De schroefjes zitten aan de voorzijde en achterzijde.
(Is per model verschillend)
Zelfs met Mitsubishi minimale afmeting opstellingsruimte krijg je de zijpanelen niet los.
Maar alle belangrijke component/service onderdelen zitten aan de voorzijde. Ook geeft de service handleiding van de 30 onderdelen maar 2x aan dat het zijpaneel daadwerkelijk verwijderd moet worden.
Het is niet helemaal volgens de plaatsingseisen van Mitsubishi, maar de voorzijde is goed bereikbaar + de unit kan altijd ontkoppeld worden en eruit gehaald worden.
Misschien wat meer werk, maar niet onmogelijk.
:strip_exif()/f/image/dQnyxs9exm0hjPABNvK3vnWB.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou niet weten waarom niet. Ik zou het oude cv-systeem wel even goed doorspoelen met schoon water, dan scheelt een hoop vervuiling in je nieuwe filters, maar daarna kan ie gewoon aan.
Ik dacht i.v.m het juist afstellen van de instellingen etc. Maar als ik het zo begrijp is het eigenlijk; schakelaar om en draaien maar?
Mijn cv ketel had al een magneetfilter van hetzelfde type erin.
Maar Ik ga de aanvoer/retour in beide richtingen goed doorspoelen.
De documentatie geeft nog aan een middel tegen corrosie erin stoppen, maar dat soort spul vermijd ik liever.
Moet alleen nog even buigtangen voor 3/8 - 5/8 regelen. 1/4 en 3/8 durf ik nog met de hand, maar 3/8 en 5/8 word tricky.
[
Voor 47% gewijzigd door
DutchWing op 04-07-2022 01:27
]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu