• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Hansieo schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 11:42:
[...]

volgens AI (ja ik weet...) zouden deze hoeveelheden slechts "uren" of dagen overbruggen..... dus lijkt mij idd 100% publiciteitsstunt, en dat kennen we allang van deze ....persoon (en de nóg minder slimme republikeinen )
Ik vraag me af welk percentage Reps hier nou echt zo blij mee is. Als dit zo'n fantastische publiciteit zou zijn, dan zou hij het dichterbij de midterms hebben aangekondigd. Ik denk dat hij hoopt dat het effect er is tijdens de midterms. Wat mij betreft knalt Oekraïne lekker op alle RU olie-export, zonder aanzien des persoon (dus inclusief eventueel die naar de VS; dat is collateral).

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16:13

Rzaan

Altijd zoekende

Ik begrijp dat Zelensky heeft aangeboden minder aanvallen op de energie-infrastructuur van Rusland uit te voeren. Mits Rusland dit ook doet.
Eens kijken wat we de komende dagen zullen zien aan aanvallen van beide zijden. Het zou me niet verbazen als Poetin juist extra los gaat op de energie-sector.
Misschien moet Oekraine eens wat bruggen in Moskou naar God helpen.

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Blijkbaar heeft Trump eigenhandig een staakt het vuren op energie doelen aangekondigd?
Effective immediately, there is an ENERGY CEASEFIRE in the War between Russia and Ukraine. Both parties have agreed. Do not break it! Thank you for your attention to this matter. President DONALD J. TRUMP
https://www.trumpstruth.org/statuses/42246

Ik ben benieuwd wat hij gaat doen als Rusland zich er niet aan houdt .. en Ukraine wel .. 🤔

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

franssie

Save the albatross

duvekot schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 16:26:
Blijkbaar heeft Trump eigenhandig een staakt het vuren op energie doelen aangekondigd?

[...]

Ik ben benieuwd wat hij gaat doen als Rusland zich er niet aan houdt .. en Ukraine wel .. 🤔
Zo leest het wel :P
Kat Pestkop in het nauw.

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 11-10-2026 16:28 ]

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:59

Tens

Evil must be punished

[...]

Trump roept wel vaker wat, even afwachten of Rusland en Oekraïne ook aangeven dat er werkelijk een bestand is. Ondertussen op de beurs: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IifJYGGYmul9ZJRGhriusYgHBoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AYHGDm4xXmWMkmPGTf9U9cI0.jpg?f=fotoalbum_large

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Tens schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 16:41:
[...]

Trump roept wel vaker wat, even afwachten of Rusland en Oekraïne ook aangeven dat er werkelijk een bestand is. Ondertussen op de beurs: [Afbeelding]
Stijging van 1% is niet heel significant?
Tov opening amper 0,4?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:59

Tens

Evil must be punished

YakuzA schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 16:53:
[...]

Stijging van 1% is niet heel significant?
Tov opening amper 0,4?
in een half uur. Maar de stijging heeft niet doorgezet, het is alweer op niveau van de vorige dagen

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online

[...]

Vraag me af met welke partijen Trump dat dan heeft afgesproken, Zelensky zegt al van niets te weten.

• K00kaburra
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Rzaan schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 16:12:
Ik begrijp dat Zelensky heeft aangeboden minder aanvallen op de energie-infrastructuur van Rusland uit te voeren. Mits Rusland dit ook doet.
Eens kijken wat we de komende dagen zullen zien aan aanvallen van beide zijden. Het zou me niet verbazen als Poetin juist extra los gaat op de energie-sector.
Misschien moet Oekraine eens wat bruggen in Moskou naar God helpen.
Voor Zelensky moet dit toch een enorm frustrerende exercitie zijn zeg. Heb echt enorm veel respect voor deze man, wat hij allemaal voor zijn kiezen krijgt zijn niet veel mensen toe in staat te dragen...

Je volk wat letterlijk wordt afgeslacht door de agressie van een bloeddorstige imperialistische dictator, die feitelijk gewoon een poging doet je complete land en geschiedenis in de as te leggen. En dan ook nog dealen met dit overzeese circus op het moment dat je acties impact beginnen te maken...

De tering, voor dit alles moet je echt uit het juiste hout gesneden zijn.

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Transportman schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 17:12:
[...]

Vraag me af met welke partijen Trump dat dan heeft afgesproken, Zelensky zegt al van niets te weten.
Met zichzelf.
Ik heb al langer het vermoeden dat hij maar dingen uitkraamt, al dan niet om zijn eigen zin door te drukken en het maar word overgenomen. Dat werkt hier alleen niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 147 148 Laatste

Let op:
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Geen slowchat
We willen hier een high signal low noise discussie die qua informatie waardevol is voor alle deelenemers. Slowchat is hierdoor niet toegestaan. Wie dit wel doet kan de verwijdering van zijn reacties verwachten. Bij herhaling volgt ook een afkoelban van 48 uur.

Slowchat mag hier: Topicreeks: Dagelijkse ontwikkelingen in de oorlog in Oekraïne
Militaire achtergronden mogen hier: Militaire achtergronden omtrent de oorlog in Oekraïne
Discussie over wapensystemen, verhoudingen en inzet kan hier: Wapens en wapensystemen
Europese strijdkrachten en MIC: De Europese strijdkrachten en het Europees MIC
Voor de nasleep en mogelijke berechting daders MH17 hebben de we dit topic: MH17: De weg richting daders en mogelijke berechting

Specifieke topic regels
• Geen ongefundeerde speculaties over WW3
• Geen slowchat
• Gebruik embed [embed] link [/] tags voor tweets
• Deel aub geen schokkende beelden. Bedenk daarbij goed of een twitter bericht wat toevoegt aan de discussie.
• Geen propaganda talking points of desinformatie, check je bronnen.
• Russische "media" zoals Russia Today (RT) is geen bron en is hier niet meer welkom.
• Geen drogredenen of onlogische en/of onnavolgbare gevolgtrekkingen.
• Extraordinary claims require extraordinary evidence.
• Geen omgekeerde bewijslast, wie beweert moet bewijzen.
• De volgende drogreden is expliciet niet toegestaan: neutraliteit claimen om vervolgens een waardeoordeel te geven over het conflict. Zie ook Wikipedia: Argument to moderation en Wikipedia: False balance
• Post s.v.p. geen vliegbewegingen, dit voegt weinig toe aan het topic en is vaak alleen speculatief. Alleen als het echt relevant is, dan zien we graag een motivatie.

AWM beleidstopic:
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid