Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Haha nope! Achter elkaar de pit in.breew schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:58:
voorspelling: Perez een undercutje op Sainz straks.. Redbull 2 en 3, Ferrari 1 en 4
[ Voor 5% gewijzigd door GovertNL op 20-03-2022 17:00 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
DaniëlWW2 in "[F1 2022] Race 1 GP van Bahrein"Laat ik het nu maar alvast zeggen. Bahrein is vaak een van de beste circuits voor Ferrari geweest. Natuurlijk hebben we nu nieuwe auto's, maar toch.
Ben ergens niet verbaast dat Ferrari hier zo goed gaat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
En verkeer upcoming..
Geruststellend.DaniëlWW2 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:59:
Om dit nog even te herhalen.
[...]
DaniëlWW2 in "[F1 2022] Race 1 GP van Bahrein"
Ik zei vrijdag exact hetzelfde tegen mijn collega.DaniëlWW2 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:59:
Om dit nog even te herhalen.
[...]
DaniëlWW2 in "[F1 2022] Race 1 GP van Bahrein"
Die zei ook ja maar nieuwe auto.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Opvallend. Weer na bijna 40 ronden...Illegal_Alien schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:02:
HAM track limits letopje.
"When you grow up your heart dies"
Ja dat begrijp ik, maar ik bedoelde meer de plek. Had in T1 gewoon even gewacht om in T2 de DRS en slipstream te pakken.StefanVerkerk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:38:
[...]
GP zei voor de eerste inhaalactie op het rechte stuk (van de drie in totaal) dat Max maar één kans had voordat de remmen zouden oververhitten. Dus ik snap wel dat Max het meerdere keren probeert.
Mikey no! That’s so unfair!Illegal_Alien schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:02:
HAM track limits letopje.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Met het aantal rondes per stop is een vier-stopper ook mogelijkChefbierrr schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:00:
dit wordt een 3 stopper?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik vind het wat tegenvallen, nog steeds aardig wat verschillen tussen de diverse auto’s.dawg schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:03:
Maar eerlijk is eerlijk, de FIA heeft het goed gedaan met dit nieuwe aero concept. Veel closer dus veel mooier en spannender om te zien.
Ik zie geen treintjes?
Vast weer kapot.HKLM_ schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:04:
Waar is de grote lijst met namen gebleven?
Hier, alsjeblieft:
:strip_exif()/f/image/waJ7qEmt5z7B7VwkT5ojiRCu.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel koppeltjes..Dj-sannieboy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:04:
[...]
Ik vind het wat tegenvallen, nog steeds aardig wat verschillen tussen de diverse auto’s.
Ik zie geen treintjes?
de bijbehorende infographics laten wel weer te wensen over. Zit al 5 minuten te wachten op deltas...
Tot zover
- Max -Lec
- Nieuwe regels
- Geen optocht
- Merc middenveld
- Veel inhaalacties
En ook
-ViaPlay

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Stuk.. net als gister tijdens de 3de vrije training.HKLM_ schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:04:
Waar is de grote lijst met namen gebleven?
I served in a company of heroes.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Behoorlijk dodelijk voor de spanning wbt wedstrijdverloop.Pendaco schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:05:
[...]
Stuk.. net als gister tijdens de 3de vrije training.
FTFYcaspervc schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:05:
Vermakelijke race
Tot zover
- Max -Lec![]()
- Nieuwe regels![]()
- Geen optocht![]()
- Merc middenveld![]()
- Veel inhaalacties![]()
En ook
-F1 TV Pro
Dat je viaplay als positief punt ziet........maat dat vindt de gemiddelde tweaker blijkbaar helemaal geweldig dat monotone gezwetscaspervc schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:05:
Vermakelijke race
Tot zover
- Max -Lec![]()
- Nieuwe regels![]()
- Geen optocht![]()
- Merc middenveld![]()
- Veel inhaalacties![]()
En ook
-ViaPlay![]()
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Welke graphics?GAIAjohan schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:06:
Ik vond de oude graphics zoals vanochtend nog bij de de F2 veel beter..
Doe je lekker je geluid uitMog schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:06:
Sinds wanneer luistert Max naar de pit? Stop met zeiken en doe wat je denkt dat het beste is. Ik heb een hekel aan dat gepiep over de radio.
Dentist schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:05:
[...]
Wel koppeltjes..
de bijbehorende infographics laten wel weer te wensen over. Zit al 5 minuten te wachten op deltas...
/f/image/0SoWSN27KGcXWklFeE3DWCuX.png?f=fotoalbum_large)
Misschien heeft FER ook een wat sterkere motorstand gekozen.d0s schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:05:
De Ferrari is net iets sneller op racepace, opp beide banden
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Scorpio861 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:06:
[...]
Dat je viaplay als positief punt ziet........maat dat vindt de gemiddelde tweaker blijkbaar helemaal geweldig dat monotone gezwets

- DaniëlWW2
- Niet online
Ja.Spotmatic schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:07:
Dat zijn een hoop replays vandaag. Werd er vroeger echt zo weinig ingehaald?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In elk geval minder dan nu.Spotmatic schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:07:
Dat zijn een hoop replays vandaag. Werd er vroeger echt zo weinig ingehaald?
Weet niet of ik een gemiddelde tweaker ben, maar Viaplay bevalt hier prima. Geen circus meer in de studio en geen Olav die de helft van de tijd er naast zit met wat ie zegt. Prima verslag zo!Scorpio861 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:06:
[...]
Dat je viaplay als positief punt ziet........maat dat vindt de gemiddelde tweaker blijkbaar helemaal geweldig dat monotone gezwets
PrutsersPendaco schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:05:
[...]
Stuk.. net als gister tijdens de 3de vrije training.
Cloud ☁️
Iemand beeld van Gunther Steiner?harold911 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:08:
Leuk voor Haas als Mag dit volhoudt !!!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Commentaar over het commentaar hiero a.u.b.: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3Krukar schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:08:
[...]
Weet niet of ik een gemiddelde tweaker ben, maar Viaplay bevalt hier prima. Geen circus meer in de studio en geen Olav die de helft van de tijd er naast zit met wat ie zegt. Prima verslag zo!
Ik kijk met mijn zoontje van 7, dus F1tv (Engels) is geen optie. Tov ziggo vind ik Viaplay een enorme verbetering. Ze missen weinig, meer informatief en juist een duo vind ik stukken minder monotoom dan alleen Olav.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat Verstappen, Leclerc enorm heeft lopen pushen en Sainz gewoon conservatief voor P3 rijdt. En als het misgaat ervoor, tja dan wint Sainz.Giel1 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:09:
Als de Ferrari zo goed is dit weekend, waarom staat Sainz dan 18s achter op Leclerc? Lijkt me dat ze precies in dezelfde auto rijden.
Dat.zou ik bij Ferrari niet zo snel zeggen.Giel1 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:09:
Als de Ferrari zo goed is dit weekend, waarom staat Sainz dan 18s achter op Leclerc? Lijkt me dat ze precies in dezelfde auto rijden.
haha de hele voorbeschouwing is zowat in het engels geweest bij viaplaycaspervc schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:09:
[...]
Ik kijk met mijn zoontje van 7, dus F1tv (Engels) is geen optie. Tov ziggo vind ik Viaplay een enorme verbetering. Ze missen weinig, meer informatief en juist een duo vind ik stukken minder monotoom dan alleen Olav.
Beter dan het jo he jo ho van olav.Scorpio861 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:06:
[...]
Maar meningen en smaken mogen gelukkig verschillen!
Dat viel ook wel weer mee. Alleen op de grid 🙄Scorpio861 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:10:
[...]
haha de hele voorbeschouwing is zowat in het engels geweest bij viaplay
Twente komt eraan!
Haha. Nice.sjaool schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:10:
Maar zoals ene L.H. ooit zei het gaat niet om één race maar je moet het als een marathon zien.
Hard rennen dan jongen!
Duurde eventjes, want toen ze Windows XP gingen herstarten werd SP2 ook nog en passant geïnstalleerd. Kan gebeuren.
Weet de exacte reden niet, maar kan kosten zijn. Scheelt toch weer watreadytoflow schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:10:
Waarom is dat van die bandenwarmers? Dat de temp max 70 graden is? En dat ze gaan verdwijnen? Milieu? Of…?
Sainz heeft ook al aangegeven dat hij nog niet helemaal de grip en manier van rijden te pakken heeft. Ik verwacht echt wel dat hij in de loop van het jaar dichterbij komt. Vorig jaar liet hij zijn kwaliteiten ook goed zien.DaniëlWW2 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:10:
[...]
Omdat Verstappen, Leclerc enorm heeft lopen pushen en Sainz gewoon conservatief voor P3 rijdt. En als het misgaat ervoor, tja dan wint Sainz.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat zijn ze al jaren niet. Tijd voor een 2de of zelfs 3de speler en totaal vrije banden keuzes.Kenny_026 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:11:
Ik kan me niet voorstellen dat de coureurs blij zijn met de banden. Het lijkt dus geen reet uit te maken of je nu op geel of rood rijdt. En hard hebben we gezien dat je er niet lang op door kunt. Vind het maar gek allemaal.
Dat kun je natuurlijk dan ook over de RBR zeggen, immers zit Perez net zo ver achter Max als dat Sainz achter Lec zit.Giel1 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:09:
Kosten en milieu ja. Oorspronkelijk plan was dat ze dit jaar al volledig zouden zijn afgeschaft maar hier zijn de teams flink tegenin gegaan vanwege veiligheidreadytoflow schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:10:
Waarom is dat van die bandenwarmers? Dat de temp max 70 graden is? En dat ze gaan verdwijnen? Milieu? Of…?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Degredation.plizz schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:15:
Less DEG ? Wat bedoelt Ferrari?
Dat banden langer mee zouden moeten gaan..plizz schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:15:
- DaniëlWW2
- Niet online
Minder slijtage (degradation) dan RBplizz schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:15:
Degradation. Bandenslijtageplizz schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:15:
I served in a company of heroes.
Degredation, van de bandenplizz schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:15:
Degradatie?plizz schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:15:
Benieuwd wat dat gaat doen...DoeEensGek schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:15:
Verstappen weer pits!
PSN: xMaurice93
Die blijft buiten, waarschijnlijk net genoegMaurice079 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:16:
Ik denk niet dat Ferrari deze gaat counteren. Gat is te groot.
snelste tijd sector3... dus.. valt hopelijk meerenegrunn schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:17:
Problemen Max...
[ Voor 73% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-03-2022 17:53 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |