24:
Gaat Leclerc nu ook zeiken over een safetycar die niet hard genoeg rijdt of is dat aan een persoon voorbehouden?
Al gedaan.Lekker Ventje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:24:
Flickr PSN ID= cheironnl
LEC voor mij, hij heeft het echt verdiend.
Nou gooi er maar een rode vlag in dan. Als dit te lang gaat duren rijden we de race weer uit onder de SC. Die auto krijgen ze daar niet zomaar weg.
Het geklaag is er nog over de pace van de SC.StefanVerkerk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:24:
[...]
LED verlichting in de wagen in plaats van een balk op het dak. Scheelt weer luchtweerstand denk ik zodat de SC sneller kan?
Hmm DtS Seazon 5 momentje: Half uur wachten voordat hij uitstapt en dramatisch muziekje bij Gasly..
Komop, ovenwanten aan en achter het hek met dat ding
Toch nog een Mercedes vooraan vandaag
That's racing, een onderdeel van de F1.computerjunky schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:24:
Ze willen bij de FIA toch zo graag ‘car racen’. Schiet eens op dan!
I'm the man that walked away from fire...Illegal_Alien schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:26:
Hmm DtS Seazon 5 momentje: Half uur wachten voordat hij uitstapt en dramatisch muziekje bij Gasly..
Oei, dat is erg? Willen ze dan gewoon met 280 doorblijven rijden?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nog een ronde of 6, en dan pakt Max 'm in de laatste
Haters everywhere but I don’t really care
Enige optie is Magnussen toch?
Ongelooflijk wat die doet dit weekend!
Volgens mij iedereen in de top 6 in ieder geval, daarachter niet zeker.DoubleDutch schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:26:
Perez en Sainz ook naar verse banden?
Ik heb geen moment last van de kwaliteit van m'n streampje, behalve in die nieuwe helm-camera; dat had ik maar wat graag in 4k op m'n oled-tvtje gezien.
Lec verdient het NOOIT
This so not right
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zelfs die beïnvloeden helaas de stand want de gaten tussen autos blijven niet gelijk ook al zou dat moeten.Freestuff schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:25:
[...]
Had prima een Virtual Safety Car kunnen zijn.
Lapped cars may overtake.. dat lijkt nog wel eentje die ze willen aanpassen in MUST overtake.
Nah, niet dus. Kennelijk is de auto wel veilig om aan te raken. Ik kreeg even een deja-vu naar Zandvoort vorig jaar tijdens een FP.StefanVerkerk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:25:
Nou gooi er maar een rode vlag in dan. Als dit te lang gaat duren rijden we de race weer uit onder de SC. Die auto krijgen ze daar niet zomaar weg.
Verstappen gaat het niet redden met zijn 'problemen 'Wognummer schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:27:
[...]
Lec verdient het NOOITerg vermakelijke race en zeker verdiend
Waarom eigenlijk herstart SC en niet vanuit de Virtual SC?.
Als Max slim is accepteert hij een podium.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |