• Dsbwouter
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:44
@pascallj

Zover ik online kan vinden word deze aansluiting bij aircos gebruikt om een bedrade afstandsbediening op aan te sluiten. Snap alleen niet waarom dit op op de ftc zit..

• nessio
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:47
AI verzint ook van alles.
Nou ja, is goed voor printplaten verkoop. 🥳

2-1 kap, 200m2, SUZ-SWM60VA+ Open Source ME+wtw

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 00:37
nessio schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 16:05:
AI verzint ook van alles.
Nou ja, is goed voor printplaten verkoop. 🥳
Ik had laatst een hele grote opdracht voor AI om data uit dwg te tellen, toen reageerde de duur betaalde versie met: daar heb ik geen zin aan.
Zit AI nou gewoon met ons te fucken? :D

• Mafparov
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 07-02 16:36

Mafparov

Factory Zero Mitsubishi Ecodan

Ik kom er morgen even op terug. Moet eters tevreden stellen. 😎
Andrehj schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 15:35:
@Mafparov en @Dsbwouter Dankjewel. Erg bijzonder, want in de handleidingen staat deze connector nergens beschreven. Ik wist ook van het hele bestaan van die connector. Wel dat de CN105 vroeger ook bij warmtepompen CN100 heette, maar niet dat die oude connector nog steeds op een FTC zit.
@Mafparov Kun je nog aangeven in welke documenten of websites stond dat je hier het vermogen mee kan regelen? Ik ben erg benieuwd.

• nessio
@Mafparov waarom wil je dat vermogen regelen?

nessio schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 21:50:
@Mafparov waarom wil je dat vermogen regelen?
Zou ik ook wel willen. Als ik het vermogen kan beperken dan heb ik efficientere SWW runs. Als met deze methode ook bij de SUZ units mogelijk is, dan ben ik zeer geïnteresseerd.
@Mafparov ben benieuwd naar de bron van jouw AI, of zou het verzonnen zijn?

WP: Mitsubishi Electric SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D. PV 3330 Wp. Huis 1931, gasloos sinds jan '24.

• nessio
Waarom wil je een bovengrens van suz80 forceren? De inverter technologie van de suz doet dat toch zelf

nessio schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 22:39:
Waarom wil je een bovengrens van suz80 forceren? De inverter technologie van de suz doet dat toch zelf
Nou tijdens een SWW run in ECO mode gaat het opgenomen vermogen gewoon tot 3 kW hoor. Op zo’n hoog vermogen heb je een lagere COP. Zijn we nou Tweakers of niet? >:)

WP: Mitsubishi Electric SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D. PV 3330 Wp. Huis 1931, gasloos sinds jan '24.

• nessio
De vraag is of een langere sww run met hogere cop zuiniger is dan een korte met lagere cop.
Overigens stijgt tijdens mijn sww run de temperatuur zelfs terwijl er iemand doucht.
Pompstand 5 = 26l / min.
Als niemand doucht is mijn boiler van 200L binnen 25 min opgewarmd van 21 naar 48gr bij bT van 0gr.

Pagina: 1 ... 218 219 Laatste

Let op:
Factory zero systeem? Post dan in Problemen met warmtepompsystemen van Factory Zero