[F1 2022] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 32 Laatste
Acties:
  • 136.891 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:21
Toch alles bij elkaar wel heel verrassend begin van het seizoen.
Een sterk middenveld waar Aston en Maclaren negatief opvallen. Alfa en Haas juist positief. Toch wel heel benieuwd of Ferarri hetzelfde truukje als verleden jaar uithaalt: sterk in quali en dan in de race toch in rondetijden op plaats 5 en 6 in snelheid.

Mercedes blijft altijd maar afwachten. Door altijd maar verstoppertje te spelen geloof je nooit echt dat ze echt slecht zijn. Zijn ze echt slecht of hebben ze morgen ineens weer iets gevonden waardoor ze weer met dooddoeners komen over hoe ze het echt niet verwacht hadden blabla. Maar het lijkt erop met de cijfers van de longruns dat RB het dit jaar vanaf wedstrijd 1 kan gaan doen met deze pace.
Toch blij dat ik F1 tv heb genomen dit jaar om toch weer alles te volgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:57
Kan iemand mij eens die longrum hype uitleggen? "Verstappen was veruit de snelste in de long run", ja, en? Het is een simulatie. Ze bepalen vooraf een bepaalde rondetijd die ze uit proberen. En Red Bull heeft Verstappen dus een snellere rondetijd laten rijden dan dat de andere coureurs deden. Maar we weten niet wat de bandenslijtage was bij die simulatie, noch weten we hoe vol de tank was (wat ook weer invloed heeft op bv het slijtage). Wellicht is de conclusie bij Red Bull dus dat de slijtage te hoog is en ze wat langzamer moeten rijden, en denkt Ferrari "slijtage is laag, we kunnen harder". Waarmee de rondetijden dus dichter bij elkaar zullen komen te liggen als de rollen al niet omgedraaid zullen zijn.
Simpel gezegd weten we nu alleen dat Verstappen consistent rondetijd X voor Y ronden kan rijden. Maar of het ook mogelijk is om i.p.v. Y ronden Y maal 2, 3 ronden (dus bv 20 of 30 ronden i.p.v. 10 ronden longrun pace test in FP2) consistent die tijd te rijden weten we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 14:40
Heb de Q niet goed kunnen volgen, maar heeft Schumacher ergens een foutje gemaakt of was Magnussen nu gewoon veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 18:20
Iemand die iets kan zeggen over de speelruimte die Mercedes heeft om te verbeteren? De auto's zijn immers ontworpen om een maximaal grondeffect te bewerkstelligen, terwijl de mogelijkheden qua aerodynamica in de vorm van allerhande vleugeltjes etc. nu veel beperkter zijn. Dus waar moet de winst behaald worden zonder met een compleet herontworpen body op de proppen te komen?

En dan is er nog het gegeven dat de Mercedes-motoren overall aan power lijken te hebben ingeleverd, mogelijk als gevolg van de nieuwe brandstof.

Ik zie ze dit zo 1, 2, 3 niet opgelost hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
DoubleDutch schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:43:
Heb de Q niet goed kunnen volgen, maar heeft Schumacher ergens een foutje gemaakt of was Magnussen nu gewoon veel beter?
IIRC heeft Schumacher zijn laatste ronde inderdaad afgebroken na een foutje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 08:08
DoubleDutch schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:43:
Hij maakte een foutje in zijn laatste snelle ronde, volgens mij ergens rond bocht 5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Lekker Ventje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:01:
[...]

Is de race al geweest? Let maar op. 🙂
Ik denk dat je morgen kunt opletten tot je een ons weegt… ik denk dat ze eerder naar achteren moeten kijken dan naar voren. Met veel brandstof wordt het sturen met de onbalans niet makkelijker en dan hebben we het nog niet eens over de banden en de klappen die die te verduren hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als je die Mercedes ziet stuiteren dan moet je toch al enorm opzien tegen het ruim anderhalf uur lang rondjes rijden in dat ding? Zie er nog wel 1 afvliegen omdat er iets afbreekt of vanwege de fysieke aanslag op het lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
pjlgt schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:48:
Als je die Mercedes ziet stuiteren dan moet je toch al enorm opzien tegen het ruim anderhalf uur lang rondjes rijden in dat ding? Zie er nog wel 1 afvliegen omdat er iets afbreekt of vanwege de fysieke aanslag op het lichaam.
Het zal mij benieuwen of ze de race gaan uitrijden. Als ze de race afbreken kunnen ze makkelijker zaken vervangen voor volgend weekend en eventuele schade voorkomen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
pjlgt schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:48:
Er zijn op dit circuit drie testdagen geweest en intussen ook alweer drie FPs. Als er zulke problemen zouden zijn, op dit circuit, was dat denk ik wel al opgevallen.
But then again, genoeg problemen nog vandaag en gisteren. Tsunoda met het hydraulische probleem bij het stuur in FP3, Magnussen met hydraulische probleem in Q, Ocon waar de (wel nieuwe) sidepot er af waait in FP1, Bottas met motorproblemen in FP1 en meteen nieuwe control electronics nodig heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:28

F1 2022 Bahrain GP - Ted's Qualifying Notebook - Part 1

[YouTube: F1 2022 Bahrain GP - Ted's Qualifying Notebook - Part 1]

F1 2022 Bahrain GP - Ted's Qualifying Notebook - Part 2

[YouTube: F1 2022 Bahrain GP - Ted's Qualifying Notebook - Part 2]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
jongens ik vind de nieuwe shows/commentatoren maar niks van viaplay. is er iets beters? naast race cafe en grand prix radio (wat overigens jammer is dat olav mol niet bv biij de kwalificatie al meesprak)

[ Voor 32% gewijzigd door 7Sins op 19-03-2022 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
tweakduke schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:50:
[...]

Het zal mij benieuwen of ze de race gaan uitrijden. Als ze de race afbreken kunnen ze makkelijker zaken vervangen voor volgend weekend en eventuele schade voorkomen.
Alleen de versnellingsbak toch? Of waren er tegenwoordig meer componenten met een minimale duur? Was er bv niet ook iets met de remschijven of koppeling? Of was dat puur met parc ferme en de sprintraces waardoor FP2 en sprintrace ook nog eens met diezelfde onderdelen gereden moesten worden zonder mogelijkheid tussendoor te wisselen.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-10 19:28
Nice

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOO8qbEXMAAYrvy?format=jpg&name=4096x4096

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
7Sins schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:56:
jongens ik vind de nieuwe shows/commentatoren maar niks van viaplay. is er iets beters? naast race cafe
Psst, lees even het rode blokje boven het tekstveld waar je deze vraag in getypt hebt:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
jongens ik vind de nieuwe shows/commentatoren maar niks van viaplay. is er iets beters? naast race cafe en grand prix radio (wat overigens jammer is dat olav mol niet bv biij de kwalificatie al meesprak)
Yes [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:17
Wow de Ferrari’s doen weer helemaal mee, fantastisch!! Wrsch een erg sterke motor want alle Ferrari aangedreven teams doen het lekker.

En sorry dat ik het zeg, maar dat het team dat 8 jaar lang suprematie heeft gehad nu moet struggelen voor de 3e starttijd, ja daar geniet ik van….benieuwd of ze daar bovenop komen, ik verwacht dat ze dichterbij zullen komen, of anders weer “ betrouwbaarehidsproblemen” *Kuch* zullen hebben waardoor ze iedere race er een nieuwe ice ingooien die maximaal is opengedraaid…..

Precies de uitkomt die ik had gehoopt van deze quali, al had max ook wel 1e mogen staan hahaha

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat ik mij nu nog steeds afvraag... waarom rijdt Hamilton dit seizoen met de gele T-cam?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
ArcticWolf schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:59:
Wat ik mij nu nog steeds afvraag... waarom rijdt Hamilton dit seizoen met de gele T-cam?
Paste beter bij zijn nieuwe gele helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Om dezelfde reden als dat hij met een gele helm en geel nummer 44 op de auto rijdt.

spoiler:
Geel is een kleir die die aan het begin van zijn carrière ook gebruikte, gele helm etc.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:51

OMD

Ferrari mag wel oppassen anders krijgen we weer zoals een paar jaar geleden dat er iets illegaals aan de motor is gedaan :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:31

rammes

koekebakker 1e klas

OMD schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 20:06:
Ferrari mag wel oppassen anders krijgen we weer zoals een paar jaar geleden dat er iets illegaals aan de motor is gedaan :+
Ze zijn nu zo slim om het vanaf race 1 toe te passen ipv midden in het seizoen :+

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-09 15:01
Dit is dan toch wel weer tof om te zien _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
RobertMe schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:56:
[...]

Alleen de versnellingsbak toch? Of waren er tegenwoordig meer componenten met een minimale duur? Was er bv niet ook iets met de remschijven of koppeling? Of was dat puur met parc ferme en de sprintraces waardoor FP2 en sprintrace ook nog eens met diezelfde onderdelen gereden moesten worden zonder mogelijkheid tussendoor te wisselen.
Zou zelf ook even de nieuwe regels erop moeten naslaan wat je wel en niet mag vervangen. Desondanks het is een fout in het ontwerp van de auto en met name de vloer. Als dat niet verholpen wordt dan doen ze simpelweg niet mee.

Er was van de week een analyse van volgens mij Halkinen dat Red Bull en Ferrari beide mensen hebben die al lang meelopen, onder andere Newey, en ook ervaring hebben met auto's die het vooral van de vloer moeten hebben.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Voorheen was het voor de 2e rijder. Maar dit seizoen hebben een aantal 1e rijders een gele t-cam. Geen idee waarom.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:21

_Apache_

For life.

F1 TV pro.

Weinig ervaring mee nog, maar voor 8eu/mnd goed te proberen.
Vanmiddag stukje van de quali live gekeken, kwaliteit - zelfs via mobiel - was keurig.

Via via hoor ik dat viaplay geupsamplede 720p is :/

[ Voor 15% gewijzigd door _Apache_ op 19-03-2022 20:52 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonnoeboiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07-10 19:44
Mog schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 20:12:
[...]

Voorheen was het voor de 2e rijder. Maar dit seizoen hebben een aantal 1e rijders een gele t-cam. Geen idee waarom.
Gasly reed vorig seizoen ook met gele t-cam. Dit seizoen weer met de zwarte t-cam Het zegt dus niet veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 19:21
Vet, een gevecht om het kampioenschap tussen Leclerc en Verstappen, kijk ik al sinds die inhaalactie in Oostenrijk naar uit! HAM en Mercedes die hun grijze haren laten zien. Als dan morgen die auto's ook nog eens veel beter kunnen volgen gaat dit seizoen zo gaaf worden.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Mog schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 20:12:
[...]

Niet echt.
Het is gewoon voor 1 van de 2.
Hoe de teams dat verdeelden was wel vaker met de gele voor de 2e rijder, maar weet niet hoeveel gedachten daar achter schuilden.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

DoubleDutch schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 21:35:
Hahaha en die grijns als die het zegt, zou wel mooi zijn Bottas gaat lopen strijden met Ham en Rus. 🥳
nouja, het heeft er alle schijn van iig!!! :Y

.. is het al 16:00 ?!?! *O*

[ Voor 59% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-03-2022 21:48 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
YakuzA schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 21:47:
[...]

Niet echt.
Het is gewoon voor 1 van de 2.
Hoe de teams dat verdeelden was wel vaker met de gele voor de 2e rijder, maar weet niet hoeveel gedachten daar achter schuilden.
Eerder kon je altijd zien wie de 1ste of 2de rijder was door de cam waarbij de 2de rijder de gele had, maar denk oprecht dat Diva Ham het beter bij zijn helm vind staan en het niet meer uit maakt. 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat dit een saai seizoen gaat worden...

Ferrari is minder sterk in de long run en het blijven italianen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:06:

We hebben nog geen race gehad toch? Seizoen is lang en MB staat er met een paar updates nog wel een keer.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

MikeyMan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:12:
[...]
Denk dat @f1bythenumbers daar wel iets nuttigs over te melden heeft.
Dat had ik ook gehoopt. Was altijd erg gaaf om de analyses van @f1bythenumbers te lezen en zijn website te bezoeken. Hoop dat het goed met hem gaat en dat hij zorgeloos (met een vaste baan) kan leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:46
Vraag me overigens wel af of Mercedes dit al aan zag komen?

Ze komen met allemaal rare concepten als raketkoeling, flapjes op de spiegels en extreme sidepods. Maar bottom-line waren er al flinke PU problemen vorig jaar. Eerlijk is eerlijk, elke week een nieuwe PU erin lepelen gaat niet werken vanaf race 1. Als nu blijkt dat de andere merken wel een strakke PU hebben gebouwd zou het zomaar een zwaar seizoen kunnen worden voor Mercedes (en AM, McLaren en Williams….)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeverSettle

Geen idee of dit al is voorbij gekomen, maar Perez zijn Q1 lap was doorgestreept door FIA stewards (track limits). Dat zagen we niet in de graphics, voldoende werk voor FOM om al die bugs op te lossen.

[ Voor 3% gewijzigd door NeverSettle op 19-03-2022 22:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 00:02

Da's wel heel kortzichtig, Merc gaat zeker nog terugkomen en Ferrari slecht in de longrun? Op basis van wat, die paar rondjes dat Sainz heeft rondgereden? Lec begon aan zijn longrun net zo sterk als Ver, maar hij heeft hem niet afgemaakt. Ik denk dat deze season absoluut niet in de bag is voor RB, we zien wel wat het gaat worden. Maar ik denk dat er tot dusverre echt helemaal niks over te vertellen is,

Nouja, tenzij je al die mensen volgt die ook voorspelde dat RB 2 tot 3 tiende voor zou staan na qualifying. Die hebben wel laten zien dat ze er verstand van hebben idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-10 19:40
NeverSettle schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:39:
[Streamable]

Geen idee of dit al is voorbij gekomen, maar Perez zijn Q1 lap was doorgestreept door FIA stewards (track limits). Dat zagen we niet in de graphics, voldoende werk voor FOM om al die bugs op te lossen.
Sterker nog, dit was zelfs niet eens te zien op de interne timing screens als we David Croft en Martin Brundle moesten geloven op SkyF1 / F1TV. Ze gebruiken daar een andere timing screen dan de data channel die wij zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zo, best een verrassende Qualy!

Mercedes moet aan de bak, maar het werd hoog tijd dat de hegemonie werd doorbroken. Duurde al veel te lang. Hamilton zal dit niet erg leuk vinden, want die 8e lijkt verder weg dan ooit. Het lijkt er voor mij zelfs op dat de motor (iig voor een deel) verantwoordelijk is voor de achterstand, want alle andere Merc teams staan er minder goed voor.

Mooi dat Ferrari het prima voor elkaar lijkt te hebben en blijkbaar een beest van een motor hebben gebouwd.

Volgens mij kan het best een leuk seizoen worden.

Op naar morgen!

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Heb je toevallig je voorspellingen van vorig seizoen bij de hand..? Helpt wel een beetje om je opmerking een beetje op waarde te schatten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:07

alienfruit

the alien you never expected

Verrassend Max heeft een nieuw horloge om. Dat was geen Tag Heuer Monaco en volgens mij ook geen Carrera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle

Max Verstappen was sneller in sector 1 en sector 2, ondanks dat zijn RB stabiel uitzag was Leclerc sneller in de laatste bocht van sector 3. Zo dichtbij zaten ze! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

Ben benieuwd hoe het close racing gaat verlopen. Heb me er nog niet heel erg in verdiept en op gelet eerlijk gezegd. Tot nu toe begint het in ieder geval interessant en ben zeker benieuwd wat Mercedes nog uit de hoge hoed weet te toveren!

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 18:58
Maurice079 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:20:
Een Alfa op P6. Oh my, wat zou PoorLeno trots zijn geweest :/
Absoluut ! :/ Mis 'm ook ontzettend om samen F1 te kijken en te analyseren. Dit seizoen gaat zo anders zijn... Vraag me af hoe hij de nieuwe Alfa livery zou vinden, en hoe het speelveld eindelijk iets is opgeschud, al zou hij altijd wel ergens wat op aan te merken hebben gehad :+

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 20-03-2022 01:09 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Transportman schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:37:
[...]

Ook de allerbesten slaan wel eens de plank compleet mis.
Vreemd, want volgens Lewis maakt zijn team geen fouten. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Met 0 races verreden is dit nog ietwat voorbarig :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:05
Franko P. schreef op zondag 20 maart 2022 @ 00:51:
Ben benieuwd hoe het close racing gaat verlopen. Heb me er nog niet heel erg in verdiept en op gelet eerlijk gezegd. Tot nu toe begint het in ieder geval interessant en ben zeker benieuwd wat Mercedes nog uit de hoge hoed weet te toveren!
Ik heb er wel op gelet. Het lijkt erop dat ze makkelijker dichter achter elkaar kunnen rijden dan voorgaande jaren.

Het stuiteren van de auto's brengt ook wat onstabiliteit en onvoorspelbaarheid mee. Zou kunnen dat er daardoor wat gekke acties gaan komen. Vooral ook als de benzinetank gedurende de race de balans van de auto beïnvloedt en banden flink versleten raken.

Pitstops lijken ook wat gevoeliger door de nieuwe zwaardere banden. De eerste pitstop-oefening van Max ging fout, linksvoor ging er niet af. De crew heeft het letterlijk zwaarder en er is een extra flap voorop waar de banden langs moeten.

Kwalificaties zijn belangrijk, maar het zegt weinig. Een botsing en/of een pitsstop-probleem en het kan zo zijn dat de top 3 na een uur niet voorop blijft. Dat kan dan zomaar Perez tegen Hamilton worden voor P1.

(Precies de spanning die een race en een seizoen mooi maakt.)

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:06
Geronimous schreef op zondag 20 maart 2022 @ 01:02:
[...]

Absoluut ! :/ Mis 'm ook ontzettend om samen F1 te kijken en te analyseren. Dit seizoen gaat zo anders zijn... Vraag me af hoe hij de nieuwe Alfa livery zou vinden, en hoe het speelveld eindelijk iets is opgeschud, al zou hij altijd wel ergens wat op aan te merken hebben gehad :+
Ik heb het helemaal niet meegekregen dat @poor Leno niet meer onder ons is. Wat ontzettend triest en verdrietig nieuws :/
Ik kan me nog herinneren dat hij en nog een paar andere f1-fanaten het eurovisie songfestival topic op stelten hadden gezet en we dikke lol hadden met elkaar en met de eurovisie fans. Volgens mij zijn er zelfs een aantal eurovisie fans in het f1 topic beland en blijven plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Playa del C. schreef op zondag 20 maart 2022 @ 06:36:
Pitstops lijken ook wat gevoeliger door de nieuwe zwaardere banden. De eerste pitstop-oefening van Max ging fout, linksvoor ging er niet af. De crew heeft het letterlijk zwaarder en er is een extra flap voorop waar de banden langs moeten.
Om nu te zeggen dat "de eerste" pitstop mis ging is wellicht wat overdreven? :P Nadat ik een deel van de testdagen heb gekeken en de FPs vond ik het gisteren in de kwalificatie het nogal gek ogen dat het team niet klaar stond voor een pitstop te doen :X Oftewel: die teams hebben met de testdagen tientallen live pitstops gedaan (en daarnaast honderden "dummies" al dan niet op de fabriek) en als er echt een structureel probleem was dan was dat wel al bekend geraakt / opgevallen. Dat gisteren in FP3 een wiel niet los wilde in eerste instantie zal dan ook een incidentje zijn geweest en zeker niet structureel zijn. Daarnaast leek "gewoon" de moer niet los te gaan in eerste instantie, dus dat zal weinig te maken hebben met de grotere velgen / banden, vleugel over de band, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 07:20
Dat de pitstops zwaarder zijn zou een voordeel kunnen zijn voor Red Bull. Zij trainen er meer op, en ju lukt een sub 2 seconden stop dus waarschijnlijk sowieso niet meer. Dus red Bull hoeft minder te "wachten".

En u. De race kan vanalles gebeuren natuurlijk. Maar ik hoop op een close race tussen alles behalve Mercedes. Laat Toto het maar even voelen.... Misschien dat die zich dan wat meer "on track" wil bewijzen dan dat die nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik vind dat deze foto heel veel zegt. Mooi. Heel mooi. Misschien wel de mooiste foto tot nu toe (van dit seizoen).
Of happy Steiner, die vind ik ook heel erg sterk.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
streamnl schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:16:
[...]

Ik vind dat deze foto heel veel zegt. Mooi. Heel mooi. Misschien wel de mooiste foto tot nu toe (van dit seizoen).
Of happy Steiner, die vind ik ook heel erg sterk.
Ligt er (imho) wat boven op om RB maar een hak te kunnen zetten. Net als in zijn interview. Maar kan ook de bias zijn die ik heb tov Ham. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Inspired schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:18:
[...]

Ligt er (imho) wat boven op om RB maar een hak te kunnen zetten. Net als in zijn interview. Maar kan ook de bias zijn die ik heb tov Ham. ;)
Ik geloof oprecht dat HAM dit hem gunt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inspired
streamnl schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:22:
[...]

Ja, met name omdat RB er niet staat. Tenminste, dat gevoel heb ik. Net als in zijn post Q interview. Iets van mooi dat twee andere teams er staan. Ferrari en.. dan lult hij weer verder. Beetje sneu. Tenminste, zo komt het op mij over. Maar dat zeg ik, kan ook mijn bias zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

streamnl schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:22:
[...]

Dat denk ik ook wel. Mocht die auto niet goed komen, krijgen we een HAM ala VET te zien denk ik. Het is klaar, leuk voor die gasten en mijn bankrekening loopt lekker vol. Prima…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
JB schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:24:
[...]

Dat denk ik ook wel. Mocht die auto niet goed komen, krijgen we een HAM ala VET te zien denk ik. Het is klaar, leuk voor die gasten en mijn bankrekening loopt lekker vol. Prima…
Ik weet niet of ik dan mijn lach kan inhouden. Een “groot” sporter die eigenlijk domineerde omdat de tegenstanders gewoon niet het geluk hadden met een degelijke auto zoals hem. Ik vind het eigenlijk vooral een misselijke man geworden.

Ben wel blij dat Ferrari weer mee lijkt te gaan doen. En wat is dat bordeauxrood sexy zeg van die auto’s.

Is het al 16:00? :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

:') Zie nu pas zijn status :'( . Miste hem al en "ken" hem al jaren ook uit andere topics. Erg triest. Is er met de tweakers gedeeld wat hem overkomen is?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Inspired schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:23:
[...]

Ja, met name omdat RB er niet staat. Tenminste, dat gevoel heb ik. Net als in zijn post Q interview. Iets van mooi dat twee andere teams er staan. Ferrari en.. dan lult hij weer verder. Beetje sneu. Tenminste, zo komt het op mij over. Maar dat zeg ik, kan ook mijn bias zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat het inderdaad aan je “bias” ligt.
Het is echt geen verkeerde gast.

Overigens… sterk dat je erkent dat je bril gekleurd is _/-\o_
Mijn bril ook hoor, ik blijf een FER en een MCL fan. Al zegt mijn profielfoto wat anders :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inspired
streamnl schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:35:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat het inderdaad aan je “bias” ligt.
Het is echt geen verkeerde gast.

Overigens… sterk dat je erkent dat je bril gekleurd is _/-\o_
Mijn bril ook hoor, ik blijf een FER en een MCL fan. Al zegt mijn profielfoto wat anders :+
Waarom neemt hij dan niet RB in zijn mond? Die staan er ook "gewoon" weer. Net als Ferrari. En zo overdreven positief na de Q met P5. Nee, het is niet mijn kerel. Hopen dat dit zijn laatste jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 20:50
Mwaah ik zou Ham wel graag naast max in de RB19 willen zien volgend jaar 😅

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04:30
Chefbierrr schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:38:
Mwaah ik zou Ham wel graag naast max in de RB19 willen zien volgend jaar 😅
In Copse Corner maar nu met Max aan de binnenkant? _O-

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jasphur
Mogguh!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOOxr1FWYAE7QRI?format=jpg&name=large

offtopic:
ik lees net het nieuws over poorLeno. Damn, dat Alfa nu zo goed meekomt had hij prachtig gevonden!

[ Voor 39% gewijzigd door Jasphur op 20-03-2022 08:51 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-10 13:39
JeroenTheStig schreef op zondag 20 maart 2022 @ 07:28:
[...]

Ik heb het helemaal niet meegekregen dat @poor Leno niet meer onder ons is. Wat ontzettend triest en verdrietig nieuws :/
Ik kan me nog herinneren dat hij en nog een paar andere f1-fanaten het eurovisie songfestival topic op stelten hadden gezet en we dikke lol hadden met elkaar en met de eurovisie fans. Volgens mij zijn er zelfs een aantal eurovisie fans in het f1 topic beland en blijven plakken.
Zo die valt hier ook even koud op het dak. :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wat is de reden dat George zo slecht ging in de kwalificatie. Ik heb zijn on-board niet gezien, ging hij ergens de fout in? Of was zijn auto echt niet snel?
Wat naar om dit te lezen. Sterkte. Nu ben ik een beetje extra voor Alfa Romeo vanmiddag.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 22:33
Mog schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:08:
Wat is de reden dat George zo slecht ging in de kwalificatie. Ik heb zijn on-board niet gezien, ging hij ergens de fout in? Of was zijn auto echt niet snel?

[...]

Wat naar om dit te lezen. Sterkte. Nu ben ik een beetje extra voor Alfa Romeo vanmiddag.
Verremde zich in de 1e bocht en daarom niet verbeterd.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
JeroenTheStig schreef op zondag 20 maart 2022 @ 07:28:
[...]

Dan ben je niet de enige, in welke zin is hij niet meer onder ons, niet meer op het forum bedoel je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 12:38
DoubleDutch schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:23:
[...]

Dan ben je niet de enige, in welke zin is hij niet meer onder ons, niet meer op het forum bedoel je?
Als je zijn profielpagina opent kun je zien dat hij overleden is. Op 1 februari 2022.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:38

Pierre

Van nature lui!

Jemmig en loop ik te zeiken dat ik Covid19 heb, daar wordt ik wel heel stil van.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:55
Aankondiging: Geronimous in "[PS5] PlayStation 5"

Wist het ook niet, tot dat bericht dat hij het mooi had gevonden dat Alfa Romeo het zo goed deed en even verder ben gaan zoeken. ;(

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, alles is relatief. Wat k*t, maar het hoort bij het leven, helaas :/

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-10 13:39
DoubleDutch schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:23:
[...]

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/70540934
Geronimous schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:33:
Gezien hij aardig actief was op het forum en een uitgesproken mening had deel ik het nieuws toch ook even hier.

poor Leno is niet meer onder ons. Vorige week dinsdag bereikte mij het trieste nieuws dat mijn gamemaatje was overleden. Vandaag hebben we afscheid van hem genomen.

Mike was een levensgenieter, een avonturier. Een gedreven, gepassioneerde creatieveling, of zoals hij het zelf omschreef, een professional dreamer. We hebben online menig uurtjes Battlefield weggespeeld, in parties gewouwehoerd, gemijmerd over het leven, ons druk gemaakt tijdens de F1, geragequit en gelachen.

Het gaat je goed maatje. ;w

sorry voor de domper tussendoor...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:21
Ik zie hier mensen regelmatig filmpjes van Ted's Notebook posten. Heb er de afgelopen weken een paar gekeken; maar ligt het aan mij of gaan die filmpjes echt helemaal nergens over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:33:
Ik zie hier mensen regelmatig filmpjes van Ted's Notebook posten. Heb er de afgelopen weken een paar gekeken; maar ligt het aan mij of gaan die filmpjes echt helemaal nergens over?
Oh je bedoelt net als de vrije trainingen en interviews met rijders en teams? :+

Alles wat niet kwalificatie, de race of de topics op tweakers zijn is natuurlijk niet het bekijken waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:33:
Ik vond ze altijd wel interessant, maar heb ze al een tijd niet meer gezien. Als je het over wintertesting hebt: daar valt ook nauwelijks iets over te zeggen. Ook hier op het forum hadden we mensen die niet geloofden dat Mercedes eens een fout had gemaakt, die dachten dat ze aan het sandbaggen waren en er gewoon weer zouden staan bij Q3 gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Inspired schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:23:
Ja, met name omdat RB er niet staat. Tenminste, dat gevoel heb ik.
Hij geeft thumpsup aan nr 77, Botas. Die staat 6e, daar staat RB inderdaad niet.
Net als in zijn post Q interview. Iets van mooi dat twee andere teams er staan. Ferrari en.. dan lult hij weer verder. Beetje sneu.
Dat was inderdaad vrij apart, maar ach. Is al tijdje 'him', ' that guy', 'them', e.d. Volgens mij maken ze bij RB ook weinig reclame voor Merc (as in: spreken ze ook niet of niet zo vaak uit).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb soms echt het gevoel dat we er allemaal teveel achter zoeken :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:58

codex

Geen OpenAI agent :)

Het is wel wederzijds, Max zijn opmerking gisteren was natuurlijk buitengewoon sarcastisch. Ik snap de irritatie wel, voornamelijk het doen alsof RB als team niet bestaat is best vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
codex schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:49:
Het is wel wederzijds, Max zijn opmerking gisteren was natuurlijk buitengewoon sarcastisch.
Welke opmerking?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• codex

codex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ok, wie o wie start op welke band vandaag?? Op rood weg voor de snellere start, of toch geel voor Max...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Frank1973 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:52:
Ok, wie o wie start op welke band vandaag?? Op rood weg voor de snellere start, of toch geel voor Max...?
Volgens mij reed de top 10 in elk geval allemaal hun snelste ronde in Q2 op rood, dus starten ze daar ook op.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 11:14

Dentist

Next patient please...

codex schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:54:
[...]

Volgens mij reed de top 10 in elk geval allemaal hun snelste ronde in Q2 op rood, dus starten ze daar ook op.
Nope, die regel is er niet meer dit jaar. Vrije keuze voor all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

codex schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:54:
[...]

Die regel bestaat niet meer dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mercedes start op rood, die hebben een setje uitgespaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:01

Edd

Grrrrrene schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:49:
Ik heb soms echt het gevoel dat we er allemaal teveel achter zoeken :)
Soms? ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ferra schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:57:
Ik dacht dat ze alleen nog een gebruikte rode set hadden.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
FirePuma142 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:58:
[...]

Ah ik dacht dat ik zoiets las dat Shovlin zei dat ze dat bewust hebben gedaan voor de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:44
Frank1973 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:52:
Ik ben sowieso benieuwd naar de strategieën en hoe de banden het gaan doen.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:49
FirePuma142 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:58:
[...]

Klopt ze hebben alleen nog maar gebruikte itt Redbull en Ferrari

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
codex schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:49:
Het is wel wederzijds, Max zijn opmerking gisteren was natuurlijk buitengewoon sarcastisch. Ik snap de irritatie wel, voornamelijk het doen alsof RB als team niet bestaat is best vermoeiend.
Het was niet perse een opmerking van Verstappen. Coulthard legde hem die woorden in de mond. Dat hij er dan bevestigend op antwoord, tsja. Het was meer een flauw grapje van de Red Bull heren onderling.
Hetzelfde zie je ook bij Verstappen met de interviews bij Ziggo vs de internationale media. Plooij legde hem altijd flinke statements in de mond waarbij Verstappen nog maar bevestigend hoefde te antwoorden, iets dat de internationale pers niet/minder doet. En het is natuurlijk makkelijker om te denken "wat een gek, zeg maar ja", of mee te gaan in zo'n onderonsje dan daadwerkelijk zelf die woorden uit te spreken.
Enige bold statement van Verstappen in die lijn dat hij volledig zelf gemaakt heeft is geweest in Austin 2019 m.b.t. Ferrari "dat gebeurt er als je gepakt wordt met valsspelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

noo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:56:
[...]

Die regel bestaat niet meer dit jaar.
Oh, dat heb ik gemist. Leuk, dan is het strategisch interessanter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:47
VidaR-9 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:00:
[...]

Ik ben sowieso benieuwd naar de strategieën en hoe de banden het gaan doen.
Ik verwacht dat de meeste op medium zullen starten, Mercedes zal iets anders doen, en een paar die relatief slecht hebben gekwalificeerd hebben zullen ook iets anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Arjan90 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:25:
[...]

Als je zijn profielpagina opent kun je zien dat hij overleden is. Op 1 februari 2022.
Heb ik helemaal gemist. 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Je moet wat met Bottas in de nek... >:)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04:56

Blokker_1999

Full steam ahead

Al zou ik liever rood op het einde hebben, als de wagen lichter is.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Pfff stiekem zo bang dat MER heel sterk terug komt met hun concept :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 19:03
JB schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:14:
Gisteren bij hun push laps waren ze nog gigantisch aan het stuiteren. Dat zal hun in de race zeker pijn gaan doen. Het zou me echt niks verbazen dat er een fitting of iets dergelijks los rammelt zo op het einde van de race.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
JB schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:14:
Ik verwacht echt dat ze heel snel een ander ontwerp onder de wagen knallen. Meer richting het Ferrari design denk ik :P

Is er al een startoverzicht met banden beschikbaar?

Pagina: 1 ... 16 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord