Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
En de opmerking van Coronel was geweldig.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Snel?MuVo schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
Fijn dat het snel is afgehandeld en de uitslag niet veranderd wordt. Max Kampioen!!!
Gewoon 3 uur later
Ja, tenzij Mercedes beroep aantekent, dan is het nog even onzeker of het definitief is.DeBaroN schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
Maar, ff samenvattend. ... Is nu wereldkampioen?!
Wat ik dan wel bijzonder vindt dat ze wel argumenten hebben mogen aandragen. Als interested partytweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:11:
[...]
Ja die zin viel mij ook op.
Wat een dag / weekend en seizoen. Het past ook allemaal bij elkaar. De beslissing die moet vallen in de slotrace en vervolgens nota bene in de laatste ronde.
Daarna als vele andere races van dit seizoen, op naar de wedstrijdleiding. Maar goed het is klaar nu, seizoen over
Even wachten tot de officiële uitslag op de site staat als document dan kan die ook in de boeken.
Red Bull’s arguments in defence:
Red Bull argued that
1. “Any” does not mean “all”.
2. The Article 48.13 of the Spor ting Regulations states that t he message “Safety Car in this
lap” is the signal that it will enter the pit lane at the end of that lap.
3. That therefore Article 48.13 “overrides” Article 48.12.
4. That Article 15.3 gives the Race Director “ove rriding authority” over “the use of the safety
car”.
5. That even if all cars that had been lapped (8 in total, of wh ich 5 were allowed to overtake
the safety car) it would not have changed the outcome of the race.
Cloud ☁️
Gezien de onderbouwing van de FIA lijkt het me niet dat de CAS daar nog een andere beslissing in gaat nemen. Te meer ook omdat art. 15.3 "gewoon een wij beslissen dus kijk maar even wat je doet artikel is".Homeland schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
Dit zal ongetwijfeld nog niet he einde van de soap zijn en ongeacht de uitkomst is dit WK wel erg besmeurd hierdoor, zonde dat de FIA er zo'n puinhoop van maakt. Je zou hopen dat de teams samen een eigen kampioenschap op gaan zetten.
JA JA JA JA!DeBaroN schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
Maar, ff samenvattend. ... Is nu wereldkampioen?!
Klopt en Mercedes kan eventueel dit nog (Als dit valt on "Certain decisions")winwiz schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:11:
De uitslag is nog steeds provisional
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the Stewards, in
accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and Chapter 4 of the FIA Judicial
and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En ook al die communicatie en gezeur moet eruit.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Voor mij krijgt dit kampioenschap er geen sterretje achter. Max is kampioen. Klaar. Volgend jaar weer een kans voor Mercedes c.s.Homeland schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
Dit zal ongetwijfeld nog niet he einde van de soap zijn en ongeacht de uitkomst is dit WK wel erg besmeurd hierdoor, zonde dat de FIA er zo'n puinhoop van maakt. Je zou hopen dat de teams samen een eigen kampioenschap op gaan zetten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

erutangiS
Als jurist van FIA die dit soort documenten opstelt wil je toch voorkomen dat dit soort zaken anders geïnterpreteerd kunnen worden?
Echt slecht werk imo.
Verder: jeuuuj Max kampioen!
Hello Number 1

Testing, one, two ...
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Bose stocks gaan dan wel omhoogSilent Thunder schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:09:
Ik vind het vooral zonde voor al die koptelefoons die nu gesloopt gaan worden
Smiling as the shit comes down...
Ik weet niet precies wat de FIA regels hierover zeggen. Maar in het bestuursrecht bijvoorbeeld (waar het bezwaar wordt aangetekend tegen de beslissing van een overheidsorgaan) is het ook niet ongebruikelijk dat een belanghebbende (i.e. iemand die eventueel geraakt wordt door het besluit op bezwaar) zijn of haar zegje mag doen.HKLM_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:12:
[...]
War ik dan wel bijzonder vindt dat ze wel argumenten hebben mogen aandragen.
Red Bull’s arguments in defence:
Red Bull argued that
1. “Any” does not mean “all”.
2. The Article 48.13 of the Spor ting Regulations states that t he message “Safety Car in this
lap” is the signal that it will enter the pit lane at the end of that lap.
3. That therefore Article 48.13 “overrides” Article 48.12.
4. That Article 15.3 gives the Race Director “ove rriding authority” over “the use of the safety
car”.
5. That even if all cars that had been lapped (8 in total, of wh ich 5 were allowed to overtake
the safety car) it would not have changed the outcome of the race.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ik wel hoor, nog bedankt. De rest is ook interessantricardo246 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
[...]
Niemand kan op jouw C: drive
Als dat wel zo is....
Ind, maar het voelt nu wel als een dubbele overwinning op Mercedes. 🥳MrOleo schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:12:
Pff als je dan dat document leest dan denk je, dat had ook wel in een kwartiertje gekund. Mercedes geen poot om op te staan. Zonde van Red Bulls avond.
De regels zijn best duidelijk. Het is alsof een scheids even de buitenspel regel negeert om het einde van de wedstrijd spannund te maken.M@cer schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:12:
De regels moeten echt veel simpeler, want op deze manier wordt het echt steeds minder leuk.
En ook al die communicatie en gezeur moet eruit.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik denk niet dat een jurist met zo veel ‘what if’ rekening kan houden.De_Bastaard schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:12:
Mooi ook hoe de interpretatie van RedBull helpt om het te kunnen dismissen.
Als jurist van FIA die dit soort documenten opstelt wil je toch voorkomen dat dit soort zaken anders geïnterpreteerd kunnen worden?
Echt slecht werk imo.
Verder: jeuuuj Max kampioen!
Ze hebben zich sowieso al ingedekt met de ‘wij hebben de autoriteit om anders te beslissen dan de regels’ clausule.
Moeten ze voor een protest betalen? En hoeveel?Accordingly, the Protest is dismissed. The Protest Deposit is not refunded.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Die is Bose aan het gooienDDX schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:12:
Toto niet eens naar de stewards gegaan.
Ja het komt een beetje over alsof de stewards en de race director Mercedes weg sturen met een "dit is wat jullie zelf wilden toch?"ralpje schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:13:
Prima onderbouwing van de stewards, ook. Fijn dat ze hiervoor de tijd hebben genomen; dit maakt een eventueel beroep / appeal van Mercedes redelijk kansloos.
En wij hier met zijn allen maar doem scenario's bedenken.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
ik ben blij dat het seizoen klaar is..DonJunior schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:05:
[...]
Ik merk hetzelfde inderdaad.
Zo'n getrut allemaal de laatste paar races.. heel naar
Het voelt echt als een afsluiting van een boek. Wat een rollercoaster. Maar zo'n kutte van de kermis die heel je rug sloopt 😆
Was nu ook niet altijd, ook was Aston Martins gezien.xzaz schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:15:
Dus volgend jaar geen Mercedes saftey car, dat is een verandering.
Mercedes heeft deze keer met goodwill betaald. Voor het volgende protest is er helaas geen goodwill meer over.Qu3st schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:15:
[...]
Moeten ze voor een protest betalen? En hoeveel?
Meer een scheidsrechter die de voordeelregel toepastPjotrStroganov schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:14:
[...]
De regels zijn best duidelijk. Het is alsof een scheids even de buitenspel regel negeert om het einde van de wedstrijd spannund te maken.
Aston Martin is van Daimler/Mercedes.Mektheb schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:16:
[...]
Was nu ook niet altijd, ook was Aston Martins gezien.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Waarom? Het gaat gewoon op alle fronten hard tegen hard. Prachtig.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:04:
Ik voel alleen maar diepe teleurstelling in deze sport waar ik ooit zo passioneel over was.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
= een Re-badged Mercedes om het even grof te zeggen.Mektheb schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:16:
[...]
Gezien de hele procedure met 2x horen en RB als belanghebbende laten aanschuiven, denk ik dat men bewust lang de tijd heeft genomen om het zo zorgvuldig mogelijk naar de prullenbak te verwijzen. Met in een kwartier snel afhandelen, laat je mogelijk ruimte voor een jurist om verder te procederen.MrOleo schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:12:
Pff als je dan dat document leest dan denk je, dat had ook wel in een kwartiertje gekund. Mercedes geen poot om op te staan. Zonde van Red Bulls avond.
Voor jou niet, en ik ben dit ook snel vergeten maar toch, dit blijft er wel aan kleven en ook aan Max zijn carrière en het lullige is dat hij er niets aan kon/kan doen. Daarom zijn hier zowel RB als MER beiden de grote verliezer, of nog beter, F1 als geheel want wat een farce is dit en dan gaat het niet om de uitslag maar het gehele proces en de vreemde macht die Masi blijkbaar heeft + onduidelijkheid van het reglement.Spotmatic schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:12:
[...]
Voor mij krijgt dit kampioenschap er geen sterretje achter. Max is kampioen. Klaar. Volgend jaar weer een kans voor Mercedes c.s.
Die had een overstap gemaakt naar Redbull. 🤡e.looijenga schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:16:
Als Lauda er nog was had hij Toto een trap onder zn reet gegeven
Vandaag nog, vond wel dat 'ie snel weer weg was...Mektheb schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:16:
[...]

Nee, hij bestelt er voor elke race 2 in voorraad.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Zodra de psychiater het verantwoord vindt om de dwangbuis uit te doen.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Connelly is iemand van de regeltjes en daar zat nu niks bij zodat het in het nadeel van Red Bull had kunnen beslissen.Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
[...]
Ik vraag mij af of Gary Connelly zich morgen ziekmeldt.
"When you grow up your heart dies"
Volgend jaar zo'n Mini met een RED BULL blikje op het dak als Safety Carxzaz schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:15:
Dus volgend jaar geen Mercedes saftey car, dat is een verandering.
:strip_exif()/f/image/MwqtIxpRqkwTuhJu0hgMe7Qb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Yihaaa op 12-12-2021 20:18 ]
Max de titel, Mercedes de constructeurs, wat een bizar seizoen was dit zeg
@Mods/Admins, jullie kunnen ook weer opgelucht adem halen, en bedankt voor het vele werk wat jullie hebben verricht (al waren we het er soms niet mee eens
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
2000 euro voor een protest, 6000 voor een appeal.Qu3st schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:15:
[...]
Moeten ze voor een protest betalen? En hoeveel?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als alles helemaal clean was gegaan was ie in Brazilië al wereldkampioen geweest. In die zin gewoon een 100% terechte winnaar.Homeland schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:17:
[...]
Voor jou niet, en ik ben dit ook snel vergeten maar toch, dit blijft er wel aan kleven en ook aan Max zijn carrière en het lullige is dat hij er niets aan kon/kan doen. Daarom zijn hier zowel RB als MER beiden de grote verliezer, of nog beter, F1 als geheel want wat een farce is dit en dan gaat het niet om de uitslag maar het gehele proces en de vreemde macht die Masi blijkbaar heeft + onduidelijkheid van het reglement.
BTW: iemand nog een linkje naar Teds notebook gevonden?
Dit is anders ook een goede optieYihaaa schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:18:
[...]
Volgend jaar zo'n Mini met een RED BULL blikje op het dak![]()
[Afbeelding]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Woopsricardo246 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
[...]
Niemand kan op jouw C: drive
Als dat wel zo is....
KARMA IS A BITCH!
Super spannend seizoen, maar van mij mag het best iets minder. Sommige weekenden hebben jaren van mij leven gekost.
Een trap? Die had hem aan z’n oor mee gesleurd en gedwongen Max te feliciterene.looijenga schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:16:
Als Lauda er nog was had hij Toto een trap onder zn reet gegeven
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat lijkt me wel heel laagHerko_ter_Horst schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:18:
[...]
2000 euro voor een protest, 6000 voor een appeal.
En uiteraard naar het volgende seizoen van Drive to Survive
Vaak bu'j te bang!
M.a.w. Max is wereldkampioen
Dan was Max nooit geboren en had ham zijn 8e vandaag gehaald.
FF serieus. Wat een mooie afsluiter moest worden is toch wel een beetje bedorven door al dit post-race gezeur. Hoop dat volgend jaar niet weer zo mee te maken.
Nu toch nog rustig de avond in. En genieten van wat YT video's.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
dat mocht ie wel?Bernhard70 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
Ik heb een vraag. Waarom mocht Lewis Hamilton niet meer naar de pit toen Verstappen ging, om nog te wisselen naar een soft (rode) band??
en nog leuker, ook van Laurence Stroll en Toto Wollf hebben (al dan niet via een constructie) aandelen in handen.

Mocht wel. Deden ze niet. Dus zelf daar vergooidBernhard70 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
Ik heb een vraag. Waarom mocht Lewis Hamilton niet meer naar de pit toen Verstappen ging, om nog te wisselen naar een soft (rode) band??
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
https://www.aboutyou.nl/p...shirt-mercedes-f1-5700945
/f/image/Rn3W4qdaLmwUAuxK82srt4It.png?f=fotoalbum_large)
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Is dit de eerste Mercedes waar een Honda motor in zit?Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:18:
[...]
Dit is anders ook een goede optie
[Afbeelding]
Doe dan maar de Valkyrie (naam verkeerd geschreven boeiend.)Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:18:
[...]
Dit is anders ook een goede optie
[Afbeelding]
Mocht prima, maar ze wilden geen track position opgeven.Bernhard70 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
Maar ach, die gast is 24, hij gaat nog veel meer titels pakken. Hamilton is 37.
Maar ik hoop dat RB hun 2022 wagens op orde hebben. Want wereldkampioen worden was easy, wacht maar om die te verdedigen...
[ Voor 9% gewijzigd door Chevy454 op 12-12-2021 20:20 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Mijn boefje is liev!
Waarom is er dan een reglement als het toch de waan van de dag is die regeert? Nu iedereen juichen want het was in het voordeel van Max, volgend jaar is het tegen Max en iedereen kwaad. Dit is gewoon een enorm probleem voor de geloofwaardigheid van de sport... De leiding wordt met de race ongeloofwaardiger.
Bij rode vlag mag je banden wisselen. Maar deze GP niet want ik vind het nodig voor de spanning van het kampioenschap! De dominantie van Mercedes heeft de afgelopen jaren de sport geen deugd gedaan. De willekeur van de leiding van dit seizoen, met dan als climax het besluit dat de wedstrijdleiding boven het reglement staat is wat mij betreft het failliet van de sport...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
De FIA deed niks fout. Mercedes man Latifi ging de mist in, Mercedes zelf durfde niet voor de softs te gaan. Mercedes was boos. Het was gewoon pech. Max heeft zijn pech ook meermaals mogen incasseren. En andere zaken.Homeland schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
een treffende spreuk
Is dat niet nog steeds bezig nu?MikeyMan schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:18:
[...]
Als alles helemaal clean was gegaan was ie in Brazilië al wereldkampioen geweest. In die zin gewoon een 100% terechte winnaar.
BTW: iemand nog een linkje naar Teds notebook gevonden?
Testing, one, two ...
Niet vergooid, het kon niet omdat de SC kwam en dus het gat te klein was voor een pitstop. De beste strategie was dus om door te rijden en hopen dat de SC lang genoeg buiten zou blijven.Player1S schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
[...]
Mocht wel. Deden ze niet. Dus zelf daar vergooid
Ik dacht eerst dat een Fotosoep wasmiicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
De kledingwinkel AboutYou speelt er ook leuk op in, Mercedes shirt nu met 50% korting en daar bovenop 40% korting
https://www.aboutyou.nl/p...shirt-mercedes-f1-5700945
[Afbeelding]
Linkje?
Mocht ie wel, maar Mercedes wilde de positie niet opgeven (als ie gelijk was gestopt, was Max doorgereden, en achter de SC had ie achteraan aan kunnen sluiten.Bernhard70 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
Flamen doen we hier niet.HollovVpo1nt schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:20:
Hamilton had een wereldrecord kunnen pakken. Zuur voor hem. Verstappen had deze niet mogen hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-12-2021 20:38 ]
Hou op joh. Ham had deze race mogen (moeten?) Winnen. Maar over het jaar was dit WK easy voor max. Geen discussie over mogelijk.HollovVpo1nt schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:20:
Hamilton had een wereldrecord kunnen pakken. Zuur voor hem. Verstappen had deze niet mogen hebben.
Een miljard aan merch inkomsten denk ik 🙂HKLM_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
Krijgt Max buiten de beker nog iets anders?
Zou ook wat zijn als inhoudelijk zou moeten worden getoetst hoe de wedstrijdleiding de discretionaire bevoegdheid uit 15.3 gebruikt. Maar goed, ik ben Mercedes nietTuxie schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
Voor een ieder die bang is voor een beroepscommissie (CAS/ICA): die kijkt alleen of de procedure is uitgevoerd en toetst vaak niet inhoudelijk, m.a.w. gaat zich niet met de inhoud van een besluit bemoeien. Als er al een regel bestaat in de zin van: 'bij twijfel beslist de wedstrijdleiding' dan is dit al genoeg.....
M.a.w. Max is wereldkampioen
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Kozen er zelf voor, als ze hadden gewild had het gekund. Maar Mercedes dacht (net als ik) dat safety car langer ging duren dan resterende rondes, dus dan is de positie op de baan juist belangrijk.Bernhard70 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat had wel gemogen, maar dan was hij achter Max terug op de baan gekomen (aangezien men al achter de safety car was aangesloten).Bernhard70 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
Lewis had gelijk binnen kunnen komen maar dat durfde ze niet aan, ik vermoed dan ook dat Max dan buiten was gebleven aangezien Lewis met nieuwe banden niet in te halen zou zijn.
Oké het antwoord is gegeven thxPlayer1S schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:19:
[...]
Mocht wel. Deden ze niet. Dus zelf daar vergooid
[ Voor 21% gewijzigd door Bernhard70 op 12-12-2021 20:23 ]
Bron.17) PROTESTS AND APPEALS
17.1 Protests shall be made in accordance with the Code and accompanied by a fee of €2000.
17.2 Appeals shall be made in accordance with the Code and accompanied by a fee of €6000.
Je zou bijna een vergelijking met het Rutte kabinet makenPWM schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:24:
Het hele probleem is gewoon de inconsistentie. En dat is niet alleen bij F1.
Bij voetbal is voor een overtreding in de 16 vaak meer nodig dan in de middencirkel. Een zelfde overtreding in minuut 80 met geel, is in minuut nog "te vroeg" om te geven. Op zaterdag is een handsbal een penalty, op zondag wuift men het weg.
F1 heeft deze ziekte ook. VER die HAM in Brazilië naar buiten duwde was gewoon een straf, die niet kwam. HAM die vorige week een gat voor een olietanker liet bij de tweede formation lap bleef ongestraft. HAM op Silverstone hoeven we denk ik maar helemaal niet over te beginnen. HAM snijdt VER naar buiten vorige week en VER heeft een probleem. Vandaag doet VER het bij HAM en mag HAM via de shortcut 1.5 pakken.
Een straf is een straf. We moeten naar een systeem toe dat dat gewoon ALTIJD zo is. Of het ronde 2 of 50 is. Of het gaat om P15 of P1. De +5 tieren welig als je rond P10 zit, waar men in de voorhoede VAAK veel meer mag. Maar dan opeens weer niet, afhankelijk van wie er zit.
Regelmaat is wat we nodig hebben. Wat mij betreft met minder regels. We willen meer actie zien. Geen paniek als iemand opeens blijft te verdedigen. En vooral elke week hetzelfde regelboek.
Eens met jou.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ja, laatste zin:TommyGun schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:10:
Maar gaat/kan het nog hogerop?
https://www.fia.com/sites...rotest%20Art.%2048.12.pdfConclusions of the Stewards :
The Stewards consider that the protest is admissible.
Having considered the various statements made by the parties the Stewards determine the following:
That Article 15.3 allows the Race Director to control the use of the safety car, which in our determination includes its deployment and withdrawal.
That although Article 48.12 may not have been applied fully, in relation to the safety car returning to the pits at the end of the following lap, Article 48.13 overrides that and once the message “Safety Car in this lap” has been displayed, it is mandatory to withdraw the safety car at the end of that lap.
That notwithstanding Mercedes’ request that the Stewards remediate the matter by amending the classification to reflect the positions at the end of the penultimate lap, this is a step that the Stewards believe is effectively shortening the race retrospectively, and hence not appropriate.
Accordingly, the Protest is dismissed. The Protest Deposit is not refunded.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and Chapter 4 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Keuzes ze dachten mogelijk dat ze de race gingen uitrijden binnen de SCBernhard70 schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:22:
[...]
Maar waarom deden ze dit niet? Wat is de rede? Is toch super amateuristisch dan voor een mercedes team??
Cloud ☁️
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |