Ik snap niet alles wat je schrijft maar je moet vooral zorgen dat er altijd voldoende afgifte (vloerverwarming en/of radiatoren) open is, zodat er altijd voldoende flow is.Ecodansetup schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:19:
[quote]SebastiaanPs schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:31:
[...]
L9 error is lage flow.
Heb je de flow gecontroleerd via informatie werking code 540?
En heb je een naregeling die afgifte dicht kan zetten?
Hi @SebastiaanPs Toen ik eenmaal meer kleppen opende, had ik 8,10, zelfs 19 L. Legionellaprogramma is over een andere dag. Ik begrijp dat intermitterende LP eigenlijk een fout is.
Betreffende Legionellaprogramma is over een andere dag. Ik begrijp dat intermitterende LP eigenlijk een fout is.
Regarding LP fout, handeling is (pag38) : controller de instellingen van de afstandbediening / service menu/bereik debitmeterwarmtepomp. on tabel 4.3.1 pag 20, they say - als het waterdebiet minder is dan 5L, wordt de debietfout geactiveerd. daarom veranderde ik MIN in 6 L
Dus tenminste een groot deel van je afgifte zonder naregeling. Vaak kiezen mensen woonkamer, keuken en badkamer bijv.
Of gewoon alles open en dan waterzijdig regelen.
WP: Mitsubishi Electric SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D. PV 3330 Wp. Huis 1931, gasloos sinds jan '24.